תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בתחומה דרוש/ה חשב/ת דיווח עריכה והכנה של דוחות כספיים כולל איחוד דוחות כספיים ודוחות מס הכנת דיווחים לרשות רגולטורית וגופים ממשלתיים עבודה מול ריבוי ממשקים בחברה , משרדי רו"ח ומבקר
דרישות:
רואה /ת חשבון מוסמך /ת התמחות באחת מחברות ה- five BIG הכרות עם תקני IFRS ניסיון של לפחות 4 שנים בארגון כעוזר חשב / חשב / ניסיון במשרד רו"ח גדול ( ברמת סניור בכיר ) אנגלית ברמה גבוהה היכרות מערכת ERP SAP – יתרון היכרות עם המגזר הציבורי - יתרון אנגלית ברמה גבוהה- יכולת הצגת פרזנטציה גם באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4815
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בשרון בצמיחה דרוש/ה חשב/ת מנוסה בניית מחלקת הכספים בחברה עבודה בכפיפות למנכ"ל ועבודה מול פיתוח עסקי . הזדמנות מצוינת לתפקיד רחב מגוון ומעניין .
דרישות:
ניסיון כחשב/ת או מנהל/ת כספים בחברות פרטיות , ניסון בחברות מתחומי הבריאות , שירות , מסחר . ניסיון בהערכות שווי, מיזוגים ורכישות - ייתרון משמעותי .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4793
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
היקף משרה – 50% משרה. 1. קליטה, רישום והכנה לתשלום של חשבוניות ספקים במערכת ה-SAP. 2. קליטה של חשבוניות המקושרות להזמנות רכש וטיפול בהפרשים. 3. עריכת התאמות בנקים וכרטיסי אשראי. 4. דיווחים חודשיים לרשויות : מס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ. 5. סגירת נוכחות, סגירת שכר (כ-60 עובדים), קליטה וסיום העסקת עובדים.
דרישות:
1. תעודת מנהל חשבונות וחשבות שכר. 2. ניסיון של 3 שנים ומעלה 3. ניסיון בתוכנת ERP - (עדיפות ל-SAP). 4. ידע בסיסי באקסל. 5. ידע בסיסי באנגלית.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
6493
אזור:
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
עוזר/ת חשב למחלקת הכספים שלנו. התפקיד יתאים כמשרה התחלתית (תפקיד ראשון או שני) לאחר התמחות. חשוב היכרות עם הנה"ח מאחר וחלק מהתפקיד זה לבצע בקרות על הנה"ח. אנגלית טובה מאוד- ברמת ניהול שיחה וכתיבה
דרישות:
השכלה- רו"ח ניסיון במפעל תעשייתי- יתרון אנגלית ברמה גבוהה יכולת אנליטית, יסודיות אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6487
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
- הנה"ח שוטפת עד מאזן כולל ביצוע מעקב הפרשות וסגירות תקופתיות
- הכנת דרישות תשלום, גבייה, הפקת דוחות פיגורים וקבלות ללקוחות
- התאמות כרטסות ובנקים
- אחריות לתשלומים לספקים וניכוי מס במקור
- דיווחי מע"מ, ניכויים ומס הכנסה
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 2 או 3 - חובה
- ידע וניסיון עד מאזן – חובה
- ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- ניסיון מחברה ציבורית/בת של ציבורית – יתרון
- שליטה ב- SAP Business One – חובה
- נדרשת יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, דייקנות וירידה לפרטים
- מיקום: הרצליה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
646598
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית דרוש/ה כלכלן/ית בכיר/ה. ניהול פרוייקטים בתחום הכלכלי , ניתוחי רווחיות , עידכון תקני תמחיר , בניית תקציבים , בקרה תקציבית , ניתוחי דוחות לצורך השוואה וזיהוי מגמות , איסוף מידע מכלל המערכות וביצוע בקרות שוטפות . סיוע בהטמעת מערכת ERP .
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/ראיית חשבון/הנדסה תעשייה וניהול ניסיון ניסיון קודם בתפקיד דומה (במחלקה כלכלית באירגון ) של 5 שנים יתרון משמעותי למועמד/ת שמגיע/ה מחברות תעשייתיות /חקלאיות מחשב שליטה מלאה בתוכנת אופיס- אקסל ופאוור פוינט.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-6649
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לניהול מחלקת הנהלת חשבונות בחברה מובילה באזור המרכז. התפקיד כולל: ניהול הצוות, אחריות על עבודת המחלקה, מעקב ובקרה, עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה. עבודה במשרה מלאה.
דרישות:
10 שנות ניסיון בהנח"ש - חובה ניסיון בניהול צוות - חובה הנח"ש סוג 3 - חובה אופיס ואנגלית - חובה עבודה על מערכת סאפ או פריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-6622
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בפריסה ארצית דרוש/ה אנליסט/ית שכר והטבות התפקיד כולל אנליזות של שכר , ניתוח נתונים, דוחות
דרישות:
תואר אקדמאי חובה ניסיון של כשבע שנים בתחום השכר והטבות ניסיון מחברות גדולות-חובה יכולת עבודה בצוות יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6650
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית הממוקמת באזור השפלה דרוש/ה עוזר/ת חשב. אחריות על דוחות כספיים הכנת דוחות המס, דיווחים, בקרות על תהליכים כספיים, תשלומים ורישומים חשבונאיים. עבודה מול מנהלי הסניפים בחו"ל לצורך אימות והשוואה בין תקציב לביצוע בפועל ועוד.
דרישות:
השכלה רו"ח ניסיון לאחר התמחות במשרד רו"ח גדול (ניסיון של שנה- שנתיים נוספות- עדיפות) שליטה בשפה העברית- כולל ברמת ניסוח אנגלית - חובה. יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, יכולת ארגון, סדר, אחריות, דייקנות, יכולת סגירת קצוות יכולת עמידה בלחצים, יכולת עמידה בלוחות זמנים, דיסקרטיות. יכולת עבודה עצמאית. נכונות לבצע גם מטלות הקשורות בהנה"ח שליטה מלאה בתוכנת אופיס- דגש על אקסל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-6641
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הבניה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים תאור המשרה: קליטת חשבוניות, פתיחת כרטסות, קליטת חשבוניות, ביצוע תשלומים, התאמת כרטסות, טיפול בכרטיסי אשראי. היקף המשרה: למשרה מלאה, ימים א-ה 8-17.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנהלת חשבונות סוג 2 ידע מוכח בעבודה עם מערכת הפריוריטי – חובה !!! ידע מוכח בעבודה עם תוכנות האופיס בדגש על אקסל ניסיון של שנתיים לפחות - יתרון משמעותי ניסיון קודם בחברות בענף התעשייה, הבנייה ובעולמות מקבילים – יתרון משמעותי. זמינות מידית - יתרון משמעותי. ; תכונות אישיות: מוסר עבודה, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות, יכולת ביצוע ריבוי משימות במקביל, מתן מענה מקצועי שירותי ואדיב לספקים ועובדי החברה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14052
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
סמנכ"ל/ית כספים עם 5+ ש"נ לחברת בנייה ציבורית,גיבוש והטמעת תהליכי עבודה,ניהול הנה"ח,הטמעת מע' מידע,
סמנכ"ל/ית כספים עם 5+ ש"נ לחברת בנייה ציבורית,גיבוש והטמעת תהליכי עבודה,ניהול הנה"ח,הטמעת מע' מידע,
סמנכ"ל/ית כספים עם 5+ ש"נ לחברת בנייה ציבורית,גיבוש והטמעת תהליכי עבודה,ניהול הנה"ח,הטמעת מע' מידע,
חברה דיסקרטית
28/03/2024
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: סמנכ"ל/ית כספים לחברת יזמית - חברה ציבורית – שכר 35-42K + רכב חברה תיאור התפקיד: ניהול אופרציית מטה, תקציב ובקרה • הקמת מערכות מידע רלוונטיות לתחום הפעילות. • ניהול תקציב החברה ובקרה תקציבית. • מערך הזמנות עבודה. אחריות על יצירת וגיבוש תהליכי עבודה לחברה. • ניהול מקורות ושימושים של החברה. • ניהול מערך תקבולים/תשלומים - גביית שכר דירה והכנסות וכן ניהול מערך תשלום לספקים השונים. • ניהול חשבונות הבנק ויתרות המזומנים של החברה ותזרימי מזומנים עתידיים. • מעקב על מימון עסקאות (רכישת נכסים, מימוני הקמה, מימון ארוך טווח לנכסים מניבים). אחריות על נושא הממשל התאגידי כחברה ציבורית • אחריות על: ביקורת פנים, ISOX, אכיפה מנהלית. • דירקטוריון/ועדת ביקורת/ועדת תגמול/ועדות מאזן. מערך דיווח של החברה - דוחות כספיים, מיסוי • פיקוח על מערך הדיווח של החברה. • בחינת היבטי מיסוי מורכבים וניתוח עסקאות מול יועצים
דרישות:
דרישות: • ניסיון בתפקיד מנהל/ת כספים או חשב/ת מתקדם/ת בהיקף פעילות גדול - 5 שנים לפחות בחברה ציבורית – חובה. • תחומי פעילות - חברות נדל"ן מכל סוג, יתרון לתחום הנדל"ן המניב. • ניסיון בגיבוש והטמעה של תהליכי עבודה. • ניסיון בהטמעה של מערכות מידע - יתרון. • ניסיון בניהול מערך הנהלת חשבונות • ניסיון בעריכת דוחות כספיים, בבניית תקציב ובביצוע בקרה תקציבית. • אנגלית ברמה טובה. • בעל/ת ראיה ארגונית ומערכתית רחבה. * שירותיות; יכולת עבודה תחת לחץ ותוך ניהול משימות רוחביות חוצות ארגון; משרה מלאה + נכונות לש"נ יחסי אנוש טובים; אמינות ומהימנות אישית; יכולת ניהול, הובלה וקבלת החלטות; המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. נא לשלוח קו"ח מעודכנים\ במבנה וורד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Hesder Yeshiva located in Ramat Beit Shemesh seeks full time financial administrator to join their back office team.
דרישות:
Requirements: Minimum 5-10 years experience in Bookkeeping/Accounting Fluent in Google Suite and MS Word Expert in Excel/gsheet A “numbers” person who is very organized Sunday - Thursday, with after hours availability when necessary Reports to the CFO Fluent in written/spoken English and minimally hi-level written & spoken Hebrew
Bonus skills include: SAP Employee on-boarding Experience with payment gateways (such as Pelecard, WooCommerce, YaadPay, Banquest, Authorize, etc). Tax compliance in IL, CN and/or US Non Profit experience
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
860439
|
תיאור תפקיד:
לחברה אמריקאית דרוש/ה נציג/ה שירות ללקוחות בתחום ניהול סיכונים.
דרישות:
לחברה אמריקאית דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות ונציג לחברה בישראל בתחום ניהול סיכונים הפיננסי הכולל פתרונות ממוחשבים למניעת סיכונים בתהליך קבלת תשלומים מאתרים. השכלה: כלכלה, אבטחת מידע, סייבר, מודיעין עסקי, כספים. ניסיון של כ-5 שנים בחברה בתחום ניהול סיכונים בתחום האשראי והפיננסי. ניסיון מחברה בינלאומי. ניסיון במתן שירות ללקוחות בישראל ובאירופה. יכולת זיהוי והתאמת פתרונות לצרכי הלקוחות הכולל יישום כלים טכנולוגיים. עובד/ת יחידי בישראל, כפיפות למנהלת בבריטניה. העבודה מהבית ואצל הלקוח(לחברה אין משרדים בישראל) אנגלית ברמה מצוינת. יתרון לניסיון במחברת הייטק/ סייבר/מודיעין עסקי. ציפיות שכר וקורות חיים לנורית אלון במייל : [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
971
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
אנליסט/ית
אנליסט/ית
אנליסט/ית
מגייסת
28/03/2024
תיאור תפקיד:
הזדמנות להזניק את הקריירה כבר בתחילת הדרך......... לחברה בינלאומית עם פעילות משמעותית בישראל בתחום הפצת הכימיקלים דרוש אנליסט/ית בתחילת הדרך עם עד שנתיים ניסיון מה תעשה/י בתפקיד? הובלה ושותפות בבניית תכניות עסקיות, בדיקות כדאיות ונאותות ניתוח עסקאות M&A, הערכות שווי הכנת דוחות ניהוליים חודשיים, דוחות להנהלה בחינת רווחיות מוצרים / שירותים / פעילויות בניית תכניות עסקיות בהתאם ליוזמות חדשות (טווח קצר, טווח רחוק), בניית מודלים עיסקיים ניתוחים עסקיים וכלכליים, בחינת עלות / תועלת לפעילויות עסקיות שונות אחריות על ניתוח דוחות של חברות לפני השקעה, ניתוח שווקים, ניתוח דוחות פיננסיים, מחקרי שוק, הכנת מודלים כלכליים, חוות דעת כלכליות. הצגת נושאים מקצועיים בפורומים שונים. עבודה בכפיפות ישירה למנכ"ל החברה
דרישות:
את מי אני מחפשת? תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים. בין שנה לשנתיים ניסיון בתפקיד דומה- חובה. יוצאי מחלקה כלכלית או משרדי ייעוץ עם דגש על ניסיון במיזוגים ורכישות של חברות-יתרון. היכרות עם הערכות שווי Excel ברמה גבוהה – חובה . אנגלית מעולה. המשרה בשוהם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2841
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד מתן מענה שוטף לטלפונים, ממשק מול לקוחות החברה וטיפול בבקשות שונות לרבות הכנת מסמכים, מעקב בטחונות ועוד
דרישות:
ניסיון מהעולם הפיננסי- חובה ידע במשכנתאות שנה לפחות- יתרון משמעותי ידע תחום האשראי - יתרון ניסיון ממוקדי שירות – יתרון אחריות, תודעת שירות, יסודיות, דייקנות, יכולת עמידה בעבודה בתנאי לחץ. ידע באופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2837
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|