תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה באזור יקום דרוש/ה רכז/ת מידע למחלקת המידע. התפקיד כולל עדכון פרטי מידע בעולמות תוכן שונים במערכת ניהול ידע : עיבוד המידע, עריכת פרטי המידע, הנגשת הידע בצורה מובנת וברורה למשתמש תוך הקפדה על איכות. העבודה בימים א-ה (8.5 שעות ביום) העבודה באווירה נעימה ושקטה ב Open Space היברידיות – יום בשבוע. המשרה מוגדרת זמנית (החלפה לחל"ד) עם אופציה להמשכיות.
דרישות:
תואר ראשון – יתרון ניסיון עם מערכת KMS – יתרון משמעותי שליטה גבוהה במיומנויות ה- office - חובה כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה – חובה יסודיות והקפדה על פרטים, יכולת עבודה תחת לחץ, עומס וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15697
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
- סיוע לרכזת התפעול המחוזית.
- ניהול אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי.
- ניהול יומן וקביעת פגישות מול גורמי חוץ ופנים.
- אחריות על הבקרה התקציבית.
- קשר שוטף מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים.
- איסוף ומיפוי נתונים.
- טיפול בדרישות תשלום.
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של שנתיים לפחות - חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב, בעיקר אקסל-חובה.
- תואר ראשון - יתרון.
- יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, מולטיטסקינג, כישורי סדר, ניהול וארגון.
- נכונות ל- 33% משרה במשרדי החברה בירושלים. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-394268
|
תיאור תפקיד:
מרכיבי התפקיד: - ליווי אישי של הסטודנטים באופן רציף ותכוף כולל טיפול אישי והכוונה לגורמי תמיכה מתאימים להבטחת הצלחת הסטודנטים בלימודים.
- מעקב אחר ביצוע תכניות הלימודים והמאזנים האישיים.
- קשר מול מנהלי סטודנטים וסגל אקדמי.
- בנייה והובלת קורס ההכנה - "צעד לפני כולם" וכן תיאום ובקרה של מערך החונכות לסטודנטים.
- קיום שיחות חתך.
- ארגון מפגשים ואירועים לסטודנטים.
- שיווק האוניברסיטה בקרב צעירים מהחברה הערבית כולל יצירת קשר ושיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים ופעילים חברתיים.
- סיוע בהליכי המיון והקבלה של הסטודנטים ללימודים.
תחילת עבודה: מיידי היקף המשרה: היקף המשרה 100%, נדרשת גמישות בשעות העבודה. מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
דרישות:
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני. עברית וערבית ברמת שפת אם. תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת תמיכה והכלה. יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויכולת פתרון בעיות. ניסיון בעבודה עם צעירים מהחברה הערבית. כושר ביצוע ויכולות אדמיניסטרטיביות טובות. שליטה בישומי office. מחויבות לקידום חיים משותפים בחברה הישראלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד:
אחריות על תשלומי דיירים.
ביצוע גביה מיוחדת בהתאם לצורך.
ביצוע שיחות גביה טלפונית.
התאמות בנקים.
עבודה בסביבה ממוחשבת.
דרישות:
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, אחריות, מקצועיות, סדר ודיוק.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נסיון בתחום הגביה - יתרון
מוטיבציה ורצון לגדול עם החברה לטווח ארוך
משרה מלאה במשרדי החברה בהר חוצבים. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-394261
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד בירושלים למשרה מלאה! לארגון בתחומי החברה ורווחה, עם עשייה משמעותית ומלאה בשליחות התפקיד כולל: *ניהול תחום הרכש המשרדי בחברה *טיפול בדואר והפקדות, עבודה בצמוד למחלקת הנהלת חשבונות ושכר, דוחות נוכחות של העובדים *קשר עם לקוחות וספקים של הארגון, תוך הקפדה על שימור לקוחות *אחריות על פרסומים, הגשת מכרזים *לקיחת אחריות על כל תחומי האדמיניסטרציה המגוונים במשרד, האצלת סמכויות *המשרה מלאה, בירושלים
דרישות:
*תואר ראשון לפחות- חובה *ניסיון קודם בניהול משרד/ניהול אדמיניסטרטיבי *יכולת להניע עובדים, לקדם תהליכים ולחשוב בגדול *תקתקנות, זריזות, יכולת לעבוד בתנאי לחץ ולתעדף משימות *ניסיון בעבודה על תוכנות אופיס השונות *אנגלית ברמה טובה *כתפיים רחבות לשאת את צרכי המשרד ולדאוג לכל בצורה מיטבית *זמינות למשרה מלאה, בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-MIS
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: - הפקת כרטיסי רב קו והטענתם
- מתן הסבר לציבור הנוסעים בנושאי זמני נסיעה מסלולים וכדומה.
עבודה במשרה מלאה- א'-ה'- 10:00-19:00 + ימי שישי 09:30-12:30. אין גמישות בשעות. התחלה מיידית. בונוסים מתגמלים
דרישות:
- ניסיון בתפקידים שירותיים - חובה
- יכולת התנהלות בסביבה ממוחשבת - חובה
- ידע באופיס ואאוטלוק- חובה
- עצמאות, אסרטיביות, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברת ליסינג והשכרת רכבים באזור עכו והקריות משרה מלאה.
דרישות:
- ניסיון בענף הרכב - יתרון.
- ניסיון במכירות.
- בעל יכולת שירותית ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
- ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
- הכנת חומרים לישיבות
- טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
- עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים של מנהלים/ות בכירים/ות
- ניסיון קודם מחברה פרויקטלית/חברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
- יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
- מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· קשר שוטף אל מול דרגים בכירים במשרד החינוך לצורך קבלת מידע מקצועי והיכולת לנהל, לרכז ולהנגישו למוקדים השונים. · הכנת תדריכים ומבדקים מקצועיים. · הטמעת נהלי העבודה והתרבות הארגונית של המשרד בקרב מוקדי השירות. · בקרה שוטפת על עבודת המוקדים וייעול תהליכים. · איתור פערים מקצועיים והעלאת פתרונות לצמצומם. · אחריות לכתיבת תהליכי עבודה בשיתוף הממשקים הרלוונטיים ותיקוף הידע בשוטף. · יצירה, תחזוקה ועדכון של פריטים מעולמות התוכן של המשרד במערכת ניהול הידע. · עבודה כחלק מצוות ובכפיפות למנהל הידע בארגון.
דרישות:
· אסרטיביות · ראייה עסקית ומערכתית · ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובפרט ביישומי Office · כתיבה רהוטה · יכולת עיבוד תוכן והנגשתו · הגדלת ראש, יוזמה אישית ויצירתיות · יכולת תיעדוף משימות · הבנת תהליכי עבודה · עבודת צוות · הכרת מערכת CRM של מיקרוסופט - יתרון · נסיון של שנה כמדריך או בתחום הידע/מידענות – יתרון · היכרות עם מערכת החינוך - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00198
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:
* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים *שליטה מלאה בתוכנות אופיס *ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון *כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ * ניסיון בעבודה מול ספקים * אנגלית טובה מאוד * השכלה אקדמאית יתרון * יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ *אסרטיביות גבוהה *תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות *מוסר עבודה גבוה *אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סיוע למנהלת HR בארגון. הפקת Happy Hour שבועיים, תיוק מסמכים, הזמנת סופר, הזמנת ציוד משרדי, סיוע בארגון ימי גיבוש ומתנות לעובדים. ** המשרה הינה משרה חלקית/ משרת אם- 3 ימים בשבוע!
דרישות:
-תואר רלוונטי בתחום -יחסי אנוש מעולים -אחריות, "ראש גדול" ומוטיבציה -ניידות עם רכב
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא ושיווק ציוד ומערכות בתחום הבריאות והבטיחות דרוש/ה מתאם\ת בק אופיס תיאור התפקיד: • הפקת תעודות משלוח, הקלדת וסריקה של תעודות וחשבוניות למערכות שונות • טיפול בלקוחות המחסן הלוגיסטי – טלפוני ומחשב בעיקר אך גם פרונטאלי • קליטה והעברת פריטים בין מחסנים במחשב • עבודה למול גורמים פנימיים וחיצוניים – צוות מחסן לוגיסטי, צוות שירות לקוחות לצד עבודה מול לקוחות וחברות שילוח העבודה במשרה מלאה: א-ה, 08:00-17:00 (ללא גמישות בשעות) בפתח תקווה
דרישות:
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – עבודה עם אקסל ברמה בסיסית, Outlook ו Word. • ניסיון בתפקיד דומה – יתרון • היכרות עם מערכת Priority - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1070
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס • תחילת עבודה מיידי • תפקיד זמני החלפה לחל"ד.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-393
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- שיוך הפקדות של כספי מעסיקים ועצמאיים במערכות - זיהוי וביצוע העברות בנקאיות - ביצוע בקרות והחזרי הפקדות - טיפול בהעברות שגויות
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד תפעולי - היכרות עם אקסל - ניסיון מחברה פיננסית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50066963
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) – חברה לתועלת הציבור הפועלת לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה, דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת מנכ”ל (למשרה חלקית). התפקיד כולל סיוע אדמיניסטרטיבי בלשכת המנכ”ל. תיאור התפקיד: - מתן שירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית בלשכת המנכ”ל
- אחריות על לוחות זמנים, ניהול לו”ז מנכ”ל ותאום פגישות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
- ניהול יומן.
- ניהול קשר עם מנהלים וגורמים שונים בתוך ומחוצה לארגון
- ניסוח מיילים ומכתבים בנושאים שונים כולל פניה לאנשי הנהלה בכירה בארגונים שונים
- טיפול בהזמנות רכש
דרישות:
- מסירות ואחריות, לויאליות ודיסקרטיות
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
- ייצוגיות, יכולת עבודה עם דרגים גבוהים
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה
- שליטה מלאה בתוכנות ה OFFICE בדגש על Outlook
- יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה
- יכולת עבודה והתנהלות מול ספקים שונים
משרה חלקית ממשרדנו שברמת אביב, תל אביב
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
1500
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|