דרושים בתל אביב- משרות פנויות באדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 90 משרות עבודה בתל אביב- משרות פנויות באדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש ושירות לקוחות

פקיד/ת רכש ושירות לקוחות

ESR

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית במרכז דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות ורכש.
במסגרת התפקיד:
עבודת אדמיניסטרציה
רכש ברמת תפעול.
תנאים מעולים- הסעות, חדר אוכל, קרן השתלמות ועוד 
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה
ניסיון בסיסי ברכש
אנגלית ברמה טובה
היכרות עם SAP- יתרון
שירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19314
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת התקשרויות ומכרזים

רכז/ת התקשרויות ומכרזים

הכוורת ניקיון שמירה וכוח אדם בע"מ

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הכוורת בע"מ העוסקת בתחום שרותי ניקיון, שמירה, כח אדם והשמה דרוש/ה רכז/ת מכרזים.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על מכרז מתחילתו ועד סופו, התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים,
  • בדיקת תנאי הסף ועמידת החברה בדרישות,
  • ליווי וניהול כל הליכי המכרז לרבות היבטים משפטיים, לרבות ניסוח ומילוי מסמכים, אינטגרציה של מסמכי המכרז, קידום ההליך המכרזי מול מנהלי הפרויקטים, סיור הקבלנים, תמחור ומילוי המסמכים והגשת המכרזים בזמן ועוד. חובה: שנתיים ניסיון לפחות בכתיבת מכרזים לפי תקנות חוק חובת המכרזים.
דרישות:
1) ידע בתמחור והגשת מכרזים בתחום עיסוק החברה, בקשה וקליטת הצעות מחיר מקבלני משנה וספקים לצורך הכנת המכרז והתמחור.
2) שליטה מעולה באופיס - חובה.
3) נכונות למשרה מלאה.
4) רשיון נהיגה לרכב - חובה.
5) יחסי אנוש מצוינים- חובה.
6) יכולת עבודה בצוות.
7) ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי. ידע במכרזים חובה .
8) תואר ראשון- יתרון משמעותי. מיקום המשרה: אזור תעשייה הצפוני לוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שכר + עמלות + רכב + טלפון.
  • נכונות לסיורי קבלנים לפי המכרזים.
  • ניסיון בתחום המכירות חובה , עדיפות בתחום השירות .
  • יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע .
  • טיפול תמחור וניהול מכרזים
  • בעל/ת רשיון נהיגה חובה!
  • ידע במחשב ואפיס ואינטרנט
  • נבקש לציון צפיות שכר
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכ"ל ופקיד/ת קבלה

מזכיר/ת מנכ"ל ופקיד/ת קבלה

פרולוג'יק בע"מ

20/04/2024

תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית
- ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה
- ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה
- ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה
- רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 17063
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

Deloitte

20/04/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00378
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לרשת אסתטיקה רפואית

פקיד/ת קבלה לרשת אסתטיקה רפואית

נאטורפיל

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה.
בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת
במסגרת התפקיד:
קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים
שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי
ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה
עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות!
תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית
יכולת עבודה על מחשב
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 1111
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

20/04/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

wojo

20/04/2024

תיאור תפקיד:
  • ניהול שוטף של המשרד
  • דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
  • חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
  • גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים 
  • ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
  • לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
  • 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
  • הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
  • כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
  • משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

נוביליס מערכות תוכנה

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
  • בתחום המכירות:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון 
  • ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O030324
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

חברה דסקרטית

20/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!
במסגרת התפקיד: קידום פרוייקטים שונים באופן עצמאי בתחום התשתיות, תיאום בין גורמים שונים כולל גורמים צד ג'. מעקב אחרי משימות בפרוייקטים. תיאום פגישות וניהול יומן. עבודה מול גופים ציבוריים כגון: נתיבי איילון, עיריות, נת"ע.
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמאית - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתפקידי ניהול אדמיניסטרציה או כעוזרת אישית למנכ"ל - רצוי
ניסיון עבודה בחברת הנדסה \ ניהול פרויקטים - יתרון
ניסיון בניהול וקידום פרויקטים- חובה
ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון
ידע בתוכנות OFFICE- חובה
ידע בתוכנת AUTOCAD- יתרון
ניסיון עבודה בתחום ה document control- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04319
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

עידור מחשבים בע"מ

20/04/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד דורש יכולות מכרתית ואדמיניסטרציה,
במסגרת התפקיד חלוקת לידים לסוכני המכירות, מעקב וקידום תהליכי מכירה
והגדלת מכירות החברה.
מענה טלפוני להזמנות מלקוחות פרטיים ועיסקיים – (כולל שרות והצעות מחיר)
טיפול בלידים חמים בלבד
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל הפקת דוחות
דרישות:
ניסיון בטלמיטיניג / מכירות טלפוניות - חובה
חוש מסחרי – הכרחי
נכונות למשרה לטווח רחוק
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5076
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תפעול לחברת ביטוח בראשון לציון

רכז/ת תפעול לחברת ביטוח בראשון לציון

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת תפעול.
במסגרת התפקיד:
* מתן תמיכה ושירות לעורכי הדין במח' תביעות.
* מענה טלפוני ללקוחות החברה לעדכון פרטים.
* עמידה ביעדים מקצועיים יומיים/שבועיים/חודשיים.
דרישות:
* ניסיון שירותי - חובה
* ניסיון עבודה במערכות ממוחשבות - חובה
* ניסיון בתחום הפלת"ד - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4133
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

קבוצת יעל

20/04/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות לחברת ייעוץ מובילה בתחום מודעות אבטחת המידע!
מיקום המשרה: תל אביב.

תיאור התפקיד:
  • ניהול תיק לקוחות - עבודה מול לקוחות, קבלת דרישות וצרכים, התאמת מענה מתוך תוצרי החברה וכן מעקב אחר קבלת תוצרים.
  • כתיבת תכנים, הפקת תכנים ותוצרים.
  • המשרה הינה בסביבת עבודה היברידית.
דרישות:
  • ניסיון מוכח בכתיבת תוכן- בדגש על תוכן שיווקי. 
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות וליווי תהליכים מול לקוחות. 
  • ניסיון בהפקת תוצרי למידה כגון סרטונים, מצגות, לומדות- יתרון. 
  • יכולת ניסוח וביטוי גבוהות בעברית. 
  • יכולת קריאה, ניסוח וביטוי גבוהות באנגלית. 
  • יחסי אנוש טובים ויכולות שיווקיות. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21277
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה קבלה - חולון

פקיד/ה קבלה - חולון

אוטו גלס

20/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף חולון
דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך
- קבלת קהל
- מענה טלפוני
- תיאום התקנות
- התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה
היקף משרה :
א'-ה' 7:50-16:30
שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים,
אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת קורסים

רכז/ת קורסים

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

20/04/2024

תיאור תפקיד:
תחום 'פיתוח למידה אונליין' במרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) מחפש רכז/ת קורסים מקוונים.
תיאור התפקיד:
מעקב אחר תהליך הלמידה, הצפת הצלחות ואתגרים ומתן מענה ללומדים ולאנשי מפתח בקורסים השונים
מעקב אחר ההנחיה והשיח ומתן המלצות בזמן אמת מתוך עקרונות הלמידה וההנחיה ברשת

דרישות:

    יכולת עבודה עם פרויקטי למידה מקוונים ומורכבים
    יתרון לבעלי/ת תואר ראשון או שני בטכנולוגיות למידה.
    כישורי הדרכה והטמעה, עדיפות לבעלי ניסיון בתפקיד דומה
    כישורים אנליטיים, מיומנויות טכנולוגיות גבוהות ויכולות למידה עצמית של מערכות חדשות
    דיוק ויסודיות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ותעדופים בתקופות עומס
    מסוגלות לעבודה בצוות, ראש גדול, חשיבה מערכתית ויכולת התמודדות עם אתגרים
    היכרות עם מערכות ,LMS עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה עם מערכת Moodle
    שליטה מלאה בכלי OFFICE עם יכולות אקסל גבוהות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1506
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!