דרושים בתל אביב- משרות פנויות באדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 90 משרות עבודה בתל אביב- משרות פנויות באדמיניסטרציה

חיפוש עבודה בתל אביב מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: רמת גן וגבעתיים, פתח תקווה, חולון ובת-ים.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

RecruitX

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת בוטיק בתחום המדיה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה.
דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה- חובה
שליטה מלאה ביישומי מחשב (,Excel,Office, Outlook)- חובה
ניסיון/ ידע בהנהלת חשבונות- יתרון
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) - חובה
יכולת התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה מאוד - חובה.
ראש גדול, אחריות, סדר וארגון, חריצות, תשומת לב לפרטים, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3289
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

עידור מחשבים בע"מ

18/04/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד דורש יכולות מכרתית ואדמיניסטרציה,
במסגרת התפקיד חלוקת לידים לסוכני המכירות, מעקב וקידום תהליכי מכירה
והגדלת מכירות החברה.
מענה טלפוני להזמנות מלקוחות פרטיים ועיסקיים – (כולל שרות והצעות מחיר)
טיפול בלידים חמים בלבד
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל הפקת דוחות
דרישות:
ניסיון בטלמיטיניג / מכירות טלפוניות - חובה
חוש מסחרי – הכרחי
נכונות למשרה לטווח רחוק
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5076
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"לית

נ.ת.ב

18/04/2024

תיאור תפקיד:
· סיוע מקצועי ואישי לסמנכ"לית  תוך זמינות ומענה למטלות לכל צורך.
· אדמיניסטרציה שוטפת: ניהול יומנים, מענה למיילים, מענה לטלפונים, תיוק מסמכים, הכנת חומרים לישיבות ודוחות הנהלה.
· עבודה מול ממשקים פנימיים (עובדים) וחיצוניים (קבלנים, ספקים, לקוחות) במידת הצורך. לרבות עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
שליטה טובה מאוד ביישומי Office (Word, Excel, Outlook)- חובה
עברית טובה- יכולת התנסחות בכתב והתבטאות בע"פ.
שירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
יציבות ונכונות לטווח ארוך - מוסר עבודה.
***משרה מלאה+נכונות לשעות נוספות*** 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1217
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול תביעות דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים

לחברת ניהול תביעות דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים

חסוי

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ניהול תביעות (נ.ת.ב) דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים,
טיפול בתקלות ומעקב אחר שידור התשלומים דרך מערכות המידע.
עבודה מול חברות הביטוח ומול מחלקת הנהלת חשבונות עד להשלמת מעגל התשלום.
דרישות:
יכולת ניתוח נתונים באמצעות אקסל- חובה
רקע בהנהלת חשבונות או תמחיר או ניהול ספקים- יתרון
לימודים בעלי רקע כלכלי- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1211
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש\ה מזכיר\ה בת''א

דרוש\ה מזכיר\ה בת''א

חברה פיננסית מובילה

18/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש\ה מזכיר\ה למשרה מלאה 
התפקיד כולל: 
- מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות ועובדי החברה 
- תיאום פגישות
- הוצאת חשבוניות
- ניהול עבודת גבייה לרבות עבודה מול מנהלי החברה וביצוע גבייה מול לקוחות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - חובה
אנגלית ברמת הבנה וכתיבת מיילים - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה - ימים א' עד ה' 8-17
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00182
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

המימד השלישי גיוס והשמה 3

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות
דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL.
העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה
ניסיון בעבודה עם לקוחות
כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב
יכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-17219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול

רפרנט/ית תפעול

המימד השלישי גיוס והשמה 3

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בפ"ת דרוש/ה רפרנט/ית לסוכנות ביטוח בפ"ת.משרה גמישה בין 5-7 שעות יומיות, אפשרות לעבודה מהבית!
התפקיד כולל-
* מתן מענה ללקוחות קיימים והכנת הצעות ללקוחות חדשים.
*מעקב מול חברות הבטוח ובתי ההשקעות- עדכון פרטים אישיים,עדכון מוטבים,הפקת פוליסות, גביית פרמיה ראשונה בפוליסת פרט.
*מעקב אחר קבלת מסמכים ותקינותם.
*עדכון סטטוס במערכות ועדכון המבוטחים.
*טפול בריג’קטים המתקבלים מחברות הבטוח ומצוות התפעול.
*שליחת דוחות/העתקי פוליסות למבוטחים.
דרישות:
*יכולת עבודה עם ריבוי מערכות והתמודדות עם מספר משימות במקביל.
* ידע וניסיון בפנסיה, פיננסים וביטוחי חיים
*אחריות אישית, יסודיות,שירותיות, מוסר עבודה גבוה,כושר ביטוי, תקשורת טובה.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא - הרצליה

דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא - הרצליה

סיתר (1993)שיווק ומשאבי אנוש

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת יבוא/יצא ושיווק מותגי יוקרה לבית, למשרדי החברה בהרצליה, דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא
  • היקף המשרה, גמיש בין 7ל 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
  • בשעות פעילות המשרד 08.00- 17.00.
  • אפשרויות קידום
  • העבודה באווירה משפחתית, תומכת ונעימה.
דרישות:
  • שליטה בשפה האנגלית ו/או הצרפתית
  • ידע ב2 השפות יתרון
  • שליטה בתוכנות office
  • ידע בחשבשבת י- יתרון
  • ניסיון בתחומי היבוא הכרחי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 1409
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

חברה דסקרטית

18/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!
במסגרת התפקיד: קידום פרוייקטים שונים באופן עצמאי בתחום התשתיות, תיאום בין גורמים שונים כולל גורמים צד ג'. מעקב אחרי משימות בפרוייקטים. תיאום פגישות וניהול יומן. עבודה מול גופים ציבוריים כגון: נתיבי איילון, עיריות, נת"ע.
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמאית - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתפקידי ניהול אדמיניסטרציה או כעוזרת אישית למנכ"ל - רצוי
ניסיון עבודה בחברת הנדסה \ ניהול פרויקטים - יתרון
ניסיון בניהול וקידום פרויקטים- חובה
ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון
ידע בתוכנות OFFICE- חובה
ידע בתוכנת AUTOCAD- יתרון
ניסיון עבודה בתחום ה document control- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04319
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה

דרוש/ה מזכיר/ה

יחידת סמך במשרד ראש הממשלה

18/04/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:
  • ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
  • טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
  • אישורי כניסה
  • ריכוז חומר לדיונים
  • מעקב אחר משימות האגף
  • נאמני / ות משא''ן אגפי
  • ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
  • ריכוז וועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
אזור: מרכז- שפלה
דרישות:
  • בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:
  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:
  • יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
  • יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
  • יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
  • לקיחת אחריות, "ראש גדול"
  • יכולת קבלת מרות
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ
למתאימים.ות:
  • סביבת עבודה נעימה ומעניינת
  • תנאי עבודה מצויינים
* רלבנטי מאיזורים: באר שבע, שפלה, ת"א, מרכז
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00017
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר /ה למשרד רו"ח מוביל - החלפה לחל"ד

מזכיר /ה למשרד רו"ח מוביל - החלפה לחל"ד

פאהן קנה ושות'

18/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה מזכיר /ת שותפים - משרה זמנית (החלפה לחל"ד)
העבודה במשרה מלאה בשעות 8:30-17:00 במשרדנו בתל-אביב
במסגרת התפקיד:
- ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים
- עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל
ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל)
שליטה טובה באנגלית
שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office
אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00097
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

18/04/2024

תיאור תפקיד:

למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה.
בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר.
תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית.
:על התפקיד
התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת
צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד.
• הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות.
• אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה.
• ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של
העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד
בחגים ואירועים מיוחדים.
• הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית
תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו .
• מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7)
• יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות.
• אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול
אדמינסטרטיבי.
• אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה -
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה.
● זיקה לבע"ח -חשוב!
● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים
● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה
● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה
● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון.
● כושר ארגון ניהולי ופיקוח
● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה
● בעלי יחס אנוש מעולה
● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 654652
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

Deloitte

18/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת ניהול זמן וארגון
שירותיות גבוהה, סבלנות
חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
שיקול דעת וקבלת החלטות
מקצועיות
מוטיבציה גבוהה
אחריות, תגובה מהירה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

Deloitte

18/04/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00378
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

18/04/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!