תיאור תפקיד:
חברה גלובלית ידועה וגדולה באזור המרכז מחפשת מועמד/ת לתפקיד Head of Customer Experience. התפקיד כולל אחריות על כל רבדי הניהול של חווית הלקוח, לרבות שיפור תמידי בשירות הלקוחות , הגדלת שביעות הרצון , עידוד השימוש במוצרי החברה, הקטנת הנטישה, הגדלת הנאמנות ומצוינות תפעולית. התפקיד בכפיפות למנכ"ל. התפקיד כולל : · ניהול ישיר של אלף עובדים ברחבי הארץ · ניהול אופרציות מורכבות · יישום והטמעת תהליכי עבודה יעילים ובקרה עליהם מול המנהלים והעובדים · הגדרת יעדים המבוססים על אסטרטגיה ומדידתם . · שיפור חווית הלקוח באמצעות שיפור תמידי בשירות . · ניהול פרויקטים מיוחדים חוצי ארגון . · בניה והטמעת שירות לקוחות למוצרים חדשים . · ניהול נכון של הידע בארגון .
דרישות:
· ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מוקדי שירות לקוחות של מינימום 100 עובדים- חובה · ניסיון בניהול שירות במגוון תעשיות לרבות הייטק - חובה · ניסיון בניהול שירות לקוחות הפועל 24-7 – חובה · ניסיון בניהול אופרציות מורכבות -חובה · יכולת מוכחת וניסיון בבניית תהליכים חדשים בעולם השירות · ידע וניסיון בניתוח נתונים ומדדי KPI ויכולת ירידה לפרטים הקטנים . · ניסיון וידע בהכשרת עובדים. · אינטליגנציה ריגשת גבוהה ויכולת לעבוד עם אנשים מרקעים שונים . · תקשורת בין אישית גבוהה · יכולת עבודה בסביבה צוותית וממוקדת לקוח. · יכולת לרתום ולהניע עובדים. · יכולת ארגון, בניית תהליכים ובקרה . · אנגלית ברמה גבוהה- חובה. שפות אחרות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
CE2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מוקד טלפוני איכותי, צעיר ודינמי - מחפש סגן/ית מנהל מוקד! התפקיד כולל: - חלוקת עבודה, בקרה על קיום נהלים, שיבוצים למשמרות. - חניכה אישית: האזנות ומשובים, בקרה וניהול שוטף. - הנעת נציגים לעמידה ביעדים ומעקב אחר תפוקות. - הדרכה: העברת תדרוך משמרת, קורסים, וכו'. היקף משרה: מלאה + שישי אחת לחודש. המשרה ממוקמת באזור התעשייה באשדוד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון עבודה במוקד טלפוני / שירות לקוחות – חובה! יחסי אנוש טובים – חובה ניסיון בניהול משמרת, הנעת נציגים – יתרון ניסיון בחניכת נציגים חדשים, משוב נציגים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-881
אזור:
מרכז - תל אביב
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה מצליחה דרוש/ה מנהל/ת צוות למחלקת שירות לקוחות. מענה מקיף ללקוחות חדשים וקיימים של החברה (פרטיים ועסקיים) ניהול של 7 אנשי צוות ובהמשך אף יותר, בניית תהליכי עבודה מול מחלקות מקבילות במטה ובשטח, שיפור מדדי השירות בצוות.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות במוקדי שירות טלפוניים - חובה ניסיון ניהולי של לפחות שנה במוקדי שירות - חובה ניסיון בגיוס, הכשרה וחניכה של נציגי שירות אוריינטציה טכנית וטכנולוגית וכישורי ביטוי מצוינים בעל-פה ובכתב אנליטי/ת , נעים/ה , רהוט/ה ויסודי/ת. * עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה * אפשרות ליום עבודה מהבית * אופק מקצועי ופוטנציאל פיתוח למתאימים/ות המשרה בפ'ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2991
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למה כדאי לעבוד אצלינו?שכר מתגמל ואפשרויות קידום ולעלייה בשכר ברשת - אווירה טובה, יחס חם והסעות, סביבת עבודה משפחתית וצעירה
התפקיד כולל: - ניהול המשמרת הכולל בקרה על נציגים ומשמעת, עמידה ביעדים,
- זמני המתנה וממוצע זמן המתנה.
- מתן מענה לנציגים לשאלות, ביצוע שיחות מנהל,
- טיפולים בפניות מורכבות.
- שליטה מלאה בכל ערוצי ההתקשרות עמנו.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משמרת במוקד או לחלופין עובד שהיה
- מנהל משמרת במקום מסוים אך יש לו עבר כלשהו בשירות לקוחות
- יכולת להניע צוות ואסרטיביות
- עבודה עם מחשב
- טיפול בשיחות מורכבות מול הלקוח
- רצינות ומוסר עבודה גבוה
- עבודה במשמרות: א'-ה', ו' לסירוגין
- נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB016
|
תיאור תפקיד:
חברת נטלי שירותי רפואה מגייסת מנהל/ת צוות למוקד שירות הלקוחות של החברה. התפקיד כולל: ניהול צוות נציגי שירות ברמה האישית והמקצועית וכן ניהול אחמ"ש. עמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים. הובלת הצוות ליעדי המוקד. מתן מענה מקצועי לחברי הצוות. שיחות משוב עם נציגים. הדרכות וגיוס עובדים.
דרישות:
ניסיון בניהול צוות עובדים. סובלנות ותקשורת בינאישית גבוהה. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ ועומס. זמינות למשרה מלאה. ימי עבודה ראשון עד חמישי ללא ימי שישי. עבודה בסביבה משפחתית נעימה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
הובלת פרוייקט הקמה תפעול וניהול של מערך לשירות רפואה מרחוק (TeleMedicine) שכולל מוקד ייעוץ רפואי מקוון בתחומי רפואה שונים ויכלול מענה לכמליון ייעוצים בשנה. במסגרת התפקיד תידרש אחריות לבניה, הובלה וניהול של יחידת רווח-הפסד מקצה לקצה, כולל גיוס מנהלים בכירים ואחריות על פעילות מערך השירות המורכב (טלפוני ואינטרנטי) המחבר בין רופאים למטופלים שונים.
דרישות:
- נסיון בניהול אופרציות גדולות ו/או מערכי שירות במיקור חוץ, כולל נסיון בניהול מנהלים. - נסיון בניהול פרוייקטים בעלי אוריינטציה טכנולוגית ויחידת רווח-הפסד בהיקף של מעל 5 מליון שקלים בשנה. - נסיון בפריסה ו/או הטמעה של שירות משולב טכנולוגיה בחברה המונה לפחות 150 איש. - תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר - מנהיגות, יוזמה, אמינות, עצמאות, יכולת אנליטית, חוסן והבנה מעמיקה של המורכבויות במערכי שירות נרחבים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00232
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהל/ת משמרת. מדובר על מוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן, שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות - חובה! ניסיון במכירות בלבד - פחות יתאים. אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין - אין גמישות בשעות. תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, אין גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית מובילה בפתח תקווה, מחפשת כוכב/ת לתפקיד של אחראי/ת משמרת למרכז תמיכת משתמשים פנים ארגוניים - Help Desk התפקיד כולל ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים (עמידה ב-SLA), תזמון הפסקות, מעקב אחר איחורים והיעדרויות. אחריות על עמידה ביעדי השירות, הפקת דוחות ובקרה ובניית סידור עבודה. העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה', נדרשת זמינות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה כאחראי/ת משמרת במוקד שירות/תמיכה ניסיון בעבודה במוקד בעל 20 עמדות (לפחות) אסרטיביות, יכולת מולטי-טאסקינג, כושר מנהיגות והובלה יחסי אנוש טובים ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530616
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד הארצי של חברת נתב, המובילה בתחום הביטוח דרוש/ה אחראי/ת משמרת. התפקיד כולל: • אחריות על ניהול הזמינות (סקילים וכו') • ניהול משמעת – איחורים , חיסורים, הוצאת סידור עבודה שבועי • עמידה ביעדי הזמינות – כמו אורך שיחה, כמות שיחות לשעה. • ניהול והנפקת דו"חות משמרת ***המשרה ממוקמת בצ'ק פוסט חיפה – נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית***.
דרישות:
ניסיון במוקדים - חובה ניסיון כאחמ"שי/ת - חובה תודעת שירות גבוהה יכולת הובלה והנעת עובדים ליעדים יכולת גבוהה בעבודה מול ריבוי ממשקים זיהוי מגמות בשירות וייזום פתרונות ***משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות***
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1204
אזור:
צפון - טבריה והכנרת, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|