תיאור תפקיד:
· קשר שוטף אל מול דרגים בכירים במשרד החינוך לצורך קבלת מידע מקצועי והיכולת לנהל, לרכז ולהנגישו למוקדים השונים. · הכנת תדריכים ומבדקים מקצועיים. · הטמעת נהלי העבודה והתרבות הארגונית של המשרד בקרב מוקדי השירות. · בקרה שוטפת על עבודת המוקדים וייעול תהליכים. · איתור פערים מקצועיים והעלאת פתרונות לצמצומם. · אחריות לכתיבת תהליכי עבודה בשיתוף הממשקים הרלוונטיים ותיקוף הידע בשוטף. · יצירה, תחזוקה ועדכון של פריטים מעולמות התוכן של המשרד במערכת ניהול הידע. · עבודה כחלק מצוות ובכפיפות למנהל הידע בארגון.
דרישות:
· אסרטיביות · ראייה עסקית ומערכתית · ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ובפרט ביישומי Office · כתיבה רהוטה · יכולת עיבוד תוכן והנגשתו · הגדלת ראש, יוזמה אישית ויצירתיות · יכולת תיעדוף משימות · הבנת תהליכי עבודה · עבודת צוות · הכרת מערכת CRM של מיקרוסופט - יתרון · נסיון של שנה כמדריך או בתחום הידע/מידענות – יתרון · היכרות עם מערכת החינוך - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00198
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ה שיצטרף לצוות קטן ומשפחתי בפתח תקווה -מתן ייעוץ פדגוגי טלפוני/בכתב לנבחנים/מתעניינים בבגרויות אקסטרניות -אדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
בגרות מלאה אמינ/ה נעימ/ה ושירותי/ת עמידה בלחצים אוריינטציה למחשבים ומיומנויות באופיס יכולת עבודה בצוות משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-17:00 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
- בתחום המכירות:
- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
כישורים: - תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון
- ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות: - חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O030324
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול תביעות (נ.ת.ב) דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים, טיפול בתקלות ומעקב אחר שידור התשלומים דרך מערכות המידע. עבודה מול חברות הביטוח ומול מחלקת הנהלת חשבונות עד להשלמת מעגל התשלום.
דרישות:
יכולת ניתוח נתונים באמצעות אקסל- חובה רקע בהנהלת חשבונות או תמחיר או ניהול ספקים- יתרון לימודים בעלי רקע כלכלי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1211
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה. תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות. שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות. שכר 7,500! תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1551
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים לוועדות השונות ועוד. משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס השכלה אקדמית - יתרון מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
1205
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום השילוח באשדוד דרוש/ה: מתאמ/ בק אופיס. אחריות מלאה על יישום תהליך המכירה משלב הכנת הצעת המחיר ללקוח, תפעול ומעקב אחר ביצוע כל השלבים עד לשלב סגירת יישום המכירה. תמיכה מלאה בנציג המכירות מרגע סגירת העסקה כולל פתיחת הזמנה, תיאום ומעקב מול הלקוח, קבלת מסמכים ותיעודם , הפקת דוחות ומעקב, הפקת חשבוניות ווידוא תשלום עדכון שוטף לצרכי הלקוח הכנת דוח פעילות חודשים , התאמות וגביית התשלומים. עבודה עם ממשקים חיצוניים ופנימיים
דרישות:
השכלה מתחום רלוונטי - יתרון ניסיון דומה בחברת לוגיסטיקה אקסל- ברמה טובה כולל בניית דוחות אנגלית ברמה טובה פריורטי יתרון מערכות אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01315
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס • תחילת עבודה מיידי • תפקיד זמני החלפה לחל"ד.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-393
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חבר דרוש/ה מתמלל/ת או מטייב/ת לעבודה מהבית העבודה הינה כפרילנסר/ית
דרישות:
ניסיון בתחום - חובה
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00847
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למשרד סולידי הדוגל בעשייה ערכית ומשמעותית דרוש/ה רכז/ת מנהלה להובלת משפחות! כחלק מהתפקיד יהיה צורך בבקרה ומעקב אחר צרכי המשפחות, מתן מענה מותאם, שירות לפתרון בעיות וליווי שוטף, לצד השמת עובדים, פיקוח על שעות סיוע והשנה למערכת, טיפול בבלתמים בזמן אמת ועוד! תפקיד משרדי דינאמי ומאתגר הדורש כתפיים רחבות ורצון לעשייה ערכית- נכונות לשרותיות לצד אסרטיביות חיובית!
דרישות:
* אנגלית ברמה גבוהה- חובה * ניסיון קודם בתחום השירות/ אדמיניסטרציה * נועם הליכות ורצון לעשייה משמעותית * כתפיים רחבות לעשייה דינאמית ומגוונת * יכולת לעמידה בעומסים ועבודה זריזה ויעילה * נכונות למשרה מלאה בירושלים * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אשטרום נכסים מגייסת מזכיר.ה סמנכ"ל החברה עוסקת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל המשרה ממוקמת במגדלי LYFE בני ברק. מה התקפדי כולל? -ניהול יומן סמנכ"ל ותיאומי פגישות לרבות פגישות מרובות משתתפים. -מתן מענה ושירות מקצועי למשימות השוטפות, תוך הקפדה על דיוק, מקצועיות ושמירה על דיסקרטיות. -עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת ורווחת המחלקה. -התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים -אירוח והכנת חדרי ישיבות ודיונים. -הפצת מצע לדיונים וסיכומי ישיבות. -גיבוי מזכירות הנהלה נוספות בעת הצורך .
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך? -יכולת התנהלות מול דרגים בכירים. -שליטה מלאה ביישומי Office לרבות Outlook . -יחסי אנוש ברמה גבוהה -עבודה בדינמיקה קבוצתית בצוות מזכירות. -שירותיות ומוכנות למשימות תפעוליות כלליות ואירוח בכירים. -זמינות למשרה מלאה: א’-ה’(- 08:00-17:00) . -ישיבת open space יחד עם מזכירה נוספת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3693
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית - ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה - ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה - ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה - רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
17063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: - הפקת כרטיסי רב קו והטענתם
- מתן הסבר לציבור הנוסעים בנושאי זמני נסיעה מסלולים וכדומה.
עבודה במשרה מלאה- א'-ה'- 10:00-19:00 + ימי שישי 09:30-12:30. אין גמישות בשעות. התחלה מיידית. בונוסים מתגמלים
דרישות:
- ניסיון בתפקידים שירותיים - חובה
- יכולת התנהלות בסביבה ממוחשבת - חובה
- ידע באופיס ואאוטלוק- חובה
- עצמאות, אסרטיביות, ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת
|
תיאור תפקיד:
מרכיבי התפקיד: - ליווי אישי של הסטודנטים באופן רציף ותכוף כולל טיפול אישי והכוונה לגורמי תמיכה מתאימים להבטחת הצלחת הסטודנטים בלימודים.
- מעקב אחר ביצוע תכניות הלימודים והמאזנים האישיים.
- קשר מול מנהלי סטודנטים וסגל אקדמי.
- בנייה והובלת קורס ההכנה - "צעד לפני כולם" וכן תיאום ובקרה של מערך החונכות לסטודנטים.
- קיום שיחות חתך.
- ארגון מפגשים ואירועים לסטודנטים.
- שיווק האוניברסיטה בקרב צעירים מהחברה הערבית כולל יצירת קשר ושיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים ופעילים חברתיים.
- סיוע בהליכי המיון והקבלה של הסטודנטים ללימודים.
תחילת עבודה: מיידי היקף המשרה: היקף המשרה 100%, נדרשת גמישות בשעות העבודה. מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
דרישות:
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני. עברית וערבית ברמת שפת אם. תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת תמיכה והכלה. יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויכולת פתרון בעיות. ניסיון בעבודה עם צעירים מהחברה הערבית. כושר ביצוע ויכולות אדמיניסטרטיביות טובות. שליטה בישומי office. מחויבות לקידום חיים משותפים בחברה הישראלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז שירות באזור הרצליה דרוש/ה פקיד/ת תביעות תביעות אחריות מול הייצרן שעות מאוד גמישות, יכול להתאים כמשרת אם, סטודנטים אפשר כמשרה מלאה קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בתחום - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00102
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|