חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

חיפוש לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

לימודים

משרות חמות

חברות מגייסות

Fishman Holdings ELAL Netvision 013 דרושים TEVA

15 - 1 מתוך 15

דרושים בחברת TOYGA

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


An Online successful company, based in Tel Aviv is hiring customer support representative. The perfect candidate would be a self-motivated and proactive person with ability to multitask!
The support representative will be a part of the customer support team, which target is to provide assistance to its clients and to ensure optimum level of client satisfaction.
Working in shifts: morning/evening/nights, Sunday - Friday

דרישות:


Arabic -mother tongue
English -High level
At least 1 year experience as Customer Support
Previous Forex/Binary/Gaming experience – advantage
Additional language - advantage
Ability to work in shifts
Penchant for details and fast learner

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-469
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


A regulated Online Financial Trading Company is looking for an experienced
Affiliate Manager to join our Marketing team.
Responsibilities:
Identify, recruit and negotiate with new affiliates
Building and maintaining existing partners’ relations.
Maximize Affiliate’s profits while encouraging the broadening of their
activities with us.
Maximize profits while encouraging the broadening of their activities with us.
Managing existing affiliates and reactivating lapsed affiliates

דרישות:


At least 2 years hands on experience as an affiliate manager in Financial markets
High negotiations skills
Experience working with goals and meeting them
Management experience – Advantage
Result driven
Native or fluent Arabic–a must

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-402
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Come start your NEW career in Platform QA Automation!
Hexagon Technologies is looking for a QA Automation Engineer to join our amazing team. The candidate will join as an automation developer.
Here at hexagon the QA automation team works in hand in hand with the development team to ensure maximum quality and minimum turnaround time. Our goal is to reach true continuous integration with zero escaped bugs.
Our moto is if it can be automated it should be automated.
We are looking for someone who is passionate about automated testing.

דרישות:

Responsibilities:
• Designing and developing automated tests for server side components.
• Writing and analyzing load tests.
• Maintaining and improving existing testing infrastructure.
• Analyzing test results.
• End to end testing of two critical platform systems.
• Designing and developing tests.
Requirements:
• At least 1 year hands on experience developing in an O.O (C# preferred) language or relevant studies.
• Experience with working with relational databases
• 1 year testing experience – advantage
• Knowledge of multi-tier web applications
• Highly self-motivated, independent and ability to work under pressure
• Strong proficiency in examining, investigating and solving dynamic problems with ability to think "out-of-the-box”, and develop creative solutions.
• Experience with the following an advantage – Jenkins, Git, Jira, ZeroMQ, Redis, NodeJS, JMeter, visual studio test framework.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-477
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


 Research and write unique, bold, and creative content across a wide range of topics.
 Work closely with graphic designers and product developers to create intelligent and compelling campaigns across multiple channels


דרישות:


2-3 years’ experience in editing, Copywriting and/or Marcom
Native written and spoken English, with a flair for creativity and original thinking
Outstanding presentation skills
Implement constructive criticism
Ability to multi-task, work under pressure, and meet hard deadlines.


סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-467
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Manage and oversee day-to-day activities and performance of six retention teams

Construct and execute effective work plans

Ensure that all sales representative activities are in accordance with the guidelines of the company

Implement effective retention strategies in order to exceed monthly/annual expectations

Responsible for the recruitment and training of new employees

Monitor and evaluate calls

Demonstrated ability to hire, train, and coach staff

Ability to increase productivity and bottom line results

Reporting to VP Sales

דרישות:


English – Mother tongue level / high level

Experience working with a global and multi-lingual company

Minimum 3 year of experience as a head of retention preferably in financial services or call center setting.

Minimum 4 years of personal trading experience.


סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-457
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

TOYGA, the industry’s leading online trading company, is now hiring motivated and savvy Spanish/Italian retention agents!!
Founded in 2008, TOYGA has become a thriving establishment, offering competitive salaries and a vigorous work environment. Looking for corporate stability and career growth? Well look no further, TOYGA is the place to be!!
Responsibilities:
Effectively maintain and retain existing customers by building strong and long lasting relationships
Manage a portfolio of accounts
Achieve sales targets
Demonstrate excellent communication, negotiation, and follow- up skills

דרישות:

Requirements:
Spanish/Italian –Mother tongue level
BA degree in Business Administration
Economist / Finance -advantage
Understanding of Financial markets – Must
Knowledge in the internet environment,
Good communication and selling skills.
At least one year experience as a Retention agent in the forex/binary industry
Full professional training will be provided

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-436
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

TOYGA is looking for a Retention Team leader.
Responsibilities:
• Manage and oversee day-to-day activities and performance of the team.
• Motivate the team to meet goals
• Ensure that all sales representative activities are in accordance with the guidelines of the company
• Implement effective sales strategies in order to exceed monthly/annual expectations

דרישות:

French– Mother tongue level / high level
Experience working with a global and multi-lingual company
Minimum 1 year of experience as a team leader
Minimum 3 years of personal trading experience


סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-439
 
 
TOYGA

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

TOYGA, the industry’s leading online 
trading company is hiring hot-shot sales 
representatives. 
We offer a rewarding and young work 
environment, in addition to corporate 
stability and further career growth. 
The position includes:
• International sales
• High base salary + commissions
Ideal candidates should be dynamically 
flexible and have excellent communication 
skills, with a hunger for success and strong 
attention to detail.

דרישות:

French- mother tongue level – MUST
Basic understanding of financial/ capital 
markets – an advantage
Ability to work well individually and as part 
of a team 
Capable of multitasking, and working 
under-pressure 
Previous sales experience - an advantage.
Location: Tel Aviv
Full professional training will be provided

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:



• Manage a team of 10 to 15 Sales reps
• Develop staff to become top performers
• The ability to plan and implement work programs
• Ensure the team’s strict compliance with regulations
• Provide organized, relevant feedback to management about market trends, client needs, and general team progress
• Understand and be able to communicate new initiatives, priorities and global business direction to your team
• Hire high performers into the team
• The ability to work long working hours and under pressure

דרישות:


•Desired Skills and Experience
• Minimum 1 year of experience as a team leader preferably in financial services or call center setting.
• Minimum 2 years of personal trading experience
• English – High level / Mother tongue
• Experience working with a global and multi-lingual company
• Demonstrated ability to hire, train, and coach staff
• Ability to increase productivity and bottom line results

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-472
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our dynamic, technology-driven internet company is currently looking for a Senior Graphic Designer.
The position includes: conduct thorough visual research by gathering relevant information and materials.
Execute small technical design tasks in parallel with larger design projects at the same high quality.
Communicate with Marketing Manager to ensure projects are being completed according to schedule, priorities and specifications.

דרישות:


· At least 4 year experience in online graphic design Knowledge in marketing through online campaigns (landing pages, registration forms, website banners)
· Experience with responsive web design for screen, mobile and tablet
· Full proficiency in Photoshop, Adobe Reader/Writer, Adobe Illustrator
· Facility with Flash Facility generating assets in HTML and CCS
· High level of English
· All applicants MUST provide a link to viewable portfolio.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-486
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


You will be responsible for managing SEO activities such as content strategy, link building and keyword research to increase rankings on all major search networks while reducing any negative footprint.
Responsibilities:
Manage ORM both in SERPs, YouTube and in Forums.
Perform ongoing keyword discovery, expansion and optimization
Develop and implement link building strategy
Optimize copy and landing pages for search engine marketing
Recommend changes to website architecture, content, linking and other factors to improve SEO positions for target keywords.
Manage campaign expenses, staying on budget, estimating monthly costs. Research and implement search engine optimization recommendations
Research and analyze competitor advertising links
Work with the development team to ensure SEO best practices are properly implemented on newly developed code
Work with editorial and marketing teams to drive SEO in content creation and content programming
Act as gatekeeper for copyright infringement on Search Engines, YouTube, Google Play and iTunes.

דרישות:



Arabic- native
English- high level
Solid understanding of performance marketing, conversion, and online customer acquisition
Previous experience in developing and managing ORM strategies.
Develop and implement link building strategy
High proficiency with popular SEO Tools.
Knowledge of HTML and web standards a significant advantage.
Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-485
 
 
TOYGA

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתעשיית שוק ההון דרושים נציגי מכירות דוברי השפה הערבית, לעבודה בסניף תל אביב.

החברה מציעה שכר גבוה, סביבת עבודה דינאמית וצעירה, יציבות תעסוקתית,  אופציות קידום ותנאים מתגמלים למתאימים.

היקף משרה: משרה מלאה 

דרישות:

ערבית שפת אם

ניסיון במכירות – יתרון

ניסיון בפורקס: יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1
 
 
TOYGA

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: טל אבן

תיאור:

TOYGA, the industry’s leading online trading company, is now hiring motivated and savvy English retention agents!!

Founded in 2008, TOYGA has become a thriving establishment, offering competitive salaries and a vigorous work environment. Looking for corporate stability and career growth? Well look no further, TOYGA is the place to be!!

Responsibilities:

·         Effectively maintain and retain existing customers by building strong and long lasting relationships

·         Manage a portfolio of accounts

·         Achieve sales targets

·         Demonstrate excellent communication, negotiation, and follow- up skills

דרישות:


English –Mother tongue level
BA degree in Business Administration
Economist / Finance -advantage
Understanding of Financial markets – Must
Knowledge in the internet environment, 
Good communication and selling skills.
At least one year experience as a Retention 
agent in the forex/binary industry
Full professional training will be provided


מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-6
 
 
TOYGA

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

 TOYGA, the industry’s leading online trading company is hiring hot-shot sales representatives for the English Desk.

We offer a rewarding and young work environment, in addition to corporate stability and further career growth.

The position includes:

·         International sales

·         Full time working hours

·         High base salary + commissions

Ideal candidates should be dynamically flexible and have excellent communication skills, with a hunger for success and strong attention to detail.


דרישות:

English - mother tongue level – MUST          

Basic understanding of financial/ capital markets – an advantage

Ability to work well individually and as part of a team

Capable of multitasking, and working under-pressure

Previous sales experience - an advantage.

Location: Tel Aviv

Full professional training will be provided



מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-3
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

במסגרת התפקיד:
התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטאלי למאות משתמשים בנושא, מערכות הפעלה, office, Email, מדפסות, טלפונייה, תקלות תוכנה וחומרה ועוד. נכונות לעבודה בסופי שבוע וחגים במידת הצורך.
העבודה במרכז ת"א בסביסת עבודה צעירה ודינאמית

דרישות:



• 2 שנות ניסיון בתמיכה במאות משתמשי קצה בחברה גלובלית - חובה
• תודעת שירות גבוהה - הכרחי
• שליטה מלאה במוצרי OFFICE
• ניסיון עם Windows, ומערכות הפעלה: Windows 7, Windows 2008,Active Directory, DHCP, DNS, GPO
• ניסיון עם office365 / google apps
• היכרות עם IP Telephony – - יתרון
• היכרות עם מקינטוש – יתרון
• אנגלית ברמה טובה
דרישות נוספות:
• יכולת למידה עצמית גבוהה
• נמרץ/ת ובעל/ת יחסי אנוש טובים
• יוזמה ואחריות אישית
• עבודה בצוות ועצמאי
• זמינות לתמיכה מרחוק 24/7

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-471
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע
Facebook Google+ Linkedin