תיאור תפקיד:
This position is accountable for the accounting and reporting operations of the company. Successful candidate must be able to support the company’s strategic initiatives, new business growth and development objectives. • Process the month and quarter-end closing & managerial reports. • Responsible over external audits and support tax reports preparation to ensure that all • statutory and tax requirements are satisfied, and tax returns are filed accurately. • Take part in the company’s quarterly and annual budget process. • Monitor bookkeepers and cost accountants and perform accounting analysis to ensure • accuracy and completeness of accounting records. • Revenue recognition analysis. • Inventory controlling. • Ad-hoc financial tasks and projects. • The position is located in Migdal Haemek offices
דרישות:
• Certified Accountant in Israel. • Bachelor's degree B.A in accounting- After internship- Must! • High level English. • High level of excel. • Hands-on, detail-oriented with high integrity. Advantages: • Controlling experience / audit experience in high-tech world-wide companies. • SAP experience.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה איש/אשת ניהול סיכונים לחטיבה טכנולוגית של למעלה מאלף עובדים בארגון פיננסי העוסק במערכות מורכבות, בטכנולוגיות מתקדמות לרבות טכנולוגיות ענן, AI, Big Data ועוד. התפקיד כולל: * ליווי פרויקטי מחשוב גדולים ומתקדמים בהיבטי סיכוני IT * ביצוע סקרי סיכונים בתחומי מערכות מידע, תשתיות ומוצרים טכנולוגים מתקדמים * ביצוע סקרי פערים ברגולציה * ניהול מפות סיכונים * השתתפות בקביעת מתודולוגית ניהול סיכוני IT, ייעוץ בקביעת בקרות והשתתפות בפורומים מקצועיים. תפקיד מעניין, מוביל ומשפיע באחד מגופי המשק הטכנולוגיים ביותר, בעל חשיבות לאומית. עבודה במודל היברידי. שכר ותנאים מעולים.
דרישות:
*ניסיון בתחום ניהול סיכוני IT של 3 שנים לפחות * ניסיון/היכרות עם המגזר הפיננסי / Fintech - יתרון * היכרות עם טכנולוגיות מתקדמות ו/או אבטחת מידע - יתרון * הכשרה כרו"ח - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4072
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה דרוש/ה אנליסט/ית FP&A הובלת תהליך דיווח הנתונים הפיננסיים עבור חברות בנות, תוך הקפדה על דיוק ועמידה בתקני החברה מעקב אחר הביצועים של חברות וניתוח נתונים, מתן תובנות חשובות לשיפור הביצועים העסקיים ביצוע ניתוחי עלות תועלת מתן המלצות פיננסיות לתמיכה ביוזמות אסטרטגיות שיתוף פעולה עם צוותים חוצי ארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה לפחות 3 שנות ניסיון בתפקידי FP&A ניסיון מוכח בדיווח רווחים וניתוח נתונים מיומנויות אנליטיות ומתמטיות חזקות בגישה שיטתית ומתודולוגית שליטה מלאה בשפה האנגלית כישורי מחשב במיוחד בתוכנת FP&A ו- Microsoft Excel
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
503061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
עוזר/ת חשב
עוזר/ת חשב
עוזר/ת חשב
ESR
29/03/2024
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית בתחום האלקטרוניקה דרוש/ה עוזר/ת חשב התפקיד כולל: - אחריות על מערך הדיווח הכספי - הכנת דיווחים חודשיים לחברת האם - ביצוע בקרות על התהליכים הכספיים - מעקב אחר הדיווחים מול המוסדות - עבודה מול רואי חשבון מבקרים - ליווי מקצועי למחלקת הנהלת החשבונות מיקום- אזור השרון
דרישות:
- השכלה של רו"ח - התמחות ב- BIG5 - ניסיון לאחר התמחות 1-5 שנים - EXCEL ברמה גבוהה - אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19391
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- אנליזה, ניתוח ובקרת הנתונים במגוון תחומי הפעילות במחלקה - תמיכה בדיווחים רגולטוריים שוטפים ובדיווחים פנימיים - עבודה על מודלים אקטוארים תומכי החלטות עסקיות - עבודת ממשקים מול מערכות מידע וצוותים עסקיים
דרישות:
- תואר באקטואריה/סטודנטים לתואר באקטואריה - אקסל ברמה טובה - ידע ב- SQL / SAS - ניסיון קודם בעולמות המתמטיקה/סטטיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50042436
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אנליסט/ית לביקורת פנים וניהול סיכונים במגזר הפיננסי לפירמת Deloitte ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה אנליסט/ית לביקורת פנים וניהול סיכונים במגזר הפיננסי – בדגש על עולמות הגמל, השקעות, קרנות, בנקאות, אשראי וביטוח. התפקיד כולל ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית וניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביטוח, Fintech, שוק ההון, קרנות ועוד. במסגרת התפקיד ייחשף העובד/ת לפירמה הגלובלית של Deloitte, לרבות אימוץ פרקטיקות גלובליות מובילות ופיתוח מתודולוגיות ופרקטיקות מקומיות, מול המומחים המהווים את חוד החנית של תחום ניהול הסיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – חובה, תואר ראשון בראיית חשבון/משפטים - יתרון - ניסיון בשוק ההון - יתרון - ידע בביקורת פנים - יתרון - אנגלית ברמה טובה - מוטיבציה גבוהה ומוכנות לעבודה מאומצת - זיקה טכנולוגית, שליטה ביישומי Office בדגש על Excel ו-Power point
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00402
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת בת המנוהלת כיחידה עסקית דרוש/ה חשב/ת סגירת הדיווחים החודשיים, הרבעוניים והשנתיים של קבוצת החברות. דיווח רווח והפסד ומאזן חודשי הכנה ואיחוד הדוחות הכספיים החודשיים והתאמתם לחוברת הבקרה הכנה ואיחוד הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים
דרישות:
התמחות במשרדי big4 שנה עד שנתיים ניסיון בתפקידי ע.חשב בארגון אנגלית ברמה גבוהה מאוד ניסיון בעבודת ממשקים אינטנסיבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
710960
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין, עם צוות מעולה באווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי, דרוש/ה כלכלן/ית- למשרה מלאה
- נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
דרישות:
- בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי
- ידע מצויין באקסל
- כתיבה רהוטה.
- ראש "גדול".
- יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- הנהלת חשבונות שוטפת למבטחי משנה בחו"ל - מתן מענה למבטחי המשנה כולל מעקב גביה ותשלום - אחריות על סגירת התחשבנות כולל התאמות כרטיסים - עבודת ממשקים פנים ארגונית
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1/2 - עד שנת ניסיון בהנהלת חשבונות - אקסל ברמה טובה - אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50005131
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת גראפה ווראייטיס העולמית מגייסת מנהל/ת/ חשבונות! חברתנו הינה עסק משפחתי עולמי בתעשיית החקלאות, ואנו מחפשים מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ומסור/ה עם שליטה ברמת שפת אם באנגלית בכתב ובדיבור, שיצטרף לצוות שלנו. המועמד/ת המתאים יקבל אחריות על :
גביית חשבוניות ומעקב אחר תשלומים של לקוחות וספקים גלובליים, הנהלת חשבונות וחייבים בהנחיית מנהל הכספים. משרה מלאה מהמשרד בלבד.
משרדנו ממוקמים באור עקיבא עם גישה נוחה מתחנת רכבת בנימינה ומכבישים 2 וכביש 4 תנאים מעולים למתאימים !
דרישות:
הסמכה ונסיון תעסוקתי רלוונטי בהנהלת חשבונות -חובה ידע ונסיון ברמה גבוהה באקסל - חובה ידע ונסיון בפריוריטי -יתרון גדול אנגלית ברמת שפת אם - חובה ! יכולות תקשורת מעולה בכתב ובעל פה מגורים באור עקיבא והסביבה (כולל חדרה, זכרון יעקב, פרדס חנה וכו')
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
הכנת דיווחים חודשייים בניית תקציב ,בקרה ומעקב על הוצאות והשקעות פיתוח דוחות וכלי בקרה לצורך ניתוח וקבלת החלטות ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות הכנת ניתוחי רווחיות והסקת מסקנות ליווי אנשי מכירות בהיבטים כלכליים יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, יתרון לתואר שני ניסיון של 2-5 שנים ככלכלנ/ית אנגלית ברמה גבוהה אקסל ברמה גבוהה יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות בעל יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת אסרטיביות , דיוק ויסודיות , יעילות , יוזמה וחריצות . בעל /ת רקע במדידת ביצועים .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת הכוורת דרוש/ה חשב/ת שכר + מנהל/ת חשבונות עד למאזן- העבודה במשרדי הנהלה החברה בלוד
- למשרה מלאה. 5 ימי עבודה 8:00-17:00 אפשרות גם כמשרת אם!!
- התפקיד כולל: הכנת משכורות ותלושים ,
- הנהלת חשבונות עד מאזן ועבודה מול רואת החשבון ,
- הפקת חשבוניות והתאמת לקוחות וספקים וגביה,
- טיפול ודיווח לרשויות (מ"ה, ב"ל ומע"מ) והבנקים,
- ניהול שוטף של תזרימים.
- ניהול שוטף של המשרד
- מענה טלפונים לעובדים, לקוחות וספקים .
- נסיון חובה של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות עד מאזן
- חובה תעודה בהנהלת חשבונות וחשבת שכר .
- חובה לציין צפיות שכר !
דרישות:
- ניסיון של שנתיים כמנהל/ת חשבונות סוג 3 - .
- נסיון בהנה"ח וחשבות שכר – חובה.
- נסיון בטיפול ודיווח לרשויות – חובה.
- נגיעות במשאבי אנוש ואדמניסטרציה. עדיפות
- יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, תקתקנות, יכולות סדר וארגון - חובה והכי חשוב. דרך ארץ ויושרה <-:
- ידע ונסיון בתוכנות הנהלת חשבונות
- אנגלית בסיסית
- ידע ונסיון בנהול משרד שוטף
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- הנה"ח שוטפת עד מאזן כולל ביצוע מעקב הפרשות וסגירות תקופתיות
- הכנת דרישות תשלום, גבייה, הפקת דוחות פיגורים וקבלות ללקוחות
- התאמות כרטסות ובנקים
- אחריות לתשלומים לספקים וניכוי מס במקור
- דיווחי מע"מ, ניכויים ומס הכנסה
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 2 או 3 - חובה
- ידע וניסיון עד מאזן – חובה
- ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- ניסיון מחברה ציבורית/בת של ציבורית – יתרון
- שליטה ב- SAP Business One – חובה
- נדרשת יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, דייקנות וירידה לפרטים
- מיקום: הרצליה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
646598
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין גדול בפ"ת המצוי בתנופת צמיחה דרוש/ה פקיד/ת גבייה חרוצה וזריזה בעלת נסיון בגבייהטיפול בתיקי גביה מול חייבים של רשויות מקומיות וחברות גדולות ניהול מו"מ יעיל מול חייבים התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה המשרד ממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון מוכח בגביה / מכירות/ טלמרקטינג - חובה!ניסיון במשרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ - יתרון בעלת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולה, בעלת יכולת וניסיון בניהול משא ומתן , בעלת אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן. ניסיון בעבודה על יישומי מחשב. עדיפות ליוצאי משרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ ידע בתוכנת עודכנית - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD03
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|