סיפור הצלחה – רונית טאוליב, ראש תחום שיווק ממוקד לקוח, G-STAT / הדס שמעוני

לאחר כשנתיים בתפקיד marketing manager בחברת הייטק גדולה, רונית טאוליב נתקלה במשרה מעניינת ומאתגרת בתחום השיווק. זמן קצר לאחר מכן התחילה את תפקידה כראש תחום שיווק ממוקד לקוח
בחברת g-stat, חברה גדולה ומובילה בתחום ה- data mining (כריית מידע) בארץ, משרה אותה מצאה באמצעות אתר ג'ובנט.

"לאחר השירות הצבאי עבדתי בחברה תקשורת מספר שנים, שבמהלכן ביצעתי מגוון תפקידי שיווק, החל מניהול פרויקטים ועד לניהול תחום. לקראת סיום התואר השני במנהל עסקים, התחלתי לעבוד בחברת הייטק גדולה כמנהלת השיווק.g-stat היא החברה השלישית בה אני עוסקת בתחום השיווק, מזה חמישה חודשים".

מדוע החלטת לעזוב חברת הייטק מובילה לאחר שנתיים?
"במסגרת תפקידי חסר לי החיבור הישיר ללקוחות והחיבור לשטח, החל מזריעת הרעיון השיווקי, דרך תכנון ויישום התוכנית ועד למדידה ותחקור".

איך הכרת את אתר ג'ובנט?
"אני חושבת שהיום כולם מכירים את ג'ובנט, לא? באופן אישי אני מכירה את האתר מלפני מספר שנים, כאשר חיפשתי עבודה ולהפתעתי גיליתי משרות רבות מתחום השיווק. הערך המוסף של ג'ובנט הוא בכך שהוא אתר נוח לשימוש".


רונית טאוליב במשרדי חברת g-stat

איך g-stat נכנסו לחייך?
"לגמרי במקרה. החלטתי לבדוק את מצב שוק העבודה ואת משרות השיווק. הצצתי באתר ג'ובנט כדי לבחון את ההיצע הקיים בחוץ ולשמחתי איתרתי משרה התואמת את ציפיותיי באופן מושלם, מבחינת תיאור התפקיד ותחום הפעילות של החברה. שלחתי קורות חיים למרות שלא הייתה לי כוונה מראש לעזוב את מקום העבודה, וזמן קצר לאחר מכן התחלתי לעבוד ב- g-stat". 

כיצד נערך תהליך הגיוס לחברה?
"מספר ימים לאחר שליחת קורות החיים, חזר אליי שמיר סגל, סמנכ"ל השיווק של החברה וזומנתי לראיון במהלכו הוא סיפר לי על מגוון תחומי פעילות החברה ועל התנהלותה. לאחר מכן עברתי ראיון נוסף עם דלית בראון, סמנכ"לית חטיבת שירותים מקצועיים".

מה קסם לך ב- g-stat?
"העובדה ש- g-stat היא חברה המשלבת מספר תחומי פעילות יחד – פתרונות אנליטים עם ליווי עסקי שיווקי לתחום השיווק, ניהול סיכונים ו- it. כמו כן, תוכן התפקיד ריתק אותי. במסגרת תפקידי, התבקשתי לנהל את תחום השיווק ממוקד לקוח ולהקים את מערך היעוץ העסקי, לעבוד יחד עם הלקוחות בבניית אסטרטגיה לשיווק ממוקד לקוח, תוך כדי יישום שיווקי ועסקי של מגוון הפתרונות האנליטיים שאנו מציעים".

איך עברה הקליטה שלך לחברה?
"למרות השינוי העצום, מחברה גדולה בסדר גודל גלובלי, לחברה קטנה ואינטימית, הסתגלתי במהרה ועודני מסתגלת לחברה ולתפקיד החדש. הכרתי את תחומי פעילות החברה ואת העובדים הנפלאים. עברתי בין צוותי השיווק ולמדתי את הפעילויות השונות".

במה שונה תפקידך כאשת שיווק ב- g-stat מיתר החברות בהן עבדת?
"היתרון הבולט שלנו הוא בכך שאנו מספקים ללקוחותינו שירותים ב- 360 מעלות. כלומר, במסגרת העבודה מולם אנו משלבים שירותי it, ניתוחים סטטיסטיים, את תחום הסיכונים וכן את תחום השיווק. בדרך זו הלקוח מקבל מענה מקיף לכל צרכיו. כראש תחום שיווק ממוקד לקוח, אני חלק מתחום ה- g marketing, העוסק בפרויקטים שיווקיים, מתן ייעוץ ללקוח ובמסגרת זו, בניית תוכנית מגעי לקוח, הטמעת מערכות כמו מערכת nbo, מערכת שפותחה ב- g-stat וליווי עסקי ושיווקי באמצעות מודלים שאנו מפתחים פה ב- g-stat".

לילך אלמקיס, סמנכ"ל משאבי האנוש, מספרת על חברת g-stat:
"חברתg-stat מפתחת ומיישמת פתרונות עסקיים מתקדמים, המבוססים על מערכות כריית מידע
 (data mining) עבור ארגונים מובילים בארץ ובעולם. החברה מתמחה בפיתוח יישומים סטטיסטיים מתקדמים בתחום ניהול קשרי לקוחות, ניהול סיכוני האשראי וניהול שרשראות אספקה. החברה מונה כ- 150 מומחים מתחום הסטטיסטיקה, המימון, השיווק ומערכות המידע, המהווים את חוד החנית בפיתוח בתחום השיווק ממוקד הלקוח וניהול סיכוני האשראי. החברה נמצאת למעלה מעשר שנים בשוק ומתפתחת בקצב מהיר".

כיצד תורם לכם שיתוף הפעולה עם אתר ג'ובנט?
"אתר ג'ובנט מהווה לנו מקור מוצלח לגיוסי עובדים, כאשר יתרונו הוא בזמינותו לאוכלוסיית מחפשי העבודה וגם ל'מגששים', כמו במקרה של רונית".

רונית, כיצד תוכלי לאפיין את g-stat כמקום עבודה?
"כולם מכירים את כולם ב- g-stat ובין העובדים קיים חיבור אמיתי ואווירה משפחתית משתפת. כעובדת חדשה אוכל להעיד שעוד בימיי הראשונים חשתי חלק מ- g-stat והרגשתי שותפה לשאר 150 העובדים המסורים. הכל מתחיל בראש ובראשונה במנכ"ל והבעלים, אשר רואה בכל עובד גורם השפעה מכריע, האחראי באופן ישיר על הצלחת החברה. כמו כן, הוא רואה באמינות ומקצועיות ערכים עליונים ומשריש זאת לעובדים. בהתאם, העובדים לויאלים כלפי הלקוחות בצורה מוחלטת בכל הקשור להתנהלות עימם".

את מרגישה שהגעת למקום הנכון?
"בוודאי. g-stat היא החברה המובילה בארץ ומהמובילות בעולם לשירותי data mining בתחום שיווק ממוקד לקוח וניהול סיכונים. התפקיד הנוכחי הוא מאתגר, מפתח ומלמד. אני מרגישה שיש לי יכולת השפעה בחברה דינמית ומגוונת ומאד מרוצה מתפקידי. ההזדמנויות לפיתוח, למידה והתקדמות בחברה הן רבות, בין היתר מהסיבה שהחברה במגמת צמיחה מתמדת, הן מבחינת לקוחות ופרויקטים חדשים ומעניינים והן מבחינת העובדים. מעבר לכך, אחד העקרונות המנחים של  g-stat הוא פיתוח אישי והכשרת העובדים. אני זוכה להכוונה מצוינת ולומדת מהאנשים הטובים ביותר בשוק, בסביבת עבודה נעימה".

אילו המלצות יש לך למחפשי העבודה?
"קודם כל, אני בהחלט ממליצה להתמקד באתר ג'ובנט, כאתר קל לשימוש, המציע שפע של משרות. שנית, כדאי להפיץ קורות חיים באופן ממוקד, לתפקידים התואמים את רצונותיכם וכישוריכם, מאחר ותפוצה נרחבת עלולה להסיט מהמטרה".  


לסיפורי הצלחה נוספים לחץ/י על כתבות תעסוקה

מחפשים עבודה? 

מחפשים עובדים? 

הצטרפו להצלחה של כולם בג'ובנט.

לכתבה באנגלית  

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!