חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

לימודים

משרות חמות

חברות מגייסות

TEVA Netvision 013 דרושים PeopleCom ELAL

60 - 31 מתוך 314

דרושים בתחום חשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
match-hasama

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה משפחתית המתמחה באביזרים לסלולר וציוד הקפי, דרוש/ה פקידת גביה והנהלת חשבונות לקוחות.
במסגרת התפקיד:
- גביה מלקוחות החברה (לקוחות עסקיים),
-ביצוע פקודות הנהלת חשבונות לקוחות בתחום הגביה.

דרישות:

העבודה במודיעיןמשרה מלאה 08:30-17:00 (קיימת גמישות מסוימת)
הכרות עם מערכת פריורטי- יתרון משמעותי
אקסל ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-727
 
 
ברינקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
פקס: 037291034
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ברינקס סניף חיפה (קרית אתא)  דרושים/ות עובדים
כלליים לטיפול במזומנים, ספירת כספים, מיון כספים והכנת משלוחים .
העבודה דורשת עמידה ממושכת על הרגליים ומאמץ פיזי.
עבודה במשרה מלאה - 5 ימים בשבוע
(יום חופש ינתן במהלך השבוע לפי סידור עבודה)
העבודה במשמרות:
6:00 - 14:30
9:30 - 18:00
נכונות לשעות נוספות במקרה הצורך.
לאחר שנת עבודה מענק התמדה בגובה 7,000 ש"ח
שכר: 6,450+ ש"נ+ נסיעות + תנאים מצוינים למתאימים/ות!

דרישות:

1. עבר ללא דופי
2. שירות צבאי מלא
3. מגורים באזור המרכז
4. בריאות תקינה
5. נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך

מיקום המשרה:

מרכז, צפון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB
 
 
ברינקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
פקס: 037291034
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ברינקס סניף ת"א דרושים/ות כספרים/ות לטיפול במזומנים, ספירת כספים, מיון כספים והכנת משלוחים עבודה עם מאמץ פיזי ועמידה על הרגליים .
עבודה במשרה מלאה - 5 ימים בשבוע. יום ו' יום עבודה, יום חופשי באמצע שבוע.
לאחר שנת עבודה יינתן מענק התמדה בגובה 7,000. 
העבודה במשמרות: 
6:00 - 15:00
10:00 - 19:00
יש לקחת בחשבון שעות נוספוצ חובה בתשלום. לעיתים משמרת לילה בתשלום 150% מהשעה הראשונה.
שכר: 6,450 + נסיעות+ תנאים סוציאליים מצוינים.

דרישות:

1. עבר ללא דופי 
2. שירות צבאי מלא
4. בריאות תקינה 
5. נכונות לעבוד בעבודה פיזית.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB
 
 
ברינקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
פקס: 037291034
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ברינקס  לסניף תל אביב דרושים/ות
כספרים/ות  לטיפול במזומנים, ספירת כספים, מיון
כספים והכנת משלוחים לבנקים. העבודה כרוכה בעמידה ממושכת על הרגליים ומאמץ פיזי
העבודה במשרה מלאה - 5 ימים בשבוע (יום חופשי אחד במהלך השבוע)   
לאחר שנת עבודה מענק בגובה 7,000 ש"ח!
עבודה במשמרות:
6:00 - 15:00
10:00 - 19:00
נכונות לשעות נוספות.
שכר 6,450 + נסיעות+ תנאים מצוינים למתאימים/ות!

דרישות:

עבר ללא דופי
שירות צבאי מלא - חובה
12 שנות לימוד
נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb
 
 
אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תוכנה מצליחה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה לעבודה בצוות
התאמות כרטיסים, בנקים, אשראי (חיוב ותשלום), הכנת חומר למאזן
טיפול בקליטת עובדים, טיפול בנושא קדם שכר (נוכחות)
משרה מלאה, במשרדי החברה בפארק אפק בראש העין

דרישות:


ניסיון בתפקיד דומה בחברות שעובדות מול חו"ל- חובה.
שליטה מעמיקה בפריוריטי.
ידע/ניסיון בשכר- יתרון.
הקפדה על פרטים, צמא לידע, רמת אחריות גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00443
 
 
טקטיקה אינט' בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנהל/ת פרויקט

דרישות:

אוריינטצית תהליכים מורכבים בענ"א.
ניסיון רב בסביבה מרובת ממשקים.
ניסיון רב במחברת ביטוח ו/או בנק.
ניסיון בפרויקטים בתחום הגבייה.
ראיה מערכתית.

מיקום המשרה:

חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00007
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a global, multi-national company, we would like to ask that you please submit your resume in English.
If you’re the kind of person that loves to get stuff done, collaborate with colleagues all over the world and is interested in joining a fast growth global company that is trusted by the world’s top digital brands and truly cares for its customers, join us at Payoneer!
We’re looking for
an analyst for the Global Bank Transfer Department..
What's the job?
    Creating reports and dashboards using BI tool
    See beyond the numbers and help inform, influence, support, and execute our business operation
    Build Monitoring tools for internal teams
    Write SQL scripts for our department
    Analysis of operational activities and economical parameters


דרישות:

Have you done this kind of stuff?
    University graduate- B.A./B.Sc. in Economics / Industrial Engineering & Management is an advantage
    2-3 years experience as an economist/Analyst
    Strong quantitative skills, attention to details
    Excellent Excel skills – must
    Excellent written and verbal communication skills in English
    Strong sense of ownership and ability to deliver
    SQL knowledge – an advantage
    Experience in Banks /FX industry – an advantage

    Please apply here- http://grnh.se/ycjhu41



מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00078
 
 
חברת דיסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למשרד יוקרתי במתחם הבורסה ברמת גן דרוש /ה פקיד /ה גבייה.

דרישות:

דרישות: העבודה הינה 5 ימים בשבוע - ראשון עד חמישי 9 שעות. ***אנגלית ברמת שפת אם או מקביל לרמת טובה מאוד***. יתרון לבעלי /ות נסיון קודם בגבייה ו /או הנהלת חשבונות, כישורים אנליטיים, שירותיות, ואחריות.
נסיון בעבודה בצוות. נסיון קודם - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

GVIA
 
 
סינטק מדיה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Order Processing and Billing Manager will be responsible for the team, processes and systems used for creating, managing and billing ALL orders taken by the company. The role will be initially primarily focused on implementing the order management and billing modules of a new companywide ERP system, its integration with Salesforce, establishing standardized processes and finally recruiting a new team across Israeli and North American shared service centers. 
• Using NetSuite to maintain customer order details with 100% accuracy to drive invoicing, revenue recognition, sales activity reporting, and commissions processing 
• provide guidance on contract matters to account managers or other operational staff, including training to new account managers and other sales employees in contracting practices and procedures 
• Coordinate with sales, legal, contracts, commissions, billing, and professional services to ensure efficiency throughout the entire order lifecycle. 
• Ensure internal and external customer satisfaction, as it relates to customer orders, billing and requests for assistance and information.
• Ensure the timely and accurate review of all customer purchase orders, change orders, credit and rebill, meeting throughput targets as defined by the VP Finance

דרישות:

· Proficient in using software programs and technology, preferably NetSuite, Salesforce.com, and Avalara
· Ability to collaborate with stakeholders in different teams, at all levels to influence change through a matrix organization.
· The sense of urgency, resourceful and never sacrificing quality.
· Strong organizational, interpersonal, collaborative both strategic and tactical planning and analytical skills.
· “Can do” attitude and intense desire to excel and lead the team to success, solving problems and executing to get results and achieve goals.
· Exceptional customer focus with ability to understand customer needs, balancing customer benefits and business goals effectively.
· Problem solving ability in a complex environment
· Ability to design and drive performance improvementy
· Bachelor’s degree in Business, Accounting, Finance, or related field
· 7-10 years progressive customer facing roles with at least 3+ years of relevant experience in order management/contract management
· Excellent written, verbal communications in English and presentation skills

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00091
 
 
סינטק מדיה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Revenue Accounting Controller will be responsible for the company’s worldwide revenue group and will report to the VP Finance. This leader will be accountable for all Order-to-Cash revenue impacting and related areas within the Finance organization, including credit and collection, billing, revenue recognition, developing policies and processes, enhancing and monitoring operational and accounting based controls, develop, analyze and report business intelligence analytics.
· Serve as an internal technical accounting expert for revenue accounting
· Exercise judgment within defined policies and authoritative literature to determine appropriate action related to revenue-related transactions and write related technical memos
· Manage the revenue and order management teams in the review of contracts and sales orders.
· Manage the monthly close process related to revenue including the timely completion of close items, analytical review, deferred revenue schedule and other reports
· Implement timely reporting and process improvements based upon industry trends, authoritative literature and business objectives
· Monitor relevant IFRS and SEC developments to ensure revenue recognition policies and procedures are in compliance


דרישות:

· Extensive experience in the application of all relevant IFRS revenue accounting standards and working knowledge of all other current authoritative literature related to revenue recognition is required
· Strong communication and organizational skills and detail-oriented self-starter with the ability to work independently to meet deadlines
· Demonstrate experience in interacting with all levels of management
· Excellent computer skills with MS Office software, including Excel, Word and PowerPoint
· Bachelor’s degree in Accounting, Finance and qualified CPA
· MBA (or other relevant advanced degree) is an advantage
· Minimum of 7 years’ experience in Accounting / Finance
· 2 years + experience with software, service subscription arrangements and SaaS revenue accounting
· A background in Big 4 public accounting firm is preferred
· Excellent Oral and Written English communication skills

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00092
 
 
my mobile - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד המאזן בתל אביב לחברה בינלאומית,
רישום פקודות יומן, התאמות כרטיסי אשראי כולל התאמות בנק.
ספקים: קליטת חשבונית + תשלומים
הוצ' חשבוניות ללקוחות + קבלות.
גבייה, איסוף חומר לרואה חשבון.
שעות עבודה 09:30-18:30

דרישות:

נסיון של שנתים לפחות בתחום הנהלת חשבונות.
תעודת הנהלת חשבונות 1+2
ניסיון ב SAP ייתרון , אקסל
אנגלית ברמה טובה
התחלה מיידית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00054
 
 
עובד גובי ושות' ייעוץ פיננסי כלכלי בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה מובילה בתחום ניהול הסיכונים מחפשת בוגרי אוניברסיטאות מצטיינים.
בעלי תאר שני במנהל עסקים (מימון)-יתרון.
עדיפות לרו"ח מתחילים או מסיימי בחינות.
מקום עבודה-במרכז.

דרישות:

- בעלי תאר שני במנהל עסקים (מימון)-יתרון.
- עדיפות לרו"ח מתחילים או מסיימי בחינות.
- מקום עבודה-במרכז

מיקום המשרה:

דרום, צפון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00020
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למשרד מוביל בתחום הייעוץ הפיננסי כלכלי, באזור השרון דרוש/ה

כלכלן/ית או רואה/ת חשבון 
בעל/ת ניסיון של 2-5 שנים בעבודה במחלקה כלכלית.
משרה מלאה, תוך נכונות לעבודה מאומצת עפ"י הנדרש.

 

דרישות:

דרישות :
ידע וניסיון בהערכות שווי
ניסיון ויכולת בניהול צוות וראייה מערכתית
שליטה טובה מאוד באקסל ובישומי OFFICE
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ

אנגלית ברמה גבוהה 
משרה מלאה, תוך נכונות לעבודה מאומצת עפ"י הנדרש.



 

 

 

 

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לחברה בכפר סבא בתחום הבנייה דרושה מנהלת חשבונות
משרה מלאה א'-ה'
- קליטת ייבוא וחיובי רכש
- ביצוע התאמות ספקים ולקוחות
- ניתוח כרטסות לקוחות
- הוצאת חיובים ללקוחות
- התאמות כרטיסי אשראי

דרישות:

- ניסיון של לפחות 3 שנים במקצוע
- שליטה מלאה בישומי מחשב ובתוכנת סאפ
- יסודית
- שירותית
- יחסי אנוש מעולים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00036
 
 
ג'ובנפיט - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: גיוס

תיאור:

לחברת ON LINE מתחום השיווק דרוש/ה אנליסט /ית WEB .

דרישות:

ניסיון קודם של שנתיים לפחות כאנליסט/ית - חובה.
ניסיון בעבודה בחברת ON LINE , GAMING , FOREX וכד’ - חובה.
ניסיון חזק ב SQL - חובה.
הכרות עם R , PYTHON , JAVA - יתרון משמעותי
תואר בסטטיסטיקה / מתמטיקה / כלכלה/ מערכות מידע.
יכולות אנליטיות גבוהות - חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2291
 
 
בי-נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ

תיאור:

דרוש/ה חשב/ת שכר מנוסהלמחלקת שכר טיפול בשכר של למעלה מ- 2,000עובדים

הכנת שכר לאוכלוסייה מגוונת במס' אתרים
אחריות לביצוע ובקרת שכר לקבוצת עובדים גדולה
מתן שירות ומענה בנושאי שכר שוטפים
הכנת דו"חות ממערכת השכר ובאקסל
**למשרה באיזור השרון

דרישות:

תואר ראשון - יתרון
5 שנות ניסיון לפחות כחשב שכר
ניסיון בהכנת שכר בארגון המונה לפחות 500 עובדים
היכרות וידע מעמיק להכנת שכר להסכמים אישיים - חובה
היכרות עם דיני עבודה ומיסוי
היכרות מעולה עם מערכת חילן ולביא
היכרות ועבודה קודמת עם הסכמים קיבוציים - יתרון
היכרות עם מערכת ה-SAP - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-03611
 
 
טופ-פיק

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: טופ-פיק חב' השמה בע"מ

תיאור:

לחברת e-Commerce בעלת נוכחות רחבה באינטרנט, מצליחה וצומחת ועדיין באווירת סטארט-אפ מאתגרת - דרוש/ה איש/ת מכירות (קופונים) "עם אש בעיניים" - חזק/ה, מתוחכם/ת, יצירתי/ת ומחובר/ת לעולם ה-Life style, לתרום להמשך צמיחת החברה, מתוקף מרץ, כריזמה, אינטליגנציה, נחישות ועקשנות, שלא מקבל/ת לא כתשובה. מישרת פתיחה מצויינת לבוגר/ת איכותי/ת הרוצה להיכנס לתחום המכירות. העבודה ברובה במשרד, מעט בשטח.

דרישות:

* השכלה אקדמאית רלבנטית (מנהע"ס, כלכלה וכד’).
* נסיון כלשהו בתחום המכירות, גם נסיון מתקופת הלימודים.
* אדם מעורה ובעל טעם אישי ברור בעולם הפנאי / הלייף סטייל.
* אוריינטציה טכנולוגית, זיקה, שיוט ונוכחות נוחה בעולם האינטרנט.
* עברית רהוטה.
* אישיות נמרצת, כריזמטית, מתוחכמת, עקשנית, בעל/ת שיטות מכירה מתוחכמות בסביבה תחרותית אגרסיבית.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2552
 
 
קבוצת השחר החדש

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 0528866355
איש קשר: קבוצת השחר החדש

תיאור:


- אחריות להכנת שכר של חברים ושכירים.
- מתן מענה לעובדים ומנהלים באופן שוטף: קליטה, חופשה, הבראה, סיום עבודה.
- אחריות על הפרשות עובדים לביטוחים סוציאליים (פנסיה, אכ"ע, קה"ש, ביטוח לאומי)
- סיוע לעובדים בהתנהלות מול ביטוח לאומי: מילואים, דמי לידה, תאונות עבודה וכו'
- קליטת תלושים של עובדי חוץ
- עבודה בשיתוף פעולה עם גורמים שונים בקיבוץ ומחוצה לו.
-

דרישות:



- תעודה מוכרת של חשב שכר / חשב שכר בכיר של לשכת רו"ח
- נסיון רלוונטי של לפחות 3 שנים .
- שליטה מלאה ב- excel .
- היכרות עם המערכת הקיבוצית -!!
- שליטה בדיני עבודה ובצווי הרחבה רלוונטיים.
- יכולת לימוד מהירה של תוכנות שכר, יתרון להיכרות עם מערכת הרגל

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2998
 
 
קבוצת השחר החדש

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 0528866355
איש קשר: קבוצת השחר החדש

תיאור:

ניהול האשראים ועודפי המזומנים של חברות בנות
א. ניהול ותיאום צרכי האשראי בחברות בנות, מעקב יומי ושבועי אחר יתרות ותחזיות של חברות בנות
ב. בקרה ועמידה בהסדר מול הסינדיקציה עם הפועלים, בקרה שוטפת כך שחברות יפעלו יעמדו בתנאי ההסכם
ג. איש קשר אליו פונות חברות בנות לצרכי אשראי
ד. גורם מתאם בין גזברות, חשבות, חברות בנות
ה.ניהול צוות עובדים הכולל את הגזברות בישראל

דרישות:

ניסיון בתחום הגזברות בחברות קודמות - הבנה פיננסית
2 .תואר ראשון בתחום כלכלה ו/או מנהל עסקים חשבונאות, הנדסת תעשיה וניהול
3. ניסיון ניהולי
4. שליטה בשפה האנגלית - דיבור וכתיבה (ידע בספרדית יתרון)
5.יכולת לעבוד עם מערכות SAP ויכולת לעבד נתונים באקסל.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3069
 
 
נישה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אנרגיה גדולה, יציבה ומובילה בתחומה באזור נתניה/הרצליה, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3. התפקיד כולל: אחריות על תשלומים לספקים, בקרות, התאמות, הפרשות, סגירת מע"מ ותשלומי מיסים.

דרישות:

    ניסיון של 5 שנים לפחות בהנהלת חשבונות-חובה
    מנהלת חשבונות סוג 3 - חובה!!
    ניסיון בתוכנת SAP - יתרון
    אנגלית ברמה טובה
    משרה מלאה - 9 שעות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

342148
 
 
תוצאות

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פרטית מובילה בתחום השיווק לרשתות ולשוק מוסדי
דרושה מנהלת חשבונות עד מאזן  וחשבת שכר.
עבודה למול המנכ"ל /בעלים.
עבודה הכוללת אחריות על כלל תחומי הנהלת החשבונות החל
התאמות בנקים, ספקים , לקוחות,תשלום לרשויות , הכנת חומר למאזן
דוחות שונים .

עבודה בסביבה דינמית

דרישות:

מנהלת חשבונות סוג 3 - חובה
ניסיון עד מאזן וכיחידה - חובה
שליטה על תוכנת sap
יכולת עבודה בסביבה דינמית
סדר וארגון
ייסודיות
רצינות והתמדה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5299302
 
 
לאומי קארד בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

•בניה ניהול והובלה של תחום ה-DATA, מודלים והמחקר בנושא האשראי, תוך בחינה, הטמעה ויישום כלים חדשים ומתקדמים בעולם זה.
•אחריות על פיתוח, תיקוף והטמעת מודלים לניהול פוטנציאל ומכירת אשראי, סיכוני אשראי, וגביה תוך עמידה והתאמה לדרישות רגולציה.
•אחריות על יצירת תשתית ופיתוח דוחות ותהליכים אוטומטיים לניהול האשראי תוך ניהול סיכונים, מדידת רווחיות, תשואה מותאמת סיכון ועוד.
•ניהול ממשקים וליווי פרויקטים חוצי חברה ובניית מדדי הצלחה
•ניתוח ועיבוד נתונים ממגוון מערכות בתוך הארגון תוך שימוש במבחנים סטטיסטיים, הטמעת אלגוריתמים ושיטות ניתוח חדשניות בהתאם לצורך העסקי ומקורות מידע שונים
•ניהול ראשי צוותים

דרישות:

•ניסיון בניהול ובניית מודלים סטטיסטיים ומאגרי מידע גדולים, ניתוח מידע ברמה גבוהה, ויכולת הסקת מסקנות
•הבנה טכנולוגית, יכולת אנליטית וראייה והבנה עסקית ושיווקית גבוהה במיוחד
•הכרות עם עולם האשראי, ניהול סיכונים וגביה
•יוזמה ויצירתיות, ניהול וקידום פרוייקטים, להשגת תוצאות
•יכולת ארגון וסדר, תעדוף משימות ועבודה בלוחות זמנים צפופים
•יכולת הובלת תהליכים וממשקים באופן עצמאי בסביבה מרובת משימות ולחצים
•יחסי אנוש מצוינים ויכולת ניהול עובדים, מנהלים וממשקים חיצוניים ופנימיים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00102
 
 
לאומי קארד בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בשש מילים:
הכנה והגשה של בקשת אשראי עסקי

מי אנחנו?
צוות רכזי אשראי עסקי שאחראי על הכנת תיקי אשראי הכוללים ניתוח דוחות כספיים, כושר החזר חוב והערכת הסיכון לחברה של לקוחות עסקיים.
עולם האשראי הולך ומתפתח ואנו מחפשים רכז אשראי שיאסוף את הנתונים הפיננסים של הלקוח, יכין תיקי אשראי איכותיים ויוציא בקשות אשראי . אז מה עוד קורה אצלנו? אנחנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם מנהלי תיקי הלקוחות שנמצאים בשטח ועובדים מול ממשקים פנימיים.

דרישות:

מי אתם?
אנשים שיודעים לרדת לפרטים, לנתח דוחות כספיים ולדעת לקבל החלטות באופן עצמאי.
אתם מכירים היטב את עולם האשראי העסקי ובעלי יכולת טובה לנהל משא ומתן עם ממשקים.
בנוסף שלוש שנים האחרונות עבדתם במערכת הבנקים ובמסגרת תפקידכם לקחתם החלטות עצמאיות במתן אשראי לעסקים.
זאת במקביל ללימודי תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/ חשבונאות.

חוץ מזה?
הצוות מקסים ומחכה לך בצפייה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00092
 
 
Memad2

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרת רואה חשבון מוביל 
בחיפה
דרוש/ה
מנהלת חשבונות סוג 3 חשבת שכר
עצמאית, ידע בחשבשבת חלונות,
בחישוב משכורות בתוכנת מיכפל.
עבודה של מנהלת חשבונות עצמאית עד למאזן.
5 ימים בשבוע, 8.5 שעות ביום. משרה מלאה.
מ- 8:00 עד 16:30

דרישות:

מנהלת חשבונות סוג 3
הנהלת חשבונות סוג 2
חשביי שכר
מנהלת חשבונות מדופלם/ת
יישומיי מחשב
חשבשבת/מכפל/אופיס/אקסל

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-9416
 
 
Memad2

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברות שילוח  
בפתח תקווה/חולון/ראשל"צ
דרוש/ה
נציג/ת גבייה
העבודה כוללת ניהול תיק גבייה מלקוחות בצורה שירותית ומסחרית,
גביית חובות ויצירת המלצות
למסגרות אשראי, ניהול מו"מ מול דרגים בכירים,
ביצוע התאמות כרטיסים מול לקוחות,
פגישות עם לקוחות וממשק מול גורמים שונים בתוך החברה.
ימי עבודה: א-ה 8:00-17:00

דרישות:

ניסיון בהנהלת חשבונות סוג 1 ו-2- חובה 3 יתרון
ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות עסקיים- יתרון משמעותי
שליטה טובה באנגלית- קריאה, כתיבה ודיבור
שליטה בתוכנות מחשב- חובה. סאפ' יתרון
ניסיון ביבוא ויצוא- יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-8608
 
 
U.M.R.C המשאב האנושי - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
פקס: 0773301809
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית דרוש אנליסט לתחום הפיננסי בעל ניסיון מחברות ייעוץ מובילות

דרישות:

תואר רלוונטי - חובה
ניסיון של 1-2 שנים מחברת ייעוץ אסטרטגי מובילה - חובה
ניסיון בייעוץ לבנקים/ חברות פיננסיות – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
תנאים מעולים למתאימים
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-04470
 
 
U.M.R.C המשאב האנושי - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
פקס: 0773301809
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מסלול הכשרה מזורז של כשנתיים הכולל קורסים והדרכות במקביל לעבודה בשטח
מתן שירותי בנקאות פרונטאליים, מכירות יזומות של מוצרי הבנק, ועמידה ביעדי השירות והמכירות.
טיפול בנכסים וההתחייבויות של לקוחות הפרימיום של הסניף.
ההכשרה מתחילה בסוף אוקטובר 2017
משרה מלאה, שעות העבודה: כל יום עד 16:00, פעמיים בשבוע עד 18:00-19:00 (פיצול)
תנאים מעולים למתאימים, שכר גבוה
***יש לרשום מספר תעודת זהות בקורות החיים***

דרישות:

תואר ראשון במדעי החברה/הרוח/ההתנהגות/תקשורת/מנהל עסקים וכו’ - חובה
ניסיון של שנה לפחות בתחום המכירות והשירות.
ניסיון ניהולי של שנה לפחות כראש צוות/אחמ"ש/ניסיון פיקודי בצבא וכו’ - חובה
יכולות למידה גבוהות, שיקול דעת, חשיבה פרקטית וכושר ביטוי גבוה.
תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירה, יכולת עבודה בצוות.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-04472
 
 
U.M.R.C המשאב האנושי - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
פקס: 0773301809
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית דרוש מנהל פרויקטים בכיר עם ניסיון מחברת ייעוץ מובילה
תנאים מעולים למתאימים

דרישות:

ניסיון של 5 שנים ומעלה בניהול פרויקטים שבליבת הפעילותהעסקית בחברות מובילות - חובה
ניסיון תעסוקתי בחברת יעוץ אסטרטגי מובילה - חובה
הבנה וידע בבנקאות/ ביטוח/ אשראים – חובה
רקע פיננסי - חובה
ניסיון בתפקיד ניהולי - חובה
אנגלית ועברית ברמת שפת אם
תואר רלוונטי - חובה
ניסיון בהובלת פרויקטי טרנספורמציה עסקית הדורשים ראייהמערכתית הכוללים: אסטרטגיה, בניית קונספט, תהליכים, מבנהארגונית, ערוצים, הצעות ערך, מדידה, ניהול שינוי - יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-04471
 
 
רשת אגמי- מקצוענים בהשמה ל- Professionals ובכירים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· מנח"ש סוג 3 –חובה (לפחות 5 שנות נסיון בחברה בינלאומית)
· דיווחים לרשויות, החזרי הוצאות (ארץ וחו"ל), שידור טפסי 126 ו – 856
· התאמות בנקים
· רישום חשבוניות ותשלומים לספקים
· הכנת דו"חות לרשויות המיסים
· נסיון בעבודה עם פריוריטי
· הכנת מאזן בוחן לביקורת רואה חשבון

דרישות:

· מולטי טסקינג- עבודה בסביבה בין-חברתית, יכולת למידה מהירה.
· "ראש גדול"
· שליטה מלאה ב MS Office – כולל אקסל ברמה גבוהה
· אנגלית ברמה גבוהה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2179
 
 
מדנס סוכנות לביטוח

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: מדנס סוכנות לביטוח

תיאור:

לסוכנות ביטוח מובילה בחיפה דרוש/ה רכז/ת תפעול. במסגרת התפקיד:
קבלת טפסי הצעה מעובדי הסוכנות, בדיקת תקינותם ושליחתם לחברות הביטוח.
ביצוע מעקב והפקת הפוליסות בחברות הביטוח, ניהול הקשר בין הסוכנות לחברות הביטוח בכל ההיבטים הרלוונטיים.

דרישות:

ניסיון וידע מקצועי:
בגרות מלאה - חובה
נסיון בביטוח חיים – חובה!
היכרות עם מערכות של חברות הביטוח- חובה!
אסרטיביות, יסודיות, דייקנות, זריזות.
יכולת עבודה תחת לחץ
ידע בסיסי בתוכנות אופיס: אאוטלוק, אקסל, וורד- חובה !
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, היכרות עם תוכנות לניהול לקוחות.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-513
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים
Facebook Google+ Linkedin