תיאור תפקיד:
לחברת הכוורת בע"מ העוסקת בתחום שרותי ניקיון, שמירה, כח אדם והשמה דרוש/ה רכז/ת מכרזים.
- אחריות אדמיניסטרטיבית על מכרז מתחילתו ועד סופו, התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים,
- בדיקת תנאי הסף ועמידת החברה בדרישות,
- ליווי וניהול כל הליכי המכרז לרבות היבטים משפטיים, לרבות ניסוח ומילוי מסמכים, אינטגרציה של מסמכי המכרז, קידום ההליך המכרזי מול מנהלי הפרויקטים, סיור הקבלנים, תמחור ומילוי המסמכים והגשת המכרזים בזמן ועוד. חובה: שנתיים ניסיון לפחות בכתיבת מכרזים לפי תקנות חוק חובת המכרזים.
דרישות:
1) ידע בתמחור והגשת מכרזים בתחום עיסוק החברה, בקשה וקליטת הצעות מחיר מקבלני משנה וספקים לצורך הכנת המכרז והתמחור. 2) שליטה מעולה באופיס - חובה. 3) נכונות למשרה מלאה. 4) רשיון נהיגה לרכב - חובה. 5) יחסי אנוש מצוינים- חובה. 6) יכולת עבודה בצוות. 7) ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי. ידע במכרזים חובה . 8) תואר ראשון- יתרון משמעותי. מיקום המשרה: אזור תעשייה הצפוני לוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. שכר + עמלות + רכב + טלפון. - נכונות לסיורי קבלנים לפי המכרזים.
- ניסיון בתחום המכירות חובה , עדיפות בתחום השירות .
- יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע .
- טיפול תמחור וניהול מכרזים
- בעל/ת רשיון נהיגה חובה!
- ידע במחשב ואפיס ואינטרנט
- נבקש לציון צפיות שכר
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בצומת רעננה ועוסקת בגיוס טכנולוגי, דרוש/ה רפרנט/ית חשבוניות לתפקיד של בקרת חיובים וניהול מערך דיווחי שעות עובדים. תיאור התפקיד: - טפול צמוד בעובדי החברה, כל מה שקשור להזנת שעות - טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר - חשבוניות - עבודה מול הלקוחות - קצב עבודה גבוהה
דרישות:
הכרות עם מערכת PRIORITY או SAP - יתרון שליטה טובה מאד ב-EXCEL ידע בתוכנות ה- OFFICE יוצא/ת צבא עם נכונות להתחייב לשנתיים. אישיות מסורה, שירותית ומחוייכת זמינות למשרה מלאה ולעבודה עצמאית, עם "ראש גדול" ובסביבה צעירה וכייפית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
SSB 25509
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע - משרה מעניינת בתחום הרפואה : ליווי מטופלים.ות בתהליך זכאות למכשיר שיקום וניידות החל מקבלת אישור זכאות למכשיר/ציוד ולאורך כל מסע חיי המטופל. - בדיקת מסמכים, עדכון זכאויות, מתן מענה לספקים ועוד משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:00 סיבוס, קרן השתלמות (אחרי שנה), ביגוד, מחלה מהיום ה1 ועוד תנאים מעולים!!
דרישות:
ניסיון במתן שירות - חובה ניסיון במוקדי שירות - יתרון ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00126
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה תקתקנות - חובה סדר ושיטתיות בעבודה - חובה המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00855
|
תיאור תפקיד:
התפקיד דורש יכולות מכרתית ואדמיניסטרציה, במסגרת התפקיד חלוקת לידים לסוכני המכירות, מעקב וקידום תהליכי מכירה והגדלת מכירות החברה. מענה טלפוני להזמנות מלקוחות פרטיים ועיסקיים – (כולל שרות והצעות מחיר) טיפול בלידים חמים בלבד עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל הפקת דוחות
דרישות:
ניסיון בטלמיטיניג / מכירות טלפוניות - חובה חוש מסחרי – הכרחי נכונות למשרה לטווח רחוק יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5076
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא/יצא ושיווק מותגי יוקרה לבית, למשרדי החברה בהרצליה, דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא- היקף המשרה, גמיש בין 7ל 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
- בשעות פעילות המשרד 08.00- 17.00.
- אפשרויות קידום
- העבודה באווירה משפחתית, תומכת ונעימה.
דרישות:
- שליטה בשפה האנגלית ו/או הצרפתית
- ידע ב2 השפות יתרון
- שליטה בתוכנות office
- ידע בחשבשבת י- יתרון
- ניסיון בתחומי היבוא הכרחי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
1409
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ה שיצטרף לצוות קטן ומשפחתי בפתח תקווה -מתן ייעוץ פדגוגי טלפוני/בכתב לנבחנים/מתעניינים בבגרויות אקסטרניות -אדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
בגרות מלאה אמינ/ה נעימ/ה ושירותי/ת עמידה בלחצים אוריינטציה למחשבים ומיומנויות באופיס יכולת עבודה בצוות משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-17:00 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד קטן ומשפחתי דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית דובר/ת אנגלית לעבודה במשרה מלאה- בירושלים קשר עם לקוחות דוברי אנגלית, טיפול בתיקים וחוזים, הנפקת אישורים וניירת להשתלבות בצוות מקצועי ברמה גבוהה לעבודה מאתגרת אך מספקת בסביבה דינאמית בקצב גבוה
דרישות:
תואר ראשון לפחות- חובה! אנגלית ברמה גבוהה- יכולת לתקשר עם גורמים מחו"ל בכתב ובע"פ יכולות ביטוי גבוהות יכולת תיעדוף משימות, עבודה בתנאי לחץ ועומס אחריות, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים ורצון להצטרף לצוות יכולות עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ואקסל בפרט ניסיון אדמיניסטרטיבי או משרדי- יתרון משמעותי **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה ורווחה 70% מהתפקיד הינו אדמיניסטרציה תפעול שוטף של המשרד, הזמנות רכש מספקים, הזמנות ציוד, סופר, אחריות על המשרדים בחו"ל - ניהול שוטף של המשרדים בחו"ל, מתן שירות ומענה לעובדי החברה, דואר, עבודה עם חברת הליסינג והסלולאר. 30% מהתפקיד הינו רווחה אחריות על תהליך קליטת עובד חדש, פעילויות רווחה - חגים, ימי הולדת, אירוע חברה, ימי כיף, פעילויות גיבוש ועוד
דרישות:
ניסיון בניהול משרד - יתרון לניסיון מחברות הייטק אנגלית שוטפת ברמת שיחה וכתיבה משרה מלאה, עבודה מהמשרד (לא היברידי) ישיבה בקבלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גטר גרופ דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתחום האורתופדיה התפקיד כולל מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח תכתובות עם ספקים הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות שירותיות ראש גדול אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2747
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.30 - 16.30 + ימי שישי וש"נ לפי צורך 39 שח עבודה מול מחשב,עבודה מול נהגים ארוחות מסובסדות
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00073
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית במרכז דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות ורכש. במסגרת התפקיד: עבודת אדמיניסטרציה רכש ברמת תפעול. תנאים מעולים- הסעות, חדר אוכל, קרן השתלמות ועוד
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה ניסיון בסיסי ברכש אנגלית ברמה טובה היכרות עם SAP- יתרון שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית שמשרדיה בירושלים דרוש/ה מזכיר/ת תפעול למשרה מלאה לקשר עם גורמים בתוך ומחוץ לחברה והפקת אישורים, דוחות וחוזים צילום ותיוק מסמכים, הזנת נתונים למערכת יצירת קשר עם לקוחות וספקים, מעקב אחר משימות תקשורת באנגלית בכתב ובעל פה עם לקוחות מחו"ל המשרה מלאה, בירושלים
דרישות:
תואר אקדמי ממוסד מוכר- חובה! ניסיון בעבודה משרדית -חובה אנגלית ברמה טובה יכולות מחשב טובות ראש גדול, חריצות ומוטיבציה יכולות מחשב טובות- שליטה בתוכנות אופיס **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-KLA
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למכון לאורטופדיה מתקדמת דרוש/ה מזכיר/ה- משרה מלאה, שעות עבודה : 8:30 - 15:00
- המשרה ממוקמת בראשון לציון
- תנאים טובים למתאימים
דרישות:
- ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 3 שנים בניהול משרד/ מזכירות בכירה
- גיל 35 + ניסיון בהנהלת חשבונות וניסיון בגביית כספים והפקדות
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס
- יכולת ניסוח בכתב ובעל פה
- אסרטיביות ובעל/ת מוסר עבודה גבוה
- אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה באשקלון, דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה. העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה' ללא ימי שישי. תנאים טובים למתאימים/ות. משרה לטווח ארוך
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום / בתפקיד דומה - יתרון
- יחסי אנוש טובים
- ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
|