תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום מגייסת טכנאי.ת HELP DESK להשתלבות בצוות התמיכה הטכנית של הארגון. תפקיד בעל משמעות ואחריות, הזדמנות להתמקצע בתחום ולהשתלב בחברה משמעותית ויציבה. העבודה במטה הקבוצה במגדלי LYFE, בני ברק, מרחק הליכה מהרכבת הקלה. תנאים מצוינים למתאימים.ות!
דרישות:
מה כולל התפקיד? מתן תמיכה פנים ארגונית לסביבה מרובת משתמשים. עבודה עם חדרי מולטימדיה. אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה ועוד. תמיכה שוטפת בסביבת Windows. ניהול שוטף ותחזוקה של כל תשתיות ה-IT בארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3642
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מחפשת IT System Admin לארגון מוביל במרכז תיאור משרה • מנהל מערכת ה-IT-Corp Sys יהיה חלק מצוות IT תאגידי גלובלי וידווח לראש צוות ה-IT Support הממוקם בישראל • תמיכה בעובדי החברה ברחבי העולם • פתרון תקלות בתוכנה, חומרה ובעיות רשת • עבודה צמודה עם צוות אבטחת הסייבר • תחזוקת תחנות עבודה - פריסה, תצורה ושדרוגים • תחזוקה של פתרון ענן ארגוני (Windows365, Azure VDI, Office 365 וכו') • עקוב אחר כל מלאי ה-IT- חומרה, תוכנה ורישיונות
דרישות:
• היכרות עם פתרונות MDM כמו SCCM/Intune/jamf • ניסיון עם Microsoft Windows OS (שרתים ומחשבים שולחניים) • ניסיון עם Microsoft Active Directory, Office 365 (Exchange Online, Azure AD, SharePoint) • התקנה וניהול של תחנות עבודה של משתמשי קצה (חומרה, תוכנה ומערכת הפעלה) • ידע ביסודות הרשת (WIFI & LAN & VPN) • היכרות עם פלטפורמות ופתרונות ועידת וידאו (מערכת הפעלה של Teams Room)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16786
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש לתפקיד טכנאי מחשבים - ללא ניסיון - אזור המרכז ושפלה חברתנו לא דורשת ניסיון קודם ,אך מחפשת אדם חרוץ שמעוניין להתפתח בתחום המחשבים. הכשרה נעשית במסגרת העבודה - למתאימים. במסגרת התפקיד:
מתן שירות ללקוחות - אונליין ובמידת הצורך שטח, טיפול בתקלות. מיקום המשרה: מושב גינתון.משרה מלאה
שכר הולם למתאימים
דרישות:
- עדיפות לניידות באופנוע
- נכונות לעבוד ורצון להתפתח בתחום המחשבים
- ידע בסיסי במחשבים
- יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית העוסקת בפיתוח מכשור רפואי, דרוש/ה BI Developer. במסגרת התפקיד, הטמעה ותחזוק מערכות BI וניהול נתונים, שיפור תהליכים עסקיים ומתן תמיכה למשתמשים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתחום של פיתוח BI / ניהול נתונים. ידע מוכח ב- SQL.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
00000
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
בוגר/ת קורסים טכנולוגיים ומעונין/ת להיכנס לצוות IT הכי משפחתי?! משרה הזו בשבילך! ארגון גדול ומוביל בתחומו וממוקם באזור רמת החייל מגייס אתך באופן מיידי לתפקיד טכנאי/ת מחשוב . במסגרת התפקיד : הכנת מחשבים לעובדים חדשים, פירוק, הרכבה ופירמוט מחשבים, עדכון מערכות ויוזרים, חיבור לציודי תקשורת ומוצרי אבטחת מידע. שעות עבודה של צוות : 6:30- 19:00 , סה"כ 9 שעות עבודה ביום, סביבת עבודה משפחתית בשיתוף פעולה.
דרישות:
- קורסים MCSA, CCNA, קורסי תקשורת, אבטחת מידע - ניסיון במוקדי תמיכה, HD, IT - יתרון משמעותי - נכונות להתחייבות לטווח ארוך בלבד - נכונות לזמינות לשעות לא שגרתיות לפי צורך (במקרים חריגים מאוד)
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
530445
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה המספקת פתרונות מחשוב ותוכנה ללקוחות מרחיבה את שורותיה ומחפשת תומך/ת HELPDESK. התפקיד כולל : תמיכה פנים ארגונית מול לקוחות החברה , סיוע טכני ומתן תמיכה שוטפת למשתמשי קצה בכל נושאי מערכות המידע והמחשוב תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי, קליטה ובקרה. ניתוח ואפיון תקלות מורכבות, תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה ביצוע פעולות מנע תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה/תוכנה). התמיכה נעשית באופן טלפוני ודיגיטלי ללקוחות עסקיים - תוכנה וחומרה. אנחנו מבצעים הכשרה מסודרת לתפקיד. תנאים טובים עם אפשרות ללמוד ולהתפתח. משרה מלאה ללא ימי שישי א'-ה' 8:00-17:00 אנחנו נמצאים בא.ת. בני דרום באשדוד.
דרישות:
נסיון תעסוקתי מתפקיד דומה - חובה !היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט ידע במיקרוסופט 365 ידע ברשתות - fortigate יתרון ידע בשרתים מבוססי מיקרוסופט עבודה עם PowerShell\Command line הכרת Office ושליטה בפלטפורמות חומרה יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה. בעל יכולת למידה עצמאית. אנגלית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת Help Deskלהשתלבות בצוות התמיכה הפנים ארגונית בארגון ממשלתי באזור ירושלים. במסגרת התפקיד תמיכה מחשובית במשתמשי הארגון, טיפול בתקלות DOMAIN , ניהול הרשאות ב- Active Directory ו Exchange- , תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א'-ה', ללא עבודה בימי שישי. טווח שעות הפעילות 08:00-17:00 / 07:30-16:30 מדובר במשרה זמנית למשך חודשיים- שלושה עם אופציה.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם לקוחות/בתפקיד של תמיכה טכנית - חובה יכולת כתיבה וביטוי בכתב - חובה שליטה מלאה ביישומי Office ידע והיכרות בActive Directory - יתרון ידע והיכרות בשרת Exchange - יתרון הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, טכנאי מחשבים ותקשורת וכדומה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530740
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת HD למחלקת מערכות מידע בחברה מובילה! המשרה ממוקמת בתל אביב (רמת החייל) והיברידית. התפקיד כולל מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים ארגוניים בנושאי מחשוב, חומרה, תוכנה, ציוד קצה, תקשורת. משרה מלאה בימים א'-ה'. בנוסף נדרשת זמינות לכוננות ערב וכוננות בימי שישי.
דרישות:
הסמכה רלוונטית- חובה שנה ניסיון בתפקידי Help Desk בארגון בינוני/ גדול- לפחות 500 עובדים ידע וניסיון בעבודה עם Active Directory ו Exchange הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה Microsoft , יישומי Office שליטה באנגלית טכנית תודעת שירות גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכנית למשרה מאתגרת בסביבה טכנולוגית מתקדמת תמיכה במערכות הפעלה WINDOWS, תוכנות OFFICE , ניהול הרשאות משתמשים AD, GPO
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון ימי א-ה 08:00 עד 17:00 פעם בשבוע 10:00-19:00 תורנות ימי שישי אחת לכ-4 שבועות 07:30 עד 12:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
AK 24779
|
תיאור תפקיד:
לחברת עורכי דין היושבת בתל אביב דרוש/ה איש/ת HELP DESK. תיאור התפקיד:- טיפול בחומרה ותוכנה מחשבים נייחים וניידים.
- מתן תמיכה לעובדי החברה פרונטלית ומרחוק
- טיפול בתקלות WINDOWS, התקנת מחשבים, התקנת עמדות.
- טיפול בציוד קצה לרבות מדפסות, פקסים, טלפונים, סורקים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
- ניסיון של שנה-שנתיים כ- HELP DESK- חובה.
- ניסיון בתקשורת בסיסית- יתרון
- עבודה עם AD- חובה
- ניסיון בעבודה עם ציוד קצה- חובה.
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גובהה
- יכולת הישתלבות בצוות.
המשרה פונה לשני המינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1820
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון בטחוני גדול ומוביל במרכז הארץ דרוש/ה איש /אשת NOC לעבודה במשמרות מתאים מאוד לסטודנטים/יות תנאים מצויינים למתאימים /ות ניידות עם רכב- חובה!
דרישות:
סטודנט/ית ללימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה/ מדמ"ח/ מערכות מידע- חובה יתרת לימודים של שנתיים- חובה ניסיון של שנה בעבודה במוקד NOC/ שנתיים ניסיון בתמיכה טכנית (HELP DESK)- יתרון משמעותי בוגר/ת קורס ניהול רשתות או הכשרה פורמאלית רלוונטית בתחום המחשבים- יתרון אנגלית ברמה גבוהה נכונות לעבודה במשמרות (כולל לילות, סופ"ש וחגים) יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
DB 25307
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer.. The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting. You are: As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 3+ years of experience working as a #help_desk / experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices) A thorough understanding of the different OS’s, iPhone and Android devices, and other peripherals and how to set up a secure remote connection to them. The ability to speak in technical and non-technical jargon and translate both into comprehendible documentation and requirements company-wide Familiarity with ServiceNow or Zendesk Experienced with Zoom/Teams conference rooms Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell Work from our Jerusalem office 5 days a week. Possibility for 1 remote day a week.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
951772
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה באזור פתח תקווה דרוש/ה אחראי/ת לקוחות וניתוב פניות הלקוח לצוותים השונים בחברה כולל מעקב ובקרה מקבלת הפנייה ועד לסיום טיפולה. בירורים מול הגורמים הרלוונטיים הזנת נתונים למערכת הוצאת דו"חות בקרת טפסים
דרישות:
שליטה מלאה בOUTLOOK שליטה מלאה באופיס יכולת ביצוע מס משימות במקביל יחסי אנוש מעולים רצינות,יסודיות ואחריות אישית גבוהה יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות יכולת למידה גבוהה יכולת ניסוח מול לקוחות במיילים אנגלית בסיסית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בעל/ת ניסיון בתמיכה טכנית? מחפש להכנס לתחום ה IT? ההזדמנות הבאה עבורך! לחברת Mertens- Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk לתמיכה בתחום המחשוב לארגון גדול באזור המרכז. התפקיד כולל תמיכה בתקלות DOMAIN , תקלות רשת, ניהול הרשאות ב- Active Directory, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד. השתלבות בצוות צעיר ומקצועי, תנאים טובים למתאימים. העבודה במשרה מלאה א'- ה' בשעות הבוקר בתל אביב
דרישות:
הסמכות רלוונטיות מתחום המחשבים כגון: MCSA/ CCNA / ניהול רשתות וכדומה – חובה ניסון של שנה לפחות בשירות טכני / PC או תפקיד דומה – חובה שירותיות, סבלנות, יחסי אנוש טובים ונכונות לעבודה לטווח ארוך ניסיון עם יישומי Office ומערכות הפעלה Windows 10 - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
30763
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|