תיאור תפקיד:
לחברת יבוא/יצא ושיווק מותגי יוקרה לבית, למשרדי החברה בהרצליה, דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא- היקף המשרה, גמיש בין 7ל 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
- בשעות פעילות המשרד 08.00- 17.00.
- אפשרויות קידום
- העבודה באווירה משפחתית, תומכת ונעימה.
דרישות:
- שליטה בשפה האנגלית ו/או הצרפתית
- ידע ב2 השפות יתרון
- שליטה בתוכנות office
- ידע בחשבשבת י- יתרון
- ניסיון בתחומי היבוא הכרחי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
1409
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מיון קורות חיים שיחה מקדימה עם מועמדים, תיאום ראיונות ניהול יומן
דרישות:
שירותיות גישה חיובית התמדה לא נדרש ניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6558721
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
תיאומי פגישות וניהולי יומנים מורכבים מענה טלפוני ופרונטלי ניהול קשר עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה נסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6651241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
- ליווי רוכשים וטיפול שוטף בחוזי הרכישה
- ניהול תהליך הרכישה משלב ראשוני ועד לחתימת חוזה
- הזנת מסמכים למערכת ומעקב אחר התקדמות המכירה
- עבודה מול גורמי פנים בחברה – מחלקות הנדסה, שיווק וכספים
- עבודה מול משרדי עו"ד
דרישות:
- ניסיון של שנתיים מינימום בתפקיד דומה או בק אופיס - חובה
- ניסיון מחברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- תואר אקדמאי - יתרון
- שליטה בתוכנות OFFICE - חובה
- שליטה בתוכנת SAP/פריוריטי ו"משכנת" - חובה
- יכולת ניהול תהליכים ועבודה עם ממשקים רבים, כושר ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
- מיקום המשרה: אזור שפיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
969307
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
- ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
- הכנת חומרים לישיבות
- טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
- עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים
- ניסיון קודם מחברה גלובלית – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה
- יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
- מיקום המשרה: מרכז
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
557795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
משרה: מזכירת מנכ"ל בכירה סוג חברה: חברה קמעונאית בפריסה ארצית (200 עובדים) מיקום: ת"א, עזריאלי (קרוב לרכבת) 1-2 פעמים בשבוע בחיפה (קרוב לרכבת) אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מאוד דינמי, מאוד שירותי מיקום ישיבה: לשכת מנכ"ל היקף המשרה: מלאה גמישה + נדרשת גמישות משימות: ניהול יומן מורכב ומאוד דינמי מעקב אחר משימות עבור המנכ"ל עבודה מול גורמים פנים וחוץ אירגוניים עבודה מול דירקטוריון החברה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה, השכלה אקדמאית – חובה ניסיון בתפקיד דומה – 7 שנים – חובה ! רמת תפעול גבוהה של תוכנות office הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'חנית'** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jחנית
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
משרה: מנהלת אדמיניסטרטיבית סוג חברה: סטארט אפ פינטק (בת 3 שנים, 25 עובדים) משרדים בארה"ב ובאירופה מיקום: מרכז ת"א אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, הרבה מקום להתפתחות היקף המשרה: א'- ה' מלאה, גמישה, השלמת שעות מהבית משימות: ע אדמינ' למכ"ל: תיאומי לו"ז ונסיעות לחו"ל, הכנת חומרים ניהול שוטף, ניהול פרוייקט מעבר משרדים תיאומי גיוס וניהול רווחה בארץ ובחו"ל
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה אנגלית ברמת שפת אם – חובה ניסיון ניהול אדמינ' בסטארט אפ לפחות 3 שנים – חובה רמת תפעול גבוהה של תוכנות office הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'סוניה'** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jסוניה
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה מזכיר.ה רפואי.ת למרכז רפואי בפתח תקווה החלפה לחל"ד המשרה חלקית. תיאור התפקיד: עבודות אדמיניסטרציה שוטפות, מענה טלפוני/פרונטלי, מעקב אחר משימות שעות: 8:00 עד 14:30 ראשון עד חמישי
דרישות:
תעודת מזכירות רפואית - חובה. בגרות מלאה או תואר ראשון - חובה. ניסיון באדמיניסטרציה או שירות לקוחות - יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
66134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום ההשקעות דרוש/ה רכז/ת עמלות. במסגרת התפקיד: ניהול תשלום העמלות השוטפות לסוכני החברה, מתן שירות לסוכנים בתחום העמלות, ביצוע חישובי עמלות וגמרי חשבון ועוד. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון בחישוב עמלות. - ניסיון בעבודה על נתוני דאטה. - שליטה ביישומי Office וב Excel בפרט. - דייקנות, יכולת עבודה בצוות ויכולת ירידה לפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16217
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ישיבה בעמדת קבלה , מענה לשיחות , קבלת אורחים , אירוח בחדרי ישיבות , תיאום פגישות , סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף משרה מלאה ימי א-ה בין השעות 08:30-17:30 או 08:30-17:00 שכר 7500+ נסיעות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66125
אזור:
מרכז - תל אביב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת גלובלית בשוהם דרוש/ה מתאמ/ת קונסולידציה- ללא ניסיון מהות התפקיד: ניהול מו"מ מול חברות תעופה לגבי מחירי שילוח מטענים, בדיקה ווידוא של בניית משטחים, תכנון יעיל וחסכוני של מקום למטענים, הקלדת נתונים למערכות ממוחשבות, התנהלות מול גורמים פנימיים בארגון. משרה מלאה, ימים א’-ה’, עבודה במשמרות: 8:00-17:06, 10:00-19:06, 14:00-23:00, ימיי שישי גם עובדים בשעות 7:30-14:30, סה"כ 5 משמרות בשבוע יום היברידי מהבית קליטה לחברה מהיום הראשון! שכר גבוה למתאימים/ות!!!
דרישות:
אנגלית ברמה טובה- חובה יכולת ניהול מו"מ יכולת הבנה מסחרית יחסי אנוש מעולים סדר וארגון דיוק והקפדה על פרטים יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
1178
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה. העבודה במשמרות 24/7 בוקר, ערב, לילה כולל שבתות וחגים. קבלת קהל מטופלים מאושפזים, מיון ואמבולטוריים, מענה טלפוני , מתן מענה זימון תורים טיפול בפניות ובממצאים חריגים ומשימות בק אופיס תלוי סוג משמרת.
דרישות:
יכולת עבודה בעומס ולחץ יחסי אנוש מעולים , שירותיות ומקצועיות זמינות 24/7 ניסיון קודם בארגון רפואי- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
200266
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל באזור המרכז דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל עבודה מזכירותית כחלק מצוות מזכירות בלשכה מאוד פעילה ודינמית הכוללת: תאומי פגישות, הדפסות, תיוקים, קבלת קהל ומענה טלפוני ופרונטלי לפניות מתוך/מחוץ לארגון. משרה מלאה. מדובר אמנם במשרה מלאה אך יחד עם זאת נדרשת גמישות רבה ונכונות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך. ישנו תשלום עבור ש"נ.
דרישות:
2-3 שנות ניסיון מזכירותי, עדיפות לניסיון בעבודה בצוות. שליטה מלאה ביישומי אופיס. ניסיון בעבודה ב outlook לרבות זימוני פגישות מרובות משתתפים (כולל בZoom וב Teams) הדפסה מהירה/עיוורת של מסמכים/מכתבים(הקלדה באנגלית- יתרון). עמידה בלוח זמנים. ייצוגיות, דייקנות, מסירות, סבלנות, יכולת עבודה בצוות ויכולת עמידה בתנאי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200377
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחב' המספקת שירותי אדמיניסטרציה וניהול משרד **ברמת גן** דרוש/ה מנהל/ת משרד מנוסה לעבודה בצוות. במסגרת התפקיד: עבודה מול מס' לקוחות עיסקיים, ניהול יומנים, הצעות מחיר, הפקת חשבוניות, מתן שירותי ניהול משרד מקצה לקצה ועוד. העבודה במשרה מלאה (אפשרות גם ל- 7.5 שעות) במשרדי החברה רמת גן. המשרד צמוד לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה.
דרישות:
ניסיון משמעותי כמנהל/ת משרד - חובה שליטה מלאה בניהול יומנים - חובה שליטה מלאה באקסל - חובה ניסיון בעבודה מול גורמים חיצונים (רו"ח, עו"ד ספקים וכו) תודעת שירות גבוהה מאוד וכישור ביטוי מפותח.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"ל HR. התפקיד כולל: • אחריות על ניהול הפעילות השוטפת של סמנכ"ל המש"א, כולל ניהול יומן, תאום פגישות וכו. • אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית על כל ההתנהלות באגף. • עבודה מול ממשקים רבים בתוך הארגון ומחוצה לו, לרבות עבודה מרובה מול חו"ל. • השתתפות בפגישות/דיונים ומעקב אחרי תוצרים נדרשים במידת הצורך. מיקום: קדימה - צורן. עבודה מהמשרדים.
דרישות:
• לפחות 5 שנות ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה • נדרש ניסיון מוכח בניהול יומנים ובקביעת פגישות מרובות משתתפים. • אנגלית ברמת גבוהה . • רקע וניסיון בעבודה בארגון גלובלי – יתרון • שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-Office – חובה • העבודה במשרה מלאה, נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך (משרת אמון) .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2749
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|