תיאור תפקיד:
לחברת יבוא/יצא ושיווק מותגי יוקרה לבית, למשרדי החברה בהרצליה, דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא- היקף המשרה, גמיש בין 7ל 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
- בשעות פעילות המשרד 08.00- 17.00.
- אפשרויות קידום
- העבודה באווירה משפחתית, תומכת ונעימה.
דרישות:
- שליטה בשפה האנגלית ו/או הצרפתית
- ידע ב2 השפות יתרון
- שליטה בתוכנות office
- ידע בחשבשבת י- יתרון
- ניסיון בתחומי היבוא הכרחי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
1409
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון במשרד עו"ד תפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, קבלת אורחים והכנת שתייה. העבודה במשרה מלאה א'-ה' מ 08:30 עד 17:30 המשרה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד: שליטה בעודכנית יתרון... שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה יכולת עבודה בריבוי משימות יחסי אנוש טובים דייקנות, סדר וארגון יכולת עבודה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
517037
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה למתן שירות ופתרונות הדפסה , דרוש /ה פקיד/ת תפעול ובק אופיס. התפקיד כולל: * מענה טלפוני ללקוחות החברה , קבלת קהל ,חיובים בכרטיסי אשראי * פתיחה וסגירת תקלות,הכנת הזמנות, ניתוב ותאום טכנאים ללקוחות החברה. * הפקת חשבוניות קבלות ותעודות משלוח, התנהלות מול מלאי דינמי. * בקרה על קריאות שנפתחו/מכשירים שנכנסו למעבדה * תפעול משימות אדמינסטרציה במשרד מהמשרה בלב תל אביב, בסמוך לתחנת קרליבך וקניון TLV בימים א'-ה', בשעות 8-17 המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
* ניסיון בשירות ואדמיניסטרציה. * אנגלית ברמה סבירה. * אדיבות ויחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה. * יכולת עבודה בצוות * רצוי ידע בהפקת חשבוניות /קבלות וכד' * זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה השכלה בגרות מלאה - חובה ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף חולון דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך - קבלת קהל - מענה טלפוני - תיאום התקנות - התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה היקף משרה : א'-ה' 7:50-16:30 שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים, אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות וחייבים. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה ( על ציר הרכבת הקלה)
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי שירות לקוחות במוקדי שירות – יתרון ! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD13
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום חברת בנייה ונדל"ן מן המובילות במשק דרוש.ה מזכיר.ה קבלה. מה כולל התפקיד?- אחריות על איוש עמדת הקבלה. - מענה טלפוני, קבלת פנים לאורחים המגיעים. - אחריות להכנת חדרי ישיבות/הדרכות.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?- ניסיון במזכירות/ תפקיד הכולל מתן שירות. - אנגלית - בסיסית משרה מלאה, א-ה, 08:00-17:00. תנאים מעולים למתאימים.ות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3692
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה. משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל · אנגלית ברמה גבוהה - חובה · אוריינטציה טכנולוגית · ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי · ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון · יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה · יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות · סדר וארגון · תודעת שירות גבוהה · תואר ראשון – יתרון המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף הראשי בחולון דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך - קבלת קהל - מענה טלפוני - תיאום התקנות - התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה היקף משרה :
א'-ה' 7:50-16:30 שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
- אורינטציה שרותית, - יציבות תעסוקתית, - יחסי אנוש מעולים, - רצינית ואחראית בעלת יכולת למידה ו "ראש גדול" . .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה לייצור ושיווק בתחום המזון דרוש/ה בשפלה מזכיר/ה למחלקת אחזקה מהות המשרה גורם מקשר בין העובד לבין משאבי אנוש- בקשות שונות, טפסי מחלה\חופשה, הלוואות ועוד. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת אחזקה מונעת- פתיחה\סגירה\עדכון במערכת הסאפ. ביקור טכנאים- ניהול הבאת טכנאים לארץ- עבודה מול ספקים הגעה עצמית
דרישות:
אנגלית ברמה גבוההידע באקסל ובסביבת עבודה ממוחשבת ידע בSAP- יתרון יחסי אנוש מעולים ניסיון בעבודה מול גורמים טכניים משרה מלאה ימים א'-ה'
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18357
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד הכולל: מענה לטלפונים, הפניית אורחים טיפול באדמיניסטרציה למחלקות השונות.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות שנה זמינות לעבודה בשעות 8:30-17:00 נכונות למתן שירות מיקום רמת גן בקו רכבת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00745
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד מוביל בתחומו (נדל"ן והתחדשות עירונית) מחפש אחראית אדמיניסטרציה איכותית ואחראית. עבודה בצוות , בסביבה משפחתית דינאמית וצעירה. התפקיד כולל ניהול יומן של 10 עורכי דין, מענה טלפוני, קבלת קהל, שירותי משרד לעו"הד ועוד. ימי עבודה - א'- ה' שעות עבודה 09:00-18:00 ובימי חמישי 08:00-17:00 מיקום: מתחם הבורסה, רמת גן-על קו הרכבת. שכר יפה תנאים טובים אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון בתחום המזכירות והאדמיניסטרציה – חובה ניסיון במשרדי עורכי דין – יתרון משמעותי שליטה מלאה באופיס- אאוטלוק, וורד, אקסל – יתרון יכולת עבודה עצמאית, הגדלת ראש ועבודה תחת לחץ יכולת ניסוח בסיסית, הבנת אנגלית שפות נוספות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1091
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן מענה לעובדי המחסן, חב' משלוחים, אנשי המכירות, גורמים פנים ארגוניים ולקוחות החברה באופן פרונטלי, טלפוני ובמייל. העבודה הינה עבודה בצוות. היקף המשרה: משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 א.ת לב הארץ ראש העין – נדרשת ניידות למקום
דרישות:
- ניסיון בעבודה במרכז לוגיסטי- יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי
- ידע באקסל ובהפקת דוחות
- שירותיות, אחריות וראש גדול
- יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2685
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה מזכיר\ה למשרה מלאה התפקיד כולל: - מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות ועובדי החברה - תיאום פגישות - הוצאת חשבוניות - ניהול עבודת גבייה לרבות עבודה מול מנהלי החברה וביצוע גבייה מול לקוחות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - חובה אנגלית ברמת הבנה וכתיבת מיילים - יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה - ימים א' עד ה' 8-17
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00182
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|