תיאור תפקיד:
חבררת Comblack מחפשת רפרנט\ית מט"י מט"ח באגף שו"ת ותפעול בחברה פיננסית מובילה בשפלה! אפיון מערכות ותהליכים פיננסיים: - נדרשת יכולת הבנת צרכי לקוח ותרגום צרכים עסקיים משלב הייזום לאפיון. - כתיבת אפיונים פונקציונאליים/מפורטים הכוללים התייחסות גם לתהליך העסקי וגם לפן הטכנולוגי. - ליווי תהליך הפיתוח והבדיקות ועד לכתיבת חוזר/נוהל לתהליך. נדרשת יכולת ניהול ממשקי עבודה ויצירת שיתופי פעולה לקידום משימות בתחומי האחריות, יכולת להניע ולכוון מקצועית, למידה ועבודה עצמית, יסודיות, ביצוע מספר משימות במקביל.
דרישות:
שנות ניסיון: ידע וניסיון של שנה ומעלה בניתוח תהליכים עסקיים ואפיון דרישות- חובה. מידע מקצועי (תוכנות וכדומה): מכוונים לאנשים שעבדו/עובדים בבנקים או מחברות אשראי- חובה ניסיון בתחום מטי מט"ח, פתיחת חשבון או איסור הלבנת הון- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17201
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף חולון דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך - קבלת קהל - מענה טלפוני - תיאום התקנות - התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה היקף משרה : א'-ה' 7:50-16:30 שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים, אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה תקתקנות - חובה סדר ושיטתיות בעבודה - חובה המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00855
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על משימות אדמיניסטרטיביות ובקרה
- קבלת אורחים וספקים , מתן מענה טלפוני
- אדמיניסטרציה תומכת למחלקות השונות בהתאם לצורך
- קבלת נהגים, ביצוע שקילות ובקרה
דרישות:
- אדיבות ושירותיות
- אחריות אישית , הגדלת ראש, יכולת עבודה מול ממשקים רבים
- קיימת אפשרות לשעות נוספות
- נכונות לעבודה במשמרות בוקר / ערב – חובה
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה המינהל הכספי – אגף הכנסות העירייה דרוש/ה: פקיד/ת קבלת קהל כפיפות: מנהלת מדור קבלת קהל תיאור התפקיד: · מתן מענה פרונטאלי ומענה בכתב לפניות תושבים בנושא ארנונה ואישורים לרשם המקרקעין · קבלת תשלום (קופה)
דרישות:
תנאי סף:· השכלה תיכונית מלאה, 12 שנות לימוד לפחות כישורים ודרישות נוספות:· תעודת בגרות מלאה – יתרון · יכולת ניסוח בעל פה ובכתב ברמה גבוהה · תודעת שירות גבוהה · יכולת עבודה תחת לחץ · הכרות עם מערכת האוטומציה - יתרון היקף המשרה: 100% דרגה: 5-7 בדרוג מינהלי או בדרוג מקביל שעות עבודה: ימים א’, ג', ד' 08:00-16:00, יום ב' 08:00-18:30, יום ה' 08:00-15:30 יש להעביר קורות חיים בעברית בצירוף המלצות ואסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נדרשים אחרים) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, בפקס 09-9529143 או במייל¹ [email protected]¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתולעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד ענייניםבכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
פקיד-ת קבלת קהל
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|