חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

Ramot סופר פארם אלעל סנטר נכסים
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
JobShop - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are looking for a technical support team leader to join our 24/7 team providing support to customers of an amazing global high-tech company located in Tel Aviv.
The job requires 50% management and 50% hands on.
We are looking for a full-time job candidate.
The team works with customers from different countries around the world, provides support for technical hardware/software issues related to communication, network, servers, databases etc.

דרישות:

Native / Fluent English is a mandatory.
Network / communication experience in a global technical Support Center / Help Desk company.
Willingness to work on a 24/7 shifts - Morning, Evening, Night, Weekends, holidays.
CCNA / MSCA Certification – an advantage.
SQL experience- an advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22334
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin