סיפור הצלחה – נעם שמעוני, מנהל מחלקת PRESALE ב- HOT / הדס שמעוני

נעם שמעוני, 40, אב ל- 3, הוא בהשכלתו מהנדס חשמל ואלקטרוניקה. בין השנים 2007 ל- 2009 עבד בחברת eci כמהנדס פיתוח חומרה. לפני כן, עד שנת 2007, עבד קרוב ל- 18 שנים בחברת בזק, בחטיבת ההנדסה. במסגרת תפקידו ניהל מעבדת בדיקות בתחום תמסורת ותקשורת נתונים.
כיום, מנהל נעם את מחלקת ה- presale ב- hot, אשר אמונה בעיקר על מתן פתרונות טכנולוגיים וכלכליים ללקוחות עסקיים, הטמעה והנחלת ידע טכנולוגי חוצה ארגון ועוד. נעם מצא את עבודתו לפני כחודש בחברת hot, באמצעות אתר ג'ובנט.

hot היא החברה היחידה בארץ המספקת ללקוחותיה חבילת תקשורת מלאה לבית. חבילה הכוללת טלוויזיה רב-ערוצית, שירותי גישה לאינטרנט המהיר בכבלים ושירותי טלפון פנים-ארצי. כחברת תקשורת מובילה, עובדיה נהנים מסביבת עבודה טכנולוגית, חדשנית, שוקקת חיים ומספקת.


(מימין): עודד אברהם, מנהל תחום מראיינים טלפוניים ומקורות גיוס ב- hot,
 ו- נעם שמעוני, מנהל מחלקת presale, במשרדי hot

מדוע החלטת לחפש מקום עבודה חדש לאחר כשנתיים?
למרות שעבדתי בחברה יציבה וגדולה, החלטתי לעזוב מחוסר עניין בתפקיד וממיצוי מקצועי. רציתי להשתלב בתפקיד שהוא יותר בעל אוריינטציה עסקית ומכוונות לקוח. לשמחתי, התפקיד שלי ב- hot משלב גם עניין ואתגר מקצועי וגם יציבות בחברה גדולה.

לאלו משרות הפצת קורות חיים?
חיפשתי בעיקר משרות מכוונות לקוח או משרות בשיווק. בנוסף, חיפשתי גם משרות אשר מזכירות יותר את אופי העבודה במקומות הקודמים. השיקולים בחיפוש מבחינתי היו בראש ובראשונה עניין, אתגר בעבודה ובתפקיד וכמו כן סביבת העבודה.

איך הייתה היענות החברות, בדקת אופציות נוספות?
רוב תהליך החיפוש התנהל באמצעות אתר ג'ובנט, כאשר חיפשתי משרה תחת מילות מפתח הקשורות לתחום עיסוקיי ולניסיוני. כמו כן, הפצתי קורות חיים באופן ישיר לחברות בהן הייתי מעוניין להשתלב. אני מוכרח לציין שהיענות החברות, על אף התקופה, הייתה טובה ואפילו טובה מאוד.

מה משך אותך לתחום ה- presale?
תפקידי הנוכחי מכיל עניין ואתגר רב במסגרת העבודה מול לקוחות אסטרטגיים והאינטראקציה המורכבת עימם. העבודה עם לקוחות בכלל ולקוחות עסקיים בפרט מאוד דינאמית וטומנת בחובה מגוון רחב של אפשרויות, אשר לא תמיד מתקיים בתפקידים אחרים.

מה אתה עושה במסגרת תפקידך כמנהל המחלקה?
במסגרת תפקידי אני מנהל את פעילות מחלקת ה-presale ב- hot, באגף המכירות ללקוחות אסטרטגיים. עיקרי תפקידי: מתן פתרונות טכנו-כלכליים ללקוחות עסקיים, זיהוי מגמות בשוק התקשורת המקומי והעולמי וכן הנחלת ידע טכנולוגי חוצה ארגון.

איזו מן חברה היא hot מבחינת ההתנהלות מולך, האווירה והאופי?
hot היא חברה דינאמית, צעירה, חברה שמטפחת את עובדיה ואת לקוחותיה כאחד. מדובר בחברה בגדילה מתמדת, הנמצאת בתודעת ציבור הלקוחות העסקיים והפרטיים כאחד.

האם ניתן להגדיר את ה"שידוך" שלך עם hot כהצלחה?
אני מאמין ומקווה שכן. מאוד.

האם יש לך המלצה למחפשי עבודה?
המלצתי למחפשי העבודה היא לא להסס גם בעת הזו. מי שיש לו מה להציע תמיד ימצא את מקומו, גם אם היום קשה יותר.

עודד אברהם, מנהל תחום מראיינים טלפוניים ומקורות גיוס ב- hot, עד כמה תורם לכם שיתוף הפעולה עם אתר ג'ובנט?
אני שמח לומר שמדובר בשילוב מנצח. המועמדים המגיעים אלינו מהאתר הם איכותיים וממוקדים למשרות אותן מציעה hot. הדבר נכון לכל תחומי המשרות: השטח, הטכנולוגיות, הניהול והמטה. בכל מגוון המשרות הרחב, אותו אנו מציעים למועמדים, אנו רואים בג'ובנט שותף נאמן. 

מה hot יכולה להציע למחפשי העבודה בתקופה זו?
בתקופה של אי וודאות, כמו בימים אלה, יש יתרון גדול לגודלה וליציבותה של hot. אנחנו ממשיכים לגייס, כאמור, בכל התחומים. בין המשרות המוצעות אפשר למצוא דרישה למנהלי פרויקטים, אנשי מכירות, אנשי הנדסה ומערכות מידע, אנשי תוכן וכמובן אנשי שירות טכני ואדמיניסטרציה. התנאים שאנחנו מציעים הם מצוינים, ההתייחסות לכל עובד היא ברמה האישית, כך שלכל אחד, המעוניין והמתאים לכך, כמובן, ישנו אופק קידום אישי ומקצועי.

לסיפורי הצלחה נוספים לחץ/י על כתבות תעסוקה

מחפשים משרות דרושים? 

מחפשים עובדים? 

הצטרפו להצלחה של כולם בג'ובנט.
 

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!