דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 24 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת

pivot-hr

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית דרוש/ה מנהל/ת אדמינסטרטיבית!
איוש עמדה קבלה, מענה טלפוני ואירוח לקוחות, ניהול לו"ז ויומן סמנכ"ל החטיבה ניהול הזמנות שוטפות ואחריות מול חברת הניקיון.
סיוע לסטודיו בנוגע לאישורי חשבוניות והזמנות רכש פריוריטי ,סיוע מול נתניה בהיבט של ניהול לקוחות + ומול ספקים.
פתיחת לקוחות חדשים והקמת פריטים ומחירונים במערכת פריורטי, , אישורי חשבוניות ועבודה שוטפת מול מטה גדות.
ניהול מקט"י מלאי, ניהול הזמנות רכש פנימי וחיצוני, קליטת תעודות משלוח לחומרים במלאי, תיאום שירותים טכניים עם הספקים.
דרישות:

משרה מלאה, 8:00 - 17:00 כל יום (א’-ה’) גמישות ל8:00 - 16:00
המשרה ביבנה
ניסיון של 2-5 שנים בעבודה משרדית ורכש
ניסיון בניהול יומן וידע בתוכנות office
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority - חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 994015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

OroTech

24/04/2024

תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית
במסגרת התפקיד:
הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש.
הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה,
טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה,
מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים.
מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון.
היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה
שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-1075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת

לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ה טכני/ת

אמיר חברה להנדסה וסחר בע"מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:

לחברת אמיר המובילה במתקני הרמה לגובה דרוש/ה פקיד/ה למנהל המחלקה הטכנית.
התפקיד כולל עזרה למנהל הטכני, אדמיניסטרציה, עבודה על מערכות פנימיות, עבודה מול ספקים, סגירת דוחות ועוד משימות הקשורות למחלקה, ולחלק הבירוקרטי שבה.
משרה מלאה
העבודה בפתח תקווה
דרישות:
דרישות:
ידע טוב באופיס ואקסל
אנגלית ברמה טובה- חובה
ידע מהעולם הטכני- יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- יתרון
זריזות וגמישות מחשבתית
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00153
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת אמיר במות הרמה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת שירות

לחברת אמיר במות הרמה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת שירות

אמיר חברה להנדסה וסחר בע"מ

24/04/2024

תיאור תפקיד:
לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ת שירות
שירות פרונטלי/טלפוני/מייל ללקוחות גדולים של החברה
עבודה בצוות
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים
ניסיון בעבודה מול מחשב
עבודה עם מיילים/טלפונים ושירות פרונטלי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00133
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת אדמינ' לסטארטאפ בת"א (סוניה)

מנהל.ת אדמינ' לסטארטאפ בת"א (סוניה)

טוטלי - ToTali

22/04/2024

תיאור תפקיד:
משרה: מנהלת אדמיניסטרטיבית
סוג חברה: סטארט אפ פינטק (בת 3 שנים, 25 עובדים)
משרדים בארה"ב ובאירופה
מיקום: מרכז ת"א
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, הרבה מקום להתפתחות
היקף המשרה: א'- ה' מלאה, גמישה, השלמת שעות מהבית
משימות:
ע אדמינ' למכ"ל: תיאומי לו"ז ונסיעות לחו"ל, הכנת חומרים
ניהול שוטף, ניהול פרוייקט מעבר משרדים
תיאומי גיוס וניהול רווחה בארץ ובחו"ל
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה
אנגלית ברמת שפת אם – חובה
ניסיון ניהול אדמינ' בסטארט אפ לפחות 3 שנים – חובה
רמת תפעול גבוהה של תוכנות office

הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]
**יש לציין קוד משרה 'סוניה'**
(רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Jסוניה
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מדריך/ת מחשבים וניהול משרד למכון באזור חיפה

מדריך/ת מחשבים וניהול משרד למכון באזור חיפה

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

21/04/2024

תיאור תפקיד:
למכון באזור חיפה דרוש/ה מדריך/ת מחשבים וניהול משרד.
במסגרת התפקיד:
הנחיית קבוצות והדרכה פרטנית בשימושי מחשב ואינטרנט.
OFFICE/ CANVA/ AI/ EXCEL/ OUTLOOK / פריוריטי ותוכנות עיצוב.
תפעול אדמיניסטרטיבי הכולל: קבלת קהל, ריכוז הזמנות אוכל, הזמנת ציוד, טיפול בספקים, טיפול בהפניות, ומשימות תפעוליות-אדמיניסטרטיביות בשוטף. אחראיות על המנקה.
העבודה בצוות רב מקצועי.
משרה מלאה:
שעות עבודה 8.00-16.00 או 7.30-15.30
דרישות:
שליטה מעולה ביישומי מחשב וביישומים טכנולוגיים (יישומי אופיס, קנבה,
אפליקציות שימושיות, זום, תכנות ברמה בסיסית ועוד)
ניסיון בהדרכה/הוראה- חובה.
יכולות בינאישיות מצוינות, סבלנות, יוזמה.
גישה ויכולת למידה טכנולוגית עצמאית
ידע בתוכנות עיצוב גרפי- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 200565
אזור: צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית לסמנכ"ל מש"א

עוזר/ת אישית לסמנכ"ל מש"א

IDE Technologies

21/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"ל HR.
התפקיד כולל:
• אחריות על ניהול הפעילות השוטפת של סמנכ"ל המש"א, כולל ניהול יומן, תאום פגישות וכו.
• אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית על כל ההתנהלות באגף.
• עבודה מול ממשקים רבים בתוך הארגון ומחוצה לו, לרבות עבודה מרובה מול חו"ל.
• השתתפות בפגישות/דיונים ומעקב אחרי תוצרים נדרשים במידת הצורך.
מיקום: קדימה - צורן. עבודה מהמשרדים. 
דרישות:
• לפחות 5 שנות ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה  - חובה 
• נדרש ניסיון מוכח בניהול יומנים ובקביעת פגישות מרובות משתתפים.
• אנגלית ברמת גבוהה .
• רקע וניסיון בעבודה בארגון גלובלי – יתרון
• שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-Office – חובה
• העבודה במשרה מלאה, נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך (משרת אמון) .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2749
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש /ה רכז /ת שירות למרכז מידע למשרה חלקית במשמרות- המשרה חלקית - 6 שעו

דרוש /ה רכז /ת שירות למרכז מידע למשרה חלקית במשמרות- המשרה חלקית - 6 שעו

AMBITION

17/04/2024

תיאור תפקיד:

דרוש /ה רכז /ת שירות למרכז מידע למשרה חלקית במשמרות.- המשרה חלקית - 6 שעות
דרושים /ות נציגי /ות שירות למרכז מידע.
עבודה מגוונת ודינאמית הכוללת מתן שירות לסטודנטים ומענה לפניות השוטפות (מתן מידע בנוגע לקורסים, מבחנים, מערכות שעות וכדומה). עבודה מול מרצים ומול סגל אקדמי ומנהלים
מדובר במשרה במשמרות-בוקר צהריים וערב.
דרישות:

שעות עבודה: 5 משמרות בין השעות: 9:00-18:00 (6 שעות משמרת במהלך השעות האלה)
המשרה בימים א'-ה, כאשר מדובר בעבודה בכל יום (5 ימים בשבוע)
שכר: 35 ש"ח לשעה.
ישנה חניה חינם לעובדים בבניין המכללה, ועד עובדים, שני ימי הצהרה בשנה, חופש בערבי חג, ימי גיבוש ופעילויות לרווחת העובדים ועוד.
בגרות מלאה- חובה.
תודעת שירות גבוהה-חובה.
ניסיון בעבודה ממוקדים-יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-00259
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממלא/ת מקום מזכירה באגף שירות, ארגון ומינהל

ממלא/ת מקום מזכירה באגף שירות, ארגון ומינהל

עיריית הרצליה

15/04/2024

תיאור תפקיד:
· עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
· אחריות לניהול יומן
· מענה טלפוני ומתן מידע ראשוני לפונים
· כתיבת סיכומי ישיבות
· סיוע במשימות אגפיות וביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה
· כפיפות: משנה למנכ"ל העירייה ו/או מי מטעמו
דרישות:

תנאי סף:
· 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות

כישורים ודרישות נוספות:
· ניסיון מקצועי מוכח בתפקיד מזכירותי/אדמניסטרטיבי - יתרון
· סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות, יכולת עבודה עצמאית ובתנאי לחץ, יוזמה וראש גדול
· יכולת ניסוח מכתבים ברמה גבוהה
· דיסקרטיות, אמינות ומהימנות אישית
· ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר התבטאות בכתב ובע"פ
· שליטה בתוכנות office
· יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה

היקף משרה: 100%

מתח דרגות: 6-8 בדרוג מינהלי או בדרוג מקביל

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה,
אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל¹ [email protected].


¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).

- הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.

- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.


- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.

על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים


בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: ממשירותוארגון
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
< 1 2

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!