דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום מנהל שירות / תמיכה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהל שירות / תמיכה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל רשת, ראש צוות שירות טכני, Professional Services Engineer ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Customer Success & ERP Super User

Customer Success & ERP Super User

RecruitX

19/04/2024

תיאור תפקיד:

לחברה בינלאומית מובילה בתחום מוצרי נעילה הממוקמת ביבנה דרוש/ה אחראי שירות לקוחות ושיפור תהליכים בתחום ה-SD ללקוחות בינלאומיים. העבודה הינה במחלקת שירות לקוחות בינלאומי. עבודה מאתגרת ומעניינת בממשק שוטף עם לקוחות החברה בחו"ל.
תיאור התפקיד:
טיפול בלקוחות החברה בחו"ל מקצה לקצה: הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח, קבלת הזמנות הלקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות ומעקב ביצוע בתוך הארגון, ניהול קשר פרואקטיבי עם הלקוח במטרה להרחיב ולהגביר את סל המוצרים והיקפי המכירה.
זיהוי צרכי הלקוחות ומתן פתרון לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך כדי שיתוף והרמת דגלים לבעלי תפקידים רלבנטיים בארגון להעלאת רמות השירות וערך לקוח חוץ ופנים ארגוני.
ניהול ואחריות איכות תשתיות הנתונים במערכות המידע בארגון, עדכון וניהול מחירון החברה ללקוח בתחום הייצוא.
איתור צרכים משתנים לעבודה במערכות התומכות ERP – SAP/BI ואפיון שינויים במערכות בהתאם לתהליכי ונהלי העבודה בחברה.
משרה מלאה ממשרדינו ביבנה עם נכונות לשעות עבודה גמישות ובלתי שגרתיות במידת הצורך.
דרישות:

דרישות התפקיד:
- תואר ראשון – חובה
- רקע טכני - חובה
- ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד הדורש ידע וכישורים דומים
- אנגלית ברמה גבוהה- חובה! שפות נוספות- יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות Office בפרט ידע ב- Excel ברמה גבוהה – טבלאות ציר, סינונים מתקדמים
- היכרות וניסיון עם SAP – יתרון
- ניסיון עבודה בחברה גלובאלית- יתרון משמעותי
- משרה מלאה ממשרדינו ביבנה עם נכונות לשעות עבודה גמישות ובלתי שגרתיות במידת הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3233
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת תמיכה מתח נמוך

טכנאי/ת תמיכה מתח נמוך

גטר גרופ

19/04/2024

תיאור תפקיד:
מחלקת ה- IP Surveillance בחטיבת התקשרות של קבוצת גטר מתרחבת!
בסביבה מאתגרת, צעירה, גמישה
ותומכת, עם המון אפשרויות למידה והתקדמות
בעולמות
המתח הנמוך: טמ"ס, מצלמות, אזעקות, מערכות שו"ב ותקשורת.
חברתנו מחפשת טכנאי למתן תמיכה טכנית.
המשרה במשרדי החברה בפתח תקווה.
תנאים טובים למתאים/ה, אפשרויות קידום!
דרישות:
  • ידע וניסיון בעולמות המתח הנמוך – יתרון משמעותי.
  • ידע בתחום המחשבים.
  • ידע בתחום התקשורת: סוויצ'ים לא מנוהלים, מנוהלים Soft Managed – יתרון.
  • אוריינטציה טכנית, יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה!
  • אנגלית ברמה טובה (כתיבה/דיבור/שיחה).
  • אופי שירותי ויחסי אנוש מעולים – חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2726
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תמיכה טכנית לחברת הייטק בראשון לציון!

מנהל/ת תמיכה טכנית לחברת הייטק בראשון לציון!

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

19/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בצמיחה עם טכנולוגיות ולקוחות פרימיום בשוק המקומי והבינלאומי, דרוש/ה מנהל/ת מחלקת תמיכה.
מחלקת התמיכה מספקת שירותים ללקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ו IT
במסגרת התפקיד:
אחריות על תפקוד מחלקת תמיכה לרבות:
מחלקת תמיכה כוללת: 2 תומכים + מנהל תמיכה
הפעלת קב"מ בתחום IT
תפעול נושא התקנות/טכנאים
טיפול בנושא חיובים של לקוחות על בסיס קריאות שירות
דרישות:
  • ניסיון בניהול צוות תמיכה + hands on – שנתיים לפחות - חובה
  • אנגלית – ברמה גבוהה - חובה
  • הכרות עם IT , שרתים, גיבויים – ברמה גבוהה – חובה
  • יחסים בין אישיים מצוינים ושירותיות – חובה
  • זמינות מעבר לשעות עבודה בהתאם לצורך
  • אחראי עם משמעת עצמית גבוהה
  • הכרות עם PRIORITY – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4071
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה Technical Support Manager דובר/ת צרפתית לסטארטאפ מצליח ברעננה

דרוש/ה Technical Support Manager דובר/ת צרפתית לסטארטאפ מצליח ברעננה

JobShop

19/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת סטארט-אפ ברעננה דרוש/ה Technical Support Manager דובר/ת צרפתית למשרה מלאה במשרדי החברה
היקף משרה: מלאה, היבדירי, עבודה במשרד בימים ראשון, שני ורביעי. שני וחמישי - מהבית :)
תנאים: משכורת בסיס 10-12K + חניה + תן ביס
מיקום: רעננה
אווירה משפחתית ואפיקי קידום מדהימים בתוך החברה!
דרישות:
- ידע בSQL
-צרפתית שוטפת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 576522
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת מנהל/ת מוקד תמיכה בארגון ממשלתי גדול בירושלים

חברת one Taldor מגייסת מנהל/ת מוקד תמיכה בארגון ממשלתי גדול בירושלים

טלדור מערכות

19/04/2024

תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מוקד תמיכה אשר ממוקם הר חוצבים.
במסגרת התפקיד: ניהול ישיר של כ- 15 נציגי Tier 1, וניהול המוקד והפרויקטים השוטפים. כמו כן, גיוס והדרכה של נציגים חדשים.
היברידיות רבה - בין יומיים לשלושה מהבית.
דרישות:
מעל 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה.
עבודה בתפקיד ניהולי (אחמ"ש ומעלה) בצוות שירות טלפוני בארגון הנותן שירות טכני ל-3,000 לקוחות ומעלה.
ניסיון בכתיבת נהלים והטמעתם בצוות שירות עם 10 נציגים לפחות.
ניסיון בגיוס נציגי שירות והדרכתם עד השתלבות מלאה כנציגי שירות בצוות ובו לפחות 10 נציגים.
עבודה עם מערכת ניהול פניות ממוחשבת וידע בניהול המערכת ותהליכי העבודה בה.
עבודה עם מערכת טלפוניה ייעודית למוקדי שירות כולל היכרות עם מערך ההקלטות ומערכת הדוחות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: AS23306
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות תמיכה טכנית

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות תמיכה טכנית

Synel-Mll Payway

19/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף ותיעדוף של הפעילות
בחינה, שיפור והטמעה של תהליכי עבודה בתוך המוקד ואל מול הגורמים בחברה
חניכה והדרכה של תומכים חדשים במחלקה
בניית מערך הדרכות
עבודה מול מספר רב של ממשקים
הנעת הצוות לעמידה ביעדים
משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
השכלה אקדמית - חובה
ניסיון בניהול צוות טכני - חובה
ניסיון והבנה בתמיכה טכנית - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון והיכרות עם מערכות CRM ומרכזיות- חובה
ידיעת אופיס, אקסל- חובה
תודעת שירות גבוהה
ראייה מערכתית
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00019
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי.ת HELP DESK לאגף מערכות מידע של קבוצת אשטרום

טכנאי.ת HELP DESK לאגף מערכות מידע של קבוצת אשטרום

קבוצת אשטרום בע"מ

19/04/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום מגייסת טכנאי.ת HELP DESK להשתלבות בצוות התמיכה הטכנית של הארגון.
תפקיד בעל משמעות ואחריות, הזדמנות להתמקצע בתחום ולהשתלב בחברה משמעותית ויציבה.
העבודה במטה הקבוצה במגדלי LYFE, בני ברק, מרחק הליכה מהרכבת הקלה.
תנאים מצוינים למתאימים.ות!
דרישות:
מה כולל התפקיד?
מתן תמיכה פנים ארגונית לסביבה מרובת משתמשים.
עבודה עם חדרי מולטימדיה.
אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה ועוד.
תמיכה שוטפת בסביבת Windows.
ניהול שוטף ותחזוקה של כל תשתיות ה-IT בארגון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3642
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש.ת טכני לתיעוד מערכות מולטימדיה

איש.ת טכני לתיעוד מערכות מולטימדיה

חברת היטק

17/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת KLA-אורבוטק, חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה (קרוב לרוחובות) דרוש איש טכני לטובת הכנת נהלים / מדריכים /  מצגות / דוחות בנושא המולטימדיה והטלפוניה בחברה. 
השקעה רבה סביב לימוד מול מומחי תוכן אודות המערכות והתהליכים עד לשליטה והיכרות מלאה לטובת הכנת התוצרים.
הובלת תהליכי הכנת תוצרים תוך עמידה בלוחות זמנים.
כלל החומרים נכתבים בשפה האנגלית!
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומצגות בהתאם לצורך
  • שיתוף ידע והנחייה של אנשי IT ומשתמשים בארץ ובעולם
  • השתתפות בפרויקטים ופעילויות מול צוותים מקבילים בארץ ובעולם, עבודת ממשקים מרובה
  • לימוד, תפעול וניהול מערכות מולטימידה, Zoom, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
  • השתתפות בפרויקטים ופעילויות מול צוותים מקבילים בארץ ובעולם, עבודת ממשקים מרובה
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה
דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת / מולטימדיה
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- יכולת התנסחות בכתב ובע"פ
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות ומדריכים למשתמש- חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Zoom, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-45
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!