תיאור תפקיד:
לקבוצת חבר דרוש/ה מתמלל/ת או מטייב/ת לעבודה מהבית העבודה הינה כפרילנסר/ית
דרישות:
ניסיון בתחום - חובה
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00847
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת תרופות דרוש /ה רכז /ת תיקי לקוחות התפקיד מגוון וכולל שירות לקוחות ותמיכה באנשי המכירות של חטיבות המשכר (רפואי או בטיחות) תפעול התהליך מול לקוחות החטיבה, מול הסוכנים ומול הטכנאים טיפול בפניות לקוחות וסוכני מכירות מהתחום הרפואי/הבטיחות ומתן פתרון מלא לשאלות טיפול בהצעות מחיר, בניית ההצעה, תמחור וקביעת הנחות, קליטת הזמנות, בדיקתן, מעקב מול הלקוחות, וידוא מחירים, שערי חליפין, ההסכם מול הלקוחות. העברת ההזמנות לתהליך פנימי מול המחסן ושאר הגורמים הרלוונטיים. פתיחת קריאות שירות ושיבוץ טכנאים לעבודה.
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות לקוחות/ אחריות על על הזמנות, הצעות מחיר וכד' יכולת ארגון גבוהה, סדר, דיוק, יכולת קביעת סדרי עדיפויות, יכולת עבודה בלחץ, אסרטיביות, יכולת לקדם תהליכים, יכולת לבצע מספר משימות במקביל, אדיבות ויכולת עבודה בצוות היכרות טובה עם תוכנות האופיס פריוריטי יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4898
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת קרנות השקעה לעבודה מגוונת ומעניינת. המשרה כוללת ניהול והפקת אירועי יזמות , עבודה שוטפת מול סטרטאפים ומשקיעים. אפשרות למשרה חלקית/מלאה/משרת סטודנט/ית משרדינו ממוקמים בפארק תעשיות השרון, קדימה.
דרישות:
הכרות עם עולם הסטרטאפים / VC / גופי השקעות אחרים – יתרון משמעותי. רקע טכנולוגי / פיננסי/ מוצר- יתרון אנגלית ברמה גבוהה - חובה Salesforce- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01110
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת גורם מקשר בין העובד לבין משאבי אנוש- בקשות שונות, טפסי מחלה\חופשה, הלוואות ועוד. ביקור טכנאים- ניהול הבאת טכנאים לארץ- עבודה מול ספקים מחו"ל, הוצאת ויזות עבודה מול משרדי עו"ד, הזמנת מלונות\טיסות, ניתוח הצעות מחיר לביקור ועוד. חובה אנגלית ברמה גבוהה. משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 - קרן השתלמות מהיום הראשון, ארוחות מסובסדות ועוד!!
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה - חובה (התנהלות מול ספקים מחו"ל) נכונות לעבודה בסביבה מפעלית עבודה בתפקיד דומה/ניהול משרד - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
שיר ב
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בצומת רעננה ועוסקת בגיוס טכנולוגי, דרוש/ה רפרנט/ית חשבוניות לתפקיד של בקרת חיובים וניהול מערך דיווחי שעות עובדים. תיאור התפקיד: - טפול צמוד בעובדי החברה, כל מה שקשור להזנת שעות - טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר - חשבוניות - עבודה מול הלקוחות - קצב עבודה גבוהה
דרישות:
הכרות עם מערכת PRIORITY או SAP - יתרון שליטה טובה מאד ב-EXCEL ידע בתוכנות ה- OFFICE יוצא/ת צבא עם נכונות להתחייב לשנתיים. אישיות מסורה, שירותית ומחוייכת זמינות למשרה מלאה ולעבודה עצמאית, עם "ראש גדול" ובסביבה צעירה וכייפית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
SSB 25509
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה ללידים, תאום עם לקוחות, עבודה מול מנהל/ת האגף
דרישות:
אדם שירותי
יכולת עבודה עצמאית
ניהול זמן נכון *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-394273
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
למשרד אדריכלים חדשני ומוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד מקצועי/ת וארגוני/ת להצטרפות מיידית. המשרה מציעה סביבת עבודה יצירתית ותוססת בקרב צוות מנצח ואדריכלים מובילים. אנו מחפשים מועמד/ת עם יכולת ניהול גבוהה, תשומת לב לפרטים וניסיון בהנהלת משרד. תחומי אחריות:
1. תפעול משרד, ניהול אדמיניסטרטיבי למשרד. 2. קידום וניהול מדיה, רשתות חברתיות 3. עבודות רווחה, הפקת אירועים ופעילויות חברתיות (25 אנשי מקצוע) 4. ביצוע גביה בשיתוף עם הנהלת חשבונות
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים- שלוש שנים בניהול משרד • ארגון ויכולת ניהול גבוהה • שליטה מלאה במערכת אופיס • יכולת תקשורת ברמה גבוהה • שליטה ברשתות חברתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרציה תיאור התפקיד
ניהול ספקים וחשבונות ניהול יומנים מורכבים סנכרון בין הנהלת החברה כפיפות למנכ"ל החברה אחריות על ניהול הרווחה
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון בניהול אדמניסטרציה יכולת ניהול משימות מורכבות ותעדוף ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה שליטה מלאה בתוכנות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
750
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה לחברה יבואנית של מוצרים יחודיים מזכיר/ה,
מענה טלפוני ללקוחות חדשים
שמירת קשר עם לקוחות קיימים
עבודה מול מנהל/ת המחלקה
עבודה על מחשב/ת וטלפון במשרד
דרישות:
אנו מחפשים עובד/ת שירותי/ת שיודעים לעבוד רוב היום עצמאית, *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-394272
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום השילוח באשדוד דרוש/ה: מתאמ/ בק אופיס. אחריות מלאה על יישום תהליך המכירה משלב הכנת הצעת המחיר ללקוח, תפעול ומעקב אחר ביצוע כל השלבים עד לשלב סגירת יישום המכירה. תמיכה מלאה בנציג המכירות מרגע סגירת העסקה כולל פתיחת הזמנה, תיאום ומעקב מול הלקוח, קבלת מסמכים ותיעודם , הפקת דוחות ומעקב, הפקת חשבוניות ווידוא תשלום עדכון שוטף לצרכי הלקוח הכנת דוח פעילות חודשים , התאמות וגביית התשלומים. עבודה עם ממשקים חיצוניים ופנימיים
דרישות:
השכלה מתחום רלוונטי - יתרון ניסיון דומה בחברת לוגיסטיקה אקסל- ברמה טובה כולל בניית דוחות אנגלית ברמה טובה פריורטי יתרון מערכות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01315
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה השכלה בגרות מלאה - חובה ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון סולידי בעל עשייה משמעותית דרוש/ה אחראית משרד ופרויקטים! כחלק מהתפקיד יהיה צורך מחד בריכוז כלל חומרי החברה- כולל חוזים, ניהול התקשרויות, דאגה לרכש ואחזקה ומתן עזר בכל הנדרש למנהל החברה, ומאידך יכולת לריכוז והובלת פרויקטים שונים של החברה- כולל עבודת שטח, עשייה יצירתית דינאמית ורחבה! מתאים לאנשים מאורגנים בעלי מוטיבציה ואהבה לעשייה משמעותית, דינאמית ומגוונת!
דרישות:
* ניסיון קודם בתחומי הרכש/אחזקה- חובה * ניסיון אדמינ' קודם- חובה * כתפיים רחבות לעשייה דינאמית ומגוונת- חובה * נכונות למשרה מלאה בירושלים * נכונות לתפקיד המשלב שטח לצד עבודת מטה * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-LIB
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד בתחומי הפארמה בירושלים דרוש/ה רכז/ת לשכה למשרה מלאה בלשכת המנכ"ל התפקיד כולל: *קביעת פגישות, תיאום כנסים ואיועים בלו"ז *ניהול יומנים *קשר עם גורמים בתוך ומחוץ לארגון *סיכום ישיבות, מעקב אחר משימות *להיות יד ימינו של המנכ"ל ולטפל בענייניו המשרדיים מקצה לקצה ולתת ראש שקט *משרה מלאה, בירושלים
דרישות:
*תואר ראשון- יתרון משמעותי! *ניסיון במזכירות/ניהול לשכה/עוזר/ת אישי/ת- חובה! *ניסיון בהתנהלות מול בכירים, בניהול יומנים ולו"זים *ניסיון בעבודה ממוחשבת ושליטה טובה בתוכנות אופיס, מיילים,הכנת מצגות, אקסל וכו' *אנגלית מספיקה להתנהלות ברמה בינונית *אחריות, ראש גדול, יכולת לתקתק משימות ולעבוד בתנאי לחץ *שירותיות, מאור פנים וייצוגיות **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-RKZ
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה מזכיר /ת שותפים - משרה זמנית (החלפה לחל"ד) העבודה במשרה מלאה בשעות 8:30-17:00 במשרדנו בתל-אביב במסגרת התפקיד: - ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים - עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל) שליטה טובה באנגלית שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00097
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון סולידי ורציני בירושלים דרוש/ה רכזת מנהלתית! כחלק מהתפקיד יהיה צורך במתן שירות ומענה ללקוחות החברה, כולל ליווי מעקב ובקרה לפתרון בעיות, ארגון וניהול לוחות זמנים והתמודדות מול בלתמים, יצירת קשר אישי משמעותי עם הפונים וביצוע פעולות רוחביות לשיפור השירות והמענה הניתן!
דרישות:
* ייתרון קודם בתחומי אדמיניסטרציה/שירות לקוחות- חובה * יכולת לעבודה בסביבה עמוסה ולחוצה- חובה * אנגלית ברמה גבוהה- חובה * יכולת בינאישית גבוהה- שירותיות לצד אסרטיביות- חובה *המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|