דרושים בפתח תקווה- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 184 משרות עבודה בפתח תקווה- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - תל אביב

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - תל אביב

א. ארם שירותי חשבונאות בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח הממוקם בתל אביב, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות 
  • היקף: משרה מלאה בימים א' -ה' - ישנה גמישות בשעות ומתאים גם למשרת הורים.
  • ניהול תיקי לקוחות, עריכת משכורות, דיווחים לרשויות והנהלת חשבונות. 
  • ישנה נגישות לתחבורה ציבורית ( רכבת קלה, רכבת, אוטובוסים רבים)
דרישות:
  • ניסיון מוכח של 1-2 שנים בהנהלת חשבונות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר למשרד רו"ח BAKERTILLY

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר למשרד רו"ח BAKERTILLY

Bakertilly Israel

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר
התפקיד כולל הנה"ח עד רמת מאזן, תשלומים, דו"חות מע"מ מקוונים, ספקים, פקודות יומן, התאמות בנקים, דיווחים שוטפים למוסדות.
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2 או 3- חובה.
* 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות במשרד רו"ח - חובה.
*ניסיון בתוכנת חשבשבת חלונות- חובה.
* תעודת חשב/ת שכר- עדיפות
*רמה מקצועית גבוהה, מוטיבציה, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית, אמינות ולויאליות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רואה/ת חשבון // רמת גן

דרוש/ה רואה/ת חשבון // רמת גן

מועלם גלזר ענבר חוניו ושות' בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח באווירה משפחתית - דרוש/ה רואה/ רואת חשבון !
מיקום: רמת גן - מתחם הבורסה
משרה מלאה: קיימת גמישות בשעת התחלת העבודה אך לא במספר שעות העבודה,
יום אחד בשבוע מהבית.
דרישות:
ניסיון של שנתיים כסניור בדוחות של חברות ציבוריות - חובה.
ידע בתקנים בקורת IFRS
ידע בחשבשבת 
שליטה בתוכנות SAP קונטו/ שרוני או דומה.
שליטה טובה מאוד באנגלית
יכולת עבודה עצמאית .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-669
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ייעוץ ונדל"ן משגשגת ויוקרתית הממוקמת בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחיד/ה עד מאזן

לחברת ייעוץ ונדל"ן משגשגת ויוקרתית הממוקמת בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחיד/ה עד מאזן

מגייסת

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ ונדל"ן משגשגת ויוקרתית הממוקמת בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחיד/ה עד מאזן.
התפקיד הינו יחיד ואמון על כל הנהלת החשבונות והשכר בארגון מקצה לקצה.
אחריות על פקודות יומן, רישום כל התנועות, התאמות, דיווחים ודוחות.
הכנת משכורות, תשלומים לספקים,
הטמעת מערכת הנהלת חשבונות ושכר בתוך הארגון.
מענה טלפוני לספקים, דיווחים למע"מ ומס הכנסה, עבודה מול מוסדות ורשויות
תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון של כ -3 שנים כמנהלת חשבונות עד מאזן – חובה
 שליטה מלאה בתוכנת פריורטי / SAP / ORACLE - יתרון
שליטה טובה ביישומי OFFICE - חובה
יכולת עבודה עצמאית
נכונות לעבודה מאומצת עם ריבוי משימות
מוסר עבודה גבוה, לויאליות, אחריות ו"ראש גדול"
אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2787
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

Bookkeeper and Payroll Controller (Tel Aviv)

wojo

25/04/2024

תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy
and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements.
The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses.
Various tasks performed:
1. Payments process
2. Month closing tasks
3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly
4. Ensure that receivables are collected promptly
5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement
6. Maintain the chart of accounts
7. Maintain the petty cash fund
8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher)
● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional
● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must
● 3 year Experience in payroll
● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance.
● English at an advanced level (both spoken and written)
● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage)
● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage)
● Basic skills in Microsoft Excel – must
● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations
● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload
● Diligent and methodic
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00036
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עורך/ת דין

דרוש/ה עורך/ת דין

Deloitte

25/04/2024

תיאור תפקיד:
צוות המומחים שלנו מספק ייעוץ ממוקד בנושאי מיסים עקיפים ומלווה חברות בכל הנוגע להיבטים אלו.
את המחלקה מובילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עבר ברשות המיסים ובייעוץ לחברות.
ליווי חברות בכל הנוגע להיבטי מיסים עקיפים לרבות ייצוג בדיוני שומות, השגת פרה- רולינג מרשות המיסים ומתן חוות דעת.
אופטימיזציה בדיווחי המע"מ להקטנת נטל המס ומע"מ בינלאומי .
ליווי בעסקאות מורכבות, מקומיות או בינלאומיות- סיוע בבניית תכנית מיקפה, המתחשבת בהיבטים הנוגעים למיסים עקיפים, באופן שמבטיח אופטימיזציה בתשלומי מס.
תכנון מראש של מבנה הפעילות למקסום הזכאות לניכוי מס תשומות ( החזרי מע"מ).
עסקאות בינלאומיות- תכנון תשלומי מס היבוא, היצוא, והמכס, במטה לצמצם את תשלומי המס על המוצרים הרלוונטים.
דרישות:
    תואר ראשון במשפטים - חובה
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה
    ניסיון של שנה במיסים עקיפים - יתרון
    ניסיון מפירמות רו"ח/ עו"ד גדולים - יתרון
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00398
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת לחשבת שכר

עוזר/ת לחשבת שכר

Logica-IT

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובאלית ומצליחה דרוש/ה עוזר/ת לחשבת שכר.
היברידיות אחת לשבוע ותנאים מצויינים למתאימים!
רק פניות מתאימות יענו
דרישות:
ניסיון בתחום- חובה
קורס חשבות שכר - חובה
ידע באקסל - חובה
ידע בחילן - יתרון
המשרה פונה לשני המינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15377
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ל-Deloitte דרוש/ה רו"ח מנוסה למחלקת מיסוי נדל"ן

ל-Deloitte דרוש/ה רו"ח מנוסה למחלקת מיסוי נדל"ן

Deloitte

25/04/2024

תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף לצוות המוביל את המיסוי בעסקאות מקרקעין של יחידים, חברות הפרטיות, בינוניות וגדולות במשק.
התמקצעות בענף מיסוי הנדל"ן ,התחדשות עירונית, עסקאות קומבינציה, ליווי מס שוטף, הכנת אישורים מיוחדים, טיפול ומענה לסוגיות מס וליווי קבלת אישורים מראש מרשות המיסים.
דרישות:
    ידע במיסוי בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין.
    ניסיון של 3 שנים לפחות במיסוי עסקאות במקרקעין- חובה
    יכולת עבודה עצמאית לרבות כתיבה ברמה גבוהה
    טיפול שוטף בנושאי מס מול רשויות המס.
    ידע במיסוי חברות.
    אנגלית ברמה גבוהה קריאה וכתיבה
    עבודה בביג 4 או במשרדי עוה"ד בתחום מיסוי מקרקעין – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00416
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות שכר ללשכת השירות

לחברת תוכנה דרוש/ה ראש צוות שכר ללשכת השירות

Synel-Mll Payway

25/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.במסגרת התפקיד:
דרוש/ה ראש צוות שכר ללשכת השירות
התפקיד כולל אחריות ניהול צוות חשבי שכר בלשכת שירות ללקוחות החברה וניהול מיישמי שכר
מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה
משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
תואר אקדמאי ממוסד לימודים מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה – חובה
תעודת חשב שכר מלשכת רואי החשבון – חובה
ניסיון בניהול חשבי שכר – חובה
ניסיון בניהול לקוחות – חובה
אחריות על מחזור הכנסות של 20-30 מיליון – חובה
הכרות עם מערכת הרמוני שכר - חובה
7 שנות ניסיון בחשבות שכר - חובה
הסמכה בניהול חשבונות סוג 2/3 – יתרון
נכונות לשעות נוספות
אנגלית - קרוא/כתוב/דיבור ברמה גבוהה
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00014
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית אשראי

אנליסט/ית אשראי

חברה דיסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי יציב ומוביל דרוש/ה אנליסט/ית אשראי לחטיבה העסקית
אחריות על ארגון וניהול עסקאות אשראי בארץ ובחו"ל בתחומים שונים לרבות נדל"ן ומימון פרויקטים
ארגון והשתתפות בבניית העסקה ,איתור מממנים , ניהול התהליכים מול המממנים במהלך חיי העסקה
הבנה טובה של עולם האשראי העסקי
ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים
ניהול משא ומתן
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים
שנתיים ניסיון בתפקידי אשראי דומים בארגונים פיננסיים
אנגלית ברמה טובה
כושר הבעה בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 778084
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מבקר/ת פנים מנוסה

מבקר/ת פנים מנוסה

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל.
אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו!
אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה!
2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה!
3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לחברות סטארט אפ והייטק

חשב/ת לחברות סטארט אפ והייטק

Schindler - Your Finance Team

25/04/2024

תיאור תפקיד:
ל-Schindler - Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ, דרוש/ה חשב/ת לעבודה מול לקוחות החברה.
  • הכנה ועריכה של דו"חות כספיים, אחריות על תקציב, עבודה מול בנקים ומוסדות, עבודה מול צוות הנהלת חשבונות וכו'. 
  • מיקום- קרית מטלון
דרישות:
  • סיום התמחות באחד ממשרד ה BIG 4
  •  עדיפות לבוגרי מחלקות הייטק 
  • אנגלית שוטפת - חובה ( דיבור וכתיבה)
  • ידע ב US GAAP- IFRS 
  • הכרת וניסיון  בעבודה בסביבה דו/רב מטבעית
  • הכרת מערכות חשבונאיות ( חשבשבת, פריוריטי, SAP ) - יתרון
  • שאיפה למצוינות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך שמירה על יחסי אנוש טובים, שירותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות.
  • נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח לצוות למשרה חלקית לחברת הייטק (תל אביב)

מנה"ח לצוות למשרה חלקית לחברת הייטק (תל אביב)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק הממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2/3 להשתלבות בצוות למשרה חלקית (כ60% משרה).  התפקיד דורש יכולת התנהלות טובה  בשפה האנגלית.
דרישות:
מנה"ח סוג 2/3
ניסיון של לפחות שנתיים כמנה"ח בחברה גלובלית
אנגלית ברמה טובה
ניסיון עבודה עם מערכת ERP
אנגלית ברמה טובה
נכונות לעבודה במשרה חלקית
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-01123
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הפניקס מגייסת מנהל /ת חשבונות לתחום ביטוח משנה

הפניקס מגייסת מנהל /ת חשבונות לתחום ביטוח משנה

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
- הנהלת חשבונות שוטפת למבטחי משנה בחו"ל
- מתן מענה למבטחי המשנה כולל מעקב גביה ותשלום
- אחריות על סגירת התחשבנות כולל התאמות כרטיסים
- עבודת ממשקים פנים ארגונית
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1/2
- עד שנת ניסיון בהנהלת חשבונות
- אקסל ברמה טובה
- אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50005131
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת עמלות סוכנים - תנאים מעולים!

רכז/ת עמלות סוכנים - תנאים מעולים!

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
- תפעול הסכמים ועמלות מול סוכנים
- ביצוע בקרות על חישובי עמלות
- מתן שירות לגורמים פנים וחוץ ארגוניים בנושא עמלות
** המשרה זמנית, החלפה לחל"ד
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד תפעול/שירות
- ידע טוב באקסל (לרבות vlookup)
- ניסיון מחברת ביטוח/פיננסי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50056827
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!