דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 138 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת

pivot-hr

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית דרוש/ה מנהל/ת אדמינסטרטיבית!
איוש עמדה קבלה, מענה טלפוני ואירוח לקוחות, ניהול לו"ז ויומן סמנכ"ל החטיבה ניהול הזמנות שוטפות ואחריות מול חברת הניקיון.
סיוע לסטודיו בנוגע לאישורי חשבוניות והזמנות רכש פריוריטי ,סיוע מול נתניה בהיבט של ניהול לקוחות + ומול ספקים.
פתיחת לקוחות חדשים והקמת פריטים ומחירונים במערכת פריורטי, , אישורי חשבוניות ועבודה שוטפת מול מטה גדות.
ניהול מקט"י מלאי, ניהול הזמנות רכש פנימי וחיצוני, קליטת תעודות משלוח לחומרים במלאי, תיאום שירותים טכניים עם הספקים.
דרישות:

משרה מלאה, 8:00 - 17:00 כל יום (א’-ה’) גמישות ל8:00 - 16:00
המשרה ביבנה
ניסיון של 2-5 שנים בעבודה משרדית ורכש
ניסיון בניהול יומן וידע בתוכנות office
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority - חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 994015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בטלוויזיה - ירושלים

דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בטלוויזיה - ירושלים

איטייפ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בטלוויזיה -בעברית בשידור חי בירושלים!
מחפשים עבודה כיפית שאפשר לשלב בחיים ועדיין להישאר פנויים ברב שעות היום?
לחברת ETYPE דרושים /ות קלדנים /ות עבור כתוביות בעברית בשידור חי - לעבודה קבועה בבוקר עד שעות הצהריים המוקדמות בגבעת שאול.

* עבודה מאולפני התאגיד בירושלים.
* התפקיד כולל הקלדת כתוביות טלוויזיה בשפה העברית והערבית תוך כדי שידור.
* מיקום המשרה: ירושלים מעלה אדומים
דרישות:
  • הקלדה עיוורת ומהירה
  • התמצאות באקטואליה, עברית ברמה גבוהה.
  • ניסיון בכתבנות- יתרון.
  • משרה גמישה- פרילנסר/ית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00014
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

zap group

23/04/2024

תיאור תפקיד:
אנחנו zap group,  קבוצת אתרי האינטרנט המובילה בישראל- זאפ השוואת מחירים, מתחנים, REST, משפטי ועוד
המוכרת לבעלי עסקים שירותים בעולם השיווק הדיגיטלי-  בניית אתרים, קידום ממומן, קידום בGOOGLE


אנחנו מחפשים עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכל מכירות וסמנכל חווית לקוח 
  • ניהול לו"ז מורכב, הכולל תיאומים מול גורמים פנימיים וחוץ אירגוניים
  • ניהול הזמנות רכש- קשר עם ספקים וטיפול בהצעות מחיר
  • הפקת אירועים פנימיים של החטיבות
  • שותפות מלאה בכל התהליכים והפעיליות של החטיבה

דרישות:
  • ניסיון קודם במזכירות ואדמיניסטרציה/ניסיון בעבודה בארגון - יתרון משמעותי
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • ידע בתוכנת Oracle - יתרון
  • אסרטיביות, יוזמה ודיסקרטיות
  • - תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152513
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת שירות למרכז שירות לקוחות

רכז/ת שירות למרכז שירות לקוחות

המימד השלישי גיוס והשמה 2

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע
היקף משרה - ימים א-ה ,8:00-16:00 ש"נ עפ"י צורך
מיקום -אור יהודה
שכר - 7000 ש"ח + מענק התמדה מותנה בעבודה של חצי שנה
התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ו- OFFICE-BACK ללקוחות בתחום תחזוקת מכשור רפואי
תחומי אחריות
בדיקת מסמכים נדרשים לקבלת זכאות למכשירים
עדכון זכאויות במערכות השונות
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת עם מערכת ניהול מסמכים, הכוללת עדכון זכאויות, סריקה, תיוק ומעקב
מתן מענה מקצועי וממוקד ללקוח על זכאותו
מתן מענה לספקים
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי
ניסיון במתן שירות - חובה (ניסיון במוקדי שירות - יתרון)
ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת - חובה
ניסיון עבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM , "מסר"– יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה
דייקנות
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
יחסי אנוש טובים
שליטה בשפות נוספות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18405
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת שירות למשרד קבלה

איש/אשת שירות למשרד קבלה

מגייסת

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לבית החולים הוטרינרי, הגדול והמוביל בארץ, דרוש/ה איש/אשת שירות למשרד הקבלה.המשרה היא לשעות אחה"צ, לילה וסופי שבוע.
מתאימה לסטודנטים/יות, ולמי שצריך משרה בה עובדים במשמרות.
ערבים מה שעות 16 עד 01, סופי שבוע וחגים.
לקבל את הנכנסים לבית החולים, לבצע קליטה במערכות ולהפנות לגורמים המתאימים.
עבודה על מערכות מחשב וקבלת קהל.
דרישות:
שירותיות, רמה אישית טובה ונכונות לקבלת קהל.יחסי אנוש מעולים
גישה טובה למערכות מחשוב
משרה נוחה באווירה מקצועית ואיכותית.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-2846
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאמ/ת למחלקת מכירות

דרוש/ה מתאמ/ת למחלקת מכירות

מטריקס

23/04/2024

תיאור תפקיד:
ניהול כל תהליכי העבודה כחלק מצוות משלב הצעות מחיר וביצוע ההזמנות בפועל ועד אספקת הסחורה, ייעול תהליכי עבודה, קבלת החלטות ויצירת אסקלציות בהתאם לצורך.
אחריות על הזמנות מלקוחות, תמחורים, בקרה על חשבוניות לקוחות וחשבוניות רכישה.
מיקום- קרית אונו
דרישות:
ניסיון בעבודה עם אקסל, חשבשבת , Outlook.
עברית ואנגלית ברמה טובה.
יכולת עבודה בצוות, בריבוי משימות, ראש גדול, תקתקנות, דייקנות, וורבליות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 65633
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לסניף חיפה
תיאור התפקיד:
תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
ישיבה בעמדת קבלה
מענה טלפוני - מרכזיה
מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
ניהול יומנים שותפים
תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00418
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ה בק אופיס מנוסה למשרד עורכי דין בפתח תקווה

פקיד/ה בק אופיס מנוסה למשרד עורכי דין בפתח תקווה

אי בריבוע

23/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל צעיר ודינאמי בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס חרוץ/ה, אמין/ה וזריז/ה, בעל/ת ניסיון בתחום.

התפקיד במשרה מלאה במחלקת הוצאה לפועל וכולל הקמה וטיוב של תיקים משפטיים והכנתם לתביעה.
המשרד בכלל והמחלקה בפרט מאופיינת באווירה נעימה, חברית ומשפחתית.
המשרד ממוקם צמוד לתחנת הרכבת הקלה
משרה מלאה (א-ה)

דרישות:

התפקיד מצריך יעילות, זריזות ויכולת ניהול עצמאי.
ניסיון פרקטי בתפעול וניהול תהליכי בק אופיס,- חובה
פקידת הוצלפ במשרדי עו"ד / פקידת תביעות בחברות ביטוח - חובה
סדר, אירגון , חשיבה מחוץ לקופסא ויכולת קבלת החלטות. - חובה 
יתרון להיכרות עם מערכת ה עו"דכנית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD04B.O
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ל - חברת זברה תפאורות דרוש מנהל אדמיניסטרטיבי !

ל - חברת זברה תפאורות דרוש מנהל אדמיניסטרטיבי !

זברה תפאורות

23/04/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן שרות בק אופיס וניהול משרד 
  • מענה אדמיניסטרטיבי לצורכי המפעל
  • הקלדות, טבלאות אקסל
  • הצעות מחיר
  • מענה טלפוני
  • ניהול יומן ולו"ז ,
  • תאומים מול מגוון ממשקים ומעקב אחרי תהליכים.
  • משרה מלאה א-ה 08.30-16.30.
  • המפעל בכפר סבא סמוך לטבע.
  • משרה זו מיועדת לכלל המגדרים.
דרישות:
  • ניסיון של שנתיים לפחות
  • יכולת ניסוח כתב ובעל פה
  • ידע אופיס על בוריה
  • עבודה מדויקת תחת לחץ
  • סדר ארגון
  • יחסי אנוש
  • אנגלית רמה טובה מאד ( קריאה , כתיבה , דיבור )
  • תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית

קבוצת פילת

23/04/2024

תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית
אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים
לוועדות השונות ועוד.
משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס
השכלה אקדמית - יתרון
מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה
אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 1205
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

Deloitte

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת ניהול זמן וארגון
שירותיות גבוהה, סבלנות
חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
שיקול דעת וקבלת החלטות
מקצועיות
מוטיבציה גבוהה
אחריות, תגובה מהירה

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכירה למשרד עו''ד בת''א

דרוש/ה מזכירה למשרד עו''ד בת''א

חברה דיסקרטית

23/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון במשרד עו"ד
תפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, קבלת אורחים והכנת שתייה.

העבודה במשרה מלאה א'-ה'  מ 08:30 עד 17:30
המשרה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד:
שליטה בעודכנית יתרון...
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה
יכולת עבודה בריבוי משימות
יחסי אנוש טובים
דייקנות, סדר וארגון
יכולת עבודה באנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 517037
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חיתום אלמנטרי/ תביעות/ פנסיוני

חיתום אלמנטרי/ תביעות/ פנסיוני

אביגדור קלנברג סוכנות לביטוח בע"מ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
עיסוק - סוכנות ביטוח – חיתום / ניהול תביעות
מיקום - ראשון לציון מערב
משרה - מלאה ( ללא עבודה היברידית )
אם והגיע הזמן לעשות שינוי ולרכוש מקצוע .... זה הזמן לחבור אלינו.
אנחנו נכשיר, נקדם וניתן את כל הכלים להצליח.
כל מבוקשנו - רצינות, התמדה, סבלנות וחיוך.
שעות העבודה – ראשון עד חמישי 8.00 עד 16.00
שישי, כל 3 שבועות תורנות 8.30 עד 12.00
דרישות:
  • רצון למשרה ארוכת טווח.
  • גישה חיובית.
  • מוסר עבודה.
  • מגורים בקרבתנו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות אסטרטגיים

מנהל/ת תיקי לקוחות אסטרטגיים

גולדמן מיון והשמה

23/04/2024

תיאור תפקיד:
* ניהול תיקי לקוחות קיימים, לרבות טיפול בחסמים ובעיות שונות העולות מהשטח.
* מתן מענה ללקוחות פוטנציאלים והסבר אודות סל השירותים שהחברה מציעה.
* תיאום פגישות עסקיות מול לקוחות חדשים.
* בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות:
* תואר ראשון - יתרון משמעותי.
* ניסיון קודם בתפקידי שירות - חובה !
* יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועל מספר משימות במקביל.
* כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
* אנגלית ברמה טובה.
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-GOL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת התקשרויות ומכרזים

רכז/ת התקשרויות ומכרזים

הכוורת ניקיון שמירה וכוח אדם בע"מ

23/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הכוורת בע"מ העוסקת בתחום שרותי ניקיון, שמירה, כח אדם והשמה דרוש/ה רכז/ת מכרזים.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על מכרז מתחילתו ועד סופו, התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים,
  • בדיקת תנאי הסף ועמידת החברה בדרישות,
  • ליווי וניהול כל הליכי המכרז לרבות היבטים משפטיים, לרבות ניסוח ומילוי מסמכים, אינטגרציה של מסמכי המכרז, קידום ההליך המכרזי מול מנהלי הפרויקטים, סיור הקבלנים, תמחור ומילוי המסמכים והגשת המכרזים בזמן ועוד. חובה: שנתיים ניסיון לפחות בכתיבת מכרזים לפי תקנות חוק חובת המכרזים.
דרישות:
1) ידע בתמחור והגשת מכרזים בתחום עיסוק החברה, בקשה וקליטת הצעות מחיר מקבלני משנה וספקים לצורך הכנת המכרז והתמחור.
2) שליטה מעולה באופיס - חובה.
3) נכונות למשרה מלאה.
4) רשיון נהיגה לרכב - חובה.
5) יחסי אנוש מצוינים- חובה.
6) יכולת עבודה בצוות.
7) ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי. ידע במכרזים חובה .
8) תואר ראשון- יתרון משמעותי. מיקום המשרה: אזור תעשייה הצפוני לוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שכר + עמלות + רכב + טלפון.
  • נכונות לסיורי קבלנים לפי המכרזים.
  • ניסיון בתחום המכירות חובה , עדיפות בתחום השירות .
  • יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע .
  • טיפול תמחור וניהול מכרזים
  • בעל/ת רשיון נהיגה חובה!
  • ידע במחשב ואפיס ואינטרנט
  • נבקש לציון צפיות שכר
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!