דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת טכני/ת

תומכ/ת טכני/ת

מרטנס הופמן חשכל מקבוצת Malam Team

16/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת Mertens-Malam Team דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת למשרד ממשלתי בירושלים
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בתמיכה טכנית
ניסיון בתמיכה במשתמשים בתקלות מחשוב – קו ראשון\שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה SYSTEM תקשורת ותוכנות שונות- כלליות או ייעודיות.
ניסיון בניהול מאגרי ידע
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על במגזר הממשלתי / מגזר הבריאות- יתרון
ניסיון בעבודת צוות-יתרון
נסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 30886
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Engineer / Help Desk

Support Engineer / Help Desk

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

16/04/2024

תיאור תפקיד:
Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer..
The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting.
You are:
As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
    Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required
    3+ years of experience working as a #help_desk / experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required
    Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required
    Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required
    Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required
    Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required
    Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf
    Strong Technical and Organization Skills
    Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)
    A thorough understanding of the different OS’s, iPhone and Android devices, and other peripherals and how to set up a secure remote connection to them.
    The ability to speak in technical and non-technical jargon and translate both into comprehendible documentation and requirements company-wide
    Familiarity with ServiceNow or Zendesk
    Experienced with Zoom/Teams conference rooms
    Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell
Work from our Jerusalem office 5 days a week. Possibility for 1 remote day a week.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 951772
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Engineer / Help Desk

Support Engineer / Help Desk

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

16/04/2024

תיאור תפקיד:
Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer..
The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting.
You are:
As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
    Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required
    3+ years of experience working as a #help_desk / experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required
    Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required
    Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required
    Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required
    Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required
    Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf
    Strong Technical and Organization Skills
    Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)
    A thorough understanding of the different OS’s, iPhone and Android devices, and other peripherals and how to set up a secure remote connection to them.
    The ability to speak in technical and non-technical jargon and translate both into comprehendible documentation and requirements company-wide
    Familiarity with ServiceNow or Zendesk
    Experienced with Zoom/Teams conference rooms
    Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell
Work from our Jerusalem office 5 days a week. Possibility for 1 remote day a week.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 951772
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה ביטחונית באיזור חיפה, תמיכה טכנית

לחברה ביטחונית באיזור חיפה, תמיכה טכנית

All Stars-IT

16/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באיזור חיפה, דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת.
עבודה במשרה מלאה וקבועה.
במסגרת התפקיד מתן מענה וטיפול בתקלות משתמשי קצה ותמיכה אפליקטיבית.
דרישות:
ניסיון כמנהלי רשת בצבא/ ניסיון בעבודה במוקד טכני לפחות שנתיים - חובה.
ידע במערכות הפעלה windows.
תמיכה באפליקציות בארגון.
לינוקס והבנה בתקשורת – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Vacancy_No - 269
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים

איש/אשת Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים

Go For It

16/04/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן מענה לבעיות טכניות ופתרון תקלות.
  • ביצוע השתלטויות מרחוק וסיוע למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
דרישות:
  • ניסיון של שנה לפחות בתחום.
  • ידע טכני בתחום התשתיות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • עבודה קודמת במוקד טלפוני.
  • שליטה בתוכנות Office.
  • ניסיון בביצוע גיבויים למערכות גדולות – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00627
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת צוות תמיכה ואחראי/ת לקוחות

פקיד/ת צוות תמיכה ואחראי/ת לקוחות

חברה דסקרטית

16/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה באזור פתח תקווה דרוש/ה אחראי/ת לקוחות וניתוב פניות הלקוח לצוותים השונים בחברה כולל מעקב ובקרה מקבלת הפנייה ועד לסיום טיפולה.
בירורים מול הגורמים הרלוונטיים
הזנת נתונים למערכת
הוצאת דו"חות
בקרת טפסים
דרישות:
שליטה מלאה בOUTLOOK
שליטה מלאה באופיס
יכולת ביצוע מס משימות במקביל
יחסי אנוש מעולים
רצינות,יסודיות ואחריות אישית גבוהה
יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
יכולת למידה גבוהה
יכולת ניסוח מול לקוחות במיילים
אנגלית בסיסית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 895
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מדריך/תומך אפליקטיבי - חיפה ומרחב צפון

מדריך/תומך אפליקטיבי - חיפה ומרחב צפון

לוג-און תוכנה

16/04/2024

תיאור תפקיד:
ליחידת חווית לקוח של החברה דרוש מדריך/תומך אפליקטיבי למרחב צפון.
עבודה בעיקר מהמטה בחיפה ונסיעות בעת הטמעת המערכת באזורי הצפון
חברה גדולה הנמצאת בעיצומן של הטמעת מערכות ליבה ממוחשבות שנועדו לתמוך ניהולית, תפעולית ועסקית בתהליכים בעולמות המים ותהליך הגבייה מהצרכנים.
לשם כך מקדמת יחידת הטכנולוגיות מימוש חדשנות מחישובית על בסיס כלים ותשתיות דיגיטליות מתקדמות.
התפקיד כולל עבודה מול צוות היישום והפיתוח, הדרכה בפועל של משתמשי קצה/מנהלים בכל הרמות הארגוניות וביצוע משימות פיתוח.
תפקיד עם רכב הכול נסיעות
דרישות:
  • ניסיון של שנה ומעלה בתפקיד הדרכה/הטמעה 
  • ניסיון בתחום ה- IT
  • ניסיון מעולה מול כלי אופיס ובמיוחד מול אקסל
  • השכלה בתחום הטכנולוגי (תואר/קורס/יוצא יחדה טכנולוגית בצה"ל)
  • רישיון נהיגה חובה! (לא נהג חדש)
  • יתרון - לידע בקריאה/כתיבת קוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02278
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הזדמנות יוצאת דופן לג'וניורים/יות בתחום ה-IT

הזדמנות יוצאת דופן לג'וניורים/יות בתחום ה-IT

חברה דסקרטית

16/04/2024

תיאור תפקיד:
אוהב/ת לפרק ולהרכיב מחשבים?
מקנפג/ת לעצמך את הראוטר בבית?
חסר/ת סבלנות ותמיד פתוח/ה בטרמינל על ROOT?
אז בטוח יש לך חוש טכני ותרצה/י להשתלב אצלנו בתחום ה-IT 
זו הזדמנות להשתלבות בצוות העוסק בתחום ה-Linux Admin תוך שילוב משימות מעולם הDevops 
משרה באיזור השרון 
דרישות:
לפחות שנה ניסיון בטכנאות/Help Desk / תחום ה- Networking
קורס/הסמכות בתחום ה-Linux/RedHat 
הכרות עם Docker, Kubernetes- יתרון
יכולת למידה עצמאית
שירותיות
נכונות למעבר סיווג ביטחוני
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63846
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

16/04/2024

תיאור תפקיד:
לארגון פננסי וגדול במרכז הממוקם על קו רכבת דרוש/ה איש Helpdesk/
במסגרת התפקדיד תמיכה פנים ארגונית באווירה צעירה ודניאמית. 
Helpdesk
דרישות:
לפחות שנת ניסיון כאיש/ת  Helpdesk
ניסיון בעבודה עם AD- הקמת משתמשים, שחרור מנעילה איפוס סיסמאות ועוד. 
עבודה עם מערכות הפעלה office365 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00547
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!