דרושים בשרון- משרות פנויות באדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 77 משרות עבודה בשרון- משרות פנויות באדמיניסטרציה

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי השרון. איתור מקום העבודה החדש שלך גם בראש העין, הרצליה ורמת השרון, רעננה, כפר סבא והוד השרון.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

חיילים /ות משוחררים /ות ללא ניסיון - עבודה משרדית! 7,500 + יום עבודה מהבית

רזומה שירותי השמה בע"מ

20/04/2024

תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה.
תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות.
שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות.
שכר 7,500!
תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון
שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1551
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רזומה שירותי השמה בע"מ

20/04/2024

תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא
בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה.
תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון
משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה
תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים
ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1553
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

RecruitX

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת בוטיק בתחום המדיה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה.
דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה- חובה
שליטה מלאה ביישומי מחשב (,Excel,Office, Outlook)- חובה
ניסיון/ ידע בהנהלת חשבונות- יתרון
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) - חובה
יכולת התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה מאוד - חובה.
ראש גדול, אחריות, סדר וארגון, חריצות, תשומת לב לפרטים, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3289
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בעל/ת ניסיון ממוקדי שירות? מחפש/ת אתגר חדש? בוא/י להיות רכז/ת ידע!

בעל/ת ניסיון ממוקדי שירות? מחפש/ת אתגר חדש? בוא/י להיות רכז/ת ידע!

טלדור BPO

20/04/2024

תיאור תפקיד:
· קשר שוטף אל מול דרגים בכירים במשרד החינוך לצורך קבלת מידע מקצועי והיכולת לנהל, לרכז ולהנגישו למוקדים השונים.
· הכנת תדריכים ומבדקים מקצועיים.
· הטמעת נהלי העבודה והתרבות הארגונית של המשרד בקרב מוקדי השירות.
· בקרה שוטפת על עבודת המוקדים וייעול תהליכים.
· איתור פערים מקצועיים והעלאת פתרונות לצמצומם.
· אחריות לכתיבת תהליכי עבודה בשיתוף הממשקים הרלוונטיים ותיקוף הידע בשוטף.
· יצירה, תחזוקה ועדכון של פריטים מעולמות התוכן של המשרד במערכת ניהול הידע.
· עבודה כחלק מצוות ובכפיפות למנהל הידע בארגון.
דרישות:
· אסרטיביות
· ראייה עסקית ומערכתית
· ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובפרט ביישומי Office
· כתיבה רהוטה
· יכולת עיבוד תוכן והנגשתו
· הגדלת ראש, יוזמה אישית ויצירתיות
· יכולת תיעדוף משימות
· הבנת תהליכי עבודה
· עבודת צוות
· הכרת מערכת CRM של מיקרוסופט - יתרון
· נסיון של שנה כמדריך או בתחום הידע/מידענות – יתרון
· היכרות עם מערכת החינוך - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00198
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

לחברת תוכנה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

Synel-Mll Payway

20/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל
תחומי אחריות :
ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון
התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה
מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות
סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים.
יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית
שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה
אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה
אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה.
שירותיות ויחסי אנוש טובים.
תפעול ואדמיניסטרציה.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה

דרוש/ה מזכיר/ה

יחידת סמך במשרד ראש הממשלה

20/04/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:
  • ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
  • טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
  • אישורי כניסה
  • ריכוז חומר לדיונים
  • מעקב אחר משימות האגף
  • נאמני / ות משא''ן אגפי
  • ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
  • ריכוז וועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
אזור: מרכז- שפלה
דרישות:
  • בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:
  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:
  • יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
  • יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
  • יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
  • לקיחת אחריות, "ראש גדול"
  • יכולת קבלת מרות
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ
למתאימים.ות:
  • סביבת עבודה נעימה ומעניינת
  • תנאי עבודה מצויינים
* רלבנטי מאיזורים: באר שבע, שפלה, ת"א, מרכז
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00017
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

המימד השלישי גיוס והשמה 3

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות
דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL.
העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה
ניסיון בעבודה עם לקוחות
כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב
יכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-17219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה בק אופיס מנוסה למשרד עורכי דין בפתח תקווה

פקיד/ה בק אופיס מנוסה למשרד עורכי דין בפתח תקווה

אי בריבוע

20/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל צעיר ודינאמי בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס חרוץ/ה, אמין/ה וזריז/ה, בעל/ת ניסיון בתחום.

התפקיד במשרה מלאה במחלקת הוצאה לפועל וכולל הקמה וטיוב של תיקים משפטיים והכנתם לתביעה.
המשרד בכלל והמחלקה בפרט מאופיינת באווירה נעימה, חברית ומשפחתית.
המשרד ממוקם צמוד לתחנת הרכבת הקלה
משרה מלאה (א-ה)

דרישות:

התפקיד מצריך יעילות, זריזות ויכולת ניהול עצמאי.
ניסיון פרקטי בתפעול וניהול תהליכי בק אופיס,- חובה
פקידת הוצלפ במשרדי עו"ד / פקידת תביעות בחברות ביטוח - חובה
סדר, אירגון , חשיבה מחוץ לקופסא ויכולת קבלת החלטות. - חובה 
יתרון להיכרות עם מערכת ה עו"דכנית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD04B.O
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

נ.ת.ב

20/04/2024

תיאור תפקיד:
· סיוע מקצועי ואישי לסמנכ"לית  תוך זמינות ומענה למטלות לכל צורך.
· אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול יומנים, מענה למיילים, מענה לטלפונים, תיוק מסמכים, הכנת חומרים לישיבות ודוחות הנהלה.
· עבודה מול ממשקים פנימיים (עובדים) וחיצוניים (קבלנים, ספקים, לקוחות) במידת הצורך. לרבות עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
שליטה טובה מאוד ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)- חובה
עברית טובה- יכולת התנסחות בכתב והתבטאות בע"פ.
שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
יציבות ונכונות לטווח ארוך - מוסר עבודה.
***משרה מלאה+נכונות לשעות נוספות*** 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1217
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

ווטרפול סקיוריטי

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה ורווחה
70% מהתפקיד הינו אדמיניסטרציה
תפעול שוטף של המשרד, הזמנות רכש מספקים, הזמנות ציוד, סופר, אחריות על המשרדים בחו"ל - ניהול שוטף של המשרדים בחו"ל, מתן שירות ומענה לעובדי החברה, דואר, עבודה עם חברת הליסינג והסלולאר.
30% מהתפקיד הינו רווחה
אחריות על תהליך קליטת עובד חדש, פעילויות רווחה - חגים, ימי הולדת, אירוע חברה, ימי כיף, פעילויות גיבוש ועוד
דרישות:
ניסיון בניהול משרד - יתרון לניסיון מחברות הייטק
אנגלית שוטפת ברמת שיחה וכתיבה
משרה מלאה, עבודה מהמשרד (לא היברידי)
ישיבה בקבלה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישב/ת תביעות לחברת ביטוח - לא נדרש ניסיון

מיישב/ת תביעות לחברת ביטוח - לא נדרש ניסיון

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה במרכז דרוש/ה מיישב/ת תביעות נח"ל.
במסגרת התפקיד:
* טיפול בתביעות בתחום נסיעות לחו"ל/עזרה רפואית/חילוץ
* ניהול מו"מ במקרים שתביעה לא מאושרת.
* מתן מענה טלפוני קצר במידת הצורך.
משרה מלאה
דרישות:
* תואר ראשון במשפטים - יתרון
* אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה וכתיבת מסמכים) - חובה
* בגרות מלאה- חובה
* ניסיון בסילוק/יישוב תביעות- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3944
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת לחברה הערבית לאוניברסיטת רייכמן

דרוש/ה רכז/ת לחברה הערבית לאוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

20/04/2024

תיאור תפקיד:
מרכיבי התפקיד:
  • ליווי אישי של הסטודנטים באופן רציף ותכוף כולל טיפול אישי והכוונה לגורמי תמיכה מתאימים להבטחת הצלחת הסטודנטים בלימודים.
  • מעקב אחר ביצוע תכניות הלימודים והמאזנים האישיים.
  • קשר מול מנהלי סטודנטים וסגל אקדמי.
  • בנייה והובלת קורס ההכנה - "צעד לפני כולם" וכן תיאום ובקרה של מערך החונכות לסטודנטים.
  • קיום שיחות חתך.
  • ארגון מפגשים ואירועים לסטודנטים.
  • שיווק האוניברסיטה בקרב צעירים מהחברה הערבית כולל יצירת קשר ושיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים ופעילים חברתיים.
  • סיוע בהליכי המיון והקבלה של הסטודנטים ללימודים.
תחילת עבודה: מיידי

היקף המשרה: היקף המשרה 100%, נדרשת גמישות בשעות העבודה.

מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה.


דרישות:
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
עברית וערבית ברמת שפת אם.
תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת תמיכה והכלה.
יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויכולת פתרון בעיות.
ניסיון בעבודה עם צעירים מהחברה הערבית.
כושר ביצוע ויכולות אדמיניסטרטיביות טובות. שליטה בישומי office.
מחויבות לקידום חיים משותפים בחברה הישראלית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00212
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

zap group

20/04/2024

תיאור תפקיד:
אנחנו zap group,  קבוצת אתרי האינטרנט המובילה בישראל- זאפ השוואת מחירים, מתחנים, REST, משפטי ועוד
המוכרת לבעלי עסקים שירותים בעולם השיווק הדיגיטלי-  בניית אתרים, קידום ממומן, קידום בGOOGLE


אנחנו מחפשים עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכל מכירות וסמנכל חווית לקוח 
  • ניהול לו"ז מורכב, הכולל תיאומים מול גורמים פנימיים וחוץ אירגוניים
  • ניהול הזמנות רכש- קשר עם ספקים וטיפול בהצעות מחיר
  • הפקת אירועים פנימיים של החטיבות
  • שותפות מלאה בכל התהליכים והפעיליות של החטיבה

דרישות:
  • ניסיון קודם במזכירות ואדמיניסטרציה/ניסיון בעבודה בארגון - יתרון משמעותי
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • ידע בתוכנת Oracle - יתרון
  • אסרטיביות, יוזמה ודיסקרטיות
  • - תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152513
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת לוגיסטי/ת //הרצליה

אחראי/ת לוגיסטי/ת //הרצליה

חברה דסקרטית

20/04/2024

תיאור תפקיד:
חברה יציבה ומבוססת בהרצליה מגייסת
אחראי/ת לוגיסטי/ת
במסגרת התפקיד:
אחריות על מעקב אספקות ועדכון הלקוחות.
ביצוע ומעקב משלוחים הכולל מכס ותקינה ( שימוש בטוקן מול המכס ומכון התקנים )
עבודה מול ממשקים שונים של הלקוחות והספקים : שירות, משלוחים , לוגיסטיקה מחסן ועוד
תמיכה במהנדסי המכירות הכוללת הצעות מחיר ומעקב ביצוע משימות
הכנת הזמנות ותעודות משלוח, משיכת הזמנות מפורטלים שונים , גביה, תשלומים לספקים ותפעול תזרים מזומנים.
משרה מלאה , גמישה בשעות ( יכולה להיות גם חלקית ) בהרצליה פיתוח
דרישות:
  • נסיון מתפקיד דומה
  • אנגלית ברמה טובה
  • ידע וניסיון בהפקת חשבוניות -יתרון
  • סדר וארגון
  • ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי- חובה.
  • אחריות, מוסר עבודה גבוה ויכולת בין אישית גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ה לצוות בתחום הבגרויות האקסטרני

נציג/ה לצוות בתחום הבגרויות האקסטרני

טלדור BPO

20/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ה שיצטרף לצוות קטן ומשפחתי בפתח תקווה
-מתן ייעוץ פדגוגי טלפוני/בכתב לנבחנים/מתעניינים בבגרויות אקסטרניות
-אדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
בגרות מלאה
אמינ/ה
נעימ/ה ושירותי/ת
עמידה בלחצים
אוריינטציה למחשבים ומיומנויות באופיס
יכולת עבודה בצוות 
משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-17:00
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!