איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

מאגר קורות חיים

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

לימודים

משרות חמות

חברות מגייסות

PELEPHONE ELAL Netvision 013 דרושים TOYGA

30 - 1 מתוך 43

דרושים בתחום תיירות ומלונאות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
משרות נבחרות באתר

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה עובד/ת ניקיון לשכונת הוילות תל ברוך,תל אביב (שני מבנים,120 עובדים )

התפקיד כולל:ניקיון חצרות,שירותים,מטבחונים וכל הנדרש (ישנה חברת ניקיון אשר אחראית על ביצוע ניקיון יסודי,שטיפה,שאיבה וכו')

בנוסף,ביצוע מעט עבודות תחזוקה במשרדי החברה (החלפת מנורות,תליית תמונות וכו')                    

דרישות:

ימי עבודה א'-ה'

08:00-17:00

ניתנים תנאים נלווים (ביטוח מנהלים,בריאות,ארוחת צהרים מסובסדת ועוד)

מיקום המשרה:

המרכז, השרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB101
 
 
תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למפעל גדול דרוש/ה מבקר/ת איכות .
דרישות תפקיד :
טכנאי/ת בעל 3 שנות ניסיון כמבקר, או  הנדסאי מכונות או חומרים מוסמך בתחום בקרת איכות
ניסיון בבקרת איכות בתהליכי עיבוד מתכת - ריתוך, כיפוף, חיתוך, עיבוד שבבי
תנאים טובים למתאימים
שעות עבודה :ימי א-ה 6:30-

דרישות:

.

מיקום המשרה:

הצפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

107270
 
 
Higher - משאבי אנוש, גיוס והשמה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גדולה דרוש/ה ברמן

דרישות:

רצוי ניסיון בתפקיד דומה, יתרו מתחום המזון
הבנה וידע בהכנת משקאות
הבנה וידע בעבודה מול לקוחות וספקים
ידע כללי במלאי, תפעול ומכירות
יכולת שירות גבוה, יחסי אנוש טובים
נכונות ל - 6 ימי עבודה - במשמרות
תנאים טובים למתאימים

מיקום המשרה:

המרכז, השרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00260
 
 
תוצאות

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבית קפה איכותי ורחב פעילות דרוש/ה מנהל/ת .
תפקיד מאתגר .
ניהול יחידת רווח ותקציב
גיוס עובדים והכשרתם
דאגה לרמת שירות גבוהה
הרחבת מכירות
תפעול המקום

דרישות:

ניסיון בתחום המזון ובתי הקפה
יכולת ניהול אנשים ומשימות
מוכנות למשרה מאומצת
תודעת שירות גבוהה
סדר וארגון
ניידות

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00206
 
 
Kenes International

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a key member of the Business Development team, the Segment Manager will direct business development, product development and market strategies. With direct responsibility in identify new markets, this role leads the strategic direction of new segments by understanding overall market dynamics, competitive offerings. The Segment Manager identifies, develops and executes customer expansion plans, working with internal leaders to ensure Kenes can meet the needs of new markets

Conduct market research to assess trends, competitive positioning and gap analysis to identify potential new
 segments for Kenes Group

Proactively work with leadership to ensure Kenes can meet the technological and operational requirements of a new segment

Develop a strategic market segment and business development plan to ensure Kenes is positioned to accomplish its long-term goals. Use existing services and new product development to gain market share and improve profitability within the market. Provide expert oversight on sales proposal execution, Work with internal leadership to finalize price, terms and customer commitments

Develop the budget and financial targets for the new segment.  Ensure implementation of the market strategy to meet or exceed profit goals

 

דרישות:

Skills & Qualifications

Strong analytical aptitude and experience in complex service oriented companies in related industries, with an understanding of PCO, PEO and event planning

Proven success in growing profitability and share within a market segment

Skilled in proposal writing, contract creation and contract review

Experience managing large, complex projects. Demonstrated success leading projects that support the strategic direction of an organization

Self-motivated with proven ability to work independently

Education & Experience

Minimum of 15 years related work experience. Experience must include 8 years of progressive sales and marketing experience, with 3 years as a Market Segment Manager in a multi-national organization

Bachelor’s degree in business, marketing or related discipline; MBA – advantage

Experience in an international environment with global offices/markets

Ability to travel regionally and internationally as required

Candidate may be based in Tel Aviv or Amsterdam

 

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00033
 
 
Kenes International

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Kenes is looking for a Hotels Operations Specialist who will be responsible for providing professional
services for Hotel Group Operations

Responsible for 4-6 congresses per year

Position requires frequent travel abroad, including representing Kenes on site at various congresses

Manage hotel contracts received from purchasing (payments, reductions)

Set up online reservations system to enable booking and update allocations

Monitor reservation volumes per hotel and adjust room allotment

Increase/decrease allocations for groups, as required

Monitor group cancellations and daily validation of hotel rooming lists during the congress

Finalize payments to hotels; manage onsite changes (no-shows, cancellations, additional bookings)

Close congress accommodation balance with accounting; generate/submit reports

Receive signed contracts from sales; send invoices, receive payments, issue receipts

Manage group accommodation requests

Meet and accommodate client’s needs with hotels on site

 

דרישות:

Requirements

Exceptionally detail-oriented and organized

Ability to work independently, highly reliable, reporting to management if/when problems arise

Ability to work in a fast-paced environment, with multitasking ability before/during a congress, work under pressure for long periods, prioritizing and meeting tight deadlines

Highly service orientated

Excellent communication skills with ability to draft correspondence in English

 

Education & Experience

Bachelor’s degree – advantage

Minimum 2 years’ experience in Hotels, Tourism, Travel, or Professional Events industry

Knowledge of rates, established concepts and role of employees in the hotel industry – advantage

Extensive experience in a global work environment

Fluent English, verbal and written communication (mother-tongue level), other European languages – a plus

Computer skills – full comprehension of Microsoft Office, ERP systems

 

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00032
 
 
אלמא - מרכז אמנויות מלון יוקרה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למחלקת הספא דרוש/ה פקיד/ת קבלה
למתן שירות לאורחי המתחם והספא, כולל הזמנות טיפולים ועוד

דרישות:

ניסיון בעבודה בתחום השירות - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
ייצוגיות
נכונות לעבודה במשמרות, שבתות
מגורים באיזור זכרון והסביבה

מיקום המשרה:

השרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00025
 
 
אל על

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דייל/ת אוויר ממונה על מתן שירות מיטבי לנוסעי אל על במהלך הטיסה, תוך הקפדה על אוירה נעימה ונינוחה בתא הנוסעים, טיפול אישי ומסור בנוסעים, ומוכנות בכל עת, להפעלת הידע המקצועי שלו/ה בנושאי מתן עזרה ראשונה, בטיחות בטיסה ושירותי חירום. העבודה דורשת הסתגלות ללוח זמנים משתנה בטווח קצר, לשעות עבודה בלתי שגרתיות וקשות, למשמעת עצמית גבוהה, לאהבת אנשים ולמוטיבציה גבוהה להצליח במקום העבודה.

דרישות:

- אזרחות ישראלית – התחייבות להתגורר מגורי קבע בישראל.
- מגורי קבע בישראל 
- השכלה תיכונית - תעודת גמר של 12 שנות לימוד לפחות.
- ידיעת השפות עברית ואנגלית הכרחית, שפה נוספת יתרון.
- ניסיון תעסוקתי מצטבר של שנתיים לפחות בשרות לקוחות, מעל גיל 18 ולא במהלך השרות הצבאי. לצורך ניסיון תעסוקתי ייחשב גם שירות צבאי/לאומי מלא.
- יוזמה ותודעת שירות גבוהה.
- הופעה מכובדת וייצוגית.
- גובה מינימלי 160 ס"מ וידיעת שחייה.
- לחברה מערך היסעים בתחום שבין נתניה לירושלים

הכרחי לצרף אישור העסקה רשמי מהמעביד/ תעודת שחרור/אישור על שירות לאומי, בציון תאריכים מדויקים. ללא אישור זה המועמדות תידחה.
קורס בשכר, אשר יתקיים במרכז ההדרכה של אל על בנתב"ג, במשך כ-8 שבועות, חמישה ימים בשבוע (א'-ה') בין השעות 8:00-16:30.

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00019
 
 
Laufer-GHI

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת LauferGHI מובילה ישראלית במתן שירותי קרקע לחברות תעופה ושירותי VIP ללקוחות פרטיים,
דרוש/ה דייל/ת למחלקת Lost & Found .
התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ופרונטלי לנוסעים וסיוע באיתור הכבודה.
תפקיד מאתגר ודינמי, נדרשת יכולת התמודדות עם מגוון לקוחות ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
קליטה ישירה כעובד/ת החברה, ליווי והכשרה מקצועית.

דרישות:

נכונות למשרה מלאה במשמרות 24/7- כולל סופ"ש, לילות וחגים.
ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי.
שליטה מלאה באנגלית- יכולת ניהול שיחה וכתיבת דוא"ל. שפות נוספות- יתרון.


מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

0115
 
 
Laufer-GHI

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בוא/י לבנות קריירה בתפקיד מאתגר!
לחברת LauferGHI למתן שירותי קרקע לחברות תעופה ושירותי VIP ללקוחות פרטיים, דרושים/ות דיילי/ות קרקע העוסקים/ות בניהול עליית הנוסעים לטיסה, קבלת נוסעים מטיסות נכנסות
וליווי צוותי אוויר זרים.
קליטה כעובד/ת החברה מהיום הראשון.
הכשרה וליווי מקצועי על חשבון החברה, אופציות קידום והטבות למתאימים.

דרישות:

מתאים לסטודנטים/יות אשר לומדים/ות עד 3 פעמים בשבוע!
העבודה במשמרות 24/7- בלילות ובסופ"שים יש הסעות מערים במרכז ובשרון.
שליטה מלאה באנגלית. שפות נוספות- יתרון.
יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ.
תודעת שירות גבוהה.

מיקום המשרה:

המרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

0100
 
 
U.M.R.C המשאב האנושי - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 0773300810   |   פקס: 0773301809
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תיירות באור יהודה דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות
שכר בסיס 25 + נסיעות ותנאים כחוק.
שכר ממוצע 6000-7000
משרת משמרות בנות 9 שעות וכן ימי שישי לסירוגין

דרישות:

חובה ניסיון קודם במכירות.
יתרון בולט לבעלי ניסיון במכירות טלפוניות.
המשרה היא משרה מיידית.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

המרכז

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00299
 
 
U.M.R.C המשאב האנושי - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 0773300810   |   פקס: 0773301809
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תיירות שיושבת באור יהודה דרוש /ה סוכן /ת מכירות טלפוני /ת.
משמרות של 9 שעות ביום בוקר/ ערב
נכונות ל 5-6 משמרות בשבוע ביניהן 2-3 משמרות ערב (מ 11:00- 20:00) - חובה.

דרישות:

חובה - ניסיון קודם.
רהוטים /ות, חייכנים /ות ושירותיים /ות.
בעלי /ות יכולת ביטוי ברמה גבוהה.
המשרה היא משרה מיידית ללא מרכזי הערכה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

המרכז, הדרום

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00285
 
 
קישורית שרותי קול סנטר בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת קישורית המפעילה מוקד טלפוני עבור חברת סאן 
וויז. דרושים/ות נציגי/ות מכירות והזמנות לטיסות לחו"ל.
מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות וביצוע 
מכירה של מגוון מוצרים.
עבודה במוקד משפחתי, נעים, דינאמי ומאתגר.
עבודה על-פי משמרות.
שכר גבוהה ותנאים טובים !!!

דרישות:

לא נדרש ניסיון קודם!!!
הכשרה מקיפה בחודש הראשון אלינו!!! 
כ.שכנוע 
אוריינטציה מכרתית 
תודעת שירות גבוהה 
ניסיון מוכח בסביבה ממוחשבת

מיקום המשרה:

הדרום

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

jb-55
 
 
אופיר טורס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה אחראי/ת אופרציה לתפעול טיולים מאורגנים בחו"ל.
עבודה מול ספקים ונותני שירותים בחו"ל.

**משרה מלאה 9:00-18:00 ***

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה בכתב ובע"פ - חובה!
יכולת ניהול מו"מ
שליטה גבוהה בתוכנות אופיס- אקסל ו- outlook.
אינטרנט- שליטה גבוהה.
דייקנות ויסודיות.
עבודה תחת לחץ, אחראיות וזריזות.
תודעת שירות גבוהה.
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

המרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00037
 
 
אופיר טורס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אופיר טורס דרושים/ות מנהלי/ות סניפים בכל הארץ.

דרישות:

*ניסיון ניהולי בענף הנסיעות וניהול סניפים - חובה
*לבעלי תיק לקוחות מוכח-יתרון
*ניסיון בהנעת עובדים
*אוריינטציה גבוהה לשירות ומכירות
*מוכנות לעבודה מאומצת.
*שליטה מלאה בשפה העברית,אנגלית
*יתרון לדוברי שפות נוספות.
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים, הצפון, הדרום, אילת, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00073
 
 
אופיר טורס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אופיר טורס דרוש/ה נציג/ת הזמנות ואופרציה למח' FIT לתפקיד הכולל - אופרצייה, קבלת הזמנות טלפוניות והתנהלות מול סוכנים בארץ ובחו"ל.

דרישות:

*ניסיון קודם בתיירות.
יכולת מכירתית, אופרטיבית ותפעולית.
*שליטה בתוכנות מחשב .
*אנגלית ברמה טובה
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **

מיקום המשרה:

המרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00046
 
 
אופיר טורס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרושים סוכני/ות נסיעות לסניפי ריקושט ברחבי הארץ

דרישות:

*כישורי מכירה ושירות
*אנגלית ברמה טובה
*ניסיון בעבודה על תוכנות מחשב ואינטרנט
*ידע והיכרות עם אתרים בעולם
*לימודי קורס סוכני נסיעות

**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, הצפון, הדרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00072
 
 
אופיר טורס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אופיר טורס דרושים סוכני/ות נסיעות לסניף תל אביב

דרישות:

*ניסיון בענף התיירות - יתרון
*שליטה מלאה בסייבר וגלבוע - יתרון
*כישורי מכירה ושירות
*יתרון לדוברי שפות  
*יכולת עבודה תחת לחץ
*** בעלי קורס סוכני נסיעות ללא ניסיון***
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

המרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB1112
 
 
אופיר טורס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
פקס: 035269645
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אופיר טורס דרוש/ה פקיד/ה למחלקת שחרור חומר לתפקיד הכולל : מתן מענה לסוכני הנסיעות ,
בדיקה ומעקב של תיקי הלקוחות :טפסים מתאימים, כספים , דרכון עד לשחרור כרטיסי הטיסה/חבילות הנופש של הלקוח.

דרישות:

* עדיפות לבעלי/ות ניסיון.
* אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה , קריאה ושיחה)
 * שליטה במערכות מחשוב
 * זריזות ויכולת לעבוד תחת לחץ
**משרה זמנית עם אופציה לקביעות ***
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **

מיקום המשרה:

המרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

123
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לצימרים באיזור השרון דרושים/ות עובדי/ות ניקיון לניקיון הצימרים
עבודה במשמרות(גמיש)
אפשרות למגורים במקום

דרישות:

מוכר כעבודה מועדפת לחיילים/ות משוחררים/ות
אפשרות למגורים במקום
מתאים גם לסטונדטים/ות

מיקום המשרה:

המרכז, השרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB101
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לבית מלון יוקרתי בירושלים דרוש/ה סגן/ית מנהל/ת קבלה 
התפקיד כולל:  ניהול וארגון עובדי הקבלה במלון 
משרה מלאה 
ימים א-ה

דרישות:

דרישות התפקיד: ניסיון מלונאי קודם, ובמחלקת קבלה – חובה. תודעת שירות, ייצוגיות ואדיבות יוצאי דופן. אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה. כישורי ניהול, יכולת ארגון והנעת עובדים. יחסי אנוש מעולים.  
גמישות בשעות עבודה, וזמינות לעבודה בסופי שבוע וחגים. שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (יתרון להכרות עם מערכת אופטימה)

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00068
 
 
לימאן

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 088527555
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למלון באשדוד דרוש/ה פקיד/ת קבלה
היקף המשרה:
העבודה הינה ב 3 משמרות, כולל שבתות וחגים.
הגעה עצמית.

דרישות:

-תושבי אשדוד או הסביבה הקרובה
-נכונות לעבוד בשבתות וחגים לסירוגין
-אנגלית ברמה טובה מאוד

מיקום המשרה:

הדרום

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

4892
 
 
אורפלי יעוץ והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברתנו דרושה מתאמת פגישות לאנשי המכירות
איתור לקוחות פוטנציאלים
יצירת קשר עם לקוחות קיימים לביצוע שדרוגים
תאום פגישות וניהול יומני אנשי המכירות
שכר גבוה וסביבת עבודה מאוד נעימה
מתאים גם לאמהות

דרישות:

דרייב ורצון לעמידה ביעדים
אוריינטציה מכירתית
ניסיון בעבודה במוקד שירות/מכירות
תודעת שירות גבוהה

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים, הצפון, הדרום, אילת, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00002
 
 
Kenes International

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Kenes is looking for a qualified Meeting Planner to join the team in our office in Airport City.

Responsibilities

Lead the conference operational team and excel in interpersonal, and management skills necessary to ensure the success of the conference

Manage overall conference operational Gant, including schedules set for supporting departments

Responsible for day to day budget expense management per conference, including obtaining proposals, updating budget, purchase orders and payment approvals (budget limitations will be set top-down by the Operations Manager

Work closely with the client on conference logistics , internet, signage, bags, printing, staffing, catering, and social events

Maintain the master project plan, manage project scope and client expectations, and function as a liaison between internal/external clients and project team members (logistics, budget, preparatory meetings and site visits, and on site arrangements including social events)

 

   

דרישות:

Requirements

Excellent time management skills

Multi-tasking

Service oriented (high level)

Experience in managing budgets / financial targets

Leader and at the same time can work as “one of a team”

High degree of accuracy

Outstanding communication skills (spoken and written)

Ability to work under pressure and meet deadlines

Independent with high level of discipline

Education & Experience

Academic degree – required

Ability to work long hours, overtime as needed, including weekends

Global citizen in spirit – position requires frequent travel abroad

Fluent/high-level of English

Computer oriented (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)

 

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

21-2015
 
 
Kenes International

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Kenes is looking for an experienced procurement specialist to manage the company’s core purchasing process for the hotels and venues sector.

Responsibilities:

Manage hotel and venue purchasing activities/processes

Research, analysis and approval of preferred suppliers, mainly hotels, venues and travel services

Preliminary supplier negotiations and contracting

Purchasing lifecycle, including planning, RFI/RFP/RFQ, purchase orders, goods/services receipts and non-conformity reports

Monitor and process payments and invoices

Reporting, including spending analysis, pricing trends, market impact, risk analysis and SCM performance reports

דרישות:

Requirements:

 

Highly analytical, strategic thinker and performance driven

Ability to work on multiple projects/multitasking in a fast-paced, dynamic environment

Service oriented, team player with excellent communication skills

 

Education & Experience:

Bachelor’s degree - advantage

Minimum 5 years’ experience in negotiations/contracting and/or operations in the Hotels/Tourism/Travel/Professional Events sector or corporate in-house travel

Experience managing large purchasing volume portfolios

Experience working in an international, multicultural environment

English – mother tongue/mother tongue level, with strong verbal/written communication skills

Computer skills – computer literate, including Microsoft Office and ERP systems

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00026
 
 
Kenes International

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Kenes International, is looking for Scientific Programme Coordinator

Responsibilities:

Responsible for written communications, promotional and printed materials in relation to the congress programme

Preparation and management of all aspects of the scientific programme

Contact with congress VIPs, including committee members and invited speakers

Create/track initiated and dictated correspondence in English, with clients and other VIPs

Work closely with the committee on the scientific programme, including abstract processing/scheduling

Receive/upload information/data to the congress database

Provide texts (in English) for project literature, including proofreading

Responsible for print production of congress materials; coordinate/plan with graphics department

Manage, track and QA the scientific programme

Adhere to work procedures and production deadlines

Track project material (e.g. abstracts)

Plan/prioritize tasks for work schedule; report to Operations Manager

דרישות:

Requirements

Highly detail-oriented, well organized, attention to detail and accuracy processing vast amounts of data

Ability to prioritize and multitask )  

Ability to work in a fast-paced environment and work under pressure for long periods of time

Pro-active approach - ability to foresee problems before they occur

Service oriented - ability to communicate effectively with clients

Strong collaboration skills and a good team player

Strong written and verbal communication skills with ability to draft correspondence in English

Education & Experience

Bachelor’s degree – advantage

Minimum 1-2 years' professional experience in an administration support role

English – fluent – native speaker/mother tongue level, verbal and written

Excellent computer skills, including Microsoft Office, Outlook, Internet, ERP systems; familiarity with additional computer programmes, CMS and website back office editing - advantage

 

 

מיקום המשרה:

המרכז, השרון, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00027
 
 
גולדמן מיון והשמה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לרשות לפיתוח ירושלים דרוש/ה מנהל/ת פיתוח 
כנסים בינלאומיים על מנת להציב את ירושלים כיעד 
לפיתוח תחום תיירות הכנסים.
לתפקיד מרתק המשלב: ניהול מערך השיווק 
ומכירות של ירושלים כיעד לקיום כנסים, גיוס ואיתור 
ארגונים פוטנציאליים וחיזוק שיתופי פעולה קיימים, 
תאום השתתפות של גורמים רבים בכנסים, כולל 
ניהול הלוגיסטיקה והתוכן, הקמת מאגר מידע 
ותשתית בארגון בתחום הכנסים.
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**



דרישות:

תואר אקדמי- חובה
יתרון לתואר פיננסי- כלכלה/מנהל עסקים
שליטה מושלמת באנגלית- ברמת שפת אם.
ניסיון מוכח בתחום הפקת וניהול כנסים - יתרון 
משמעותי
ניסיון ניהולי- חובה 
ניסיון מוכח בתחום התיירות- יתרון משמעותי.
ניסיון בתקשורת שיווקית- יתרון 
יחסי אנוש מצוינים, מעוף ויצירתיות, יוזמה, כריזמה, 
אחריות וראיה מערכתית, כושר ביצוע ויכולת השפעה

מיקום המשרה:

המרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02672
 
 
אלמא - מרכז אמנויות מלון יוקרה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אמון/ה על כל סידורי במה ושינוע ציוד הבמה
תחת מחלקת האמנויות
תחילת עבודה 1/12

דרישות:

ניסיון קודם בתחום - חובה
גמישות בשעות, שבתות ומשמרות
מגורים באיזור זכרון והסביבה

מיקום המשרה:

השרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00011
 
 
אלמא - מרכז אמנויות מלון יוקרה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרושים/ות מטפלים/מטפלות לספא
לעבודה במשמרות כולל סופי שבוע

דרישות:

ניסיון מעבודה בספא עם 2 מקצועות ומעלה
אנגלית ברמה טובה

מיקום המשרה:

השרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00018
 
 
אלמא - מרכז אמנויות מלון יוקרה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למתחם אלמא דרושים/ות מפקחי/ות קומה

דרישות:

נדרש ניסיון מתחום המלונאות - חובה
גמישות בשעות, שבתות ומשמרות
מגורים באיזור זכרון והסביבה

מיקום המשרה:

השרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00022
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע
Facebook Google+ Linkedin