תיאור תפקיד:
ניהול עמדת הקבלה הזמנת כיבוד לאירועים וישיבות ניהול מלאי והזמנת ציוד
דרישות:
1-2 שנות ניסיון קודם- חובה שליטה מלאה ביישומי Office-חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6548481
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה טלפוני ושירות ללקוחת המשרד ניהול יומני בכירים ותיאום פגישות הוצאת שליחויות ועזרה שוטפת למנהלים ולצוות המשרד
דרישות:
ניסיון קודם כמזכיר/ה / עבודה אדמיניסטרטיבית- חובה אנגלית ברמה גבוהה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6538249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
קבלת קהל, מענה טלפוני וניתוב שיחות טיפול בדואר וסריקתו, מיילים, עבודה עם נותני שירותים תיאום פגישות זום ופגישות פרונטליות, מענה אדמיניסטרטיבי שוטף
דרישות:
ניסיון אדמניסטרטיבי קודם - חובה נכונות לעבודה במשמרות- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-5736025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות סיוע אדמניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית סיכומי ישיבות ומעקב אחר ביצוע משימות
דרישות:
ניסיון בליווי בכירים במשרדי עו"ד – חובה תואר במשפטים-חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-5973136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות שירות לקוחות ניהול מתן שירות לדיירים מתן משימות ומעקב אחר ביצוען
דרישות:
ניסיון בניהול צוות שירות לקוחות -חובה ניסיון על מערכת CRM- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6245001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מענה טלפוני ופרונטלי ניהול יומן ותיאום פגישות סריקות, תיוקים, מיילים מתן מענה אדמינסטרטיבי שוטף
דרישות:
1-2 שנות ניסיון בתפקיד אדמניסרטיבי-חובה אנגלית ברמה טובה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
P-5978025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומן ותיאום פגישות מענה טלפוני ומיילים אדמניסטרציה שוטפת במשרד
דרישות:
1-3 שנות ניסיון קודם ממשרד עו"ד- חובה אנגלית ברמה טובה-חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-5456896
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה. העבודה במשמרות 24/7 בוקר, ערב, לילה כולל שבתות וחגים. קבלת קהל מטופלים מאושפזים, מיון ואמבולטוריים, מענה טלפוני , מתן מענה זימון תורים טיפול בפניות ובממצאים חריגים ומשימות בק אופיס תלוי סוג משמרת.
דרישות:
יכולת עבודה בעומס ולחץ יחסי אנוש מעולים , שירותיות ומקצועיות זמינות 24/7 ניסיון קודם בארגון רפואי- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
200266
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לגוף ציבורי בשרון דרוש/ה מזכיר/ה זמני/ת לאגף תפעול. תיאור המשרה: עבודות מזכירות, מענה טלפוני, קביעת פגישות, תיוקים וכל מה שנדרש לעבודה במשרד. משרה מלאה.
דרישות:
ידע וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת כולל תוכנות האופיס (outlook, word) רצוי ידע בעבודה על אקסל שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
200379
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
לחברה בחיפה דרוש/ה מזכיר/ה זמני/ת. החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד: טיפול בתעודות משלוח, תזכירים, דרישות רכש, ניהול יומנים ועבודה שוטפת מול נהגי החברה ומחלקות התפעול. היקף משרה: ימים א’-ה’ 7:00-16:00 + שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה ידע במערכת ERP שליטה מלאה בשפה העברית (כתיבה, קריאה, דיבור)- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200335
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל באזור המרכז דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל עבודה מזכירותית כחלק מצוות מזכירות בלשכה מאוד פעילה ודינמית הכוללת: תאומי פגישות, הדפסות, תיוקים, קבלת קהל ומענה טלפוני ופרונטלי לפניות מתוך/מחוץ לארגון. משרה מלאה. מדובר אמנם במשרה מלאה אך יחד עם זאת נדרשת גמישות רבה ונכונות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך. ישנו תשלום עבור ש"נ.
דרישות:
2-3 שנות ניסיון מזכירותי, עדיפות לניסיון בעבודה בצוות. שליטה מלאה ביישומי אופיס. ניסיון בעבודה ב outlook לרבות זימוני פגישות מרובות משתתפים (כולל בZoom וב Teams) הדפסה מהירה/עיוורת של מסמכים/מכתבים(הקלדה באנגלית- יתרון). עמידה בלוח זמנים. ייצוגיות, דייקנות, מסירות, סבלנות, יכולת עבודה בצוות ויכולת עמידה בתנאי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200377
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול באילת דרוש/ה פקיד/ה זמני/ת. בעל/ת השכלה תיכונית עם תעודת בגרות מלאה לפחות/ עדיפות לתואר ראשון . היקף המשרה ושעות עבודה נדרשות: 7:00 עד 15:30, ימים ראשון עד חמישי, יתכן שיהיה צורך בשעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
ידיעת שפות עברית ואנגלית ברמה טובה יכולת ביטוי והתנסחות טובה בכתב ובע"פ יכולת ניהול משרד, ניהול לוחות זמנים ידע שליטה מלאה בתוכנת, OFFICE כולל OUTLOOK ידע וניסיון בהדפסה תודעת שירות גבוהה יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
200191
|
תיאור תפקיד:
למרפאת מומחים דנטלית מובילה דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: ניהול יומנים, קבלה פרונטלית של מטופלים, מתן ייעוץ לסגירת תוכניות טיפול, גביית תשלומים, עבודה שוטפת מול הצוות הרפואי והפרא-רפואי ועוד. העבודה הינה במסגרת של משרה מלאה. תנאים טובים למתאימים. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון כמזכיר/ה ממרפאה דנטלית - חובה. - נכונות לעבודה לסירוגין בשעות הבוקר והערב. - תקשורת בין אישית גבוהה, שירותיות ויכולת מכירתית.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
16179
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה: מזכירה / מנהלת משרד סוג חברה: משרד ייעוץ מקרקעין (בן 30 שנה, 15 עובדים) מיקום: ת"א, יגאל אלון אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, עבודה עצמאית, מקום להתפתחות מיקום ישיבה: בקבלה למשרדים היקף המשרה: א'- ה' 8-16 (יש גמישות לאימהות) משימות: תיאומי לו"ז ופגישות, קבלה ואירוח ניהול משרד שוטף על כל פניו ניהול פעילויות רווחה לחברה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי לפחות 10 שנים – חובה רמת תפעול גבוהה של תוכנות office הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'זימרית'** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jזימרית
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה מינהל חינוך וערכים – מרכז פסג"ה הרצליה (מרכז לפיתוח סגלי הוראה) דרוש/ה: ממלא/ת מקום מזכירת מרכז פסג"ה הרצליה החלפה בגין יציאה לחופשת לידה תיאור התפקיד: · עבודה משרדית שוטפת בסביבת עבודה ממוחשבת הכוללת בין היתר: ניהול יומן, תאום פגישות עפ"י הנחיית הממונה, טיפול בדואר נכנס ויוצא, מתן אינפורמציה ראשונית לפונים, מענה טלפוני וניתוב פניות, הדפסה ותיוק מסמכים, הזמנת ציוד משרדי, אחריות לתחזוקת המיכון ולניהול קופה קטנה · ריכוז תחום ההשתלמויות: - פרסום במערכות ייעודיות - הזנת חדרים ושיבוץ השתלמויות במערכת - מעקב אחר נוכחות משתלמים - מעקב גבייה וניצול תקציב - מעקב אחר סיום השתלמויות לצורך הכרה ממשרד החינוך - טיפול שוטף בפניות משתלמים לרבות זכאות לגמולים · דיווח שכר עובדי ההוראה במרכז למשרד החינוך באמצעות תכנת מדב"ס · הזמנת כיבוד ומעקב אחר אירוח ואירועים המתקיימים במרכז · ממשקי עבודה עם הרשות המקומית ומוסדות וגופים חיצוניים · עבודה בבקרים, בעת הצורך ועפ"י דרישת הממונה – בשעות אחה"צ · ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש בהתאם להנחיית הממונה · כפיפות: מנהלת מרכז פסג"ה הרצליה
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות כישורים ודרישות נוספות: · תואר אקדמי- יתרון · ניסיון מקצועי מוכח בתפקיד מזכירותי – יתרון · שליטה מלאה ביישומי office בדגש על תוכנות Excel · יכולת גבוהה להפעלת מערכות ממוחשבות כולל אינטרנט ותוכנות ייעודיות · עברית ברמה גבוהה, כושר ניסוח והתבטאות גבוה בכתב ובע"פ · יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות · דיוק, סדר וארגון, יכולת תכנון, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות · מוכוונות שירותית גבוהה · לויאליות, אמינות ומהימנות אישית · זמינות וגמישות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות בהתאם לצורך היקף משרה: 100% מתח דרגות: 7-9 בדרוג מינהלי או בדרוג מקביל יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected]. ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
ממ מזכיר-ה פסגה
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|