תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת ותפעול. התפקיד כולל אחריות על ניהול מנהלי בניינים ומתחמים. אחריות על בנייה וניהול תקציבים בכל אחד מהאתרים וניהול הפרויקטים כמרכזי רווח. קשר שוטף מול יזמי הפרויקט ומול שוכרים רלוונטיים במידת הצורך. ניהול כ"א באתרים מקצועית וניהולית. הכנת תקציבים לפרויקטים חדשים.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול בניין גדול/מתחם/ נכסים/אתרי נדל"ן – חובה ניסיון בניהול מנהלים/ דרג בכיר – חובה הכרות עם עולמות הנדל"ן /יזמים – חובה היכרות וניסיון עם מערכות אלקטרו מכאניות/ אחזקה ניסיון בניהול ובניית תקציבים שליטה טובה בתוכנות אופיס (וורד ואקסל)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-6598
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת ספנות מחפשת מועמד/ת לתפקיד סגנ/ית סמנכ"ל מטענים, שיהווה חלק מהשדרה הניהולית של החברה . התפקיד כולל אחריות על ניהול ופיתוח היבוא והיצוא הימי של החברה בהיבטי מכירות, לקוחות ותפעול מתוך מטרה להגדיל את הפעילות והרווחיות . התפקיד כולל : · ניהול מחלקה של 15 עובדי יבוא, יצוא, תפעול ומכירות. · פיתוח הקשר עם הסוכנים בכל הנוגע ליבוא ויצוא ימי . · קשר עם חברות ספנות לקבלת מחירים ושירות. · קשר עם לקוחות קיימים להגדלת הפעילות ביבוא וביצוא ופיתוח קשרים עם לקוחות חדשים. · הוצאת הצעות מחיר במערכת CRM (יוניפרייט ) כולל מעקב, קבלת משוב על ההצעות והסקת מסקנות . בקרת תהליכים והטמעת שיפורים.
דרישות:
· תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/לוגיסטיקה . · ניסיון ניהולי מוכח של 5 שנים לפחות בחברות שילוח/בלדרות/ספנות . · ניסיון בעולמות יבוא ויצוא ימי . · ניסיון במו"מ · אנגלית ברמה גבוהה מאוד. · ניסיון בראיה עסקית רחבה ופיתוח עסקי. · בעל יכולת לרתום ולהניע עובדים. · נעים הליכות, בעל אנרגיות טובות לעשייה. · יכולת ארגון ובניית תהליכים . · ניסיון במערכת יוניפרייט-יתרון · שליטה גבוהה באקסל-יתרון · תעודת משלח- יתרון אוריינטציה טכנולוגית-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
MANO2024
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית ידועה וגדולה באזור המרכז מחפשת מועמד/ת לתפקיד Head of Customer Experience. התפקיד כולל אחריות על כל רבדי הניהול של חווית הלקוח, לרבות שיפור תמידי בשירות הלקוחות , הגדלת שביעות הרצון , עידוד השימוש במוצרי החברה, הקטנת הנטישה, הגדלת הנאמנות ומצוינות תפעולית. התפקיד בכפיפות למנכ"ל. התפקיד כולל : · ניהול ישיר של אלף עובדים ברחבי הארץ · ניהול אופרציות מורכבות · יישום והטמעת תהליכי עבודה יעילים ובקרה עליהם מול המנהלים והעובדים · הגדרת יעדים המבוססים על אסטרטגיה ומדידתם . · שיפור חווית הלקוח באמצעות שיפור תמידי בשירות . · ניהול פרויקטים מיוחדים חוצי ארגון . · בניה והטמעת שירות לקוחות למוצרים חדשים . · ניהול נכון של הידע בארגון .
דרישות:
· ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מוקדי שירות לקוחות של מינימום 100 עובדים- חובה · ניסיון בניהול שירות במגוון תעשיות לרבות הייטק - חובה · ניסיון בניהול שירות לקוחות הפועל 24-7 – חובה · ניסיון בניהול אופרציות מורכבות -חובה · יכולת מוכחת וניסיון בבניית תהליכים חדשים בעולם השירות · ידע וניסיון בניתוח נתונים ומדדי KPI ויכולת ירידה לפרטים הקטנים . · ניסיון וידע בהכשרת עובדים. · אינטליגנציה ריגשת גבוהה ויכולת לעבוד עם אנשים מרקעים שונים . · תקשורת בין אישית גבוהה · יכולת עבודה בסביבה צוותית וממוקדת לקוח. · יכולת לרתום ולהניע עובדים. · יכולת ארגון, בניית תהליכים ובקרה . · אנגלית ברמה גבוהה- חובה. שפות אחרות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
CE2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת מוצרים בתחום התקשורת, מחשוב, הדפסה ואלקטרוניקה ביתית, נדרש מנהל מוצר והפצה. * תיאור התפקיד: הובלה של אנשי המכירות בערוצים השונים, בניית תוכנית עבודה שנתית בערוצי הסחר השונים, תכניות מבצעים, מעקב והוצאה לפועל. אחראיות על ניהול תקציבים והגדלת הרווחיות והמכירות של המוצרים. ניהול שוטף של הקשר עם מגוון הממשקים בצד הספק.
דרישות:
יסיון לפחות של 5 שנים בעולמות המכירות וההפצה למשווקים ניסיון בעבודה מול ספקים תואר אקדמי- יתרון בעל/ת מוטיבציה גבוה ויכולת התמדה מגורים באיזור המרכז/השרון- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2706
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הביטוח דרוש/ה מנהל/ת מערך למוקד תפעול התביעות של החברה התפקיד כולל: · כפיפות למנהלת המוקד · ניהול והובלת מנהלות צוותים · בקרה ומדידה שוטפת של הפעילות · אחריות על רמת המקצועיות במוקד תוך כדי שיפור והטמעת תהליכים וביצועים. · עבודה בממשקים מורכבים בארגון ויכולת ראית התמונה הכוללת הטמעת שגרות ניהול וביצוע בקרה שוטפת על הפעילות · הנעה לעמידה ביעדים
דרישות:
· ניסיון ניהולי , ראש צוות ומעלה- חובה · תודעת שירות גבוהה · יכולת הנעת עובדים ותהליכים · יוזמה והישגיות · יחסי אנוש מצוינים · יכולת ניתוח דוחות, הסקת מסקנות והמלצות לפעול · יכולת קבלת החלטות, התמודדות עם משימות רבות ועבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1232
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|