תיאור תפקיד:
למשרד אדריכלים חדשני ומוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד מקצועי/ת וארגוני/ת להצטרפות מיידית. המשרה מציעה סביבת עבודה יצירתית ותוססת בקרב צוות מנצח ואדריכלים מובילים. אנו מחפשים מועמד/ת עם יכולת ניהול גבוהה, תשומת לב לפרטים וניסיון בהנהלת משרד. תחומי אחריות:
1. תפעול משרד, ניהול אדמיניסטרטיבי למשרד. 2. קידום וניהול מדיה, רשתות חברתיות 3. עבודות רווחה, הפקת אירועים ופעילויות חברתיות (25 אנשי מקצוע) 4. ביצוע גביה בשיתוף עם הנהלת חשבונות
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים- שלוש שנים בניהול משרד • ארגון ויכולת ניהול גבוהה • שליטה מלאה במערכת אופיס • יכולת תקשורת ברמה גבוהה • שליטה ברשתות חברתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרציה תיאור התפקיד
ניהול ספקים וחשבונות ניהול יומנים מורכבים סנכרון בין הנהלת החברה כפיפות למנכ"ל החברה אחריות על ניהול הרווחה
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון בניהול אדמניסטרציה יכולת ניהול משימות מורכבות ותעדוף ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה שליטה מלאה בתוכנות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
750
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה לחברה יבואנית של מוצרים יחודיים מזכיר/ה,
מענה טלפוני ללקוחות חדשים
שמירת קשר עם לקוחות קיימים
עבודה מול מנהל/ת המחלקה
עבודה על מחשב/ת וטלפון במשרד
דרישות:
אנו מחפשים עובד/ת שירותי/ת שיודעים לעבוד רוב היום עצמאית, *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-394272
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום השילוח באשדוד דרוש/ה: מתאמ/ בק אופיס. אחריות מלאה על יישום תהליך המכירה משלב הכנת הצעת המחיר ללקוח, תפעול ומעקב אחר ביצוע כל השלבים עד לשלב סגירת יישום המכירה. תמיכה מלאה בנציג המכירות מרגע סגירת העסקה כולל פתיחת הזמנה, תיאום ומעקב מול הלקוח, קבלת מסמכים ותיעודם , הפקת דוחות ומעקב, הפקת חשבוניות ווידוא תשלום עדכון שוטף לצרכי הלקוח הכנת דוח פעילות חודשים , התאמות וגביית התשלומים. עבודה עם ממשקים חיצוניים ופנימיים
דרישות:
השכלה מתחום רלוונטי - יתרון ניסיון דומה בחברת לוגיסטיקה אקסל- ברמה טובה כולל בניית דוחות אנגלית ברמה טובה פריורטי יתרון מערכות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01315
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה השכלה בגרות מלאה - חובה ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון סולידי בעל עשייה משמעותית דרוש/ה אחראית משרד ופרויקטים! כחלק מהתפקיד יהיה צורך מחד בריכוז כלל חומרי החברה- כולל חוזים, ניהול התקשרויות, דאגה לרכש ואחזקה ומתן עזר בכל הנדרש למנהל החברה, ומאידך יכולת לריכוז והובלת פרויקטים שונים של החברה- כולל עבודת שטח, עשייה יצירתית דינאמית ורחבה! מתאים לאנשים מאורגנים בעלי מוטיבציה ואהבה לעשייה משמעותית, דינאמית ומגוונת!
דרישות:
* ניסיון קודם בתחומי הרכש/אחזקה- חובה * ניסיון אדמינ' קודם- חובה * כתפיים רחבות לעשייה דינאמית ומגוונת- חובה * נכונות למשרה מלאה בירושלים * נכונות לתפקיד המשלב שטח לצד עבודת מטה * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-LIB
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד בתחומי הפארמה בירושלים דרוש/ה רכז/ת לשכה למשרה מלאה בלשכת המנכ"ל התפקיד כולל: *קביעת פגישות, תיאום כנסים ואיועים בלו"ז *ניהול יומנים *קשר עם גורמים בתוך ומחוץ לארגון *סיכום ישיבות, מעקב אחר משימות *להיות יד ימינו של המנכ"ל ולטפל בענייניו המשרדיים מקצה לקצה ולתת ראש שקט *משרה מלאה, בירושלים
דרישות:
*תואר ראשון- יתרון משמעותי! *ניסיון במזכירות/ניהול לשכה/עוזר/ת אישי/ת- חובה! *ניסיון בהתנהלות מול בכירים, בניהול יומנים ולו"זים *ניסיון בעבודה ממוחשבת ושליטה טובה בתוכנות אופיס, מיילים,הכנת מצגות, אקסל וכו' *אנגלית מספיקה להתנהלות ברמה בינונית *אחריות, ראש גדול, יכולת לתקתק משימות ולעבוד בתנאי לחץ *שירותיות, מאור פנים וייצוגיות **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-RKZ
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה מזכיר /ת שותפים - משרה זמנית (החלפה לחל"ד) העבודה במשרה מלאה בשעות 8:30-17:00 במשרדנו בתל-אביב במסגרת התפקיד: - ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים - עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל) שליטה טובה באנגלית שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00097
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון סולידי ורציני בירושלים דרוש/ה רכזת מנהלתית! כחלק מהתפקיד יהיה צורך במתן שירות ומענה ללקוחות החברה, כולל ליווי מעקב ובקרה לפתרון בעיות, ארגון וניהול לוחות זמנים והתמודדות מול בלתמים, יצירת קשר אישי משמעותי עם הפונים וביצוע פעולות רוחביות לשיפור השירות והמענה הניתן!
דרישות:
* ייתרון קודם בתחומי אדמיניסטרציה/שירות לקוחות- חובה * יכולת לעבודה בסביבה עמוסה ולחוצה- חובה * אנגלית ברמה גבוהה- חובה * יכולת בינאישית גבוהה- שירותיות לצד אסרטיביות- חובה *המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים של מנהל החטיבה, ושל הנהלת החטיבה (3 מנהלים נוספים)
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד עבודה מול ממשקים רבים בארגון, לרבות רשת המכירות הכנת מצגות לאירועים שונים
הכנת חומר להדרכות ארגון אירועי חטיבה תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה עבודה מול משרד פרסום / חברות הפקה
דרישות:
ימי עבודה- א-ה- שעות העבודה – 09:00-18:00, נכונות לשעות נוספות ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, ניסיון בתפעול שיווק – יתרון, אדמיניסטרציה- חובה שליטה מעולה באופיס ניסיון בשיווק/ הפקות – יתרון משמעותי עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון רב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14217
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מרכיבי התפקיד: ליווי אישי של הסטודנטים באופן רציף ותכוף כולל טיפול אישי והכוונה לגורמי תמיכה מתאימים להבטחת הצלחת הסטודנטים בלימודים. מעקב אחר ביצוע תכניות הלימודים והמאזנים האישיים. קשר מול מנהלי סטודנטים וסגל אקדמי. בנייה והובלת קורס ההכנה - "צעד לפני כולם" וכן תיאום ובקרה של מערך החונכות לסטודנטים. קיום שיחות חתך. ארגון מפגשים ואירועים לסטודנטים. שיווק האוניברסיטה בקרב צעירים מהחברה הערבית כולל יצירת קשר ושיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים ופעילים חברתיים. סיוע בהליכי המיון והקבלה של הסטודנטים ללימודים. תחילת עבודה: מיידי ; היקף המשרה: היקף המשרה 100%, נכונות לשעות נוספות.
דרישות:
דרישות התפקיד: תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני. עברית וערבית ברמת שפת אם. תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת תמיכה והכלה. יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויכולת פתרון בעיות. ניסיון בעבודה עם צעירים מהחברה הערבית. כושר ביצוע ויכולות אדמיניסטרטיביות טובות. שליטה בישומי office. מחויבות לקידום חיים משותפים בחברה הישראלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5099
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד: פקידת קבלה ואחראית יומן מנכ"ל מיקום המשרה: פתח תקווה תיאור תפקיד: לחברת הייטק באזור המרכז דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואחראי/ת יומן מנכ"ל. התפקיד כולל: *ניהול היומן של מנכ"ל החברה ומנהלים בכירים *מתן שרותי אדמיניסטרציה לכלל החברה *תפעול שוטף של המשרד *מענה טלפוני וכן סיוע למחלקות נוספות בארגון (כספים, מש"א, שיווק, ניהול פרויקטים וכו'..) המשרה הנה משרה מלאה 09:00-18:00, ללא גמישות בשעות! תכולת תפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ותיאום פגישות תמיכה במנהלים שכפופים למנכ"ל זמינות בשעות מגוונות עבור המנכ"ל הזמנת כיבוד לפגישות מבחוץ הזמנת ציוד משרדי לכלל החברה הכנת חדרי ישיבות לפגישות אירוח והכנת קפה לאורחי הפגישה נסיעה לדואר פעם בשבוע אחריות על דיווחי הנוכחות במערכת הפרופרטיים לקיחת חלק בתהליכי קליטת עובדים ועזיבה (ימי הולדת BUY ME , מערכת ניהול עובדים) שעות עבודה 9-18
דרישות:
ניסיון של 1-2 שנים לפחות בתפקיד דומה בחברות הייטק -חובה שליטה בתוכנות ה Office- חובה אנגלית ברמה גבוהה (עבודה מול חו"ל) נכונות לעבודה מעבר לשעות במידת הצורך (אירוח מחו"ל/ פגישות חשובות / תקופה לחוצה מעבר לרגיל) *אחריות, ראש גדול, שירותיות, משרת אמון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00424
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יבואנית והפצה (חשמל) אנו מגייסים מתאם/ת מכירות דינמי/ת + איש/ת מכירות . הזמנות לקוח, הזמנות רכש, דוחות, פתרון בעיות, אדמיניסטרציה למח' המכירות.
דרישות:
ניסיון רלוונטי 2-5 שנים. אסרטיביות, שירותיות, עבודה בסביבה תומכת, יכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01169
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית בקרה עבודה במחלקת בקרה בתפקיד משולב של מענה טלפוני ובק אופיס. עבודה בצוות. ביצוע בקרת עבר ביטוחי להפקת פוליסות בכל תחומי הרכב בחברה. 08:00 -12:00 מענה טלפוני אל מול סוכני החברה ומענה פנים ארגוני למחלקות החברה 12:00-17:00 בק אופיס ללא שיחות
דרישות:
ניסיון בתחום ביטוח אלמנטרי- יתרון יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת מוסר עבודה גבוה יכולת עבודה תחת לחץ יכולת למידה, דייקנות וסדר ידע בסיסי באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5088
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית במסגרת התפקיד: הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש. הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה, טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה, מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים. מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון. היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1075
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|