תיאור תפקיד:
אחראיות על כל הנהלת החשבונות: לקוחות, בנקים, ספקים ומלאים. הכנת חומרים למשרד רו"ח, דיווחים רבעוניים, עד מאזן. סוג 3 עד מאזן- חובה, ניסיון של 5 שנים לפחות בכל הנהלת החשבונות, ניסיון בעבודה על חשבשבת- יתרון משמעותי, זמינות למשרה מלאה ושעות נוספות במידת הצורך. ניידות חובה
דרישות:
אחראיות על כל הנהלת החשבונות: לקוחות, בנקים, ספקים ומלאים. הכנת חומרים למשרד רו"ח, דיווחים רבעוניים, עד מאזן. סוג 3 עד מאזן- חובה, ניסיון של 5 שנים לפחות בכל הנהלת החשבונות, ניסיון בעבודה על חשבשבת- יתרון משמעותי, זמינות למשרה מלאה ושעות נוספות במידת הצורך. ניידות חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6506
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• Managing and responsible for the bookkeeping and payroll department in Israel. • Responsible for all the Group's financial statements including the Group's monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns. • Responsible for the salary. • Responsible for reporting to the Chief Scientist. • Responsible for payments to suppliers. • Responsible for budget versus actual at the monthly level. • Responsible for monthly cash flow. • Addressing professional issues in both accounting and taxation.
דרישות:
• Managing and responsible for the bookkeeping and payroll department in Israel. • Responsible for all the Group's financial statements including the Group's monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns. • Responsible for the salary. • Responsible for reporting to the Chief Scientist. • Responsible for payments to suppliers. • Responsible for budget versus actual at the monthly level. • Responsible for monthly cash flow. • Addressing professional issues in both accounting and taxation. **Please Apply your CV in WORD Document
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
829257
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה מצליחה מגייסת מנהל /ת חשבונות סוג 3 עד מאזן.התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות. עבודה מול לקוחות וספקים, רישום חשבוניות, ניהול תיקי יבוא, התנהלות מול בנקים, עבודה מול מחלקות נוספות בארגון כולל מחלקת רכש / סחר / שיווק, מגוון משימות נוספות במחלקה.
- כמו כן עבודה בתוכנת פריוריטי ואקסל מתקדמים.
- משרה מלאה בלבד בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 / 9:00-18:00 חובה ללא אילוצים!
- עובד/ת חברה החל מהיום הראשון - שכר ותנאים מצויינים!!!
דרישות:
- תעודת הנח"ש סוג 3 - חובה.
- ניסיון בהנהלת חשבונות עד מאזן מעל 5 שנים - חובה.
- ניסיון מחברות בתחום התעשייה / ייצור / ייבוא - חובה.
- ידע וניסיון בתוכנת פריוריטי - חובה.
- ניסיון בתפקיד גביה / כספים - יתרון משמעותי.
- זמינות למשרה מלאה בימים א-ה.
- יחסי אנוש טובים.
- מוסר עבודה גבוה, דייקנות ויכולת למידה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2070
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - באר שבע, דימונה, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם! הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים. המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית. התפקיד כולל: ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM. ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים. ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע) זיקה טכנולוגית אנגלית ברמה גבוהה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00391
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מנה"ח ראשי/ת לניהול מח' הנה"ח,,5-8 ש"נ בניהול מח' הנה"ח,ניהול צוות מנה"ח,סוג 3, פריוריטי,אקסל
מנה"ח ראשי/ת לניהול מח' הנה"ח,,5-8 ש"נ בניהול מח' הנה"ח,ניהול צוות מנה"ח,סוג 3, פריוריטי,אקסל
מנה"ח ראשי/ת לניהול מח' הנה"ח,,5-8 ש"נ בניהול מח' הנה"ח,ניהול צוות מנה"ח,סוג 3, פריוריטי,אקסל
חברה דיסקרטית
19/04/2024
תיאור תפקיד:
*רמלה: לחברת ייבוא ושיווק דרוש/ה מנה"ח ראשית * 5-8 ש"נ כמנה"ח ראשי/ת, ניסיון בניהול צוות הנה"ח, תעודת הנה"ח סוג 3, פריוריטי, אנגלית ברמה טובה – חובה* *דרישות התפקיד*: 1. ניהול מחלקת הנה"ח 2. ניהול צוות של מנה"ח 3. עבודה מול בנקים 4. אחריות לסגירת מאזן 5. טיפול במוסדות 6. תשלומים לספקים
דרישות:
1. 5-8 ש"נ כמנה"ח ראשי/ת - חובה 2. ניסיון בניהול צוות מנה"ח – חובה 3. תעודת הנה"ח סוג 3- יתרון 4. ניסיון בפריוריטי – חובה 5. ניסיון באקסל מתקדם - חובה 6. אנגלית ברמה טובה -חובה 7. יכולת ניהול וארגון *תנאי העבודה*: 1. א-ה, 08:00-16:00, ללא גמישות 2. נסיעות ותנאים סוציאליים בהתאם לחוק המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. נא לשלוח קו"ח מעודכנים במבנה וורד וציפיות שכר. רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00253
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל״ן מובילה באירופה דרוש/ה חשב/ת למשרת רילוקיישן מלא למערב אירופה
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות יתרון לניסיון בבקורת חברות נדל״ן אנגלית ברמה גבוהה זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4832
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
עוזר/ת חשב
עוזר/ת חשב
עוזר/ת חשב
ESR
19/04/2024
תיאור תפקיד:
לחברה מהמובילות בשוק בת"א דרוש/ה עוזר/ת חשב התפקיד כולל: הכנת דוחות כספיים, פיתוח דוחות בקרה ודוחות הנהלה אחריות כוללת על פרויקטים נבחרים בהיבט הפיננסי עבודה מול רשויות
דרישות:
- רו"ח מוסמך - אקסל ברמה גבוהה - יכולת עבודה בצוות ויכולת הנעת תהליכים - ניסיון בנדל"ן - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19458
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements. The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses. Various tasks performed: 1. Payments process 2. Month closing tasks 3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly 4. Ensure that receivables are collected promptly 5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement 6. Maintain the chart of accounts 7. Maintain the petty cash fund 8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher) ● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional ● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must ● 3 year Experience in payroll ● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance. ● English at an advanced level (both spoken and written) ● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage) ● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage) ● Basic skills in Microsoft Excel – must ● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations ● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload ● Diligent and methodic
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
כלכלנ/ית למחלקת דיאגנוסטיקה תיאור התפקיד ניהול פיננסי של פרויקטים ושירותים: הבנת תנאי החוזים/מכרזים בקרה על ההכרה בהכנסות ובהוצאות עקוב אחר הביצועים בפועל מול התקציב תמיכה בסגירה פיננסית של דוחות כספיים (דוח רווח, דוח הפסד, יתרה גיליון), כולל הכנת דוחות סיום חודשיים ורבעוניים תמיכה בהכנת תחזיות חודשיות תמיכה בניתוח ביצועים מול תחזית והכנת מצגת להנהלה עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים (בארץ ובחו"ל)
דרישות:
BA בכלכלה- חובה אקסל - רמה מעולה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות עברית - שוטפת- חובה אנגלית - שוטפת - חובה רוסית- יתרון יכולת אנליטית והתמצאות במערכות מידע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
912168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
** הזדמנות כניסה לפירמת רו"ח גלובלית מובילה ** למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מתמחה לביקורת אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם העבודה במשרה מלאה, בסניף תל-אביב
דרישות:
· לאחר בחינות מועצה - חובה · שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית - חובה · זמינות להתחלה מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00099
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית גלובלית בתחום התעשייה דרוש/ה חשב/ת במסגרת התפקיד: • עריכת דוחות כספיים שנתיים ורבעוניים מאוחדים בהתאם לכללי IFRS ותקנות ניירות ערך לחברה ציבורית הנסחרת בת"א. • אחריות על תהליך סגירת חודש/רבעון בחברה ובחברות הבנות. • עריכת דוחות חודשיים ניהוליים, לרבות תקציב מול ביצוע רווח והפסד, דוחות מכירות וכיו"ב. • טיפול בתחומי חשבות שוטפים ופיקוח על עבודת הנה"ח. • סיוע בהכנת תקציבים, תחזיות ובבקרה תקציבית. • עריכת דוחות התאמה למס. משרה מלאה בתנאים מעולים התפקיד כולל רכב
דרישות:
• חובה - רואה חשבון, יוצא אחד מהמשרדים הגדולים • חובה - ניסיון בתפקיד אחד לאחר משרד כחשב/ת או ע. חשב- חובה • ניסיון בחברה ציבורית עם חברות בנות בחו"ל- יתרון • ניסיון בעריכת ואיחוד דוחות כספיים שנתיים ורבעוניים בהתאם לכללי IFRS ותקנות ניירות ערך לחברה ציבורית הנסחרת בת"א • ניסיון בעבודה באחת ממערכות ה-ERP המובילות • שליטה מעולה בתוכנת Excel • אנגלית ברמה גבוהה – דיבור, קריאה, כתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01067
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עם ידע בחשבות שכר במחלקת ה-BPS מחלקה ייחודית שמבצעת פרוייקטים מתקדמים וייחודים עם לקוחות בינלאומיים גדולים, אופק, צוות מגובש ומקצועי מאד. משתמשים בכלים טכנולוגיים ומערכות מתקדמות. התפקיד מוגדר כמשרה מלאה + שעות נוספות. במסגרת התפקיד: אחריות כוללת על הנהלת החשבונות של חברות ישראליות וחברות בינלאומיות שפועלות בישראל. התפקיד כולל טיפול ואחריות על הנהלת חשבונות מא’ ועד ת’. ידע וניסיון בלקוחות, ספקים, תזרים מזומנים, התאמות בנקים, דיווחים שוטפים לרשויות המס ודוחות שנתיים למוסדות. תקשורת מול מנהלי הכספים והחשבים של החברות בארץ ובחו"ל. העבודה הינה במשרדי החברה בתל אביב/מהבית ו/או במשרדי הלקוח.
דרישות:
ניסיון של 8 שנים לפחות נסיון עם לקוחות בתחום הייטק- יתרון ידע וניסיון בתוכנות/ ERP : חשבשבת, רווחית, פריוריטי, סאפ ביסנס 1 , אורקל, SH4 SAP , .NS ידע וניסיון בתוכנות שכר: מיכפל, שיקלולית אנגלית ברמה טובה מאד, כתיבה וקריאה. יכולת לעבודה מאתגרת ומאומצת יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים. יכולת למידה עצמית. תקשורת בינאישית מצוינת עם קולגות ולקוחות. יכולת טובה לעבוד בצוות.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00413
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת בת המנוהלת כיחידה עסקית דרוש/ה חשב/ת סגירת הדיווחים החודשיים, הרבעוניים והשנתיים של קבוצת החברות. דיווח רווח והפסד ומאזן חודשי הכנה ואיחוד הדוחות הכספיים החודשיים והתאמתם לחוברת הבקרה הכנה ואיחוד הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים
דרישות:
התמחות במשרדי big4 שנה עד שנתיים ניסיון בתפקידי ע.חשב בארגון אנגלית ברמה גבוהה מאוד ניסיון בעבודת ממשקים אינטנסיבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
710960
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
גם בשנת 2021, כמו בשנים קודמות, פאהן קנה ניהול בקרה מדורגת כ מספר 1 בישראל בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך להיות שותפ/ה להצלחה, לעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם ולעשות תפקיד משמעותי ומרתק – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מתמחים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
לאחר שנת השלמה – יתרון! לאחר מבחני מועצה – יתרון! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה ג'וניור/ית לתפקיד התחלתי בצוות העוסק במתן שירותי ייעוץ בעולמות ביקורת פנימית וניהול סיכונים במגוון רחב של חברות במגזר תעשייה, נדל"ן, פארמה ועוד. התפקיד כולל: השתתפות והצגת דוחות בוועדות ביקורת, הובלה של ביקורת פנים משלב תכנית הביקורת ועד לכתיבת הדוח באופן עצמאי ניתוח תהליכים תוך זיהוי סיכונים בתהליך ניהול עצמי וניהול של ריבוי משימות, עבודה תחת לחץ של לוחות זמנים
דרישות:
תואר ראשון בחשבונאות / כלכלה / מנהל עסקים / משפטים אנגלית ברמה גבוהה מאוד אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00409
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|