חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

לימודים

משרות חמות

חברות מגייסות

Netvision 013 דרושים TOPSOFT AC נכסים Fishman Holdings

30 - 1 מתוך 32

דרושים בתחום ראיית חשבון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
יעל תוכנה ומערכות בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טוליפ מקבוצת יעל דרוש/ה מיישם/ת ERP מומחה/ית בתחום הפיננסי לעבודה בחיפה.
העבודה במשרה מלאה בפרויקט חדש וארוך טווח.

דרישות:

לפחות 10 שנות ניסיון ביישום מערכות ERP גדולות (SAP, ORACLE, דומיהם) במודול פיננסי
תואר בראיית חשבון
ניסיון בעבודה בפרויקטים מscratch כאינטגרטור/ית
ניסיון מארגון בטחוני / תעשייתי בתחום האלקטרוניקה – יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
נכונות לעבודה בחיפה
נכונות לנסיעות לחו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-9036
 
 
CPS JOBS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: fi

תיאור:

חברת CPS JOBS מגייסת controller for a saas company
אודות החברה:
חברת saas המפתחת מוצר לקביעת פגישות אוטומטי. המוצר מיועד ל- smb , חברת b2b. החברה פועלת בצורה וירטואלית – בישראל אין משרדים, כל העובדים עובדים מהבית. מרכז הפיתוח נמצא בהודו. בארץ ההנהלה, מנהלי מוצרים, customer support.

דרישות:

Requirements:
- Native English
- A Certified Public Accountant
- At least two years of relevant experience in a SaaS company
- A lawyer with experience in software contract negotiation – A big plus
- Very high level of verbal and written communication in English
- A perfectionist with strong attention to details
- Ability to work during the night when required on US working days including Fridays
- Work from home only. The company operates virtually.

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

198314 FI
 
 
VARONIS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a reliable Assistant Controller to assist in preparing statements that follow all regulatory and accounting guidelines under the supervision of a controller. You will be responsible for identifying and preventing discrepancies and helping set up control systems.
An effective assistant controller has good knowledge of accounting principles. You must be organized professionals with a great eye for detail. You must be reliable and able to carry out tasks autonomously and collaboratively.
The goal is to contribute to keep the accounting and financial processes of the company up to standard and ensure accurate financial reporting and control.

דרישות:

Big Four experience
Audit of Public companies
US GAAP/ HiTech experience – an advantage
Full Time position / willingness to work additional hours

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00033
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי טק גלובאלית דרוש /ה חשב /ת לניהול תחום המיסוי בחברה.
עבודה מול כל ה legal entity`s הגלובליים ברחבי העולם.
הובלת של פרויקטים.
בניית אסטרטגיה והקמת תהליכים בתחום המיסים בחברה.
עבודה מול ממשקים רבים, כפיפות ל VP Finance.

דרישות:

דרישות:
ר"וח.
רקע נוסף כעו"ד - יתרון גדול.
נסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה מחברה גלובלית או סניור/מנג'ר מהביג 4 ממחלקת מיסים.
נסיון במיסוי בינלאומי חובה.
נסיון מחברת היי טק- יתרון גדול.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2014
 
 
HP Enterprise

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


הזדמנות מצויינת להכנס לתחום ולהשתלב בחברת הייטק גלובלית.
לחברת Hewlett Packard Enterprise ברעננה דרוש/ה רואה חשבון (לאחר התמחות) לתפקיד זמני של חצי שנה.
  • אחריות מלאה על חברת המימון בקבוצה ( מהפקת חשבוניות ללקוחות , שליחתם, גבית חובות ועד להכנת דוחות כספיים לחברה ועבודה מול נציגי החברה בחו"ל) 
  • עזרה בסגירת ספרים ברמה חודשית ודיווחי US GAAP לחברה האם 
  • מעקב ואחריות על נקיון חשבונות במאזן הבוחן. 
  • אלוקציות של הוצאות מסויימות בין כל היחידות העיסקיות. 
  • דיווחי מע"מ חודשיים 
  • עבודה מול חשבי החטיבות העיסקיות ומנהלי החשבונות 
  • עזרה אדמיניסטרטיבית (הפקות שקים, דרישות רכש וכיו"ב)

דרישות:

  • רו"ח מאחד מארבעת המשרדים הגדולים. 
  • 2-3 שנות נסיון. 
  • הכירות עם חברות רב לאומיות – יתרון 
  • הכירות טובה של תחום חשבונאות הליסינג (מימוני / תפעולי) - יתרון
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית 
  • יעילות (זריזות ,יוזמה, סדר, דיוק, עמידה במשימות ובלוחות זמנים) 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00079
 
 
בנק דיסקונט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק דיסקונט דרוש/ה מבקר IT
עריכת ביקורת מערכות מידע בקבוצת דיסקונט הכוללת: תהליכי רוחב, מערכות, פרוייקטים, תשתיות, תחקור נתונים, מעילות והונאות, אבטחת מידע וסייבר.
ביצוע משימות פנימיות : סקירת מסמכי עבודה, ליווי וועדות ופרוייקטים, העברת הדרכות.
ליווי יועצים חיצוניים בתחום ביקורת IT.

דרישות:

תואר ראשון - חובה עם התמחות במערכות מידע. כלכלה/ מנהל עסקים או חשבונאות, מדעי המחשב/ מערכות מידע.
ניסיון של 5 שנים לפחות בביקורת IT, בדגש על ביקורת פנימית.
ניסיון בניתוח ותחקור נתונים באמצעות כלים ייעודיים (SQL, ACL, IDEA) - חובה!
תואר שני -יתרון
קורסים מקצועיים והסמכות בתחום ביקורת מערכות מידע - יתרון
התנהלות בשפה האנגלית - רמה גבוהה
יכולת אנליטית - גבוהה
יכולת עבודה עצמאית תוך ביצוע ריבוי משימות מורכבות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB195
 
 
אלקלעי מונרוב – בקרה וניהול סיכונים (AlMo)

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 036125612
איש קשר: מיכל

תיאור:

לחברת הייעוץ אלקלעי מונרוב ושות' AlMo -חברה מובילה בארץ בתחום הבקרה וניהול הסיכונים - דרוש מבקר לתחום הביקורת הפנימית.  
אפשרות להתמחות בראיית חשבון.
חובה נסיון קודם (שנתיים לפחות) בעריכת ביקורות פנים.

דרישות:

השכלה אקדמאית בראיית חשבון / מנהל עסקים / הנדסת תעשיה וניהול / מערכות מידע
חובה ניסיון של שנתיים לפחות בביקורת פנימית
עדיפות לניסיון ממשרד גדול Big4
יכולת גבוהה בביטוי בכתב ובעל פה בעברית, יחסי אנוש טובים מאוד
בעל/ת מוטיבציה גבוהה ורצון להצליח
יתרון לבעלי/ות תואר מבקר פנימי מוסמך CIA ו/או תואר שני בביקורת פנימית
תנאים טובים למתאימים
אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה, דיבור)
סודיות מובטחת

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JBIA2
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פירמת Deloitte מגייסת יועץ/ת להשתלבות במחלקה הכלכלית בתחום ליווי פיננסי עבור קבוצות רכישה.
התפקיד כולל עבודה אל מול יזמים בתחום הנדל"ן, נציגויות הקבוצות וניהול תזרים מזומנים לקבוצות השונות.
משרה מלאה בעזריאלי בתל אביב

דרישות:

בוגר/ת תואר בחשבונאות לאחר בחינות מועצה או בוגר/ת תואר בכלכלה/ מינהל עסקים.
ניסיון של שנה לפחות בליווי פיננסי לקבוצות רכישה - חובה
יכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
אנגלית ברמה טובה, בעיקר קריאה וכתיבה
נכונות להתפתח במחלקת ליווי פיננסי לאורך זמן
אקסל ברמה גבוהה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4308
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לצוות ביקורת דרוש /ה רואה /ת חשבון (לאחר התמחות) אשר יעסוק / תעסוק בביקורת חברות ציבוריות.
משרה מלאה בעזריאלי, תל אביב.

דרישות:

רו"ח מוסמך /ת לאחר סיום התמחות - חובה.
אחרי בחינות מועצה - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
ניסיון בביקורת חברות ציבוריות- חובה.
נכונות למשרה מלאה בתל אביב.
יחסי אנוש מעולים, יכולת לעבוד בצוות, תודעת שירות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4043
 
 
טבע

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, BP&A Manager, Teva TAPI Commercial is required Job description:
Provide TAPI commercial team with insights and solutions to drive value creation, improve business performance and enhance competitiveness.
Work closely with sales & marketing teams as well as with local controllers to ensure accurate, timely and compliant reporting and to ensure standardized processes across all legal entities and sales offices.
Lead the TAPI Commercial planning and analysis processes, ensuring a high quality forecast and proper analysis of deviations
Conduct profitability analysis to drive business performance
Support product and customer strategic decision making
Support commercial excellence initiatives

דרישות:

Bachelor's Degree in economics, Finance and/or Accounting.
5 years' experience in financial position in an industrial company, preferably in operations of a pharmaceutical company
Ability to understand business requirements
Excellent interpersonal and written communication skills
Ability to work individually and within commercial and finance teams
Advanced in computer skills including Excel, ERP and BI tools

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

8381
 
 
כללית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ריכוז עבודת מחלקת החשבות, תקציבים ובקרה, ניהול צוות עובדים, הפקת דוחות כספיים ועבודה מול ספקים/לקוחות/בנקים.
חבר/ה בהנהלת המוסד, אחראי/ת לייצוג המוסד במו"מ כספי מול מוסדות, גופים ויחידות (כולל בנקים) וחתימה על חוזים, הסכמים והתקשרויות, ומשמש/ת חבר בוועדת מכרזים.

דרישות:

עדיפות לרו"ח
ניסיון בתחום החשבות ובניהול עובדים
יכולת ניהול וקבלת החלטות ברמה גבוה

מיקום המשרה:

אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

39225
 
 
פרואקטיב משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

כלכלנ/ית לחברה בינלאומית באזור השרון
אחריות על כלכלת עלויות ותקציבי השקעות
התנהלות כספית מול מפיצים
התחשבנויות מול לקוחות

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/ חשבונאות
לאחר תפקיד מקצועי ראשון בחברה יצרנית / מסחרית
שליטה באקסל
ניסיון בסביבת SAP - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-4425
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

בקר/ית תקציב פרויקטים ותהליכים זמני/ת+אופציה לחברה פיננסית במרכז.
התפקיד כולל בקרה תקציבית שוטפת, בניית תקציב, ניתוח מגמות ובניית תחזיות, הפרשות, בקרה וניתוחים כלכליים.
משרה מלאה,
א'-ה', בין השעות 08:00-16:30.
שעות נוספות בהתאם לצורך.
קליטה לחברה בחוזה ארעי.
* יש לציין ציפיות שכר .

דרישות:

בוגר תואר ראשון בכלכלה/ מנע"ס/ חשבונאות - חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול, בניית תקציב ובקרה - חובה
שליטה מלאה באופיס, אקסל ברמה גבוהה מאוד- חובה
היכרות עם מערכת הsap - יתרון
יכולות אנליטיות, מיומנות למידה מהירה ודייקנות
יכולת הנעה של גורמים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים
יכולת עבודה בתנאי לחץ
------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >>>
http://www.lynnbichler.co.il/

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

17997
 
 
טאלנטס השמת עובדים

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

משרת ע. חשב במחלקת שירותי אדמיניסטרציה לקרנות השקעה פרטיות בחברת שוק ההון
תיאור העיסוק:
• ע. חשב במחלקה המעניקה שירותי אדמיניסטרציה לקרנות השקעה פרטיות (קרנות גידור).
כפיפות:
• מנהלת מחלקת אדמיניסטרציה לקרנות השקעה פרטיות
תחומי אחריות:
• בדיקת קליטת תנועות הבנק, רישומן התקין למערכת ניהול מרשם הנכסים והנהלת החשבונות.
• הגדרת ניירות ערך ומכשירים פיננסים והכנת שערוך מיוחד לניירות ערך ונגזרים לא סחירים.
• ניהול וביצוע הרישום החשבונאי במהלך החודש והכנת מאזן בוחן חודשי.
• ניהול מרשם השותפים של קרן השקעות פרטית.
דרישות

דרישות:

• בעל רישיון ראיית חשבון בישראל ו/או במדינת מערבית אחרת (US Or OECD) או לחילופין ניסיון משמעותי ומוכח בתחום
• סדר, ארגון, יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ויכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ זמן (חובה).
• ניסיון והבנה בעולם ניירות ערך ומכשירים פיננסים ואופן השערוך שלהם (חובה)
אישור על מעבר בהצלחה של בחינת מקצועית א’ של רשות ניירות ערך מהווה יתרון בקבלה לתפקיד.
• נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצרכי עבודה שוטפת (חובה)
• היכרות וניסיון בעבודה עם מערכות תפעול מידע פיננסי כגון דנ-אל, מערכות מידע פיננסי כגון Bloomberg ושליטה טובה מאוד במערכת EXCEL.
אנגלית ברמה טובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00100
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למשרד רו"ח בינוני באזור מודיעין דרוש/ה מנהל/ת ביקורת. ניהול מתמחים ורואי חשבון, עריכת ביקורת לחברות פרטיות,דו"חות רבעוניים, דו"חות בעלי שליטה ועמותות. 

דרישות:

- רו"ח עם ניסיון בביקורת דו"חות חברות ועמותות של 6 שנים (כולל שנתיים התמחות) 
-בוגר/ת משרד  רו"ח בינוני או ביג 4 ובנוסף ניסיון במשרד קטן 
- ניסיון בדו"חות אישיים- חובה 
-יכולת ניהולית וניהול צוות  
-אנגלית ברמה גבוהה חובה כולל ניסיון בעבודה באנגלית והכנת דו"חות
- התמקצעות במיסים 
- עבודה במשרה מלאה 8-17 כולל שעות נוספות בתקופות לחץ 
-שירותיות גבוהה, סבלנות ויחסי אנוש טובים. 
-מתאים גם לתושבי ירושלים והסביבה. 


 




מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00214
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לחברה ציבורית בבקעת אונו/ אזור פתח תקווה דרוש/ה רו"ח מיד לאחר התמחות בתחילת דרכו. התפקיד כולל סיוע בתחשיבים כלכליים, מעבר על הסכמי לקוחות, טיפול בביטחונות ועוד. 

דרישות:

-רו"ח מיד לאחר התמחות 
- נכונות למשרה מלאה באזור פתח תקווה/ בקעת אונו
-יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות 
-הבנה פיננסית ויכולת קליטה מהירה 
-אקסל ברמה גבוהה 
-הכרת תוכנות מחשוב כגון פריוריטי, רקפת (שרוני), חיסולית (רם ניהול) -יתרון 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00217
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

עבודה מול מבקרי הפנים של הארגון, עבודה מול רוסיה, אחריות על ועדת ביקורת כולל הכנת חומרים והפצתם, פיתוח כלים מקצועיים.

דרישות:

-רו"ח מוסמך/ת חובה
- תואר שני בביקורת פנים- יתרון
-ניסיון בביקורת פנים-יתרון
-שפות: רוסית- שפת אם כולל יכולת כתיבה מעולה, אנגלית ועברית ברמה גבוהה
-יכולת עבודה בצוות
-מקום העבודה בירושלים
-משרה מלאה
-נכונות לנסיעות לחו"ל

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00216
 
 
נעם שגיא ושות'

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד רו"ח ברמת גן דרוש רואה חשבון מתחיל ו/או מתמחה מנוסה למשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות. 
רקע ברשויות מקומיות - יתרון !
יכולת התנסחות בכתב ובע"פ. אנגלית- חובה.
מודעה זו פונה לגברים ונשים כאחד. 

דרישות:

למשרד רו"ח ברמת גן דרוש רואה חשבון מתחיל ואו מתמחה מנוסה למשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות.
רקע ברשויות מקומיות - יתרון !
יכולת התנסחות בכתב ובע"פ. אנגלית- חובה.
מודעה זו פונה לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

דרוש/ה רו"ח / יועץ מס לצורך ייצוג בלבד

דרישות:

לחברה למימוש זכויות רפואיות
דרוש/ה רו"ח / יועץ מס לצורך ייצוג לקוחות החברה מול הרשויות.
מתאים לפנסיונרים, עצמאים, שכירים.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00009
 
 
ישום - פתרונות אנושיים בע''מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 0737060873
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה הממוקמת באיירפורט סיטי דרוש/ה עוזר/ת חשב
במסגרת התפקיד: הכנת דיווחים חודשיים, הכנת דוחות למס הכנסה, למרכז השקעות וללשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בקרה תקציבית, ניהול מערכות רכוש קבוע וכדומה
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

דרישות:

רו"ח לאחר התמחות -  חובה
ניסיון של שנתיים - יתרון 
אנגלית טובה - חובה
ERP - חובה
אורקל - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

73326
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למוסד פיננסי גדול במרכז דרוש/ה חשב/ת למחלקת חשבונאות.
עריכת דו"חות כספיים של ארגון גדול בצוות. תפקיד התחלתי ליוצאי ביג 4 

דרישות:

-בוגר/ת  ביג 4- חובה 
-אנגלית ברמה גבוהה 
-יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות 
-נכונות למשרה מלאה 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00211
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לחברת נדל"ן בירושלים דרוש/ה רו"ח מתחיל/ה לאחר התמחות, אחריות על מחלקת הנהח"ש, עזרה לחשב החברה, עבודת הנהח"ש hands on. 

דרישות:

-רו"ח מתחיל/ה לאחר התמחות 
-בוגר/ת משרד קטן או בינוני בלבד 
-ניסיון בביקורת חברות פרטיות קטנות, הצהרות הון ודו"חות אישיים. 
-ניסיון בעבודה עם חשבשבת- יתרון 
-ישנה אפשרות למשרה בת 7 שעות 
-העבודה בירושלים 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00213
 
 
Amdocs אמדוקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The FP&A expenses manager is a Financial manager who lead and manage a team to provide leadership and responsibility in transverse areas of expenses and resource management consolidation, consistent with the Company objectives and Strategic plan. A Professional authority for AOP process, forecasting, measurement, decision making, budget control and monitoring

דרישות:

    *8-12 years’ of professional experience with strong financial and business aspects
    *Bachelor’s degree in Business, Management, or Finance – MBA a plus
    *Managerial experience
    *Previous international work experience or environment – a plus
    *Experience in creating and driving the analytic framework for planning and managing the finance domain; Extensive experience in budget control, analysis and models
    *Proven effectiveness leading professionals in Budget and Finance
    *Demonstrated resourcefulness in setting priorities, proposing new ways of creating efficiencies, and guiding investment in people and systems
    *Experience working with executive/senior leadership
    *Knowledge of ERP software -SAP a plus.
    *Microsoft excel - expert.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45484
 
 
Amdocs אמדוקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Manages a team of analysts to provide, for a unit, consolidated financial Capex/Opex data and detailed analyses on an ongoing basis
*You will manage a team of financial analysts, including responsibility for training and personal development
*You will review and analyze a unit's consolidated Capex/Opex financial plan, including both actual and forecasted figures
*You will schedule monthly meetings with different stakeholders to provide updates on the financial plan for the purpose of performing financial analyses.
*You will provide the unit's finance management with current Capex/Opex status, including forecast, risk assessment and recommendations.
*You will prepare monthly and quarterly financial presentations
*You will provide ongoing financial support to different units ( corporate economic, procurement dept, controllership etc’ )
*You will support the AOP process
*You will lead initiatives. 

דרישות:

    *Bachelor's degree in Economics/Accounting
    *5+ years’ experience in financial analysis roles
    *Strong managerial skills
    *Advanced skills in Microsoft Office (Excel and Power Point)
    *Excellent financial analytical skills
    Knowledge of Amdocs business and products – advantage

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45498
 
 
Amdocs אמדוקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Financial planning and analysis to ensure accurate recording and enable decision-making, measurements, budget control and ongoing monitoring.
*You will collect data from all relevant stakeholders and reflect financial data in the system
*You will analyze financial data, perform multiple scenarios, build models and identify trends
*You will extract major insights and conclusions from the analysis
*You will provide relevant key stakeholders with main takeaways and recommendation
*You will support the business in decision making

דרישות:

    *Bachelor's degree in Economics/Accounting
    *2-5 years’ experience as financial analyst
    *Experience in budget control, analysis and models
    *Advanced Office skills

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

43869
 
 
Amdocs אמדוקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Financial planning and analysis to ensure accurate recording and enable decision-making, measurements, budget control and ongoing monitoring.
*You will collect data from all relevant stakeholders and reflect financial data in the system
*You will analyze financial data, perform multiple scenarios, build models and identify trends
*You will extract major insights and conclusions from the analysis
*You will provide relevant key stakeholders with main takeaways and recommendation
*You will support the business in decision making

דרישות:

    *Bachelor's degree in Economics/Accounting
    *2-5 years’ experience as financial analyst
    *Experience in budget control, analysis and models
    *Advanced Office skills

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

44658
 
 
Amdocs אמדוקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Financial planning and analysis to ensure accurate recording and enable decision-making, measurements, budget control and ongoing monitoring.
*You will collect data from all relevant stakeholders and reflect financial data in the system
*You will analyze financial data, perform multiple scenarios, build models and identify trends
*You will extract major insights and conclusions from the analysis
*You will provide relevant key stakeholders with main takeaways and recommendation
*You will support the business in decision making


דרישות:

    *Bachelor's degree in Economics/Accounting
    *2-5 years’ experience as financial analyst
    *Experience in budget control, analysis and models
    *Advanced Office skills

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

45943
 
 
Amdocs אמדוקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Financial planning and analysis to ensure accurate recording and enable decision-making, measurements, budget control and ongoing monitoring.
*You will be responsible for the corporate units budget (Finance, Legal, HR, M&A, Strategy, Internal audit)
*You will consolidate and analyze financial data , taking into account company’s goals and financial standing
*You will provide creative alternatives and recommendations to reduce costs and improve financial performance
*You will build monthly, quarterly and yearly presentations
*You will work directly with senior management
*You will work directly with Corporate Accounting for expenses recognition
*You will lead cross organizational processes and task forces

דרישות:

    *Ability to work closely with the corporate senior management
    *Excellent presentation and analytics skills
    *Proven working experience as finance analyst
    *High level service
    *4 – 5 years of experience as Financial Analyst. Should be financial analyst advanced
    *Excellent Excel capabilities
    *BA in Economics, finance or related field. MBA- Advanced
    *Excellent English

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

46051
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לחברה פרטית ותיקה במרכז תל אביב דרוש/ה רו"ח למשרה חלקית. העבודה כוללת עבודת הנהלת חשבונות א-ת, עריכת דו"חות כספיים, כפיפות למנכ"ל 

דרישות:

- רו"ח מוסמך/ת חובה 
-ניסיון ונכונות לעבודה בהנהלת חשבונות- חובה. 
-נכונות למשרה חלקית 9-14 
-העבודה במרכז תל אביב. 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00208
 
 
Amdocs אמדוקס

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are hiring Financial Analyst to support the Amdocs Services Division.
Financial planning and analysis to ensure accurate recording and enable decision-making, measurements, budget control and ongoing monitoring.
*You will collect data from all relevant stakeholders and reflect financial data in the system
*You will analyze financial data, perform multiple scenarios, build models and identify trends
*You will extract major insights and conclusions from the analysis
*You will provide relevant key stakeholders with main takeaways and recommendation
    You will support the business in decision making

דרישות:

    *Bachelor's degree in Economics/Accounting
    *2-3 years’ experience as financial analyst
    *Experience in budget control, analysis and models
    *Advanced Office skills

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

42271
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים
Facebook Google+ Linkedin