תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת איש/אשת תמיכה לארגון תקשורת גדול הממוקם בתל אביב. תיאור התפקיד: - מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון
- איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב וציוד קצה
- מתן שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך
דרישות:
- ניסיון קודם של כשנתיים בתפקיד דומה
- ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות
- ידע מעמיק בהתקנה, הסרה, פתרון בעיות
- ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה - כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים / ניידים וחדרי ישיבות
- ידע ב- Active Directory : הקמת משתמשים, הסרת נעילות וזיהוי תקלות – יתרון משמעותי
- ניסיון בסביבות מיקרופוסט 365 כולל Office , ZOOM, TEAMS F5 ועוד
- ניסיון ב- entre I'd, Dameware
- ידע במערכות וכלים של גיבוי ושחזור תחנות קצה – יתרון
- יכולת למידה, שירותיות, עצמאות, יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23968
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|