תיאור תפקיד:
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית ("רשות החדשנות"), היא תאגיד ציבורי המופקד על תעשיית ההייטק בישראל ומשימתו לפתח את התחרותיות של ישראל מול האבים אחרים של חדשנות בעולם. רשות החדשנות משקיעה מדי שנה מענקים במאות חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכן ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן במוסדות מחקר המבצעים מחקר יישומי. כמוכן עוסקת הרשות בפיתוח מדיניות והסרת חסמי צמיחה בהיבטי רגולציה, מיסוי ועוד.
חטיבת הכספים ברשות אחראית על הפעילות הפיננסית של הרשות, דוחות הכספיים, פיקוח על התקציב, בדיקה ואישור הסכמי התקשרות ותמיכות, תשלומים, בקרות וביקורות פיננסיות, ניהול מערך השכר, גבייה וניהול החובות, הנהלת חשבונות, בקרה על פרויקטים פיננסים מול האיחוד האירופי, מענה למשרד האוצר וגורמים מפקחים ועוד.
התפקיד כולל · ריכוז מערך הגביה בחטיבת הכספים; ביצוע פעולות גבייה, מיפוי ומעקב אחר החובות, השתתפות בדיונים ובאיפיון מערכת המידע, ממשקים מגוונים.
· בקרה ומעקב פיננסי על פרויקטי חדשנות במימון האיחוד האירופי.
· ביצוע משימות חשבונאיות.
דרישות:
תנאי סף: · לימודי תואר ראשון/שני לתואר אקדמי במוסד להשכלה גבוהה בתחום כלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים או תחום רלוונטי
· יתרת לימודים כשנה וחצי לפחות
· ידע באקסל ובישומי OFFICE
· יחסי אנוש מצויינים
· חריצות, יסודיות
דרישות המהוות יתרון: · נסיון בעבודה עם מערכות מידע
· נסיון עבודה קודם בתחומים פיננסים וכלכליים
מקום העבודה הינו במשרדי הארגון בירושלים
תחילה העסקה מידית
היקף המשרה הינו עד 120 שעות חודשיות (יומיים וחצי מלאים בשבוע לפחות) בשכר סטודנט
קורות חיים ניתן לשלוח עד לתאריך 24.11.2025 בשעה 23:59.