תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד בירושלים למשרה מלאה! לארגון בתחומי החברה ורווחה, עם עשייה משמעותית ומלאה בשליחות התפקיד כולל: *ניהול תחום הרכש המשרדי בחברה *טיפול בדואר והפקדות, עבודה בצמוד למחלקת הנהלת חשבונות ושכר, דוחות נוכחות של העובדים *קשר עם לקוחות וספקים של הארגון, תוך הקפדה על שימור לקוחות *אחריות על פרסומים, הגשת מכרזים *לקיחת אחריות על כל תחומי האדמיניסטרציה המגוונים במשרד, האצלת סמכויות *המשרה מלאה, בירושלים
דרישות:
*תואר ראשון לפחות- חובה *ניסיון קודם בניהול משרד/ניהול אדמיניסטרטיבי *יכולת להניע עובדים, לקדם תהליכים ולחשוב בגדול *תקתקנות, זריזות, יכולת לעבוד בתנאי לחץ ולתעדף משימות *ניסיון בעבודה על תוכנות אופיס השונות *אנגלית ברמה טובה *כתפיים רחבות לשאת את צרכי המשרד ולדאוג לכל בצורה מיטבית *זמינות למשרה מלאה, בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-MIS
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: - הפקת כרטיסי רב קו והטענתם
- מתן הסבר לציבור הנוסעים בנושאי זמני נסיעה מסלולים וכדומה.
עבודה במשרה מלאה- א'-ה'- 10:00-19:00 + ימי שישי 09:30-12:30. אין גמישות בשעות. התחלה מיידית. בונוסים מתגמלים
דרישות:
- ניסיון בתפקידים שירותיים - חובה
- יכולת התנהלות בסביבה ממוחשבת - חובה
- ידע באופיס ואאוטלוק- חובה
- עצמאות, אסרטיביות, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברת ליסינג והשכרת רכבים באזור עכו והקריות משרה מלאה.
דרישות:
- ניסיון בענף הרכב - יתרון.
- ניסיון במכירות.
- בעל יכולת שירותית ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
· במרפאות קיים צוות נציגי שירות בקבלה. · במרפאות גדולות צוות נציגי השירות מנוהל ע"י נציג/ת שירות בכיר/ה. · נציגי/ות השירות מעניקים/ות שירות פרונטלי לקהל המטופלים המגיע למרפאת השיניים במגוון נושאים שירותיים, פיננסים ותפעוליים. · מתן מענה פרונטלי מקצועי ושירותי לבקשות, תלונות ומתן תורים למטופלי המרפאה. · טיפול בהצעות מחיר, סגירת תוכניות טיפול והסדרת תשלומים. · אין הרבה שיחות נכנסות כי למכבידנט יש מוקד קבלת שיחות חיצוני! · עמידה ביעדים צוותים בנושא שירות ומכירה. · העבודה במשמרות. חלק ממרפאות השיניים פתוחות בין השעות 8:00 ועד 20:00. · חלק ממרפאות השיניים פתוחות בין השעות 8:00 ועד 22:30. העבודה במשמרות של 6 – 6.5 שעות בימים א'-ה': חובה 2-3 משמרות ערב. ימי ו' לסירוגין משעה 8:00-13:00.
דרישות:
· ניסיון במתן שירות פרונטלי וקבלת קהל. · כושר ביטוי ברמה גבוהה. · אורינטציה מכירתית, עקומת למידה גבוהה. · המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
8006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
- ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
- הכנת חומרים לישיבות
- טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
- עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים של מנהלים/ות בכירים/ות
- ניסיון קודם מחברה פרויקטלית/חברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
- יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
- מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· קשר שוטף אל מול דרגים בכירים במשרד החינוך לצורך קבלת מידע מקצועי והיכולת לנהל, לרכז ולהנגישו למוקדים השונים. · הכנת תדריכים ומבדקים מקצועיים. · הטמעת נהלי העבודה והתרבות הארגונית של המשרד בקרב מוקדי השירות. · בקרה שוטפת על עבודת המוקדים וייעול תהליכים. · איתור פערים מקצועיים והעלאת פתרונות לצמצומם. · אחריות לכתיבת תהליכי עבודה בשיתוף הממשקים הרלוונטיים ותיקוף הידע בשוטף. · יצירה, תחזוקה ועדכון של פריטים מעולמות התוכן של המשרד במערכת ניהול הידע. · עבודה כחלק מצוות ובכפיפות למנהל הידע בארגון.
דרישות:
· אסרטיביות · ראייה עסקית ומערכתית · ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובפרט ביישומי Office · כתיבה רהוטה · יכולת עיבוד תוכן והנגשתו · הגדלת ראש, יוזמה אישית ויצירתיות · יכולת תיעדוף משימות · הבנת תהליכי עבודה · עבודת צוות · הכרת מערכת CRM של מיקרוסופט - יתרון · נסיון של שנה כמדריך או בתחום הידע/מידענות – יתרון · היכרות עם מערכת החינוך - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00198
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:
* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים *שליטה מלאה בתוכנות אופיס *ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון *כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ * ניסיון בעבודה מול ספקים * אנגלית טובה מאוד * השכלה אקדמאית יתרון * יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ *אסרטיביות גבוהה *תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות *מוסר עבודה גבוה *אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סיוע למנהלת HR בארגון. הפקת Happy Hour שבועיים, תיוק מסמכים, הזמנת סופר, הזמנת ציוד משרדי, סיוע בארגון ימי גיבוש ומתנות לעובדים. ** המשרה הינה משרה חלקית/ משרת אם- 3 ימים בשבוע!
דרישות:
-תואר רלוונטי בתחום -יחסי אנוש מעולים -אחריות, "ראש גדול" ומוטיבציה -ניידות עם רכב
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
* ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני הסמנכ"לים, לרבות טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני. * תיאום פגישות מרובות משתתפים, כולל טיפול מול צדדים שלישיים וגורמים שונים בענייני לו"ז ואדמיניסטרציה. * הכנת חומרים לפגישות/ ישיבות באופן שוטף, הכנת מצגות וכתיבת פרוטוקולים. * סיוע בריכוז והכנת החומרים לישיבות ההנהלה הבכירה של החברה. * ביצוע מעקב אחר משימות, ריכוז ותכלול נתונים.
דרישות:
* תואר אקדמי. * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות/אדמיניסטרציה. * ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות. * אנגלית ברמה טובה. * דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
A-SOT
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה. תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות. שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות. שכר 7,500! תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1551
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא ושיווק ציוד ומערכות בתחום הבריאות והבטיחות דרוש/ה מתאם\ת בק אופיס תיאור התפקיד: • הפקת תעודות משלוח, הקלדת וסריקה של תעודות וחשבוניות למערכות שונות • טיפול בלקוחות המחסן הלוגיסטי – טלפוני ומחשב בעיקר אך גם פרונטאלי • קליטה והעברת פריטים בין מחסנים במחשב • עבודה למול גורמים פנימיים וחיצוניים – צוות מחסן לוגיסטי, צוות שירות לקוחות לצד עבודה מול לקוחות וחברות שילוח העבודה במשרה מלאה: א-ה, 08:00-17:00 (ללא גמישות בשעות) בפתח תקווה
דרישות:
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – עבודה עם אקסל ברמה בסיסית, Outlook ו Word. • ניסיון בתפקיד דומה – יתרון • היכרות עם מערכת Priority - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1070
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס • תחילת עבודה מיידי • תפקיד זמני החלפה לחל"ד.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-393
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית - ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה - ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה - ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה - רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
17063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- שיוך הפקדות של כספי מעסיקים ועצמאיים במערכות - זיהוי וביצוע העברות בנקאיות - ביצוע בקרות והחזרי הפקדות - טיפול בהעברות שגויות
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד תפעולי - היכרות עם אקסל - ניסיון מחברה פיננסית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50066963
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכיר/ה
מזכיר/ה
מזכיר/ה
מגייסת
19/03/2024
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית העוסקת באנרגיה מתחדשת דרוש/ה מזכיר/ה. משרדי החברה המושקעים והמרשימים ממוקמים בחולון. התפקיד כולל אחריות על תחום האדמיניסטרציה ותפעול שוטף של המשרד כולל את התחומים הבאים: * ניהול לו"ז ויומנים של ההנהלה הבכירה. * זימון לישיבות דירקטוריון ומעקב אחר אישורי הגעה. * אחריות מא ועד ת לטיסות עובדים והנהלה לחו"ל. הזמנת כרטיסי טיסה, מלונות, אש"ל וכל מה שנדרש לטובת הנסיעה. * אחריות על הזמנות ציוד שוטף ורכש יומיומי למשרד. עבודה שוטפת מול ספקים כמו ציוד משרדי, כיבודים, חניה וכו'. * אחריות על כל נושאי הדואר במשרד. * גיבוי לצוות המזכירות בחברה במידה ומי מהן לא מגיעה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה אחריות אישית ורמת מחוייבות גבוהה לתפקיד יציב וארוך טווח ניסיון עבודה במערכות אאוטלוק, אקסל - חובה ניסיון בהזמנת טיסות לחו"ל וטיפול בנלוות נכונות לעשייה שירותית וברמת מחויבות גבוה אנגלית ברמה טובה מאד משרה מלאה, לא היברידי, עבודה בצוות המאפשרת גמישות בשעות תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|