תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות לרשת אופנה בבני ברק התפקיד כולל ריכוז ותפעול מערך שירות הלקוחות, מענה ללקוחות בדיגיטל וטלפוני, מנה לסניפים/ פגומים. משרה מלאה א-ה בשעות 9-17 אופק קידום ותנאים מעולים!
דרישות:
תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ. אחריות אישית, מסירות, יחסי אנוש מצוינים. ידע בפריוריטי - יתרון. זיקה לעולם האופנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
- בתחום המכירות:
- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
כישורים: - תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון
- ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות: - חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O030324
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לחברה מובילה בראש העין, לצורך תכלול, ניהול וארגון בממשקים נרחבים ומול ממשקים חיצוניים כמו קבלנים ולקוחות עסקיים.
דרישות:
רקע במכירות / שירות לקוחות / אדמיניסטרציה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02273
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש/ה רכז/ת לימודים להשתלבות בצוות איכותי *שכר מעולה ותנאים טובים* מהות התפקיד אחריות על מתן שירות מקיף וליווי סטודנטים, תיווך בין הסטודנטים למחלקות הרצויות, קשר עם הסגל האקדמאי, אדמיניסטרציה כללית, ותפעול שוטף של הקורסים והלימודים בתוכנית. המשרה הינה משרדית וכוללת מענה טלפוני ופרונטלי. המשרה הינה מלאה בימים א-ה בשעות 9-16:30 ופעמיים בשבוע עד 18:00.
דרישות:
תואר ראשון ניסיון אדמיניסטרטיבי. יכולת עבודת תחת לחץ וריבוי משימות. ידע בתוכנת מכלול יתרון. תודעת שירות גבוהה ועבודת צוותית.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
jb-119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חבר דרוש/ה מתמלל/ת או מטייב/ת לעבודה מהבית העבודה הינה כפרילנסר/ית
דרישות:
ניסיון בתחום - חובה
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00847
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה ורווחה 70% מהתפקיד הינו אדמיניסטרציה תפעול שוטף של המשרד, הזמנות רכש מספקים, הזמנות ציוד, סופר, אחריות על המשרדים בחו"ל - ניהול שוטף של המשרדים בחו"ל, מתן שירות ומענה לעובדי החברה, דואר, עבודה עם חברת הליסינג והסלולאר. 30% מהתפקיד הינו רווחה אחריות על תהליך קליטת עובד חדש, פעילויות רווחה - חגים, ימי הולדת, אירוע חברה, ימי כיף, פעילויות גיבוש ועוד
דרישות:
ניסיון בניהול משרד - יתרון לניסיון מחברות הייטק אנגלית שוטפת ברמת שיחה וכתיבה משרה מלאה, עבודה מהמשרד (לא היברידי) ישיבה בקבלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית במרכז דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות ורכש. במסגרת התפקיד: עבודת אדמיניסטרציה רכש ברמת תפעול. תנאים מעולים- הסעות, חדר אוכל, קרן השתלמות ועוד
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה ניסיון בסיסי ברכש אנגלית ברמה טובה היכרות עם SAP- יתרון שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גלובלית בשוהם דרוש/ה מתאמ/ת קונסולידציה- ללא ניסיון מהות התפקיד: ניהול מו"מ מול חברות תעופה לגבי מחירי שילוח מטענים, בדיקה ווידוא של בניית משטחים, תכנון יעיל וחסכוני של מקום למטענים, הקלדת נתונים למערכות ממוחשבות, התנהלות מול גורמים פנימיים בארגון. משרה מלאה, ימים א’-ה’, עבודה במשמרות: 8:00-17:06, 10:00-19:06, 14:00-23:00, ימיי שישי גם עובדים בשעות 7:30-14:30, סה"כ 5 משמרות בשבוע יום היברידי מהבית קליטה לחברה מהיום הראשון! שכר גבוה למתאימים/ות!!!
דרישות:
אנגלית ברמה טובה- חובה יכולת ניהול מו"מ יכולת הבנה מסחרית יחסי אנוש מעולים סדר וארגון דיוק והקפדה על פרטים יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
1178
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ניהול ואחסון מסמכי הפרויקט ניתוב מסמכים לבעלי תפקידים רלוונטין הכנת מסמכים להערכה והפצה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6200100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה. העבודה במשמרות 24/7 בוקר, ערב, לילה כולל שבתות וחגים. קבלת קהל מטופלים מאושפזים, מיון ואמבולטוריים, מענה טלפוני , מתן מענה זימון תורים טיפול בפניות ובממצאים חריגים ומשימות בק אופיס תלוי סוג משמרת.
דרישות:
יכולת עבודה בעומס ולחץ יחסי אנוש מעולים , שירותיות ומקצועיות זמינות 24/7 ניסיון קודם בארגון רפואי- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
200266
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות סיוע אדמניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית סיכומי ישיבות ומעקב אחר ביצוע משימות
דרישות:
ניסיון בליווי בכירים במשרדי עו"ד – חובה תואר במשפטים-חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-5973136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת. תיאור התפקיד: טיפול שוטף ומקיף בכל נושאי המשרד כגון: ניהול יומן, ניהול משימות, מכתבים ורכש. עבודה מול מגוון ממשקים פנים וחוץ ארגוניים . ריכוז מערך הכשרות תומכות חינוך (החל משלב הרישום, מעקב ביצוע וניהול הכספים). עבודה על תוכנה ייעודית לניהול מערך הקורסים. רישום וקליטה לקורסים והשתלמויות. משררה מלאה.
דרישות:
תואר ראשון ממוסד המוכר ע"י המל"ג. שליטה מלאה בתוכנות: Excel, Word, Outlook ניסיון מקצועי בהפעלת תוכנות מחשב. יכולת עבודה עצמאית במגוון רחב של משימות. יכולת עבודת צוות וטיפוח יחסים בין אישיים. יכולת עבודה מדויקת וקפדנית. שירותיות ואסרטיביות. יצירתיות וראייה חדשנית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200360
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל באזור המרכז דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל עבודה מזכירותית כחלק מצוות מזכירות בלשכה מאוד פעילה ודינמית הכוללת: תאומי פגישות, הדפסות, תיוקים, קבלת קהל ומענה טלפוני ופרונטלי לפניות מתוך/מחוץ לארגון. משרה מלאה. מדובר אמנם במשרה מלאה אך יחד עם זאת נדרשת גמישות רבה ונכונות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך. ישנו תשלום עבור ש"נ.
דרישות:
2-3 שנות ניסיון מזכירותי, עדיפות לניסיון בעבודה בצוות. שליטה מלאה ביישומי אופיס. ניסיון בעבודה ב outlook לרבות זימוני פגישות מרובות משתתפים (כולל בZoom וב Teams) הדפסה מהירה/עיוורת של מסמכים/מכתבים(הקלדה באנגלית- יתרון). עמידה בלוח זמנים. ייצוגיות, דייקנות, מסירות, סבלנות, יכולת עבודה בצוות ויכולת עמידה בתנאי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200377
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
- טיפול בהזמנות מלקוחות סוכנים, רשתות, אתרי סחר - הנפקת תעודות משלוח/חשבוניות ללקוחות - מעקב אחרי הזמנות פתוחות במערכת ברמה שבועית - הנפקת מדבקות לחברת שליחויות וביקורת אחרי הספקות של משלוחי לקוחות של קבלן חיצוני - עדכוני מלאי לסוכנים + רשתות - הזמנות רכש מספקים מקומיים + הזמנות ממחסן חיצוני. משרה מלאה ראשון עד חמישי 8:00-17:00
דרישות:
- ניסיון כפקידה/ מתאמת הזמנות / רכש - יתרון - ניידות - חובה ! - גישה טובה לשימוש בתוכנות שונות: - אקסל- חובה ברמת נוסחאות - SAP או PRIORITY – חובה - אנגלית ברמה קריאה וכתיבה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|