חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

לימודים

משרות חמות

חברות מגייסות

TOPSOFT TEVA Netvision 013 דרושים Fishman Holdings

150 - 121 מתוך 325

דרושים בתחום חשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
שטראוס מים בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תיאור
המשרה הינה התמחות לשנה עם אופציה
מטרת התפקיד:
לספק תמיכה מקצועית ברישום, תיעוד, דיווח פיננסי ובקרה של אירועים ועסקאות, כבסיס לקבלת החלטות עסקיות תוך עמידה בדרישות הרגולציה
תחומי אחריות:
ביקורת על דוחות כספיים חברות בנות
מעבר על דוחות חברות בנות, בדיקת שלמות הנתונים, בדיקת מעגלים
ניתוח תוצאות בפועל אל מול תקופות מקבילות ותקציב
אחריות על ריכוז ואיחוד הנתונים הכספיים לצורך הכנת דוחות כספיים
אחריות על איחוד נתונים ועריכת הדוחות הכספיים המאוחדים, בהתאם לתקנות ני"ע ותקינה בינלאומית (IFRS)
עבודה מול רו"ח מבקר
עבודה מול רו"ח מבקר ומתן הסברים לנתונים בדוחות הכספיים רבעוניים ושנתיים
הכנה ניירות עבודה לרו"ח מבקר
אחריות על נאותות הרישומים ותהליכי הדיווח במערכות המידע
אחריות לדיווח התוצאות הכספיות לחברה האם במערכת ה- SAP
דוחות מס-
העברת פקודות יומן חשבונאיות נוספות
דוח כספי- עריכה והכנת הדוח הכספי הרבעוני והשנתי ועזרה בהכנת באורים

דרישות:

מתמחה בראיית חשבון (לאחר מבחני מועצה)
ניסיון באחד ממשרדי הביג 5
תואר ראשון בחשבונאות
שליטה באקסל
אנגלית ברמה גבוהה
כישורים נוספים:
מהיר תפיסה, יחסים בינאישיים טובים, יכולת עבודה במקביל על מספר משימות / פרוייקטים, יכולת ניהול ותכנון זמן, אחריות, יכולות אוטודידקטיות, עמידה בלוחות זמנים נוקשים.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2871
 
 
CPS JOBS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: fi

תיאור:

חברת CPS JOBS מגייסת controller for a saas company
אודות החברה:
חברת saas המפתחת מוצר לקביעת פגישות אוטומטי. המוצר מיועד ל- smb , חברת b2b. החברה פועלת בצורה וירטואלית – בישראל אין משרדים, כל העובדים עובדים מהבית. מרכז הפיתוח נמצא בהודו. בארץ ההנהלה, מנהלי מוצרים, customer support.

דרישות:

Requirements:
- Native English
- A Certified Public Accountant
- At least two years of relevant experience in a SaaS company
- A lawyer with experience in software contract negotiation – A big plus
- Very high level of verbal and written communication in English
- A perfectionist with strong attention to details
- Ability to work during the night when required on US working days including Fridays
- Work from home only. The company operates virtually.

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

198314 FI
 
 
CPS JOBS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: fi

תיאור:

חברת CPS JOBS מגייסת מנהלת חשבונות סוג 3 להרצליה
אודות החברה:
חברה המפתחת טכנולוגיה שאפתנית בתחום המציאות המדומה והמציאות המוגברת 

דרישות:

מנהלת חשבונות סוד 3
עד מאזן - SAP (ORACLE) - חובה
אחראית, דייקנית
ניסיון עד 5 שנים
אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה
רקע עבודה בארגון הייטק - חובה
**פעמיים בשבוע עד השעה 19:00, עבודה מול ארה"ב

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

198211 FI
 
 
ווישיי פרסישן ישראל

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל- VPG, חברה גלובאלית המייצרת רכיבי אלקטרוניקה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים.

תיאור תפקיד:

קליטת חשבוניות, בקרה ותשלום, עבודה מול מחלקת הרכש ומחלקות שונות בחברה

ומול ספקים בארץ ובחו"ל.

דיווחים מקוונים לרשויות.

ביצוע הפרשות והתאמות כחלק מתהליך סגירת דוחות כספיים חודשית.

הכנת דוחות וניתוחים

דרישות:

מנהל/ת חשבונות סוג 2

לפחות 3 שנות ניסיון בחברה תעשייתית.

ניסיון מחברה גלובאלית- יתרון

שליטה באקסל ברמה גבוה

הכרות עם מערכות ERP- חובה, MFG- יתרון

אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00161
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למחלקת ביקורת פנים ניהול סיכונים וטכנולוגיות מידע (IT) במשרד רו"ח מוביל דרוש/ה מנג'ר.
התפקיד כולל: ניהול לקוחות וניהול צוות עובדים לרבות ליווי, פיקוח וביצוע פרויקטים בתחום הביקורת הפנימית.

דרישות:

ניסיון קודם בניהול קבוצת ביקורת. 
ניסיון כמבקר/ת פנים במשרד רו"ח.
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות לרבות קשר עם דרגים בכירים הכוללים סמנכ"לים, מנכ"לים, דירקטוריון וועדת ביקורת.
המשרה כוללת ניידות ברחבי הארץ.
נכונות למשרה מלאה.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00085
 
 
SAPIENS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Direct responsibility of the subsidiaries monthly, quarterly and annual closing process.
    Reviewing commercial documentation for revenue recognition issues as part of sales and contract review process Design and maintain the revenue recognition policy
    Provide ongoing support and training to finance teams to aid them to become self sufficient in relation to policy
    Support resolution of key accounting issues on contracts; and other ad-hoc duties as required.
    Working closely with external auditors to facilitate the audit of the revenue function
    Quality assurance of the subsidiaries’ reporting packages and Revenue Recognition WPs for timely close process compliance.
    Responsible for payroll operations and approvals.
    Account receivables analysis and control of the group subsidiaries
    Cash Flow actual and forecast analysis and control of the group subsidiaries
    Ad-Hoc projects as well as automation projects and processes improvement.

דרישות:

    CPA from a Big 4 firm internship with more than 3 years of experience .
    Strong knowledge and experience in US-GAAP accounting.
    Proficient in Microsoft Excel.
Skills, Knowledge and Attributes
    Strong interpersonal and bilingual communication skills - written and verbal
    Ability to maintain a high level of confidentiality and demonstrate a high level of maturity
    Ability to work independently. Highly motivated and committed.
    Accurate and detailed oriented with high level of analytical and professional skills.
    Efficient, organized multi-tasking and customer-oriented.
    Ability to work in a fast-paced work environment and meet tight deadlines.
    Passion for innovative solutions and process improvement. Seeks solutions in automation;

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

14341
 
 
SAPIENS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Payment to suppliers.
Bank reconciliations.
Intercompany reconciliations
Closing monthly / quarterly / annual reports.
Cash Flow management.
Reporting to tax authorities
Employees reconciliations
Credit card reconciliations

דרישות:

At least 5 years of experience as a bookkeeper-Must
Experience in overall accounting processes (billing / collections, payments/ Banks and monthly closing)-Must
Experience working with multiple currencies- Must.
Experience in Hi-Tech companies – Big advantage.
Full control in all applications - Office and Excel.
Familiarity with Sap Business 1- Advantage
Bookkeeping course 1, 2, and 3.
Team player with good Interpersonal Skills.
Able to work independently and under pressure.
Highly organized and reliable with great attention to detail

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

12561
 
 
SAPIENS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Tax Manager is a member of the headquarter finance team and will be responsible for all local and international tax matters including preparation of tax return, tax compliance, tax provision, tax planning, incentive tax and governmental grants, tax assessment, M&A tax DD and other special headquarter projects

Responsibilties:
Preparation of local tax return
Responsible for the global transfer pricing
Assist in quarterly and annual international ASC 740 (FAS 109/FIN 48) tax accruals, global effective tax rate calculations, and footnote disclosure
Lead the international tax strategy and planning projects. Research tax issues for tax planning and compliance reporting and draft memoranda to support and document conclusions.
Support M&A activities
Take ownership of the foreign tax compliance processes by working with foreign controllers and tax service providers.
Responsible for all direct and indirect tax assessment and audit
Responsible for tax and governmental incentive plans
Monitor current and proposed, local and international, tax law changes to determine worldwide impact.
Assist with special projects as needed

דרישות:

Education: Bachelor’s degree, CPA

Experience: 3-5 years of \Big Four experience mainly in tax departm

Knowledge and skills:
Ability to be detail oriented while seeing the big picture
Strong accounting, analytical and tax skills
Strong written and verbal English communication skills
Strong project management and organizational skills

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

14621
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Managing and controlling implementation of customers' agreements.
Assist in develop and implement revenue control plans.
Generate monthly, quarterly and annual revenue reports.
Assist with new opportunities analyses.
Working with external auditor
Taking part in preparation and management of Essences pipeline.
Prepare ad hoc reports and analyses as needed.
Economic feasibility analysis and implementation of enterprise-wide savings activities

דרישות:

Requirements:
Bachelor's degree in economics, accounting or a related area
Authorized CPA - Advantage.
BIG 4 graduate - Advantage.
3 years of proven experience in an organization- Must
Experience in develop and implement revenue control plans. Advantage.
Experience in revenue analyses and management. - Advantage.
Familiarity with Israeli GAAP, IFRS, US GAAP (Focus on Revenue Recognition in high-tech companies) - Advantage.
Proficient in Microsoft office software, especially with Excel, Word and PowerPoint- Must
Experience working with Priority software- Advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-82
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ציבורי גדול בירושלים דרוש /ה אנליסט /ית לתפקיד מעניין ומאתגר.
במסגרת התפקיד ביצוע ניתוח נתונים, עובד /ת מול גורמים חיצוניים, הפקת דוחות, ביצוע דוחות התחשבנות.
עבודה במשרה מלאה בימים א-ה לא כולל שישי.

*הזדמנות נדירה להשתלב בתפקיד מעניין מאתגר*

דרישות:

תואר ראשון בתחום כלכלה /מנהל עסקים /הנדסה תעשיה וניהול /סטטיסטיקה - חובה.
ידע בתוכנת Office ושליטה מלאה ורחבה ב-Excel - חובה.
הכרות עם מערכות מידע,ניתוח איפיון - יתרון.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

at 7825
 
 
טופ-פיק

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: טופ-פיק חב' השמה בע"מ

תיאור:

לחברת e-Commerce בעלת נוכחות רחבה באינטרנט, מצליחה וצומחת ועדיין באווירת סטארט-אפ מאתגרת - דרוש/ה איש/ת מכירות "עם אש בעיניים" - חזק/ה, מתוחכם/ת, יצירתי/ת ומחובר/ת לעולם ה-Life style, לתרום להמשך צמיחת החברה, מתוקף מרץ, כריזמה, אינטליגנציה, נחישות ועקשנות, שלא מקבל/ת לא כתשובה. מישרת פתיחה מצויינת לבוגר/ת איכותי/ת הרוצה להיכנס לתחום המכירות. העבודה ברובה במשרד, מעט בשטח.

דרישות:

* השכלה אקדמאית רלבנטית (מנהע"ס, כלכלה וכד’).
* נסיון כלשהו בתחום המכירות, גם נסיון מתקופת הלימודים.
* אדם מעורה ובעל טעם אישי ברור בעולם הפנאי / הלייף סטייל.
* אוריינטציה טכנולוגית, זיקה, שיוט ונוכחות נוחה בעולם האינטרנט.
* עברית רהוטה.
* אישיות נמרצת, כריזמטית, מתוחכמת, עקשנית, בעל/ת שיטות מכירה מתוחכמות בסביבה תחרותית אגרסיבית.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2552
 
 
אברות תעשיות בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 – עד מאזן.
ידע טוב בפריורטי
עדיפות ליוצא/ת משרד רו"ח
יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבוד בצוות
המשרה – ימים א-ה
8:00-16:00
מיקום המשרדים – קיבוץ בארות יצחק
נא לציין ציפיות שכר

דרישות:

- ידע טוב בפריורטי
- עדיפות ליוצא/ת משרד רו"ח
- יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבוד בצוות
- נא לציין ציפיות שכר

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
רשפים דלתות בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת דלתות בפריסה ארצית דרוש/ה מנה"ח
התפקיד כולל: גביה מלקוחות, הפקת חשבוניות,
התאמות לקוחות, הכנת דוחות, הקלדת חוזים, בדיקת כרטסות.

דרישות:

- נדרשת תעודת הנהח"ש סוג 3
- 5 שנות ניסיון בתחום גבייה בחברה בינונית/גדולה
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה
- שליטה טובה ב-Excel. בקיאות בתוכנות SAP BO, MS Office.
- תכונות נדרשות: אמינות, אסרטיביות ובטחון עצמי
- יוזמה, דינאמיות, דיסקרטיות, שיטתיות, סדר וארגון,
- יחסי אנוש טובים מאוד, תודעת שרות גבוהה, דיוק, יסודיות
- נכונות לעבודה מאומצת.
- תחילת עבודה מיידית.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
או.אר.אס בנקאות ופיננסים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנו מציעים לכם להשתלב בארגון פיננסי מוביל כבנקאי/ת טלפוני/ת.
מדובר בהכשרה של חודש ימים לתחום הפיננסי וקבלת תעודת בנקאי אישי.
עבודה בסביבה צעירה ודינאמית, מסלולי משמרות שמתאימים גם לסטודנטים ואמהות.
העבודה בראשון לציון, שכר ותנאים סוציאליים מהטובים במשק.
קליטה ישירה כעובד בנק מהיום הראשון

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
סטודנט/ית - יתרון משמעותי לטובת התקדמות לתפקידי מטה בבנק.
זמינות מיידית לעבודה
זיקה לתחום שירות לקוחות - יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

99645
 
 
או.אר.אס בנקאות ופיננסים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בנק מוביל מגייס את דור העתיד בבנקאות.
הכשרה לעולם הפיננסים ע"י הבנק ובתשלום
מסלולי פיתוח וקידום למתאימים.
תפקיד בעמדת העובר ושב אשר כולל הפקדה של צ’קים, מזומנים, מענה ללקוחות הבנק ועוד.
העבודה בשעות פעילות הסניפים, ימים א’-ה’ / ב’-ו’

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
ניסיון בתחום שרות לקוחות - חובה
יצירתיות, יוזמה וראש גדול
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
דוברי שפות נוספות- יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10958
 
 
או.אר.אס בנקאות ופיננסים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

רוצה עבודה בבנק ללא ניסיון? לבנק מוביל דרוש/ה בנקאי/ת למוקד טלפוני למתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרי הבנק ללקוחות פרטיים, מתן מענה אוניברסאלי ללקוח, פתיחת חשבונות וקופות גמל, פיקדונות, הפקדות, מכירות כ.אשראי, ני"ע, . העבודה במשמרות נוחות, ניתן לשלב עם לימודים. קליטה ישירה לבנק עם תנאים מעולים!

דרישות:

תואר ראשון /מתאים גם לסטודנטים /ות - חובה.
ניסיון בתחום שירות לקוחות מכירה - יתרון.
מוטיבציה ורצון להשתלב בתחום הבנקאות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

98718
 
 
או.אר.אס בנקאות ופיננסים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

שכר ותנאים סוציאליים מעולים!
משרה מלאה ופרונטאלית במגוון רחב של תחומי עיסוק,
אופציה לקביעות לאחר שלוש שנים.

דרישות:

סטודנט/ית שנה ג'/ תואר ראשון - חובה
ניסיון בתחום שרות הלקוחות והמכירה - יתרון משמעותי
זמינות לתחילת עבודה מיידית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

98550
 
 
או.אר.אס בנקאות ופיננסים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בנק מוביל פותח מסלול הכשרה חדש ומאתגר לסטודנטים/יות שנה ג' ובוגרי תואר ראשון.
מסלול הכשרה על ידי הבנק ובשכר.
קליטה ישירה כעובד בנק מהיום הראשון, תנאים סוציאלים כגון: קרן השתלמות, הבראה מורחבת, שוברי נופש וחגים ועוד...
לאחר שנה וחצי מסלולי קידום ופיתוח בבנק.
המשרה הינה פרונטאלית מול לקוחות הבנק, זמינות למשרה מלאה ומיידית

דרישות:

סטודנט/ית שנה ג' / תואר ראשון - חובה
ניסיון בתחום שרות לקוחות/ מכירה - יתרון
שליטה במערכות ממוחשבות
מוטיבציה ורצון ללמוד את תחום הבנקאות/ פיננסים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

99344
 
 
או.אר.אס פתח תקווה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לנו חשוב הפיתוח המקצועי שלך, חשוב לנו לבנות לך מסלול קריירה יציב ומעניין, ומה איתך?
משרה פרונטאלית מול לקוחות הבנק בכל התחומים הפיננסיים.
עבודה מול מערכות ממוחשבות ולקוחות.
משרה מיידית, קורס הכשרה ע"י הבנק ובסבסודו.
עבודה במשרה מלאה בימים א' - ה' / ב' - ו' בהתאם לשעות פעילות הסניפים.

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
תואר ראשון / סטודנט/ית שנה ג' - חובה
ניסיון מתחום שירות הלקוחות - יתרון
אוריינטציה מכירתית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

100510
 
 
או.אר.אס פתח תקווה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קליטה ישירה לבנק!
שכר ותנאים סוציאליים מעולים!
משרה מלאה ופרונטאלית במגוון רחב של תחומי עיסוק,
אופציה לקביעות לאחר שלוש שנים בלבד.

דרישות:

סטודנט/ית שנה ג'/ תואר ראשון - חובה
ניסיון בתחום שרות הלקוחות והמכירה - יתרון משמעותי
יכולת למידה ואורייטציה מכירתית
זמינות לתחילת עבודה מיידית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

98550
 
 
או.אר.אס פתח תקווה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

זו ההזדמנות להתחיל בעבודה ובקריירה חדשה.
אם יש לך תעודת בגרות מלאה אנו מגייסים לבנק מוביל באזור המרכז והשרו את הדור הבא בבנקאות.
משרה מלאה שמתאימה גם לאימהות וגם לסטודנטים.
משרה פרונטאלית מול לקוחות הבנק בכל הקשור בתחום הפיננסי.
הכשרה על ידי הבנק ובתשלום, מסלולי פיתוח וקידום למתאימים.
שעות העבודה בהתאם לשעות פעילות הסניפים, בימים א' - ה' / ב' - ו'

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
תואר ראשון / סטודנט - יתרון
ניסיון מתחום שירות הלקוחות - יתרון
זמינות לתחילת עבודה מיידית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

99641
 
 
או.אר.אס פתח תקווה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למוקד פיננסי של בנק מוביל דרוש/ה בנקאי/ת טלפוני/ת.
עבודה מגוונת ומאתגרת עם אפיקי קידום שונים וחשיפה למידע בתחום העסקי.
עבודה בסביבה צעירה ומשפחתית
עבודה במגוון משמרות ומסלולים
תנאים מעולים ואפשרויות קידום
הכשרה ע"י הבנק ובסבסודו

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
סטודנט/ית לתואר ראשון - יתרון
ניסיון מתחום שירות / מכירה - יתרון
זמינות מיידית לעבודה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

99645
 
 
סי.אמ.טי גלובל טריידינג בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

An international online company is looking for a Bookkeeper    
Responsibilities include:
    Manage AP balances including processing vendor Invoices and payments
    Perform bank reconciliations
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Prepare and review Payroll slips
    Performing other duties and ad-hoc special projects

דרישות:

    :Accountant type 2 or 3
    Certified payroll accountant- Advantage 
    2-3 years of experience as bookkeeper and as a payroll accountant
    Experience in working with Hashavshevet and Shiklulit
    Proficient in Excel
    Good level of professional English
    Working in a computerized environment in English

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

219
 
 
VARONIS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a reliable Assistant Controller to assist in preparing statements that follow all regulatory and accounting guidelines under the supervision of a controller. You will be responsible for identifying and preventing discrepancies and helping set up control systems.
An effective assistant controller has good knowledge of accounting principles. You must be organized professionals with a great eye for detail. You must be reliable and able to carry out tasks autonomously and collaboratively.
The goal is to contribute to keep the accounting and financial processes of the company up to standard and ensure accurate financial reporting and control.

דרישות:

Big Four experience
Audit of Public companies
US GAAP/ HiTech experience – an advantage
Full Time position / willingness to work additional hours

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00033
 
 
VARONIS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Varonis Systems is the leader in unstructured and semi-structured data governance software, which is any human generated data that is within a company’s environment. 

We are looking for
Commission Back Office 
Administrator

Key Responsibilities:
Preparing the commission plans to each of the Company’s Sales Team
Constant communication with management in relation to the commission plans planning, approvals and status
Analyzing the cost of commission per Sales group, and ensuring no deviations from the budgeted target
Communicating and addressing any questions Sales team may have 
Reviewing the commission expense per team, per territory and ensuring no unusual events took place
In charge of updating the plans in the Company’s billing system so all information is accurate and up to date

דרישות:

B.A- Must
Willing to work hard under pressure in a global dynamic environment
Outstanding oral and written communication skills is a must
Superior planning, organization, and problem-solving skills
Highly responsible, very detailed oriented and organized (Attention to details, follow-up, and time management skills)
Excellent relationship building and people skills
Fluent in English (writing and speaking) and in Hebrew
Team player, can-do attitude, flexible, self-motivated, eager to learn

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00026
 
 
קבוצת נירם גיתן - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אחריות על הליך הבילינג של הארגון והפקת חשבוניות ללקוחות.
אחריות לעדכון וביצוע עדכון בפועל של תחזית הכנסות מפרויקטים וצפי תזרים מזומנים.

עבודה מול מנהלים בארגון לצורך שמירה מתמדת על צפי הכנסות מעודכן אל מול יעדים
מעקב אחר תקציבי פרויקטים, בניית דוחות בקרה וניתוח

דרישות:

תואר ראשון בחשבונאות/ כלכלה 
ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה

יכולת עבודה תוך ירידה לפרטים באופן מדוייק ומאורגן
עבודה בסביבה עמוסה ודינמית הכוללת ריבוי ממשקים עם מנהלים בארגון
יוזמה, אחריות אישית ונכונות לעבודה מאומצת

שליטה טובה מאוד ב- Excel  וגישה למערכות מידע (יכולת חקירה של יכולות מערכת, ייעול תהליכי עבודה ובניית דוחות).

יכולת להנעת תהליכים חוצי ארגון ויחסי אנוש מצוינים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6041
 
 
אדם מילא

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרושים מועמדים שמעוניינים להתחיל קריירה בבנק דיסקונט במסלול האשראי
לא נדרש ניסיון בתחום והכשרה מלאה על חשבון הבנק!
* שכר גבוה ומתגמל
*עובדי בנק מהיום הראשון
* התפקיד כולל:
• מתן שירותים בנקאים מקיפים ללקוחות הבנק
• ביצוע פעולות שיווק ומכירה של מוצרי הבנק ללקוחות
• ביצוע משימות פנים ארגוניות שונות כגון טיפול בדוחות

דרישות:

* נא לציין מספר תעודת זהות על גבי קורות החיים
* תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
* תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל
* אוריינטציה מכירתית
* המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5220
 
 
smartBET

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

SmartBET is looking for a Risk Team Leader for online companies located in Ramat Gan.

Responsibilities of the position include:
Support all aspects of financial risk management, providing Risk knowledge and support to the all company. Gather risk-related data from internal or external resources.
Liaising with Banks and Payment Gateways regarding chargebacks and the dispute process.
Establishing and monitoring key risk indicators.
Establishing corrective action plans to mitigate risks.
Analyzing transactions, internal reports and financial information for potential fraud risks.
Identify and analyses areas of potential risk to the company, Maintain reports of significant risks and make recommendations.
General management of the team (2 risk analysts).
Ensure tasks are done efficiently and completed on time


דרישות:

Excellent English language skills.
B.Sc. in economic or related fields - MUST
Experience with Online Payments, Risk or Fraud Prevention fields - MUST
Effective analytical and administrative skills.
A detail orientation with the ability to detect patterns.
Strong MS Office skills and experience working with accounting software and databases
e-commerce orientation.
Excellent leadership skills.
Ability to take direction, remain organized, communicate effectively and work autonomously.
Strong organizational and time-management skills, and ability to multi-task and meet tight deadlines.


סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00167
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

Ra’anana based Consumer Electronics manufacturer has immediate opening for Manager of Accounting with US related experience.

MAIN TASKS:
Management of all relevant accounting tasks of US affiliate.
General ledger, APs and ARs
Intercompany reconciliations among affiliates.
Review, recording and mgmt. of journal entries, invoices and payment schedule
Bank reconciliations for local US vendors
Detailed financial analysis of COGs, inventories, APs etc.
Generating financial reports to management and third parties.
Generating routine P&L statements, Balance Sheets
Routine Budget monitoring, supervising, management and recording
Cash management, collections, payments and detailed routine reporting for sr. management
US Staff payroll management, incl. benefits, contracts etc. and tax reporting
Interface with external accountant, insurers etc.


דרישות:

MINIMUM REQUIREMENTS:
US experience- a must!!
Solid hands-on experience with day-to-day US accounting work. Ideally, with several years of US-based in-house accountancy.
Familiarity with GAAP requirements
Hand-on track record in managing APs, ARs, payroll, general ledger postings and invoicing,
Good familiarity with financial reporting, regulations, payroll and taxes in the US.
Excellent proficiency with Excel incl. ability to generate sensitivity runs
Experience with ERP - Advantage!
Very good written and verbal communication in English a must
Reasonable Hebrew skills


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00004
 
 
חברת הפסגה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 097793591
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בתחום הפיננסים ומסלקת צקים דרוש / ה סטודנט /ית לכלכלה או מנהל עסקים למשרה חלקית של בין 3 ל4 משמרות בשבוע.
העבודה היא בצוות פיננסי במחלקת חיתום עיסקאות וניהול סיכונים.
העבודה היא בתחום שירות מול לקוחות /ספקים ועבודת בק אוופיס.
כל משמרת של עבודה היא 7 שעות עבודה.
העבודה היא במשמרות בוקר או ערב לסירוגין.
ימי שישי בבוקר -לסירוגין או אחת לשלושה שבועות.
מוצ"ש- סבב של אחת לחודש.
זמינות מידית.

דרישות:

סטודנט /ית כלכלה, מינהל עסקים ותחום האשראי - חובה.
נכונות לעבוד בשישי שבת.
שכר ותנאים טובים!
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

2476
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים
Facebook Google+ Linkedin