תיאור תפקיד:
חברה גדולה ויציבה מגייסת מזכיר/ת סניף לחטיבת הפרוייקטים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מיילים, הכנת מצגות, סיכומי ישיבות, טיפול במכרזים, שית"פ מול מחלקות וחטיבות שונות פנים וחוץ ארגוניות. מגוון משימות נוספות. משרה מלאה בלבד ללא אילוצי שעות בימים א-ה בין השעות 7:30-16:45. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!! מיקום: פארק המדע נס ציונה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכיר/ה מעל 3 שנים - חובה. ידע וניסיון בתוכנות האופיס - אאוטלוק, אקסל, וורד ו-PP - חובה. ראש גדול / תקתקן/ית / לויאליות. מוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות. תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד: פקידת קבלה ואחראית יומן מנכ"ל מיקום המשרה: פתח תקווה תיאור תפקיד: לחברת הייטק באזור המרכז דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואחראי/ת יומן מנכ"ל. התפקיד כולל: *ניהול היומן של מנכ"ל החברה ומנהלים בכירים *מתן שרותי אדמיניסטרציה לכלל החברה *תפעול שוטף של המשרד *מענה טלפוני וכן סיוע למחלקות נוספות בארגון (כספים, מש"א, שיווק, ניהול פרויקטים וכו'..) המשרה הנה משרה מלאה 09:00-18:00, ללא גמישות בשעות! תכולת תפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ותיאום פגישות תמיכה במנהלים שכפופים למנכ"ל זמינות בשעות מגוונות עבור המנכ"ל הזמנת כיבוד לפגישות מבחוץ הזמנת ציוד משרדי לכלל החברה הכנת חדרי ישיבות לפגישות אירוח והכנת קפה לאורחי הפגישה נסיעה לדואר פעם בשבוע אחריות על דיווחי הנוכחות במערכת הפרופרטיים לקיחת חלק בתהליכי קליטת עובדים ועזיבה (ימי הולדת BUY ME , מערכת ניהול עובדים) שעות עבודה 9-18
דרישות:
ניסיון של 1-2 שנים לפחות בתפקיד דומה בחברות הייטק -חובה שליטה בתוכנות ה Office- חובה אנגלית ברמה גבוהה (עבודה מול חו"ל) נכונות לעבודה מעבר לשעות במידת הצורך (אירוח מחו"ל/ פגישות חשובות / תקופה לחוצה מעבר לרגיל) *אחריות, ראש גדול, שירותיות, משרת אמון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00424
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתאגיד המים והביוב "קולחי משגב" דרוש/ה: מזכיר/ת חברה- מזכירת מנכ"ל החברה
- ניהול אדמיניסטרטיבי של החברההיקף משרה – 100%
- התחלת עבודה – מידית
- רק פניות מתאימות תענינה
- ממשקי עובדה עם מחלקות פנים ארגוניות ועם גורמי חוץ
- ניהול יומן, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש
- ריכוז מערך הרווחה בחברה- טיולים ,אירועי חברה , ימי גיבוש ועוד .
- ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות
- סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה ותפעול במגוון תחומים
- עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים.
- אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
דרישות:
- השכלה אקדמאית – יתרון
- ניסיון בעבודות אדמיניסטרטיביות
- בעל/ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות אופיס
- כושר ביטוי בכתב ובעל פה
- רישיון נהיגה ורכב – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה פיננסית באזור נתניה מחפשת עוזר/ת אישי/ת מוכשר/ת ומסור/ת, אחראי/ת על טווח רחב של משימות, מניהול יומנים וזימונים ועד כתיבת מצגות וניהול מידע. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים ותיאום פגישות של שותף החברה.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית והכנת חומרי ניהול ודוחות.
- עבודה בשיתוף פעולה עם עמיתים במחלקות אחרות.
- ניהול משימות מקצועיות ואישיות בהתאם להנחיות.
- קבלת פנים וסיוע בהכנת אירועי חברה.
דרישות:
דרישות: ניסיון בתפקידים אדמיניסטרטיביים – חובה. שליטה מלאה בשפות: רוסית, עברית - חובה. כישורים מעולים בתקשורת בין אישית ומקצועית. ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות Microsoft Office, במיוחד Excel ו-PowerPoint.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22932
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד: פקידת קבלה ואחראית יומן מנכ"ל מיקום המשרה: פתח תקווה תיאור תפקיד: לחברת הייטק באזור המרכז דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואחראי/ת יומן מנכ"ל. התפקיד כולל: *ניהול היומן של מנכ"ל החברה ומנהלים בכירים *מתן שרותי אדמיניסטרציה לכלל החברה *תפעול שוטף של המשרד *מענה טלפוני וכן סיוע למחלקות נוספות בארגון (כספים, מש"א, שיווק, ניהול פרויקטים וכו'..) המשרה הנה משרה מלאה 09:00-18:00, ללא גמישות בשעות! תכולת תפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ותיאום פגישות תמיכה במנהלים שכפופים למנכ"ל זמינות בשעות מגוונות עבור המנכ"ל הזמנת כיבוד לפגישות מבחוץ הזמנת ציוד משרדי לכלל החברה הכנת חדרי ישיבות לפגישות אירוח והכנת קפה לאורחי הפגישה נסיעה לדואר פעם בשבוע אחריות על דיווחי הנוכחות במערכת הפרופרטיים לקיחת חלק בתהליכי קליטת עובדים ועזיבה (ימי הולדת BUY ME , מערכת ניהול עובדים) שעות עבודה 9-18
דרישות:
ניסיון של 1-2 שנים לפחות בתפקיד דומה בחברות הייטק -חובה שליטה בתוכנות ה Office- חובה אנגלית ברמה גבוהה (עבודה מול חו"ל) נכונות לעבודה מעבר לשעות במידת הצורך (אירוח מחו"ל/ פגישות חשובות / תקופה לחוצה מעבר לרגיל) *אחריות, ראש גדול, שירותיות, משרת אמון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00424
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים של מנהל החטיבה, ושל הנהלת החטיבה (3 מנהלים נוספים)
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד עבודה מול ממשקים רבים בארגון, לרבות רשת המכירות הכנת מצגות לאירועים שונים
הכנת חומר להדרכות ארגון אירועי חטיבה תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה עבודה מול משרד פרסום / חברות הפקה
דרישות:
ימי עבודה- א-ה- שעות העבודה – 09:00-18:00, נכונות לשעות נוספות ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, ניסיון בתפעול שיווק – יתרון, אדמיניסטרציה- חובה שליטה מעולה באופיס ניסיון בשיווק/ הפקות – יתרון משמעותי עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון רב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14217
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת. תיאור התפקיד: טיפול שוטף ומקיף בכל נושאי המשרד כגון: ניהול יומן, ניהול משימות, מכתבים ורכש. עבודה מול מגוון ממשקים פנים וחוץ ארגוניים . ריכוז מערך הכשרות תומכות חינוך (החל משלב הרישום, מעקב ביצוע וניהול הכספים). עבודה על תוכנה ייעודית לניהול מערך הקורסים. רישום וקליטה לקורסים והשתלמויות. משררה מלאה.
דרישות:
תואר ראשון ממוסד המוכר ע"י המל"ג. שליטה מלאה בתוכנות: Excel, Word, Outlook ניסיון מקצועי בהפעלת תוכנות מחשב. יכולת עבודה עצמאית במגוון רחב של משימות. יכולת עבודת צוות וטיפוח יחסים בין אישיים. יכולת עבודה מדויקת וקפדנית. שירותיות ואסרטיביות. יצירתיות וראייה חדשנית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200360
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|