חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

Fishman Holdings סופר פארם AC נכסים Ramot
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
LivePerson

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Monitor LivePerson services and servers and handle incidents quickly and professionally, to ensure high-level services availability and performance.
    Manage internal notifications, in order to update LivePerson’s employees and management about any service degradation and changes of status, at any given time.
    Act as the gate of Production, by providing support through customer relationship management (CRM) system, by handling cases submitted by LivePerson employees, for any Production related issue.
    Interact frequently with LivePerson Support division, in order to make sure that service incidents reported by customers are handled properly and resolved timely.

    NOC operates 24/7/365, three shifts:
      Morning (07:00-15:00)
      Evening (15:00-23:00)
      Night (23:00-07:00)

דרישות:

Must:
    Able to operate in a 7x24 operational environment (working in shifts)
    Able to handle stressful situations with a level headed approach
    Excellent verbal and writing skills (English and Hebrew)
    Multitasking skills, capable of reacting quickly to multiple problems, and follows established procedures to implement solutions.
Advantage:
    1+ year on NOC/Monitoring environment
    Basic knowledge of Linux and Windows environments
    Working with Monitoring tools (Zabbix advantage)
    Scripting/Programming knowledge

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00212
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin