תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת HELP DESK התפקיד כולל כולל מתן תמיכה טכנית למשתמשי החברה, פתרון תקלות מרחוק, ניהול הרשאות במערכות שונות ועבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת פתרון תקלות בהשתלטות מרחוק באמצעות תוכנות ייעודיות, ניהול הרשאות משתמשים במערכות בקרה דרך Active Directory ניהול הרשאות לוקאליות עבור מערכות שאינן מחוברות ל־Active Directory, עבודה מול מחשבי VDI מתן תמיכה במערכות אבטחת מידע משרה מלאה בבני ברק
דרישות:
ניסיון קודם במרכז תמיכה טכנית או כטכנאי PC מארגון ידע וניסיון בתוכנות להשתלטות ולעבודה מרחוק שליטה בניהול הרשאות משתמשים (AD) ניסיון בעבודה מול מערכות VDI ומערכות אבטחת מידע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75162
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|