דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 142 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה משפטי/ת מנוסה

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה משפטי/ת מנוסה

אי בריבוע

25/04/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם  בפתח תקווה   צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומן עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד .




דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין – חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט – חובה
אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה
אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD15
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

אי בריבוע

25/04/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה  צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד .


.
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה
בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD14
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות

אי בריבוע

25/04/2024

תיאור תפקיד:

מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות וחייבים.
התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות
המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה ( על ציר הרכבת הקלה)

דרישות:

ניסיון בעבודה בתחומי שירות לקוחות במוקדי שירות – יתרון !
בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים,
בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות.
ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD13
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת אשראי בסניף האונליין - באר שבע

דרוש/ה פקיד/ת אשראי בסניף האונליין - באר שבע

רמי לוי שיווק השקמה

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לסניף האינטרנטי של רשת רמי לוי שיווק השקמה דרושה פקיד/ת אשראי בסניף באר שבע
  • מענה טלפוני, מיילים, מתן שירות, עבודה מול מחשב,
  • עבודה עם תוכנות אופיס ותוכנות ניהול משרדיות.
דרישות:
  • יכולת ניהול מספר משימות במקביל
  • שליטה ביישומי מחשב
  • עמידה בלחצים
  • ניסיון במתן שירות, מחויבות ואחראיות
  • נכונות ללמוד להצליח ולהתפתח.
  • רצון להשתלב בחברה לאורך זמן
  • משרה מלאה למשמרות ערב 14:00-22:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB038
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לקבוצת אשטרום חברת בנייה ונדל"ן מן המובילות במשק דרוש.ה מזכיר.ה קבלה.

לקבוצת אשטרום חברת בנייה ונדל"ן מן המובילות במשק דרוש.ה מזכיר.ה קבלה.

קבוצת אשטרום בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום חברת בנייה ונדל"ן מן המובילות במשק דרוש.ה מזכיר.ה קבלה.מה כולל התפקיד?
- אחריות על איוש עמדת הקבלה.
- מענה טלפוני, קבלת פנים לאורחים המגיעים.
- אחריות להכנת חדרי ישיבות/הדרכות.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
- ניסיון במזכירות/ תפקיד הכולל מתן שירות.
- אנגלית - בסיסית
משרה מלאה, א-ה, 08:00-17:00.
תנאים מעולים למתאימים.ות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3692
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול תביעות דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים

לחברת ניהול תביעות דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים

חסוי

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ניהול תביעות (נ.ת.ב) דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים,
טיפול בתקלות ומעקב אחר שידור התשלומים דרך מערכות המידע.
עבודה מול חברות הביטוח ומול מחלקת הנהלת חשבונות עד להשלמת מעגל התשלום.
דרישות:
יכולת ניתוח נתונים באמצעות אקסל- חובה
רקע בהנהלת חשבונות או תמחיר או ניהול ספקים- יתרון
לימודים בעלי רקע כלכלי- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1211
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת הזמנות זמני/ת

רכז/ת הזמנות זמני/ת

בזק בינלאומי

25/04/2024

תיאור תפקיד:
מחלקת תפעול עסקי בבזק בינלאומי מגייסת רכז/ת הזמנות זמני/ת (החלפה לחל"ד).
במסגרת התפקיד:
• אחריות מקצה לקצה על תפעול הזמנות המכירה- החל מקבלת ההזמנה באמצעות מנהל/ת הלקוח ועד לחיוב הלקוח בפועל.
• בקרה על תקינות הזמנות, בדיקת קיט הזמנה והשלמת פרטים חסרים/שגויים.
• שיתוף פעולה והנעת ממשקים לרבות: בזק, מנהלי/ות לקוח, משל"ט טכנאים ומחסן במטרה לקדם את ההזמנה תוך עמידה ביעדי SLA
דרישות:
• ניסיון במתן שירות/ תפעול – חובה
• הכרות עם מערכות ה-CRM,ERP- יתרון משמעותי
• יכולת הנעה של ממשקים, תודעת שירות גבוהה ויצירתיות

המשרה במטה החברה בפתח תקווה, ימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12090
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת שירות למרכז שירות לקוחות

רכז/ת שירות למרכז שירות לקוחות

המימד השלישי גיוס והשמה 2

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע
היקף משרה - ימים א-ה ,8:00-16:00 ש"נ עפ"י צורך
מיקום -אור יהודה
שכר - 7000 ש"ח + מענק התמדה מותנה בעבודה של חצי שנה
התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ו- OFFICE-BACK ללקוחות בתחום תחזוקת מכשור רפואי
תחומי אחריות
בדיקת מסמכים נדרשים לקבלת זכאות למכשירים
עדכון זכאויות במערכות השונות
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת עם מערכת ניהול מסמכים, הכוללת עדכון זכאויות, סריקה, תיוק ומעקב
מתן מענה מקצועי וממוקד ללקוח על זכאותו
מתן מענה לספקים
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי
ניסיון במתן שירות - חובה (ניסיון במוקדי שירות - יתרון)
ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת - חובה
ניסיון עבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM , "מסר"– יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה
דייקנות
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
יחסי אנוש טובים
שליטה בשפות נוספות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18405
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה גדולה דרוש/ה מזכיר/ת קבלה

לחברה גדולה דרוש/ה מזכיר/ת קבלה

נישה

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לתפקיד הכולל: מענה לטלפונים, הפניית אורחים
טיפול באדמיניסטרציה למחלקות השונות.
דרישות:
    ניסיון בתפקיד דומה לפחות שנה
    זמינות לעבודה בשעות 8:30-17:00
    נכונות למתן שירות
מיקום רמת גן בקו רכבת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00745
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בעל/ת ניסיון ממוקדי שירות? מחפש/ת אתגר חדש? בוא/י להיות רכז/ת ידע!

בעל/ת ניסיון ממוקדי שירות? מחפש/ת אתגר חדש? בוא/י להיות רכז/ת ידע!

טלדור BPO

25/04/2024

תיאור תפקיד:
· קשר שוטף אל מול דרגים בכירים במשרד החינוך לצורך קבלת מידע מקצועי והיכולת לנהל, לרכז ולהנגישו למוקדים השונים.
· הכנת תדריכים ומבדקים מקצועיים.
· הטמעת נהלי העבודה והתרבות הארגונית של המשרד בקרב מוקדי השירות.
· בקרה שוטפת על עבודת המוקדים וייעול תהליכים.
· איתור פערים מקצועיים והעלאת פתרונות לצמצומם.
· אחריות לכתיבת תהליכי עבודה בשיתוף הממשקים הרלוונטיים ותיקוף הידע בשוטף.
· יצירה, תחזוקה ועדכון של פריטים מעולמות התוכן של המשרד במערכת ניהול הידע.
· עבודה כחלק מצוות ובכפיפות למנהל הידע בארגון.
דרישות:
· אסרטיביות
· ראייה עסקית ומערכתית
· ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובפרט ביישומי Office
· כתיבה רהוטה
· יכולת עיבוד תוכן והנגשתו
· הגדלת ראש, יוזמה אישית ויצירתיות
· יכולת תיעדוף משימות
· הבנת תהליכי עבודה
· עבודת צוות
· הכרת מערכת CRM של מיקרוסופט - יתרון
· נסיון של שנה כמדריך או בתחום הידע/מידענות – יתרון
· היכרות עם מערכת החינוך - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00198
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל חברת הנדסה גלובלית מובילה!

עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל חברת הנדסה גלובלית מובילה!

חברה דסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל חברת הנדסה גלובלית מובילה!
במסגרת התפקיד:
קידום פרויקטים שונים באופן עצמאי, תיאום בין גורמים שונים כולל גורמים צד ג'.
מעקב אחרי משימות בפרויקטים
עבודה מול גופים ציבוריים
תיאום פגישות וניהול יומן
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמית - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתפקידי ניהול אדמיניסטרציה - חובה
ניסיון עבודה בחברת הנדסה / ניהול פרויקטים - יתרון
ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון
ידע בתוכנות OFFICE- חובה
ידע בתוכנת AUTOCAD- יתרון
ניסיון עבודה בתחום ה document control- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04332
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לסניף חיפה
תיאור התפקיד:
תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
ישיבה בעמדת קבלה
מענה טלפוני - מרכזיה
מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
ניהול יומנים שותפים
תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00418
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכירה למשרד עו''ד בת''א

דרוש/ה מזכירה למשרד עו''ד בת''א

חברה דיסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון במשרד עו"ד
תפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, קבלת אורחים והכנת שתייה.

העבודה במשרה מלאה א'-ה'  מ 08:30 עד 17:30
המשרה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד:
שליטה בעודכנית יתרון...
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה
יכולת עבודה בריבוי משימות
יחסי אנוש טובים
דייקנות, סדר וארגון
יכולת עבודה באנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 517037
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידת קבלה לחטיבת הביטחון

פקידת קבלה לחטיבת הביטחון

חברה דיסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה
התפקיד כולל:
מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות
מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות
הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם
ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים
אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח
משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב
משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה
השכלה בגרות מלאה - חובה
ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה
ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00032
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

25/04/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!