תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה המציעה מערכת חדשנית ומקיפה לניהול חשבונות, המבוססת ענן דרוש/ה תומך/ת טכני/ת. במסגרת התפקיד: מענה בכתב ללקוחות של החברה - רואי חשבון, מנהלי חשבונות, יועצי מס. משרה היברידית - 3 ימים מהבית! קליטה ישירה לחברה. מיקום - הרצליה.
דרישות:
הכרות וניסיון בהנהלת חשבונות/ ידע בפיננסים -חובה. ניסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי - יתרון משמעותי. ;יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין אישית מעולה. בעל/ת קליטה ותפיסה טכנולוגית עמוקה ומהירה, חשיבה אנליטית, ניתוח בעיות ומחשבה על פתרונות. בעל/ת יכולת התנסחות מעולה ומהירה בכתב, בצורה מתומצתת, ברורה וללא שגיאות כתיב ודקדוק. בעל/ת תשתית ומנטליות לעצמאות ללא פיקוח הדוק. בעל/ת ראיה רחבה, מוטיבציה ורצון להתפתח במשרה לטווח ארוך. הכרות עם מערכות ארגוניות כגון CRM, ERP וכד' - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
230638
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|