דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 90 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית לעבודה בצוות בחברה מובילה

כלכלן /ית לעבודה בצוות בחברה מובילה

סיגמא HR

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית לעבודה בצוות המחלקה הכלכלית
תחומי אחריות:
תמחור מוצרים ושירותים של אגף התחזוקה
ניתוחי מלאי חלפים מול תצרוכת.
בדיקת רגישות מחירים.
בניית מודלים וניתוחים כלכליים לפעילויות האגף
בניית דוחות רווחיות וגיול חובות תקופתיים - ברמת לקוח וברמת מרכזי הרווח
תמיכה כלכלית בגורמים בארגון
דרישות:
השכלה תואר ראשון בכלכלה
ניסיון של 2-4 שנים בתפקיד כלכלן בהיקף של מאות מיליוני
ניסיון בתמחיר הכולל עלויות ייצור - חובה
ניסיון עבודה במערכות BI
ניסיון בעבודה על מערכת SAP - יתרון
אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4835
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל\ת מכירות השקעות אלטרנטיביות

מנהל\ת מכירות השקעות אלטרנטיביות

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
- הגדלת נפחי פעילות קיימים ופתיחת דלתות אצל מפיצים וסוכנים חדשים
- ניהול וניטור תהליכי המכירות לרבות מעקבים, תמיכה מקצועית ופתרון בעיות
- גיוס משקיעים פרטיים, ליווי וקשרי משקיעים
דרישות:
- רישיון לניהול תיקי השקעות/שיווק השקעות מטעם הרשות לני"ע
- 3 שנות ניסיון לפחות בעולם ההשקעות בתפקידי ניהול השקעות/מכירות/ ניהול לקוחות
- אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)
- היכרות עם תחום השקעות אלטרנטיביות- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50058771
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש /ה לארגון מוביל במרכז בוגר /ת תואר ראשון ללא ניסיון לתפקיד ראשון במערכות מידע

דרוש /ה לארגון מוביל במרכז בוגר /ת תואר ראשון ללא ניסיון לתפקיד ראשון במערכות מידע

Gtech

24/04/2024

תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד ותחומיי אחריות מרכזיים -
 • במסגרת התפקיד אנחנו נדרשים להבין את הדרישות העסקיות, לאתגר אותן ולאפיין את תהליכי העבודה, מערכות המידע והממשקים הרלוונטיים לדרישות אלו.
• עבודה מול שותפים חיצוניים, גורמים מכל יחידות הארגון, מנהלים ישיבות מרובות משתתפים, מנהלים את האתגרים לאורך חייו של המוצר.
• הבנה ואפיון של תהליכים B2C ו B2B, ותהליכי self-service בנקאיים: ATM/ עמדות לקוח לשירות עצמי/ אתר ואפליקציית הבנק/ מערכות סניפיות
• לאפיין פיצ'רים שמתווספים שמתעדכנים או משתנים ואת השוטף של זה, לאפיין/למצוא פתרונות לתקלות, משמעות של התקלה על הלקוחות
• מענה לסניפים על תקלות בעלות משמעות פיננסית כספית עבור לקוחות, לתחקר את האירוע לתת פתרון אפיוני לתקלה.
• ניתוח רגולציות בנקאיות שיורדות מבנק ישראל, לנתח יחד עם היחידות העסקיות, לאפיין את המשמעויות הפיתוחיות של הרגולציה.
דרישות:
• השכלה: תואר ראשון רלוונטי: מנהל עסקים, תעשייה וניהול, כלכלה, מערכות מידע, מדעי המחשב – חובה!
• מצטיין/ת תואר ראשון (דיקן/רקטור) - יתרון משמעותי
• ניסיון בניתוח מערכות עסקיות - יתרון
• ניסיון בעבודה עם ארגונים גדולים – 200 עובדים פלוס – יתרון
• ניתוח מערכות ואפיון מוצרים או שירותים בנקאיים – יתרון
• מידע מקצועי (תוכנות וכדומה): ניסיון במערכות פיננסיות/רקע בתחומים פיננסיים, כלכליים – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2653
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית בתחום אשראי בנקאי

רפרנט/ית בתחום אשראי בנקאי

מטריקס

24/04/2024

תיאור תפקיד:
קבלת דרישות חדשות, ניתוח והבנת צורכי הלקוח ובחינת הפתרון האופטימאלי
כתיבת אפיונים פונקציונאליים/מפורטים הכוללים התייחסות גם לתהליך העסקי וגם לפן הטכנולוגי
ליווי תהליך הפיתוח כולל כתיבת חוזר ונוהל, הבדיקות עד לשלב עלייה לאוויר
עבודה מול גורמים עסקיים וצוותי פיתוח כולל בדיקות, דיגיטל, מחלקה משפטית ועוד
דרישות:
ניסיון של שנה ומעלה באפיון ניתוח ממשקים למערכות מידע
מידע מקצועי (תוכנות וכדומה): ניסיון בנקאי מעל שנה
ראייה מערכתית
תקשורת בינאישית ועבודת צוות טובה
ביצועיות – יכולת הוצאה לפועל
יכולת עמידה בתנאי לחץ
יכולת חשיבה מחוץ לקופסה
יכולות אנליטיות גבוהות כולל ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 61592
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה ג'וניור/ית לניהול סיכוני IT

דרוש/ה ג'וניור/ית לניהול סיכוני IT

Deloitte

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם!
הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים.
המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית.
התפקיד כולל:
    ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM.
    ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים.
    ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
      תואר ראשון רלוונטי (ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע)
      זיקה טכנולוגית
      אנגלית ברמה גבוהה
    אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00391
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכני/ת מתחיל/ה לחיפה

כלכני/ת מתחיל/ה לחיפה

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה ככלכלן/נית פיננסי במשרה מלאה.
במסגרת התפקיד- הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים ,מידול פיננסי, יצירת דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות וזיהוי מגמות.
*ישנה אפשרות גם למשרה חלקית
דרישות:
• יכולת תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה 
• תואר ראשון בכלכלה, מימון או תחום קשור
• בעל יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה
• שירותיות ברמה גבוהה (עבודה עם דרגים בכירים)
• יחסי אנוש גבוהים
• תפקיד ברמת ג'וניור- אין צורך בניסיון קודם
*המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00162
אזור: צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ראשי/ת

כלכלן/ית ראשי/ת

Proactive-Team

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית דרוש/ה כלכלן/ית בכיר/ה. 
ניהול פרוייקטים בתחום הכלכלי , ניתוחי רווחיות , עידכון תקני תמחיר , בניית תקציבים , בקרה תקציבית , ניתוחי דוחות לצורך השוואה וזיהוי מגמות , איסוף מידע מכלל המערכות וביצוע בקרות שוטפות . סיוע בהטמעת מערכת ERP .
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/ראיית חשבון/הנדסה תעשייה וניהול
ניסיון ניסיון קודם בתפקיד דומה (במחלקה כלכלית באירגון ) של 5 שנים
יתרון משמעותי למועמד/ת שמגיע/ה מחברות תעשייתיות /חקלאיות
מחשב שליטה מלאה בתוכנת אופיס- אקסל ופאוור פוינט.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-6649
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות סליקה פנסיונית

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות סליקה פנסיונית

Synel-Mll Payway

24/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
התפקיד כולל ניהול צוות מחלקת סליקה פנסיונית , אחריות מלאה על תפעול תיקי לקוחות לקופות השונות.
ניהול חשבון נאמנות.
משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
רישיון פנסיוני - חובה
ניסיון ניהולי - חובה
תואר אקדמאי – חובה
ניסיון בניהול מחזור של כמה מיליוני שקלים - חובה
ניסיון בשירות לקוחות ואדמיניסטרציה
הכרות עם תוכנות אופיס בדגש על אקסל
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00016
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משא"ב +אנליסטית לחברת הייטק

מנהל/ת משא"ב +אנליסטית לחברת הייטק

נורית אלון ייעוץ קריירה והשמה

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק דרוש/ה  מנהל/ת משאבי אנוש +אנליסטי/ית
דרישות:
התפקיד משלב את תחום משאבי אנוש (שייך למחלקת משאבי אנוש) עם ניסיון ויכולת
ניתוח נתונים,  ביצוע פרויקטים לשיפור תעסוקת העובדים   ושימוש  בדאטה לטובת המשאב האנושי.
חברה  בינלאומית עם תרבות ארגונית לרווחת העובדים

השכלה אקדמאית רלוונטית-חובה
חובה ניסיון מחברה בינלאומית
5 שנות ניסיון, לפחות, בתחום משאבי אנוש, ניתוח נתונים ויכולת אנליסטית גבוהה-חובה
יכולת תפעולית בביצוע  פרויקטים מקצה לקצה .
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
 אקסל ברמה גבוהה.
יכולת ביטוי   ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
מודל היברידי. משרדים בפתח תקוה.
קורות חיים לנורית אלון (עם ציפיות שכר)  למייל  : [email protected]
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 400
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הנהלת חשבונות ספקים

הנהלת חשבונות ספקים

גטר גרופ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לגטר גרופ דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים
התפקיד כולל- התנהלות מול ספקים בחו"ל
עבודה בהנהלת חשבונות ומתן מענה לגורמים פנים ארגוניים
דרישות:
:דרישות
  • הנהלת חשבונות סוג 3
  • ידע בתהליכי יבוא- יתרון
  • אנגלית- ברמה גבוהה
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • העבודה במשרדי החברה בפ"ת

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2741
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל מכירות,אנליסטית,איסוף וניתוח נתונים,בדיקת מגמות,אקסל,פריוריטי,BI, ניהול יומן

עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל מכירות,אנליסטית,איסוף וניתוח נתונים,בדיקת מגמות,אקסל,פריוריטי,BI, ניהול יומן

חברה דיסקרטית

24/04/2024

תיאור תפקיד:
*איזור מרכז: לחברה גלובלית דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל מכירות * איזור מרכז: לחברה גלובלית דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל המכירות * מהנדס/ת-הנדסאי/ת תעשייה וניהול/כלכלה/מנהל עסקים, ניסיון באיסוף וניתוח נתונים עסקיים ובדיקת מגמות עסקיות ומסחריות, ניהול יומן, ניסיון בעבודה מול לקוחות, מנהלים בכירים ועובדים, , 2-5 ש"נ כאנליסט/ית, אקסל מתקדם, פריוריטי, כלי BI – חובה*

*דרישות התפקיד*:
1. ניהול יומן אישי
2. אחריות לקשר מול מנהלי המחלקות
3. ניתוח דוחות ונתונים בכלי BI ואקסל:
4. א. איסוף נתונים ממנהלי מחלקות וכלל ממשקי החברה
ב. ניתוח הנתונים ובדיקת מגמות עסקיות ומסחריות
ג. המלצות לפעולה
ד. מעקב אחר המלצות והחלטות
ה. ביצוע תחזיות מכירה מול מנהלי המחלקה
5. ניהול המלאי:
א. עבודה מול מנהלי המחלקות ומנהל מחלקת לוגיסטיקה
ב. מעקב אחר הזמנות והחזרות מהלקוחות
6. אחריות לקשר מול הלקוחות:
א. ניהול פרויקטים עסקיים בשטח
ב. איש/אשת הקשר מול הלקוחות
ג. ביצוע תחשיבים לעסקאות
ד. מעקב אחר הסכמים ועסקאות
7. אחריות לקשר מול העובדים
8. פעילות שיווק ומיתוג
דרישות:

*דרישות מהעובד/ת*:
1. 2-5 ש"נ בניהול פרויקטים – חובה
2. השכלה: מהנדס/ת-הנדסאית תעשייה וניהול/כלכלה/מנהל עסקים - חובה
3. אסרטיביות, יכולת הנעה וארגון - חובה
4. 2-5 ש"נ כאנליסט/ית – חובה
5. יכולת גבוהה בניתוח נתונים - חובה
6. ניסיון עם אקסל מתקדם – חובה
7. ניסיון בעבודה בפריוריטי ו-BI - חובה
8. אנגלית ברמה גבוהה, כולל שיחה, קריאת וכתיבת דוחות – חובה
9. יכולת תיעדוף משימות, מולטיטאסקינג ועבודה בלו"ז צפוף – חובה
10. שירותיות גבוהה – חובה

שכר: עד 16K

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. נא לשלוח קו"ח מעודכנים במבנה וורד וציפיות שכר. רק פניות מתאימות ייענו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00239
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנג'ר/ית לפרקטיקה לייעוץ כלכלי ב- Deloitte

דרוש/ה מנג'ר/ית לפרקטיקה לייעוץ כלכלי ב- Deloitte

Deloitte

24/04/2024

תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב בתפקיד ניהולי מגוון ומרתק בפרקטיקה לייעוץ כלכלי בחברת יעוץ מהמובילות בעולם.
הפרקטיקה מתמחה במתן פתרונות לסוגיות עסקיות מורכבות באמצעות ניתוחים כלכליים מתקדמים ומעמיקים.
מומחי הייעוץ הכלכלי מספקים יעוץ לחברות מקומיות ובין-לאומיות מהמובילות במשק ומתבססים על מומחיות מגזרית ומתודולוגיות גלובליות.
לצוות השכלה רחבה וניסיון עשיר במגוון תחומים כלכליים ועסקיים.
מה כולל התפקיד?
    הובלה של פרויקטי ייעוץ מול לקוחות
    ניתוחים כלכליים אמפיריים, בכלים סטטיסטיים ואקונומטריים
    ניתוחי שוק, בחינות כדאיות, השפעות של מיזוגים ורכישות וייעוץ כלכלי ברמה האסטרטגית
    שימוש בכלים כלכליים מתקדמים
    בנייה והובלה של כתיבת חוות דעת כלכליות למקבלי החלטות
    הזדמנות לעבוד ולהכיר לעומק את השוק המקומי והבינ"ל, לצד עבודה מול גורמים בכירים
    הזדמנויות להתפתח ברמה האישית והמקצועית בפירמה גלובלית
דרישות:
    תואר שני בכלכלה - חובה
    תואר ראשון ו/או שני רלוונטי נוסף (סטטיסטיקה/חשבונאות/מתמטיקה/מנהל עסקים) – יתרון
    אנגלית טובה מאוד – חובה
    3 שנות ניסיון ומעלה בתפקידים כלכליים (כלכלנ/ית, יועצ/ת כלכלי/ת, אנליסט רלוונטי אחר)
    יכולת ניסוח מעולה בכתב ובעל-פה
    יכולת עבודה בצוות וכעצמאי
    יכולת התנהלות מול לקוחות
    ניסיון בניהול צוות - יתרון
    ניהול פרויקטים מול לקוחות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00408
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

PMO ובקרת פרויקטים בהנדסה אזרחית בחברה אמריקאית מובילה!

PMO ובקרת פרויקטים בהנדסה אזרחית בחברה אמריקאית מובילה!

חברה דסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
PMO ובקרת פרויקטים בהנדסה אזרחית בחברה אמריקאית מובילה!
במסגרת התפקיד: ניהול מעקב ובקרה אחר משימות בסביבה מרובת פרויקטים תוך עבודה רציפה ומתמשכת מול מנהלי הפרויקטים וראשי הצוותים במחלקה
מעקב ובקרה אחר העומסים בפרויקטי המחלקה
מעקב ובקרה אחר הזמנות רכש וחשבונות
הקמה ועדכון שוטף של לוחות הזמנים בפרויקטים השונים
ריכוז נתוני ביצוע מול תכנית עבודה
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה בתעשייה וניהול או כלכלה- רצוי
ניסיון בתחום בנייה הנדסית- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
שליטה ביישומי אופיס- חובה
יכולה עבודת עצמאית- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04314
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית שיווקי/ת

אנליסט/ית שיווקי/ת

חברה דיסקרטית

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הקמעונאות דרוש/ה אנליסט/ית שיווק
הפקת דוחות שוטפים על בסיס יומי / שבועי / חודשי.
שימוש במערכות מתקדמות לצורך שליפת נתונים, ניתוח, הצלבה ומתן תוצר סופי
הנגשת הנתונים לצורך קבלת החלטות אסטרטגיות
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס,תקשורת, הנדסת תעו"נ, כלכלה
עד שנה ניסיון בתפקידים דומים
שליטה מלאה באקסל כולל פונקציות מורכבות
יצירתיות ויכולת לראות את התמונה המלאה מתוך הנתונים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 619522
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט\ית סיכוני שוק

אנליסט\ית סיכוני שוק

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
- זיהוי, ניטור, כימות וניהול סיכוני שוק ונזילות עבור כלל תיקי ההשקעות בחברה
- ניתוח חשיפות של ALM והסקת מסקנות
- שימוש במודלים מקובלים לסיכונים פיננסיים שונים והכנת דיווחים למנהלי השקעות, להנהלה ולדירקטוריון
דרישות
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה\מנהל עסקים\חשבונאות\מימון
- ניסיון של שנתיים בתפקיד אנליטי\תפעולי בעולמות של שוק ההון
- היכרות מעמיקה עם שוק ההון ומכשירים פיננסים
- אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50037693
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!