חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

לימודים

משרות חמות

חברות מגייסות

Fishman Holdings TEVA קומטק AC נכסים

30 - 1 מתוך 279

דרושים בתחום חשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
קבוצת חג'אג'

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת חג'ג' – למחלקת ליווי בנקאי
דרוש/ה- נציג/ה למחלקת ליווי בנקאי
מבנה התפקיד- מתן מענה ללקוחות החברה ,אישור רוכשים מול הבנקים , גביית הון עצמי ועוד
עבודה מול בנקים ומשרד עו"ד

דרישות:

- תואר ראשון – חובה
- כלכלה / מנע"ס – יתרון
- ראש גדול, יכולת עבודה עצמאית, דייקנות, אחריות , סדר וארגון
- סביבת מחשב—שליטה מלאה באופיס, דגש על אקסל
- משרה מלאה – 9-18
מיקום – תל אביב מרכז

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00005
 
 
אמ.ג'י.אס. ספורט טרדינג בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התפקיד כולל עדכון וטיפול בטפסים, עדכונים במערכות מידע, הזנת נתונים למערכת השכר ומערכת דיווחי נוכחות, בקרות, הפקת אישורים וכו’.
העבודה באזור התעשיה בחולון
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

דרישות:

תעודת חשב/ת שכר- יתרון
ידע וניסיון על עבודה בתוכנת מכפל- יתרון משמעותי
עבודה במשרה מלאה 5 ימי עבודה ובמידת הצורך עבודה בימי שישי - חובה!
נדרשת עבודה בשעות נוספות מרובות – במיוחד בתקופת המשכורות. חובה!
בעל/ת מוסר עבודה , דייקנות , יכולת עבודה בצוות , אמינות- חובה
תחילת עבודה – מיידית

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00051
 
 
מסינג שילת סאיאס ושות'

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד רו"ח ותיק ומוביל בתל אביב
דרוש /ה מנה"ח / יועץ /ת מס מנוסה ומיומן /ת. (למשרה מלאה)
הנהלת חשבונות לחברות ולעצמאים עד רמת מאזן,
חישוב שכר לעובדים ודיווחים לרשויות.

דרישות:

- ידע וניסיון נרחב בהנהלת חשבונות.
- ידע בביטוח לאומי - יתרון
- ידע וניסיון בחשבות שכר וחוקי העבודה.
- ניסיון בביקורת ועריכת דוחות אישיים - יתרון
- ניסיון של שנתיים ומעלה.
- אחריות ויסודיות, עובד /ת חרוץ /ה בעל /ת מוטיבציה ללמוד נושאים חדשים.
- יחסי אנוש מצוינים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
לחברה מובילה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לחברת אחזקה וניקיון משרדים מובילהמ
דרוש /ה חשב /ת שכר למשרה מלאה.
התפקיד כולל:
הכנת דוחות שכר (עובדים שעתיים וגלובליים), ניהול שכר מקצועי,
אחריות כוללת לתהליך השכר מתחילתו ועד סופו, קליטת עובדים חדשים, טיפול בדוחות נוכחות, הכנת משכורות.
ניהול טפסי קליטה/ שחרור, ביטוחים ופנסיה והתנהלות מול גורמים חיצוניים, הכנת דוחות שכר חודשיים.

דרישות:

- שפה: רוסית יתרון. 
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00012
 
 
ציטיאט יועצי מס והנהלת חשבונות

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד רואה חשבון בראשל"צ דרוש/ה למשרה מלאה מנהל/ת חשבונות מנוסה!
ידע במשכורות, חשבשבת, חלונות, עצמאות ושידורי דוחות לרשויות
רצוי מאזור המרכז
חרוצ/ה
יש אופציות קידום

דרישות:

- ניסיון בהנה"ח -חובה
- יחסי אנוש טובים
- המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00003
 
 
Fishman Holdings

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת חברות בר"ג בתחום האינטרנט,דרוש/ה עוזר/ת למנה"ח סוג 1-2.
למחלקת הנהח"ש של החברה בכפיפות למנהלת הכספים ומנה"ח ראשית.
במסגרת העבודה :
גביית חובות , טיפול בכל נושא הפקת חשבוניות,שליחתן ומעקב אחר תקבולים מלקוחות ותשלומים לספקים.
עבודה על תוכנת חשבשבת חלונות.
התאמות כרטיסים, הפקת דוחות וכדומה.
הפקדות+תשלומים בבנקים ובדואר.
עזרה בהכנת משכורות ותיוקים.

העבודה במשרה מלאה ברמת גן במתחם הבורסה.
נא לציין ציפיות שכר- פנייה ללא ציפיות- לא תיענה

דרישות:

ניסיון מוכח של שנה ומעלה בהנהח"ש-חובה.
ניסיון בעבודה מול ספקים, ביצוע התאמות, בנקים וכיוב'-חובה.
ניסיון בגביית חובות-חובה.
שליטה מלאה בכל תוכנות ה-OFFICE -חובה.
ניסיון בעבודה עם תוכנת חשבשבת חלונות-יתרון.
ניסיון בעבודה עם תוכנת שכר מיכפל,שיקלולית.
ניסיון בתוכנה לרישום שעות עבודה(לוג טיים,סינאל וכד')-יתרון.
אנגלית ברמה טובה. 
יחסי אנוש מעולים, יכולת תפקוד תחת לחץ.
נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
נדרשת זמינות מיידית.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB111
 
 
JobShop - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברת און ליין בהרצליה.
העבודה במשרה מלאה - שני עד שישי (בשישי עובדים עד 15:00).

דרישות:

1-3 שנות ניסיון.
ידע באקסל.
אנגלית טובה.
שכר 8-9 אלף

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2633
 
 
ג'ובנט און ליין בע''מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אינטרנט ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1-2.
העבודה במחלקת הנהח"ש של החברה בכפיפות למנהלת הכספים:
גביית חובות מול מנהלי המכירות של החברה הכולל טיפול בכל נושא הפקת חשבוניות,שליחתן ומעקב אחר תקבולים מלקוחות. עבודה על תוכנת חשבשבת חלונות. התאמות כרטיסים, הפקת דוחות וכדומה.
הפקדות+תשלומים בבנקים ובדואר.
עזרה בהכנת משכורות. תיוקים וגריסות חומר של המחלקה.
רכש והזמנת ציוד משרדי.

משרה מלאה העבודה ברמת גן במתחם הבורסה.
נא לציין ציפיות שכר- פנייה ללא ציפיות שכר לא תיענה

דרישות:

ניסיון מוכח של שנה ומעלה בהנהח"ש סוג 1-2 - חובה.
ניסיון בעבודה עם תוכנת  חשבשבת חלונות- חובה.
ניסיון בגביית חובות- יתרון.
ניסיון בתוכנה לרישום שעות עבודה(לוג טיים,סינאל וכד')-יתרון.
ניסיון בעבודה מול ספקים, ביצוע התאמות, בנקים וכיוב'- יתרון
שליטה מלאה בכל תוכנות ה-OFFICE -  חובה, ידע ב-EXCEL - חובה
אנגלית ברמה טובה 
יחסי אנוש מעולים, יכולת תפקוד תחת לחץ.
נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
נא לציין ציפיות שכר- פנייה ללא ציפיות שכר לא תיענה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB101
 
 
פרימיום ג'ובס - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה באזור נתניה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 תחום ספקים/ התאמת בנקים
עבודה בצוות של 3 , התפקיד כולל עבודה שוטפת מול הבנקים, ממשקים מול מנהלים בשטח
הקלדת חשבוניות ,מסבים ,מענה לספקים וכו’.
זמינות מיידית למשרה מלאה 8-17 ללא גמישות
החזר נסיעות או הסעות מנתניה+ סבסוד ארוחות וכל התנאים שבחוק.

דרישות:

תעודת סוג 2-חובה
ניסיון עבודה בתחום -יתרון
נכונות לשעות נוספות לפי הצורך- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00181
 
 
לאומי קארד בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

•בניה ניהול והובלה של תחום ה-DATA, מודלים והמחקר בנושא האשראי, תוך בחינה, הטמעה ויישום כלים חדשים ומתקדמים בעולם זה.
•אחריות על פיתוח, תיקוף והטמעת מודלים לניהול פוטנציאל ומכירת אשראי, סיכוני אשראי, וגביה תוך עמידה והתאמה לדרישות רגולציה.
•אחריות על יצירת תשתית ופיתוח דוחות ותהליכים אוטומטיים לניהול האשראי תוך ניהול סיכונים, מדידת רווחיות, תשואה מותאמת סיכון ועוד.
•ניהול ממשקים וליווי פרויקטים חוצי חברה ובניית מדדי הצלחה
•ניתוח ועיבוד נתונים ממגוון מערכות בתוך הארגון תוך שימוש במבחנים סטטיסטיים, הטמעת אלגוריתמים ושיטות ניתוח חדשניות בהתאם לצורך העסקי ומקורות מידע שונים
•ניהול ראשי צוותים

דרישות:

•ניסיון בניהול ובניית מודלים סטטיסטיים ומאגרי מידע גדולים, ניתוח מידע ברמה גבוהה, ויכולת הסקת מסקנות
•הבנה טכנולוגית, יכולת אנליטית וראייה והבנה עסקית ושיווקית גבוהה במיוחד
•הכרות עם עולם האשראי, ניהול סיכונים וגביה
•יוזמה ויצירתיות, ניהול וקידום פרוייקטים, להשגת תוצאות
•יכולת ארגון וסדר, תעדוף משימות ועבודה בלוחות זמנים צפופים
•יכולת הובלת תהליכים וממשקים באופן עצמאי בסביבה מרובת משימות ולחצים
•יחסי אנוש מצוינים ויכולת ניהול עובדים, מנהלים וממשקים חיצוניים ופנימיים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00102
 
 
לאומי קארד בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בשש מילים:
הכנה והגשה של בקשת אשראי עסקי

מי אנחנו?
צוות רכזי אשראי עסקי שאחראי על הכנת תיקי אשראי הכוללים ניתוח דוחות כספיים, כושר החזר חוב והערכת הסיכון לחברה של לקוחות עסקיים.
עולם האשראי הולך ומתפתח ואנו מחפשים רכז אשראי שיאסוף את הנתונים הפיננסים של הלקוח, יכין תיקי אשראי איכותיים ויוציא בקשות אשראי . אז מה עוד קורה אצלנו? אנחנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם מנהלי תיקי הלקוחות שנמצאים בשטח ועובדים מול ממשקים פנימיים.

דרישות:

מי אתם?
אנשים שיודעים לרדת לפרטים, לנתח דוחות כספיים ולדעת לקבל החלטות באופן עצמאי.
אתם מכירים היטב את עולם האשראי העסקי ובעלי יכולת טובה לנהל משא ומתן עם ממשקים.
בנוסף שלוש שנים האחרונות עבדתם במערכת הבנקים ובמסגרת תפקידכם לקחתם החלטות עצמאיות במתן אשראי לעסקים.
זאת במקביל ללימודי תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/ חשבונאות.

חוץ מזה?
הצוות מקסים ומחכה לך בצפייה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00092
 
 
תוצאות

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פרטית מובילה בתחום השיווק לרשתות ולשוק מוסדי
דרושה מנהלת חשבונות עד מאזן  וחשבת שכר.
עבודה למול המנכ"ל /בעלים.
עבודה הכוללת אחריות על כלל תחומי הנהלת החשבונות החל
התאמות בנקים, ספקים , לקוחות,תשלום לרשויות , הכנת חומר למאזן
דוחות שונים .

עבודה בסביבה דינמית

דרישות:

מנהלת חשבונות סוג 3 - חובה
ניסיון עד מאזן וכיחידה - חובה
שליטה על תוכנת sap
יכולת עבודה בסביבה דינמית
סדר וארגון
ייסודיות
רצינות והתמדה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5299302
 
 
רשת אגמי- מקצוענים בהשמה ל- Professionals ובכירים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· מנח"ש סוג 3 –חובה (לפחות 5 שנות נסיון בחברה בינלאומית)
· דיווחים לרשויות, החזרי הוצאות (ארץ וחו"ל), שידור טפסי 126 ו – 856
· התאמות בנקים
· רישום חשבוניות ותשלומים לספקים
· הכנת דו"חות לרשויות המיסים
· נסיון בעבודה עם פריוריטי
· הכנת מאזן בוחן לביקורת רואה חשבון

דרישות:

· מולטי טסקינג- עבודה בסביבה בין-חברתית, יכולת למידה מהירה.
· "ראש גדול"
· שליטה מלאה ב MS Office – כולל אקסל ברמה גבוהה
· אנגלית ברמה גבוהה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2179
 
 
קוקה-קולה בע''מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות דרוש/ה אנליסט/ית שכר והטבות!

במסגרת התפקיד:
- הובלת פרוייקטים בתחום.
- איסוף ועיבוד נתונים, ניתוח היבטים שונים בתחום השכר, התגמולים והתמריצים
- הטמעת מדיניות תגמולים ואסטרטגיית שכר בחברות השונות בקבוצה
- מתן שירותי שכר לחברות הקבוצה ( קוקה-קולה, קרלסברג, טרה, פריגת, נביעות, , Ibbls והחברה המרכזית למכירות ולהפצה)

דרישות:

- תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות/ סטטיסטיקה/ תעשייה וניהול
- ניסיון של שנתיים בתפקיד כלכלנ/ית/ אנליסט/ית- חובה
- ניסיון בתפקיד אנליסט/ית שכר והטבות- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ביישומי ה- Office וב- Excel בפרט

 מיקום המשרה: בני ברק

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00068
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

חולמים על עבודה בחו"ל? בואו לעשות מכירות וכסף כמו שלא הכרתם! 
לחברת מסחר ותיקה דרושים/ות נציגי/ות מכירות לרילוקיישן 
מכירות באנגלית / גרמנית / ספרדית / ערבית
לידים אייכותיים וצוות מקצועי

דרישות:

ניסיון במכירות פרונטלי/טלפוני - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ידע בשפות - גרמנית / ספרדית / ערבית
תנאים מעולים למתאימים עם עמלות גבוהות
אופציות לקידום!! 

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00008
 
 
אלביט מערכות

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאתר החברה בכרמיאל דרוש מנהל חוזים ומכירות
במסגרת התפקיד:
הובלת הצעות מחיר והצעות מסחריות ללקוחות
מענה למכרזים
מו"מ מסחרי וחוזי
ניהול חוזים וניתוחים עסקיים / פיננסיים

דרישות:

בוגר כלכלה / מנהל עסקים / תעשיה וניהול / משפטים – MBA יתרון
ניסיון של 3-5 שנים לפחות בהצעות מחיר והצעות מסחריות ללקוחות
מו"מ מסחרי וניהול חוזה
יכולת עבודה עצמאית מול גופים מטריציונים בחברה והובלה עצמאית של תהליכים
שליטה גבוהה ב-Excel
שליטה באנגלית - קריאה, כתיבה ודיבור ברמה גבוהה
עבודה בצוות

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00622
 
 
אלביט מערכות

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אלביט מערכות לאתר החברה ברעננה דרוש מנהל חשבונות דינאמי עם ניסיון למשרה זמנית - החלפה לחל"ד
במסגרת התפקיד:
טיפול בלקוחות וספקים, טיפול בנושא הבנקים כולל הכנת תזרים מזומנים תפעולי, נסיעות לחו"ל, התאמות בין חברתיות עם חברות הקבוצה, מעקב גבייה, הפרשות ודיווחי רשויות, יכולת לסגור מאזן

דרישות:

מנהל חשבונות סוג 3
ניסיון כמנהל חשבונות בחברת הייטק של מעל 3 שנים
בעל תודעת שירות גבוהה, יכולת לעבודה לבד ובצוות
ניסיון ויכולת גבוהה בעבודה באקסל
ניסיון ויכולת לעבוד בשפה האנגלית

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00621
 
 
דרך חדשה גיוס והשמת עובדים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית מובילה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן ,משרה מלאה ימי א-ה בין השעות 08.30-17.30 (קיימת גמישות)
קליטת חשבונות, תשלומים וקשר עם ספקים, התאמות בנקים,
הפקת שיקים, טיפול בחשבוניות, ניהול דוחות, דיווחים לרשויות, עבודה מול מערכת Sap.
עבודה בתל אביב.

דרישות:

 נדרש ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה - חובה.
הנה"ח סוג 2 - חובה.
עצמאי/ת עד מאזן-חובה
אקסל ברמה טובה מאוד - חובה.
תנאים מעולים!!

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00610
 
 
סינטק מדיה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Order Processing and Billing Manager will be responsible for the team, processes and systems used for creating, managing and billing ALL orders taken by the company. The role will be initially primarily focused on implementing the order management and billing modules of a new companywide ERP system, its integration with Salesforce, establishing standardized processes and finally recruiting a new team across Israeli and North American shared service centers. 
• Using NetSuite to maintain customer order details with 100% accuracy to drive invoicing, revenue recognition, sales activity reporting, and commissions processing 
• provide guidance on contract matters to account managers or other operational staff, including training to new account managers and other sales employees in contracting practices and procedures 
• Coordinate with sales, legal, contracts, commissions, billing, and professional services to ensure efficiency throughout the entire order lifecycle. 
• Ensure internal and external customer satisfaction, as it relates to customer orders, billing and requests for assistance and information.
• Ensure the timely and accurate review of all customer purchase orders, change orders, credit and rebill, meeting throughput targets as defined by the VP Finance

דרישות:

· Proficient in using software programs and technology, preferably NetSuite, Salesforce.com, and Avalara
· Ability to collaborate with stakeholders in different teams, at all levels to influence change through a matrix organization.
· The sense of urgency, resourceful and never sacrificing quality.
· Strong organizational, interpersonal, collaborative both strategic and tactical planning and analytical skills.
· “Can do” attitude and intense desire to excel and lead the team to success, solving problems and executing to get results and achieve goals.
· Exceptional customer focus with ability to understand customer needs, balancing customer benefits and business goals effectively.
· Problem solving ability in a complex environment
· Ability to design and drive performance improvementy
· Bachelor’s degree in Business, Accounting, Finance, or related field
· 7-10 years progressive customer facing roles with at least 3+ years of relevant experience in order management/contract management
· Excellent written, verbal communications in English and presentation skills

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00091
 
 
סינטק מדיה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Revenue Accounting Controller will be responsible for the company’s worldwide revenue group and will report to the VP Finance. This leader will be accountable for all Order-to-Cash revenue impacting and related areas within the Finance organization, including credit and collection, billing, revenue recognition, developing policies and processes, enhancing and monitoring operational and accounting based controls, develop, analyze and report business intelligence analytics.
· Serve as an internal technical accounting expert for revenue accounting
· Exercise judgment within defined policies and authoritative literature to determine appropriate action related to revenue-related transactions and write related technical memos
· Manage the revenue and order management teams in the review of contracts and sales orders.
· Manage the monthly close process related to revenue including the timely completion of close items, analytical review, deferred revenue schedule and other reports
· Implement timely reporting and process improvements based upon industry trends, authoritative literature and business objectives
· Monitor relevant IFRS and SEC developments to ensure revenue recognition policies and procedures are in compliance


דרישות:

· Extensive experience in the application of all relevant IFRS revenue accounting standards and working knowledge of all other current authoritative literature related to revenue recognition is required
· Strong communication and organizational skills and detail-oriented self-starter with the ability to work independently to meet deadlines
· Demonstrate experience in interacting with all levels of management
· Excellent computer skills with MS Office software, including Excel, Word and PowerPoint
· Bachelor’s degree in Accounting, Finance and qualified CPA
· MBA (or other relevant advanced degree) is an advantage
· Minimum of 7 years’ experience in Accounting / Finance
· 2 years + experience with software, service subscription arrangements and SaaS revenue accounting
· A background in Big 4 public accounting firm is preferred
· Excellent Oral and Written English communication skills

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00092
 
 
מנורה מבטחים ביטוח בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למחוז צפון דרוש/ה קופאי/ת ראשי/ת
קליטת המחאות לפ' אלמנטרי.
איזון קופה ביטוח חיים ואלמנטרי.
משלוח המחאות לבנק.
משלוח המחאות דחויות.
טיפול בקופה קטנה.

דרישות:

השכלה - בגרות מלאה.
רקע בעבודה אדמניסטרטיבית עם כספים/גבייה.
כישורים בינאישיים: חריצות, שירותית, אמינות, יחסי אנוש טובים, אחריות, סדר וארגון.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1099
 
 
Dell EMC

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: איילה מגן

תיאור:

RSA is looking for you!!
We are looking for part time students at the AFCC (Anti-Fraud Command Center) at Herzliya!
This part time position is a great way to earn money and gain real work experience!
The new course is planned to start on Sunday, November 19, 2017.
We want talented students with an affinity for internetworking to join the RSA Consumer Solution’s 24*7 Anti-Fraud Command Center (AFCC) which provides online fraud detection to the first tier financial institutions in the world!

You will be trained to detect and analyze online threats and act according to AFCC procedures to deploy counter measures, block and shut down the threat.
Responsibilities:
· Detect phishing attacks
· Analyze new fraud trends and technologies
· Forensics analysis and research
· Shut down fraudulent websites
· Communicate with customer to update on attack status

דרישות:

· In – depth technical knowledge of the Internet world – an advantage
· Detail oriented & analytical ability
· Availability for 3-4 shifts per week (Sun-Thu 07:30-23:45, Fri 07:30-15:45)
· Very strong interpersonal & communication skills
· Previous experience in Internet companies’ help desk– an advantage.
· Full participation in the AFCC course- 5 days on a full time base (09:00-17:00)

מיקום המשרה:

דרום, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00121
 
 
match-hasama

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה, דרוש/ה מנהלת חשבונות ואחראית רכש. 
במסגרת התפקיד: 
אחריות לכל פעילות הנהלת החשבונות קליטת חשבוניות, תשלומים לספקים, רישום פקודות יומן, התאמות כרטיסים ובנקים, הפקת חשבוניות, דיווחים לרשויות והגשת חומר חשבונאי למאזן

דרישות:

הנהלת חשבונות סוג 2 /3 
ניסיון של 2-3 שנים למשרה חלקית/מלאה
שליטה טובה מאוד באקסל פונקציות מורכבות
אנגלית טובה
תוכנות: פריורטי חובה
ידע וניסיון ברכש- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-747
 
 
נתיב תעסוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת שילוח בינלאומית ועמילות מכס בלוד/רמלה
דרוש/ה:
מנהל/ת חשבונות
משרה מלאה, א - ה, 08:00-17:00
התפקיד כולל: תשלומים לספקים, קליטת חשבוניות למערכת, הפקת חשבוניות וקבלות, מעקב מכולות, מעקב תשלומים, חיובים וגביה.
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון.
עבודה בסביבה נעימה ודינאמית.
תנאים מעולים למתאים/ה

דרישות:

ניסיון בהנהלת חשבונות מתחום השילוח - חובה!
תעודת הנהלת חשבונות - חובה!!
ניסיון בהנהלת חשבונות שנתיים לפחות - חובה!
שליטת טובה מאד באנגלית - חובה!
הכרות עם תוכנת יוניפרייט / עמיטל - יתרון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1174
 
 
Tech-Jobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת גב מערכות מקבוצת נס טכנולוגיות אנו מחפשים
להחלפה לחל"ד לשנה עם אופציה - מתאם/ת חשבוניות.
עבודה הדורשת מיומנויות מחשוב, דיוק, וירידה לפרטים.

דרישות:

רקע בהנהלת חשבונות
הכרות עם מערכת SAP - יתרון
יכולת שליטה על תוכנות OFFICE
יכולת לעבוד בצוות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

SSB 14059
 
 
גב מערכות מרכז - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

לחברת גב מערכות מקבוצת נס טכנולוגיות אנו מחפשים
להחלפה לחל"ד לשנה עם אופציה - מתאם/ת חשבוניות.
עבודה הדורשת מיומנויות מחשוב, דיוק, וירידה לפרטים.

דרישות:

רקע בהנהלת חשבונות
הכרות עם מערכת SAP - יתרון
יכולת שליטה על תוכנות OFFICE
יכולת לעבוד בצוות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

SSB 14059
 
 
מיראז שיווק ופיתוח בע'מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פורקס מהגדולות והיציבות התעשייה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס.
התפקיד כולל:
חלוקת לידים לנציגי/ות מכירה.
בקרה וסדר על התנהלות משמרת תקינה
הכנת דו"חות אקסלים והעברת ניתוחים שונים למנהלת המוקד.
התנהלות עם מספר משימות בו זמנית.
העבודה ממוקמת במתחם הבורסה בר"ג, צמוד לרכבת סבידור מרכז.

דרישות:

ניסיון בתפקידי הבק אופיס בעולם הפורקס/ בינארי- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
אקסל- חובה
יכולות עבודה בין אישיות, סדר וארגון.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1322
 
 
Brooks-Keret Financial Management Ltd

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ברוקס-קרת שירותים פיננסים דרוש /ה מנהל/ת חשבונות מתחיל/ה, לתפקיד עצמאי ורב אתגר מול לקוחות החברה.
הכשרה תינתן ע"י החברה.
משרדי החברה ממוקמים בפארק תעשיות השרון בקדימה.

דרישות:

תעודת מנה"ח- חובה
לא נדרש ניסיון קודם
אנגלית ברמה טובה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00376
 
 
GAN HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ניהול מחלקת הנהלת חשבונות- בקרה, ייעול תהליכים, הכנה לביקורת דוחות כספיים סוף שנה, ניהול צוות של 3-4 עובדים, ניהול תזרים מזומנים ובקרת גבייה,
הכנת תכניות תקציב ובקרת ביצועים שוטפים בפועל ברמה חודשית
הכנה וניתוח דוחות ביצוע ניהוליים
ניתוחים כלכליים של היחידות העסקיות השונות בקבוצה
רכש הקבוצה- ביצוע הרכש מטה החברה, ספקים , הסכמים והתקשוריות
הכנת חומרים לישיבות הנהלה ומועצת מנהלים
הכנת תחזיות עסקיות

דרישות:

השכלה כרואה חשבון- חובה
ניסיון כמנהל כספים/חשב בחברה תפעולית (לא משרד רו"ח)- חובה
שליטה באקסל, ואופיס
ידע ושליטה בתכנות הנהלת חשבונות - חובה חשבשבת
מוטיבציה
זמינות למשרה מלאה באזור המרכז

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00315
 
 
2Match

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המתמחה במיקור חוץ של שרשרת האספקה וממוקמת באזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת חשבונות להגשה עד למאזן.
התפקיד כולל: התאמות בנקים, קבלות, הפקדות ,הדפסות צ'קים, תשלומים לספקים וקליטת חשבוניות, גבייה מלקוחות, התאמות כרטיסים, כרטיס אשראי זיכויים ועוד.
עבודה מול ספקים בחו"ל ובארץ - ביצוע מעקב ובקרה אחר מערכות תשלומים/תקבולים מול ספקים/לקוחות ומול גורמי פנים.
עבודה עם דוחות רב-מטבעיים.

דרישות:

תעודת הנהלת חשבונות סוג 1-2-3
יכולת למידה ואוריינטציה אישית, סדר ודייקנות, יחסי אנוש טובים
יכולת התמודדות עם מצבי לחץ
אנגלית ברמת גבוהה
יכולת הפקת דוחות כספיים ועיבוד נתונים באקסל
שליטה בישומי אופיס
שליטה במערכת פריוריטי-יתרון

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-755
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים
Facebook Google+ Linkedin