חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

לימודים

משרות חמות

חברות מגייסות

TOPSOFT Netvision 013 דרושים TEVA Fishman Holdings

22 - 1 מתוך 22

דרושים בתחום ראיית חשבון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
נקודת פתיחה איבחון והשמה בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת נדל"ן ציבורית דרוש/ה כלכלן/ית / רו"ח פרוייקטים
במסגרת התפקיד: ניהול והובלת מהלכים ארגוניים
ותהליכים חוצי חברה לשיפור ביצועים עסקיים ולתמיכה ביעדי החברה
סמכות מקצועית בנושא שיפור וייעול תהליכים, ביצועים ומדידה,
תוך עבודה לפי מתודולוגיות מתקדמות והטמעתן בחברה

דרישות:

השכלה תואר ראשון - חובה
רואה חשבון ו/או מהנדס תעשייה וניהול - יתרון
ניסיון: לפחות 6-5 שנות ניסיון - מזה
ניסיון של 3-2 שנים לפחות בתפקידי בקרה / כספים /
הנדסה בחברה קבלנית או בחברה בתחום יזמות הנדל"ן ו/ או
ניסיון של 3-2 שנים לפחות בתפקיד סניור בכיר /
מנג'ר במחלקה כלכלית ב- Big 4,
בדגש על ניסיון בביצוע due diligence
אנגלית ברמה גבוהה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

T-17510
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למשרד רו"ח מוביל דרוש/ה רו"ח מתחיל/ה או מתמחה מנוסה להשתלבות במסלול קריירה.
עיסוק במגוון תיקי ביקורת על כלל ההבטים.
עבודה מאתגרת ומאומצת.
אפשרויות קידום ואופק ניהולי.

דרישות:

לקראת / לאחר סיום התמחות בראיית חשבון- חובה.
יכולת ניהולית וראש גדול.
זמינות למשרה מלאה.
שליטה מלאה באקסל - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
המשרה ממוקמת בירושלים.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00092
 
 
PHR

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ניהול והובלת מהלכים ארגוניים ותהליכים חוצי חברה לשיפור ביצועים עסקיים ולתמיכה ביעדי החברה
היכרות שוטפת עם הפרויקטים של הקבוצה, בישראל ובחו"ל, בדגש על מגה-פרויקטים ואחריות על ביצוע בקרה תקופתית בפרויקטים נבחרים
בניית תשתיות ארגוניות מתוך ראיה כוללת, כגון: תהליכים, מדדים, ממשקים ועוד
סמכות מקצועית בנושא שיפור וייעול תהליכים, ביצועים ומדידה, תוך עבודה לפי מתודולוגיות מתקדמות והטמעתן בחברה
עבודה מול דרגים בכירים וממשקים בכלל הארגון

דרישות:

 השכלה: תואר ראשון - חובה; רואה חשבון ו/או מהנדס תעשייה וניהול - יתרון
ניסיון מקצועי:
לפחות 6-5 שנות ניסיון - מזה, ניסיון של 3-2 שנים לפחות בתפקידי בקרה / כספים / הנדסה בחברה קבלנית או בחברה בתחום יזמות הנדל"ן
ו/ או ניסיון של 3-2 שנים לפחות בתפקיד סניור בכיר / מנג'ר במחלקה כלכלית ב- Big 4, בדגש על ניסיון בביצוע due diligence
ניסיון בביצוע בקרה בפרויקטי קבלנות ו/או נדל"ן - יתרון משמעותי
 שליטה מעולה ביישומי מחשב Office - חובה
יכולת מצוינת בעריכת מצגות ב- Power Point (לרבות יכולות עיצוב גבוהות) - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
יתרון להיכרות עם מערכות כגון Share Point וכן מערכות בקרת פרויקטים כגון Primavera

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1224
 
 
CPS JOBS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: fi

תיאור:

חברת CPS JOBS מגייסת controller for a saas company
אודות החברה:
חברת saas המפתחת מוצר לקביעת פגישות אוטומטי. המוצר מיועד ל- smb , חברת b2b. החברה פועלת בצורה וירטואלית – בישראל אין משרדים, כל העובדים עובדים מהבית. מרכז הפיתוח נמצא בהודו. בארץ ההנהלה, מנהלי מוצרים, customer support.

דרישות:

Requirements:
- Native English
- A Certified Public Accountant
- At least two years of relevant experience in a SaaS company
- A lawyer with experience in software contract negotiation – A big plus
- Very high level of verbal and written communication in English
- A perfectionist with strong attention to details
- Ability to work during the night when required on US working days including Fridays
- Work from home only. The company operates virtually.

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

198314 FI
 
 
SAPIENS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Direct responsibility of the subsidiaries monthly, quarterly and annual closing process.
    Reviewing commercial documentation for revenue recognition issues as part of sales and contract review process Design and maintain the revenue recognition policy
    Provide ongoing support and training to finance teams to aid them to become self sufficient in relation to policy
    Support resolution of key accounting issues on contracts; and other ad-hoc duties as required.
    Working closely with external auditors to facilitate the audit of the revenue function
    Quality assurance of the subsidiaries’ reporting packages and Revenue Recognition WPs for timely close process compliance.
    Responsible for payroll operations and approvals.
    Account receivables analysis and control of the group subsidiaries
    Cash Flow actual and forecast analysis and control of the group subsidiaries
    Ad-Hoc projects as well as automation projects and processes improvement.

דרישות:

    CPA from a Big 4 firm internship with more than 3 years of experience .
    Strong knowledge and experience in US-GAAP accounting.
    Proficient in Microsoft Excel.
Skills, Knowledge and Attributes
    Strong interpersonal and bilingual communication skills - written and verbal
    Ability to maintain a high level of confidentiality and demonstrate a high level of maturity
    Ability to work independently. Highly motivated and committed.
    Accurate and detailed oriented with high level of analytical and professional skills.
    Efficient, organized multi-tasking and customer-oriented.
    Ability to work in a fast-paced work environment and meet tight deadlines.
    Passion for innovative solutions and process improvement. Seeks solutions in automation;

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

14341
 
 
SAPIENS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Tax Manager is a member of the headquarter finance team and will be responsible for all local and international tax matters including preparation of tax return, tax compliance, tax provision, tax planning, incentive tax and governmental grants, tax assessment, M&A tax DD and other special headquarter projects

Responsibilties:
Preparation of local tax return
Responsible for the global transfer pricing
Assist in quarterly and annual international ASC 740 (FAS 109/FIN 48) tax accruals, global effective tax rate calculations, and footnote disclosure
Lead the international tax strategy and planning projects. Research tax issues for tax planning and compliance reporting and draft memoranda to support and document conclusions.
Support M&A activities
Take ownership of the foreign tax compliance processes by working with foreign controllers and tax service providers.
Responsible for all direct and indirect tax assessment and audit
Responsible for tax and governmental incentive plans
Monitor current and proposed, local and international, tax law changes to determine worldwide impact.
Assist with special projects as needed

דרישות:

Education: Bachelor’s degree, CPA

Experience: 3-5 years of \Big Four experience mainly in tax departm

Knowledge and skills:
Ability to be detail oriented while seeing the big picture
Strong accounting, analytical and tax skills
Strong written and verbal English communication skills
Strong project management and organizational skills

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

14621
 
 
VARONIS

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a reliable Assistant Controller to assist in preparing statements that follow all regulatory and accounting guidelines under the supervision of a controller. You will be responsible for identifying and preventing discrepancies and helping set up control systems.
An effective assistant controller has good knowledge of accounting principles. You must be organized professionals with a great eye for detail. You must be reliable and able to carry out tasks autonomously and collaboratively.
The goal is to contribute to keep the accounting and financial processes of the company up to standard and ensure accurate financial reporting and control.

דרישות:

Big Four experience
Audit of Public companies
US GAAP/ HiTech experience – an advantage
Full Time position / willingness to work additional hours

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00033
 
 
בנק דיסקונט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק דיסקונט דרוש/ה מבקר IT
עריכת ביקורת מערכות מידע בקבוצת דיסקונט הכוללת: תהליכי רוחב, מערכות, פרוייקטים, תשתיות, תחקור נתונים, מעילות והונאות, אבטחת מידע וסייבר.
ביצוע משימות פנימיות : סקירת מסמכי עבודה, ליווי וועדות ופרוייקטים, העברת הדרכות.
ליווי יועצים חיצוניים בתחום ביקורת IT.

דרישות:

תואר ראשון - חובה עם התמחות במערכות מידע. כלכלה/ מנהל עסקים או חשבונאות, מדעי המחשב/ מערכות מידע.
ניסיון של 5 שנים לפחות בביקורת IT, בדגש על ביקורת פנימית.
ניסיון בניתוח ותחקור נתונים באמצעות כלים ייעודיים (SQL, ACL, IDEA) - חובה!
תואר שני -יתרון
קורסים מקצועיים והסמכות בתחום ביקורת מערכות מידע - יתרון
התנהלות בשפה האנגלית - רמה גבוהה
יכולת אנליטית - גבוהה
יכולת עבודה עצמאית תוך ביצוע ריבוי משימות מורכבות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB195
 
 
אלקלעי מונרוב – בקרה וניהול סיכונים (AlMo)

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 036125612
איש קשר: מיכל

תיאור:

לחברת הייעוץ אלקלעי מונרוב ושות' AlMo -חברה מובילה בארץ בתחום הבקרה וניהול הסיכונים - דרוש מבקר לתחום הביקורת הפנימית.  
אפשרות להתמחות בראיית חשבון.
חובה נסיון קודם (שנתיים לפחות) בעריכת ביקורות פנים.

דרישות:

השכלה אקדמאית בראיית חשבון / מנהל עסקים / הנדסת תעשיה וניהול / מערכות מידע
חובה ניסיון של שנתיים לפחות בביקורת פנימית
עדיפות לניסיון ממשרד גדול Big4
יכולת גבוהה בביטוי בכתב ובעל פה בעברית, יחסי אנוש טובים מאוד
בעל/ת מוטיבציה גבוהה ורצון להצליח
יתרון לבעלי/ות תואר מבקר פנימי מוסמך CIA ו/או תואר שני בביקורת פנימית
תנאים טובים למתאימים
אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה, דיבור)
סודיות מובטחת

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JBIA2
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

מנהל/ת כספים לחברה מובילה בצפון
לתושבי הצפון
קו"ח בקובץ וורד בלבד כולל כתובת מגורים

דרישות:

רו"ח מוסמך
5+ שנות נסיון בניהול כספים בחברה תעשייתית או טכנולוגית גלובלית
נסיון בניהול והובלת צוות החשבונות והכספים
ראייה כלכלית ועסקית מפותחת
חשיבה יצירתית ויחסי אנוש מעולים

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01091
 
 
יעל תוכנה ומערכות בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ליעל תוכנה דרוש/ה מיישם SAP פיננסי לעבודה בארגון גדול ויציב באיזור המרכז.
העבודה במשרה מלאה

דרישות:

ניסיון ביישום מודולים פיננסיים בSAP
ניסיון בפועל בתחום התהליכים הפיננסיים כמשתמש
תואר בחשבונאות או תואר פיננסי מקביל כולל עבודה מעשית בחשבונאות
היכרות עם SAP-ICM
רו"ח מוסמך ובעל/ת נסיון קודם בעבודה כרואה חשבון – יתרון משמעותי
היכרות עם מודולים נוספים ב- SAP - יתרון
ניסיון ביישום מערכת בילינג בסביבת SAP – יתרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-9233
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה
חשב לניהול מערך הכספים וניהול מערך הנה"ח
ולניהול עסקים בהיבט הפיננסי.
סביבת עבודה איכותית, דינמית ומתקדמת
עבודה מול המנכ"ל והבעלים.

דרישות:

רו"ח - חובה!
2-3 שנות ניסיון כחשב או מנהל כספים
(לא במשרד רו"ח)
יכולת ניהולית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

כספים42
 
 
רחל גולדשטיין ייעוץ קריירה לבכירים

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בענף הפארמה דרוש/ה
חשב/ת חברה

דרישות:

רו"ח מוסמך יוצא big 5 חובה
10 שנות ניסיון כחשב בחברה גלובאלית חובה ענף הפארמה חובה
ניסיון בתחום מיסוי חובה
ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים חובה
אנגלית ברמה גבוהה
כפיפות סמנכ"ל כספים 

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01201
 
 
רשות ניירות ערך

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחלקת תאגידים עוסקת בהסדרת הגילוי ופיקוח על תאגידים שהנפיקו ניירות ערך לציבור בישראל. התפקיד כולל: בדיקת תשקיפים ודיווחים שוטפים המוגשים לרשות ניירות ערך, ניתוח וטיפול בסוגיות חשבונאיות, וקידום פרויקטים בנושאים הקשורים לעבודת הרשות.
תנאי סף:
תואר בחשבונאות במוסד מוכר להשכלה גבוהה

דרישות:

דרישות המקנות יתרון משמעותי
- הצטיינות בלימודים;
- רישיון עריכת דין בישראל ו/או תואר ראשון במשפטים;
- תואר שני או השכלה נוספת באחד התחומים הבאים: כלכלה או מנהל עסקים;
- עדיפות תינתן לרואי חשבון בעלי ניסיון מוכח בעבודה עם תקני חשבונאות בינלאומיים (IFRS);
- היכרות עם שוק ההון ומערכות הכללים הקשורות בו;
- למתמחים – עדיפות תינתן למועמדים שסיימו את מבחני ההסמכה של מועצת רואי חשבון.
- מקום העבודה: רשות ניירות ערך, ירושלים.
- על פי סעיף 5 לחוק ניירות ערך, התשכ"ח – 1968, מוטלות על עובדי הרשות מגבלות מסוימות בקשר לרכישת ניירות ערך. כמו כן תיבחן סוגיית ניגוד העניינים ומהימנות.
- שכר ייקבע בהתאם לכישורי המועמד/ת.
-רק פניות מתאימות תענינה
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
נא להפנות קורות חיים בצירוף גיליון ציונים עד ליום ה- 26/03/2017 (בציון מס' המשרה 6577), דרך אתר קינן שפי www.keinan-sheffy.co.il, בתפריט גיוס והשמה > משרות פנויות. יש להקליד את מספר המשרה במקום המתאים לכך.


מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00017
 
 
חיבורים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי-טק צפונית דרוש/ה חשב/ת מתחיל/ה להכנה ועריכה של דוחות כספיים (חודשיים,רבעוניים, שנתיים),
• טיפול באספקטים חשבונאיים הנובעים מכללי חשבונאות אמריקאית.
• בקרת תקציב.
• התקשרויות ועבודה שוטפת מול בנקים בארץ ובחו"ל.
• דיווח לרשויות המס, מדען ראשי וכיוב'.
• ביקורת חברות בנות.
• ביצוע בדיקות כלכליות ברמה שוטפת: תמחור מוצרים, ניתוחי עלויות, רווחיות ועוד.
• יישום תהליך Sarbanes-Oxley בישראל.

דרישות:

• השכלה כרו"ח מוסמך (CPA) מאוניברסיטה מוכרת.
• התמחות באחד ממשרדי ה BIG 4. .
• היכרות עם כללי מיסוי ישראלי ובינ"ל.
• ניסיון בדיווח לפי כללי US GAAP.
• אנגלית מצוינת חובה.
• יכולת לעבוד עם גורמים שונים בארגון.
• יכולת עבודת צוות.
• היכרות עם תוכנת ERP - יתרון.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1169
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למשרד רו"ח בינוני באזור מודיעין דרוש/ה מנהל/ת ביקורת. ניהול מתמחים ורואי חשבון, עריכת ביקורת לחברות פרטיות,דו"חות רבעוניים, דו"חות בעלי שליטה ועמותות. 

דרישות:

- רו"ח עם ניסיון בביקורת דו"חות חברות ועמותות של 6 שנים (כולל שנתיים התמחות) 
-בוגר/ת משרד  רו"ח בינוני או ביג 4 ובנוסף ניסיון במשרד קטן 
- ניסיון בדו"חות אישיים- חובה 
-יכולת ניהולית וניהול צוות  
-אנגלית ברמה גבוהה חובה כולל ניסיון בעבודה באנגלית והכנת דו"חות
- התמקצעות במיסים 
- עבודה במשרה מלאה 8-17 כולל שעות נוספות בתקופות לחץ 
-שירותיות גבוהה, סבלנות ויחסי אנוש טובים. 
-מתאים גם לתושבי ירושלים והסביבה. 


 




מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00214
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Ness טכנולוגיות דרוש/ה עוזר/ת חשב/ת.
התפקיד כולל סגירת דוחות תפעוליים ברמה חודשית, הכרה בהכנסה מפעילות פרויקטים,
בקרת פרויקטים, סקירות אנליטיות, דיווחים לחשכ"ל, מצגות רבעוניות להנהלה, תקציב ותחזיות.

דרישות:

מתמחה לאחר שנה ראשונה של ההתמחות במשרד רואי חשבון.
שליטה ב-OFFICE ובפרט ב-EXCEL- חובה.
היכרות עם מערכת SAP - יתרון.
יכולת עבודה תחת לחץ.
בעל/ת יחסי אנוש טובים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

24573
 
 
PRO-MNG - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: PRO-MNG

תיאור:

לחברת סטרטאפ מרמת גן דרושה מנהלת חשבונות לעבודה בצוות
משרה מלאה- התחלה מידית

דרישות:

תשלומים לספקים, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, עבודה מול לקוחות.
עבודה בצוות
הנה"חש 3
ניסיון בחברת הייטק – יתרון
פריורטי – חובה
שליטה מלאה באקסל ואופיס
ניהול מערכות מטבע מרובות- חובה
יחסי אנוש – יכולת עבודה עצמאית
עברית ואנגלית –שוטפת
עבודה בשעות נוספות במידת הצורך

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1090-JB
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

לבית השקעות מוביל במרכז דרוש/ה אנליסט/ית המתמחה בהערכות שווי.
ביצוע הערכות שווי, כתיבת חוות דעת, הצגה בפני משקיעים ולקוחות גדולים. 

דרישות:

-ניסיון במחלקה כלכלית של משרד רו"ח של עד 4 שנים 
- ניסיון בהערכות שווי 
-רו"ח מוסמך/ת- יתרון 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00220
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

תיאור התפקיד:
  • סגירת חודש ורבעון
  • התחשבנויות מול חו"ל בגין הוצאות של עובדים ופרויקטים גלובליים
  • דיווח
לAIG העולמית על מאזן החברה

דרישות:

דרישות התפקיד:
  • תואר ראשון בראיית חשבון - חובה
  • שנה ניסיון לאחר התמחות- חובה
  • שנה ניסיון בחברה עסקית- יתרון
  • יסודיות ויכולת ירידה לפרטים
  • שליטה באקסל
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יוזמה ופרואקטיביות
  • יצירתיות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1679
 
 
שם חברה חסוי

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

למוסד פיננסי גדול במרכז דרוש/ה חשב/ת למחלקת חשבונאות.
עריכת דו"חות כספיים של ארגון גדול בצוות. תפקיד התחלתי ליוצאי ביג 4 

דרישות:

-בוגר/ת  ביג 4- חובה 
-אנגלית ברמה גבוהה 
-יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות 
-נכונות למשרה מלאה 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00211
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פירמת Deloitte מגייסת יועץ/ת להשתלבות במחלקה הכלכלית בתחום ליווי פיננסי עבור קבוצות רכישה.
התפקיד כולל עבודה אל מול יזמים בתחום הנדל"ן, נציגויות הקבוצות וניהול תזרים מזומנים לקבוצות השונות.
משרה מלאה בעזריאלי בתל אביב

דרישות:

בוגר/ת תואר בחשבונאות לאחר בחינות מועצה או בוגר/ת תואר בכלכלה/ מינהל עסקים.
ניסיון של שנה לפחות בליווי פיננסי לקבוצות רכישה - חובה
יכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
אנגלית ברמה טובה, בעיקר קריאה וכתיבה
נכונות להתפתח במחלקת ליווי פיננסי לאורך זמן
אקסל ברמה גבוהה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4308
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים
Facebook Google+ Linkedin