תיאור תפקיד:
למרכז שירות מורשה בראשל"צ לרכבי פורד ומאזדה דרוש/ה נציג/ת שירות פרונטלי.
דרישות:
התפקיד כולל מענה טלפוני, קביעת מענה ללקוחות, ניהול יומן טיפולים, סגירה ופתיחה של כרטיסי עבודה, הפניית שיחות. עבודה מול חברת הביטוח בדיווח תיקון תאונות - מילוי טפסים, הסבר וליווי הלקוח במקרה תאונה. תתכן קבלת קהל או תחומי אחריות נוספים, בהתאם לצורך. ניסיון קודם במתן שירות פרונטלי או טלפוני. ניסיון קודם בשירות לקוחות בתעשיית הרכב - יתרון יכולת לעבוד בשעות המשרה, כולל ימי שישי לסירוגין. שליטה בתוכנות האופיס. יכולת למידה מהירה. שירותיות, אדיבות, ייצוגיות, אמינות. תקתקנות, יכולת עבודה עצמאית וראש גדול. יכולת סדר ואירגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
MMNH18
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:
* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים *שליטה מלאה בתוכנות אופיס *ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון *כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ * ניסיון בעבודה מול ספקים * אנגלית טובה מאוד * השכלה אקדמאית יתרון * יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ *אסרטיביות גבוהה *תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות *מוסר עבודה גבוה *אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סיוע למנהלת HR בארגון. הפקת Happy Hour שבועיים, תיוק מסמכים, הזמנת סופר, הזמנת ציוד משרדי, סיוע בארגון ימי גיבוש ומתנות לעובדים. ** המשרה הינה משרה חלקית/ משרת אם- 3 ימים בשבוע!
דרישות:
-תואר רלוונטי בתחום -יחסי אנוש מעולים -אחריות, "ראש גדול" ומוטיבציה -ניידות עם רכב
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול תביעות (נ.ת.ב) דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים, טיפול בתקלות ומעקב אחר שידור התשלומים דרך מערכות המידע. עבודה מול חברות הביטוח ומול מחלקת הנהלת חשבונות עד להשלמת מעגל התשלום.
דרישות:
יכולת ניתוח נתונים באמצעות אקסל- חובה רקע בהנהלת חשבונות או תמחיר או ניהול ספקים- יתרון לימודים בעלי רקע כלכלי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1211
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ויציבה מגייסת מזכיר/ת סניף לחטיבת הפרוייקטים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מיילים, הכנת מצגות, סיכומי ישיבות, טיפול במכרזים, שית"פ מול מחלקות וחטיבות שונות פנים וחוץ ארגוניות. מגוון משימות נוספות. משרה מלאה בלבד ללא אילוצי שעות בימים א-ה בין השעות 7:30-16:45. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!! מיקום: פארק המדע נס ציונה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכיר/ה מעל 3 שנים - חובה. ידע וניסיון בתוכנות האופיס - אאוטלוק, אקסל, וורד ו-PP - חובה. ראש גדול / תקתקן/ית / לויאליות. מוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות. תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מכירה של חבילות אינטרנט
- מערכות סיבים אופטיים וסלולר
- גיוס לקוחות חדשים באמצעות "לידים"
- שיחות יזומות ומענה לפניות
- תגמול בסיס קבוע + בונוס על מכירות
- ניסיון קודם במוקד מכירות - יתרון
- יכולת גבוהה במכירות טלפוניות
- רמת שירותיות גבוהה
- אסרטיביות ויכות שכנוע
- שליטה בסביבת אינטרנט ומערכת הפעלה
- העבודה במשרדי חברת Bravo בנשר
דרישות:
תנאים טובים מיקום: איזור חיפה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
GFFDS18
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ה מנוסה לעבודה בירושלים! בחברה בתחום הטכנולוגיה הרפואית, למשרה מלאה תפקיד הכולל קבלת קהל פרונטאלית, מענה טלפוני ובמיילים קביעת פגישות מרובות משתתפים וניהול יומנים מעקב אחר משימות, העברת מידע בין מחלקות שונות אחריות להכנת חדרי ישיבות, כיבוד טיפול בנושא הרכש המשרדי- ציוד משרדי, קפה וכו'
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה! נדרש ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזיכירותי הכולל ניהול יומנים וקבלת קהל תואר אקדמי- יתרון משמעותי! תעודת מזכירות/מזכירות רפואית - יתרון חריצות, מוסר עבודה, ייצוגיות יכולת לתת שירות נעים, מאור פנים ניסיון בעבודה על תוכנות אופיס, אאוטלוק, אקסל זמינות מיידית למשרה מלאה - בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-KLA
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
בחולון לעבודה מהמשרד בלבד , לחברה העוסקת בסחר בינלאומי , דרושים רק בעלי ניסיון בתחום היבוא או הרכש , התכתבות באנגלית עם ספקים , ניסיון בעבודה עם אאוטלוק באנגלית , ידע בהכנת טבלאות אקסל . 5 ימים בשבוע , משרה מלאה / חלקית, שעות עבודה : משעה 9:30 עד 17:30 שכר : בהתאם להיקף המשרה והניסיון גמישות לגבי היקף המשרה מיקום: הכישור 26 חולון מועמדים מתאימים בלבד ייענו!!! משרה מיידית!!!
דרישות:
קורות חיים לווטסאפ 050-5292200
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
FGRE18
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לבנק מוביל בת"א דרוש/ה בנקאי/ת תפעול עבודת בק אופיס למחלקת משכנתאות- עבודה מול תוכנות פנימיות/ אקסל **משרה ל 9 חודשים- אופציה להיקלט לבנק 45 ש"ח לשעה 8-16 ללא ימי שישי
דרישות:
בגרות מלאה- חובה ( יש להציג את התעודה ) ניסיון בעבודה משרדית ( אפשרות לניסיון משירות צבאי /לאומי ) - חובה זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
* ניהול תיקי לקוחות קיימים, לרבות טיפול בחסמים ובעיות שונות העולות מהשטח. * מתן מענה ללקוחות פוטנציאלים והסבר אודות סל השירותים שהחברה מציעה. * תיאום פגישות עסקיות מול לקוחות חדשים. * בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות:
* תואר ראשון - יתרון משמעותי. * ניסיון קודם בתפקידי שירות - חובה ! * יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועל מספר משימות במקביל. * כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה. * אנגלית ברמה טובה. ** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
A-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
* ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים עבור ההנהלה הבכירה בארגון. * ניהול אדמיניסטרטיבי, עבודה מול רשויות, ספקים ,ליסינג, רכש ציוד משרדי. * עבודה מול הנה"ח וחשבות שכר (שכר, תשלומים לספקים, מעקב חשבוניות, תשלומים שוטפים, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי). * טיפול בנסיעות לחו"ל (טיסות, מלונות, רכבים/תחבורה). * סיוע למנהלת מש"א של החברה בהפקת ותכנון ארועים לעובדי החברה.
דרישות:
* תואר אקדמי. * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות בכירה/אדמיניסטרציה. * ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות. * אנגלית ברמה טובה. * דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
A-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון במשרד עו"ד תפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, קבלת אורחים והכנת שתייה. העבודה במשרה מלאה א'-ה' מ 08:30 עד 17:30 המשרה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד: שליטה בעודכנית יתרון... שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה יכולת עבודה בריבוי משימות יחסי אנוש טובים דייקנות, סדר וארגון יכולת עבודה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
517037
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
We are an international network of companies providing added value services that support the development of ethical, transparent, competitive, and efficient diamond and jewelry markets. We are looking for an energetic and positive Administrative Assistant to join our amazing team. Responsibilities: Provide administrative support for office team Organize extensive collection of documents, images, and videos Maintain online business files and archives
דרישות:
Requirements: Fluent English speaker – mother tongue Undergraduate degree 2-3 years experience in an Admin role Proficient in Microsoft suite Ability to edit images and videos - preferred Exceptional organizational skills Excellent written and verbal communication skills Proficient in Microsoft Office Quick thinker, problem solver with a positive attitude and willingness to learn Independent and proactive self-starter with project management skills High level of discretion and confidentiality
This is a full-time, in-house position based in Jerusalem.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
602726
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה. בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר. תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית. :על התפקיד התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד. • הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות. • אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה. • ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד בחגים ואירועים מיוחדים. • הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו . • מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7) • יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות. • אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול אדמינסטרטיבי. • אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה - זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה. ● זיקה לבע"ח -חשוב! ● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים ● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה ● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה ● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון. ● כושר ארגון ניהולי ופיקוח ● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה ● בעלי יחס אנוש מעולה ● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. ● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
654652
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.45 - 16.45 + ימי שישי 3 פעמים בחודש מ 7.45 עד 12.45 9000 שח עבודה אדמיניסטרטיבית
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00084
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|