דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 141 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Back Office למחלקת מכירות

איש/אשת Back Office למחלקת מכירות

ריקרוטריקס

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הייבוא ושיווק באזור השרון 
דרוש.ה נציג.ת שירות עבור עובדים פנימיים של הארגון!
תנאים מעולים והמון פינוקים!!
איך יראה היום שלכם?
מתן מענה לסוכני שטח כלקוחות קצה.
טיפול בהזמנות מרגע הגעתן עד שלב הוצאת החשבונית.
טיפול בהחזרות , הפקת דוחות ומעקב שוטף על כל מערך ההזמנה.
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני/פרונטאלי –חובה
תואר ראשון רלוונטי- חובה.
נדרש ניסיון קודם בעבודה עם אקסל.
שירותיות, אחריות ואסרטיביות
זמינות לעבודה במשמרות 08:00-17:00 / 10:00-19:00 (עבודה היברידית)
מיקום-עבודה בהוד השרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 888259
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

רזומה שירותי השמה בע"מ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה.
תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות.
שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות.
שכר 7,500!
תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון
שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1551
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רזומה שירותי השמה בע"מ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא
בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה.
תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון
משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה
תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים
ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1553
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Risk And Payment Manager

Risk And Payment Manager

RecruitX

23/04/2024

תיאור תפקיד:
As a Risk And Payment Manager, you will oversee the company's risk management processes, handle chargebacks, negotiate with suppliers, explore new payment solutions, and establish control processes to prevent chargebacks.
The role also involves building effective communication channels with suppliers and implementing control procedures in collaboration with various teams within the organization.

דרישות:

Proven Experience in working with vendors and handling risk management responsibilities.
Familiarity with the payment industry and its intricacies.
Strong attention to detail, ensuring accuracy in all financial transactions.
Proficient in using computers and software applications.
Experience working with Excel for data analysis and reporting.
High level of proficiency in both spoken and written English.
Ability to work effectively with diverse teams within the organization.
Previous experience in an online company or industry is advantageous.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3257
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

RecruitX

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת בוטיק בתחום המדיה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה.
דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה- חובה
שליטה מלאה ביישומי מחשב (,Excel,Office, Outlook)- חובה
ניסיון/ ידע בהנהלת חשבונות- יתרון
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) - חובה
יכולת התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה מאוד - חובה.
ראש גדול, אחריות, סדר וארגון, חריצות, תשומת לב לפרטים, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3289
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ"ל

עוזר/ת אישית למנכ"ל

חברה דיסקרטית

23/04/2024

תיאור תפקיד:
ניהול לו"ז ההמנכ"ל (מקצועי / אישי) והנהלת חברה.
הכנת מצגות, סיכומי דיון ומעקב, תמיכה במענה לקוחות וספקים.
תמיכה במחסן חומרי גלם ותוצרת גמורה.
קידום פרויקטים שונים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד ניהול משרד– חובה.
אנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור) ברמה גבוהה – חובה
EXCEL, PP, WORD ברמה גבוהה – חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3678
אזור: צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בטלוויזיה - ירושלים

דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בטלוויזיה - ירושלים

איטייפ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בטלוויזיה -בעברית בשידור חי בירושלים!
מחפשים עבודה כיפית שאפשר לשלב בחיים ועדיין להישאר פנויים ברב שעות היום?
לחברת ETYPE דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בעברית בשידור חי - לעבודה קבועה בבוקר עד שעות הצהריים המוקדמות בגבעת שאול.

* עבודה מאולפני התאגיד בירושלים.
* התפקיד כולל הקלדת כתוביות טלוויזיה בשפה העברית והערבית תוך כדי שידור.
* מיקום המשרה: ירושלים מעלה אדומים
דרישות:
  • הקלדה עיוורת ומהירה
  • התמצאות באקטואליה, עברית ברמה גבוהה.
  • ניסיון בכתבנות- יתרון.
  • משרה גמישה- פרילנסר/ית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00014
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז /ת תפעול לחברת ביטוח בראשון לציון

רכז /ת תפעול לחברת ביטוח בראשון לציון

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת תפעול.
במסגרת התפקיד:
* מתן תמיכה ושירות לעורכי הדין במח' תביעות.
* מענה טלפוני ללקוחות החברה לעדכון פרטים.
* עמידה ביעדים מקצועיים יומיים/שבועיים/חודשיים.
דרישות:
* ניסיון שירותי - חובה
* ניסיון עבודה במערכות ממוחשבות - חובה
* ניסיון בתחום הפלת"ד - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4133
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה לחברה באשקלון

דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה לחברה באשקלון

חברה דיסקרטית

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה באשקלון, דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה.
העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה' ללא ימי שישי.
תנאים טובים למתאימים/ות.
משרה לטווח ארוך
דרישות:
  • ניסיון קודם בתחום / בתפקיד דומה - יתרון
  • יחסי אנוש טובים
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: דרום - אשקלון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

OroTech

23/04/2024

תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית
במסגרת התפקיד:
הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש.
הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה,
טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה,
מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים.
מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון.
היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה
שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-1075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

23/04/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות אסטרטגיים

מנהל/ת תיקי לקוחות אסטרטגיים

גולדמן מיון והשמה

23/04/2024

תיאור תפקיד:
* ניהול תיקי לקוחות קיימים, לרבות טיפול בחסמים ובעיות שונות העולות מהשטח.
* מתן מענה ללקוחות פוטנציאלים והסבר אודות סל השירותים שהחברה מציעה.
* תיאום פגישות עסקיות מול לקוחות חדשים.
* בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות:
* תואר ראשון - יתרון משמעותי.
* ניסיון קודם בתפקידי שירות - חובה !
* יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועל מספר משימות במקביל.
* כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
* אנגלית ברמה טובה.
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-GOL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

עידור מחשבים בע"מ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד דורש יכולות מכרתית ואדמיניסטרציה,
במסגרת התפקיד חלוקת לידים לסוכני המכירות, מעקב וקידום תהליכי מכירה
והגדלת מכירות החברה.
מענה טלפוני להזמנות מלקוחות פרטיים ועיסקיים – (כולל שרות והצעות מחיר)
טיפול בלידים חמים בלבד
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל הפקת דוחות
דרישות:
ניסיון בטלמיטיניג / מכירות טלפוניות - חובה
חוש מסחרי – הכרחי
נכונות למשרה לטווח רחוק
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5076
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש\ה מזכיר\ה בת''א

דרוש\ה מזכיר\ה בת''א

חברה פיננסית מובילה

23/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש\ה מזכיר\ה למשרה מלאה 
התפקיד כולל: 
- מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות ועובדי החברה 
- תיאום פגישות
- הוצאת חשבוניות
- ניהול עבודת גבייה לרבות עבודה מול מנהלי החברה וביצוע גבייה מול לקוחות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - חובה
אנגלית ברמת הבנה וכתיבת מיילים - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה - ימים א' עד ה' 8-17
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00182
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת מרכז לוגיסטי בראש העין

פקיד/ת מרכז לוגיסטי בראש העין

גטר גרופ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן מענה לעובדי המחסן, חב' משלוחים, אנשי המכירות, גורמים פנים ארגוניים ולקוחות החברה באופן פרונטלי, טלפוני ובמייל. העבודה הינה עבודה בצוות.
היקף המשרה:
משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 א.ת לב הארץ ראש העין – נדרשת ניידות למקום
דרישות:
  • ניסיון בעבודה במרכז לוגיסטי- יתרון
  • ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי
  • ידע באקסל ובהפקת דוחות
  • שירותיות, אחריות וראש גדול
  • יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2685
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!