דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 25 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

חברה דסקרטית

18/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!
במסגרת התפקיד: קידום פרוייקטים שונים באופן עצמאי בתחום התשתיות, תיאום בין גורמים שונים כולל גורמים צד ג'. מעקב אחרי משימות בפרוייקטים. תיאום פגישות וניהול יומן. עבודה מול גופים ציבוריים כגון: נתיבי איילון, עיריות, נת"ע.
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמאית - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתפקידי ניהול אדמיניסטרציה או כעוזרת אישית למנכ"ל - רצוי
ניסיון עבודה בחברת הנדסה \ ניהול פרויקטים - יתרון
ניסיון בניהול וקידום פרויקטים- חובה
ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון
ידע בתוכנות OFFICE- חובה
ידע בתוכנת AUTOCAD- יתרון
ניסיון עבודה בתחום ה document control- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04319
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

18/04/2024

תיאור תפקיד:

למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה.
בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר.
תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית.
:על התפקיד
התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת
צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד.
• הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות.
• אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה.
• ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של
העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד
בחגים ואירועים מיוחדים.
• הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית
תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו .
• מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7)
• יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות.
• אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול
אדמינסטרטיבי.
• אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה -
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה.
● זיקה לבע"ח -חשוב!
● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים
● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה
● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה
● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון.
● כושר ארגון ניהולי ופיקוח
● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה
● בעלי יחס אנוש מעולה
● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 654652
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

Deloitte

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת ניהול זמן וארגון
שירותיות גבוהה, סבלנות
חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
שיקול דעת וקבלת החלטות
מקצועיות
מוטיבציה גבוהה
אחריות, תגובה מהירה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לסניף חיפה
תיאור התפקיד:
תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
ישיבה בעמדת קבלה
מענה טלפוני - מרכזיה
מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
ניהול יומנים שותפים
תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00418
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרעננה

מנהל/ת משרד לרעננה

Deloitte

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף רעננה
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00420
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה קבלה - חולון

פקיד/ה קבלה - חולון

אוטו גלס

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף חולון
דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך
- קבלת קהל
- מענה טלפוני
- תיאום התקנות
- התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה
היקף משרה :
א'-ה' 7:50-16:30
שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים,
אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

18/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר /ת אישית לבעלים של חברת יזמות מובילה - בשכר מתגמל!

עוזר /ת אישית לבעלים של חברת יזמות מובילה - בשכר מתגמל!

גולדמן מיון והשמה

18/04/2024

תיאור תפקיד:
* ניהול לוח זמנים עמוס ומורכב כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים והכנת חדרי ישיבות.
* תיאום כרטיסי טיסה, מלונות ופגישות עסקיות שונות בחו"ל.
* הכנת מצגות, דוחו"ת וחומרים מקצועיים שונים לקראת פגישות.
* טיפול ראשוני בנוגע לפניות / תלונות / קשרי לקוחות המגיעים ללשכה.
דרישות:
* ניסיון מוכח כעוזר/ת אישית או מזכירות בכירה - חובה.
* שליטה מלאה ביישומי OFFICE לרבות אקסל.
* אנגלית ברמה טובה.
* דיסקרטיות, יצוגיות ויכולת ירידה לפרטים.
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-DAN
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

wojo

18/04/2024

תיאור תפקיד:
  • ניהול שוטף של המשרד
  • דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
  • חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
  • גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים 
  • ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
  • לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
  • 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
  • הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
  • כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
  • משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ל - חברת זברה תפאורות דרוש מנהל אדמיניסטרטיבי !

ל - חברת זברה תפאורות דרוש מנהל אדמיניסטרטיבי !

זברה תפאורות

18/04/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן שרות בק אופיס וניהול משרד 
  • מענה אדמיניסטרטיבי לצורכי המפעל
  • הקלדות, טבלאות אקסל
  • הצעות מחיר
  • מענה טלפוני
  • ניהול יומן ולו"ז ,
  • תאומים מול מגוון ממשקים ומעקב אחרי תהליכים.
  • משרה מלאה א-ה 08.30-16.30.
  • המפעל בכפר סבא סמוך לטבע.
  • משרה זו מיועדת לכלל המגדרים.
דרישות:
  • ניסיון של שנתיים לפחות
  • יכולת ניסוח כתב ובעל פה
  • ידע אופיס על בוריה
  • עבודה מדויקת תחת לחץ
  • סדר ארגון
  • יחסי אנוש
  • אנגלית רמה טובה מאד ( קריאה , כתיבה , דיבור )
  • תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

OroTech

18/04/2024

תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית
במסגרת התפקיד:
הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש.
הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה,
טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה,
מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים.
מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון.
היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה
שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-1075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לתפקיד מגוון. ניסיון בעבודה בעמדת קבלה - חובה. אסרטיביות. אנגלית ועברית-חובה,רוסית-יתרון

מנהל/ת משרד לתפקיד מגוון. ניסיון בעבודה בעמדת קבלה - חובה. אסרטיביות. אנגלית ועברית-חובה,רוסית-יתרון

חברה דיסקרטית

18/04/2024

תיאור תפקיד:
1. איוש עמדת הקבלה
2. ניהול המשרד:
א. ניהול יומנים, כולל של הסמנכ"ל
ב. מעבר על חוזים
ג. כתיבת סיכומי פגישות
ד. אירוח לקוחות
4. התנהלות מול ספקים
5. הזמנת ציוד משרד
6. כיבוד
7. אחריות להסעות
8. סיוע למחלקת משאבי אנוש:
א. פעילויות רווחה
ב. תיאום ריאיונות
ג. קבלת מועמדים שהגיעו לריאיון
ד. מענה אדמיניסטרטיבי
9. סיוע בטיפול בחשבוניות, הזמנות רכש ומשלוחים
דרישות:

1. 2-5 ש"נ בניהול משרד או תפקיד דומה – חובה
2. ניסיון בעבודה בעמדת קבלה - חובה
3. ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים – חובה
4. שליטה מלאה באופיס, כולל באקסל מתקדם – חובה
5. עברית ואנגלית ברמה גבוהה – כולל כתיבה, קריאה ודיבור – חובה
6. שליטה ברוסית – יתרון
7. שירותיות, סדר וארגון, יכולת עמידה בתנאי לחץ – חובה
8. אסרטיביות וטיפוס שמתנהל/ת "ללא רוח וצלצולים"

שכר: 11K
*
תנאי העבודה*: א-ה, 08:00-17:00
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. נא לשלוח קו"ח מעודכנים במבנה וורד וציפיות שכר. רק פניות מתאימות ייענו

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00250
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכ"ל ופקיד/ת קבלה

מזכיר/ת מנכ"ל ופקיד/ת קבלה

פרולוג'יק בע"מ

18/04/2024

תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית
- ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה
- ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה
- ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה
- רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 17063
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה רפואי/ת- בעל/ת ניסיון

מזכיר/ה רפואי/ת- בעל/ת ניסיון

גולדמן מיון והשמה

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לרשת מרפאות ארצית דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת מנוסה לתפקיד ניהולי -בירושלים
למשרה מלאה!
ניהול צוות המרכזייה וזימון התורים
קבלת קהל, טלפונים ומיילים
אחריות על רמת השירות, טיפול בשיחות מנהל והתנגדויות
עמידה ביעדי שירות, מכירות ושביעות רצון
הובלת צוות וניהול עובדים

דרישות:
ניסיון קודם כמזכיר/ה רפואי/ת- חובה!
ניסיון בתפקידים ניהוליים
יכולות מחשב טובות ושליטה ביישומי אופיס
אנגלית בסיסית
שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ויכולת לעמוד בלחצים ויעדים
זמינות למשרה מלאה בירושלים

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-REF
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד

מנהלת משרד

חברה דסקרטית

18/04/2024

תיאור תפקיד:

לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה, ניהול יומן, תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד,
עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים.

טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה.

סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.



דרישות:
השכלה אקדמאית
שליטה מלאה בישומי OFFICE
ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי
זמינות ליום עבודה של 8 שעות לפחות 8:00 – 16:00.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00359
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!