תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב בתפקיד מרתק מגוון ומאתגר בפרקטיקה לייעוץ כלכלי בחברת יעוץ מהמובילות בעולם. הפרקטיקה מתמחה במתן פתרונות לסוגיות עסקיות מורכבות באמצעות ניתוחים כלכליים מתקדמים ומעמיקים. מומחי הייעוץ הכלכלי מספקים יעוץ לחברות מקומיות ובין-לאומיות מהמובילות במשק ומתבססים על מומחיות מגזרית ומתודולוגיות גלובליות. לצוות השכלה רחבה וניסיון עשיר במגוון תחומים כלכליים ועסקיים
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה – חובה תואר ראשון נוסף ו/או תואר שני רלוונטי (כלכלה/סטטיסטיקה/חשבונאות/מתמטיקה וכיו"ב), – יתרון אנגלית טובה מאוד – חובה עד 3 שנות ניסיון בתפקידים כלכליים (כלכלנ/ית, יועצ/ת כלכלי/ת, רלוונטי אחר) יכולת ניסוח מעולה בכתב ובעל-פה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00407
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
כלכלנ/ית למחלקת דיאגנוסטיקה תיאור התפקיד ניהול פיננסי של פרויקטים ושירותים: הבנת תנאי החוזים/מכרזים בקרה על ההכרה בהכנסות ובהוצאות עקוב אחר הביצועים בפועל מול התקציב תמיכה בסגירה פיננסית של דוחות כספיים (דוח רווח, דוח הפסד, יתרה גיליון), כולל הכנת דוחות סיום חודשיים ורבעוניים תמיכה בהכנת תחזיות חודשיות תמיכה בניתוח ביצועים מול תחזית והכנת מצגת להנהלה עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים (בארץ ובחו"ל)
דרישות:
BA בכלכלה- חובה אקסל - רמה מעולה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות עברית - שוטפת- חובה אנגלית - שוטפת - חובה רוסית- יתרון יכולת אנליטית והתמצאות במערכות מידע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
912168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה דרוש/ה כלכלנ/ית הכנת דיווחים חודשייים בניית תקציב ,בקרה ומעקב על הוצאות והשקעות פיתוח דוחות וכלי בקרה לצורך ניתוח וקבלת החלטות ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות הכנת ניתוחי רווחיות והסקת מסקנות ליווי אנשי מכירות בהיבטים כלכליים יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות
דרישות:
תואר ראשון בתחומים פיננסיים תואר שני - יתרון משמעותי 2-5 שנות ניסיון בתפקידים דומים אנגלית ברמה גבוהה אקסל ברמה גבוהה בעל יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים רקע במדידת ביצועים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
822955
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שוק ההון מעניין אותך? מחפש/ת דריסת רגל בבית השקעות עם התפתחות לטווח הארוך? יש לנו מה להציע! לבית השקעות מוביל במרכז דרוש/ה עובד/ת למחלקת לקוחות VIP. התפקיד כולל פניה יזומה ללקוחות ומתן מידע והסבר על הפעילות בחשבונם. נדרשת הבנה ועניין בתחום הפיננסי ויכולת ניהול שיחה רהוטה בשפה העברית.
דרישות:
ידיעת השפה העברית על בוריה ניסיון בעבודה מול לקוחות אוריינטציה פיננסית עניין בשוק ההון יכולות שירות גבוהות
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
1093
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
•Responsible for standard cost updates or costing of new products •Review and analyze monthly variances to standard providing management commentary on key drivers •Periodically analyze inventory trends including changes in cost components of inventory(material,labor and OH) •Assist in month-end closing,closing journal entries,account reconciliations and financial schedule preparation •Monitor cycle count activities and reporting and coordinate physical inventory activities •Business Partner with Engineering in the review of manufacturing bills of material and methods of manufacturing to ensure accuracy and proper,consistent costing across sites. •Support successful launch of all new programs or product transfer with proper costs •Manage and execute the annual standard cost-setting process across all the BU plants •Manage operational accounting,finance-related policies,and the implementation of new standards and processes. •Drive quarterly balance sheet and P&L review meetings ensuring compliance with accounting policies and procedures and understanding key business drivers that impact financial results. •Interface with external auditors to ensure that all statutory and tax requirements are satisfied,and tax returns are filed timely and accurately in accordance with applicable laws and statutes.
דרישות:
• BA in Economics/Accounting–Must • MBA–Advantage • Fluency in both spoken and written English. mandatory • SAP experience is mandatory. Modules CO, FI, MM, SD • Excel knowledge (at min': Pivot table, V/H lookups, Ifs) • Solid understanding of internal controls over financial reporting • Suited with exceptional communication and multi-tasking organizational and motivational skills. • Hands-on, hard-working, detail-oriented, high-integrity professional with a personable demeanor. • Strong problem-solving skills are critical to this position. • Excellent interpersonal, communication (both written and verbal) and presentation skills. • Advanced business acumen and judgment. Proven ability to think strategically about business issues.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון
|
תיאור תפקיד:
חברת מלם תים ממשיכה בגיוס , מתרחבת ומצרפת לשירותיה מיישמי נוכחות למשרה מלאה בפתח תקווה. התפקיד כולל יישום E2E ללקוחות החברה , הן ישיבה עם הלקוח, איפיונים טכנים ועיסקיים, הדרכה והטמעת המערכות. בואו להצטרף לצוות של תותחים בחברה מתקדמת טכנולוגית, גדולה ויציבה.
דרישות:
- ניסיון של שנתיים ומעלה ביישום מערכות נוכחות. - הבנה בחוקת מדינת ישראל - ניסיון בעבודה מול לקוחות - יכולות כתיבת מסמכי איפיון טכניים ועיסקיים. - ידע בעבודה אל מול MSSQL - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530654
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית דרוש/ה כלכלן/ית דובר/ת רוסית! כחלק מהתפקיד יהיה צורך בפיקוח וניהול כלל תקציבי מחלקת חו"ל -כולל ביצוע תחזיות, ניתוחי נתונים, הנפקת דוחות לייעול נתונים והצגה לבכירים, בנייה תקציבית וביצוע בקרה שוטפת, סיוע בתפעול והוצאה לפועל של משימות המחלקה ועוד!
דרישות:
* בוגרי תואר רלוונטי- חובה * יכולת ירידה לפרטים וניתוח נתונים * אנגלית ברמה טובה- דיבור וכתיבה- חובה! * ניסיון קודם בתחום התקציבים * אקסל ברמה מעולה * נכונות למשרה מלאה בירושלים * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-CAL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למוסד פיננסי בכפר סבא דרוש/ה: רפרנט/ית תפעול פנסיוני עם ניסיון **משרה מלאה עם גמישות בשעות
דרישות:
ניסיון תפעולי פנסיוני קודם מסוכנות או חברת ביטוח/בנקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1282
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות, יבנה
|