תיאור תפקיד:
לחברת בוטיק בתחום המדיה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה שליטה מלאה ביישומי מחשב (,Excel,Office, Outlook)- חובה ניסיון/ ידע בהנהלת חשבונות- יתרון ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) - חובה יכולת התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה מאוד - חובה. ראש גדול, אחריות, סדר וארגון, חריצות, תשומת לב לפרטים, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3289
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול לו"ז ההמנכ"ל (מקצועי / אישי) והנהלת חברה. הכנת מצגות, סיכומי דיון ומעקב, תמיכה במענה לקוחות וספקים. תמיכה במחסן חומרי גלם ותוצרת גמורה. קידום פרויקטים שונים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד ניהול משרד– חובה. אנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור) ברמה גבוהה – חובה EXCEL, PP, WORD ברמה גבוהה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3678
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה צמוד לתחנת הרכבת הקלה העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד . .
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD14
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
עוזר/ת אישית למנכ"ל חברה משפחתית, חמה ונעימה. תפקיד אדמיניסטרטיבי, עשיר בעשייה, ניהול יומנים, מענה לטלפונים, תזכורות, כניסה לפגישות וסיכומים. שעות עבודה : 8:00- 16:30
דרישות:
ניסיון עשיר בתחומי אדמיניסטרציה לווי אישי וטיפול בעיניני המנכל - אישי ומקצועי זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14048
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לשכה למשרה מלאה בירושלים לעבודה בצמוד לסמנכ"ל כספים בארגון מוכר ניהול היומנים, קביעת פגישות ותיאום כנסים, אירועים, טיסות וכו' מענה טלפוני, מיילים ליווי לפגישות, סיכום ישיבות והכנת פרוטוקולים מעקב אח משימות טיפול בחוזים, מכרזים וועדות
דרישות:
ניסיון קודם במזכירות/לשכה בכירה- חובה! תואר אקדמי- יתרון משמעותי! ניסיון ביומנים מורכבים, בהתנהלות מול בכירים שליטה מצויינת ביישומי אופיס ייצוגיות, דיסקרטיות, אחריות גדולה וכתפיים רחבות יכולת לתת ראש שקט ולסגור את כל הפינות משרה מלאה, בירושלים, שעות נוספות בהתאם לצורך **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-LISH
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לתאגיד המים והביוב "קולחי משגב" דרוש/ה: מזכיר/ת חברה- מזכירת מנכ"ל החברה
- ניהול אדמיניסטרטיבי של החברההיקף משרה – 100%
- התחלת עבודה – מידית
- רק פניות מתאימות תענינה
- ממשקי עובדה עם מחלקות פנים ארגוניות ועם גורמי חוץ
- ניהול יומן, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש
- ריכוז מערך הרווחה בחברה- טיולים ,אירועי חברה , ימי גיבוש ועוד .
- ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות
- סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה ותפעול במגוון תחומים
- עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים.
- אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
דרישות:
- השכלה אקדמאית – יתרון
- ניסיון בעבודות אדמיניסטרטיביות
- בעל/ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות אופיס
- כושר ביטוי בכתב ובעל פה
- רישיון נהיגה ורכב – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למכון לאורטופדיה מתקדמת דרוש/ה מזכיר/ה- משרה מלאה, שעות עבודה : 8:30 - 15:00
- המשרה ממוקמת בראשון לציון
- תנאים טובים למתאימים
דרישות:
- ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 3 שנים בניהול משרד/ מזכירות בכירה
- גיל 35 + ניסיון בהנהלת חשבונות וניסיון בגביית כספים והפקדות
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס
- יכולת ניסוח בכתב ובעל פה
- אסרטיביות ובעל/ת מוסר עבודה גבוה
- אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה • קבלת אורחי ועובדי המשרד ומענה לטלפונים, איוש את עמדת הקבלה • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות (פרונטאליות, זום ושיחות ועידה). • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-17:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קה"ש וחניה
דרישות:
דרישות התפקיד: • ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2862
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל. *ישיבה בקבלה של הנהלת החברה*
דרישות:
דרישות ניסיון קודם כעוזרת אישית – חובה . יכולת עבודה תחת לחץ ניהול יומן מורכב מאוד שירותיות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת בין אישית מצוינת, יסודיות, חשיבה על הפרטים הקטנים. עבודה במשרדים בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18364
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
- ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
- הכנת חומרים לישיבות
- טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
- עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים
- ניסיון קודם מחברה גלובלית – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה
- יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
- מיקום המשרה: מרכז
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
557795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
משרה: מזכירת ועוזרת מנכ"ל סוג חברה: ציבורית בתחום הטכנולוגיה (בת 20 שנה, 200 עובדים) מיקום: יבנה אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מקום להתפתחות עם התפקיד מיקום ישיבה: עמדה ליד משרד המנכ"ל היקף המשרה: א'- ה' מלאה משימות: מזכירת מנכ"ל: תיאומי לו"ז, הכנת חומרים, מעקב אחרי משימות עוזרת מנכ"ל: הכנת דו"חות ומצגות, ניהול פרוייקטים פנים אירגוניים עוזרת אישית פרסונלית: טיפול בעניינים אישיים של המנכ"ל
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה אנגלית ברמה מעולה – חובה תואר ראשון בתחום כלכלי/עיסקי – חובה ניסיון בתפקיד דומה בסביבת עבודה רלוונטית – חובה רמת תפעול גבוהה של תוכנות office הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'יערה'** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jיערה
|
תיאור תפקיד:
משרה: מזכירת מנכ"ל בכירה סוג חברה: חברה קמעונאית בפריסה ארצית (200 עובדים) מיקום: ת"א, עזריאלי (קרוב לרכבת) 1-2 פעמים בשבוע בחיפה (קרוב לרכבת) אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מאוד דינמי, מאוד שירותי מיקום ישיבה: לשכת מנכ"ל היקף המשרה: מלאה גמישה + נדרשת גמישות משימות: ניהול יומן מורכב ומאוד דינמי מעקב אחר משימות עבור המנכ"ל עבודה מול גורמים פנים וחוץ אירגוניים עבודה מול דירקטוריון החברה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה, השכלה אקדמאית – חובה ניסיון בתפקיד דומה – 7 שנים – חובה ! רמת תפעול גבוהה של תוכנות office הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'חנית'** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jחנית
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אחריות לתיעוד רפואי של מטופלים מקבלתם למחלקה ועד שחרורם: פתיחת רשומה רפואית, מעקב ועדכון מסמכים, העברה לארכיון ועוד טיפול מנהלי בקבלה, ניוד, העברה ושחרור מטופלים, הכנת מסמכים רלוונטיים, תיאומים ועוד קשרי עבודה עם גורמים שונים בבית החולים ומחוץ לו: תיאום פגישות, תיאום תורים, הזמנת שירותים ובדיקות, העברת מידע, מסמכים ועוד ניהול משרד המחלקה, סיוע אדמינסטרטיבי לצוות המחלקה ולמנהל המחלקה: טלפונים, תכתובות, דואר, תיוק, הקלדה, הזמנת ציוד משרדי ותחזוקתו ועוד מתן מידע ושירות למטופלים ולבני משפחותיהם בנושאים שונים
דרישות:
תעודת בגרות מלאהתעודת מזכירות רפואית (משרד הכלכלה)ניסיון מקצועי בעבודת מזכירות בתחום הרפואה - יתרון שליטה מלאה בשפה העברית ידיעת אנגלית כדי קריאת מונחים מקצועיים רלוונטיים שליטה במחשב ובתוכנות Office הכרת נהלים ותקנות בתחומים הרלוונטיים דייקנות והקפדה על פרטים חריצות ויעילות תודעת שירות גבוהה תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
65975
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|