תיאור תפקיד:
Priority Software היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות ERP חדשניים וגמישים לעסקים קטנים ובינוניים. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, פיתחה Priority מערכת ERP בתחום המלונאות והתיירות הניתנת להתאמה אישית, המסייעת לבתי מלון לייעל את פעילותן ולהאיץ את הצמיחה העסקית.
אנחנו מחפשים Customer Support Representative להצטרף לצוות ה- Support המקצועי שלנו.
התפקיד כולל:
• מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות שלנו (בתי מלון בארץ ובחול)
• אבחון תקלות טכניות, תיעוד והכוונת משתמשים לפתרון
• הדרכות וליווי הלקוחות בשימוש נכון במערכת (מרחוק ופרונטלי בבית הלקוח)
• שיתוף פעולה עם ממשקים בארגון כמו בודקי תוכנה, אנשי פיתוח ומוצר למתן מענה מלא ללקוחות
• העבודה במשרדי החברה, במשרה מלאה, ימים א’–ה’, 08:30–17:30
דרישות:
• ניסיון קודם בתמיכה טכנית או שירות לקוחות בתחום מערכות מידע – חובה
• זיקה טכנולוגית והבנה תהליכית טובה
• תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה מהירה
• תואר ראשון במערכות מידע או הכשרה מקצועית רלוונטית – יתרון
• היכרות עם בסיסי נתונים (SQL) – יתרון