תיאור תפקיד:
משרת רילוקיישן ליוסטון - טקסס החברה מציעה רילוקיישן לישראלים - גם לבעלי משפחות! החברה מנוסה ברילוקיישן עבור ישראלים ועובדים מכל העולם ומציעה חבילת רילוקיישן מלאה ואטרקטיבית במיוחד - הכוללות תמיכה כספית, ביטוח רפואי, מענק חתימה וכו'. מנכ''ל החברה - ישראלי. רואה חשבון עם אורנטצייה טכנולוגית לעסוק בכל מערך הפעילויות החשבונואיות עם אופק קידומי, הצטרפות לצוות של 5 איש.
דרישות:
תואר בחשבונאות - חובה ניסיון טוב עם Excel - חובה אנגלית שפת אם - חובה !!! גרין אקרד/אזרחות אמריקאית - חובה !!! ניסיון מ-BIG 4 - יתרון ניסיון מחברת הייטק/תקשורת - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
413155
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
סמנכ"ל/ית כספים עם 5+ ש"נ לחברת בנייה ציבורית,גיבוש והטמעת תהליכי עבודה,ניהול הנה"ח,הטמעת מע' מידע,
סמנכ"ל/ית כספים עם 5+ ש"נ לחברת בנייה ציבורית,גיבוש והטמעת תהליכי עבודה,ניהול הנה"ח,הטמעת מע' מידע,
סמנכ"ל/ית כספים עם 5+ ש"נ לחברת בנייה ציבורית,גיבוש והטמעת תהליכי עבודה,ניהול הנה"ח,הטמעת מע' מידע,
חברה דיסקרטית
29/03/2024
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: סמנכ"ל/ית כספים לחברת יזמית - חברה ציבורית – שכר 35-42K + רכב חברה תיאור התפקיד: ניהול אופרציית מטה, תקציב ובקרה • הקמת מערכות מידע רלוונטיות לתחום הפעילות. • ניהול תקציב החברה ובקרה תקציבית. • מערך הזמנות עבודה. אחריות על יצירת וגיבוש תהליכי עבודה לחברה. • ניהול מקורות ושימושים של החברה. • ניהול מערך תקבולים/תשלומים - גביית שכר דירה והכנסות וכן ניהול מערך תשלום לספקים השונים. • ניהול חשבונות הבנק ויתרות המזומנים של החברה ותזרימי מזומנים עתידיים. • מעקב על מימון עסקאות (רכישת נכסים, מימוני הקמה, מימון ארוך טווח לנכסים מניבים). אחריות על נושא הממשל התאגידי כחברה ציבורית • אחריות על: ביקורת פנים, ISOX, אכיפה מנהלית. • דירקטוריון/ועדת ביקורת/ועדת תגמול/ועדות מאזן. מערך דיווח של החברה - דוחות כספיים, מיסוי • פיקוח על מערך הדיווח של החברה. • בחינת היבטי מיסוי מורכבים וניתוח עסקאות מול יועצים
דרישות:
דרישות: • ניסיון בתפקיד מנהל/ת כספים או חשב/ת מתקדם/ת בהיקף פעילות גדול - 5 שנים לפחות בחברה ציבורית – חובה. • תחומי פעילות - חברות נדל"ן מכל סוג, יתרון לתחום הנדל"ן המניב. • ניסיון בגיבוש והטמעה של תהליכי עבודה. • ניסיון בהטמעה של מערכות מידע - יתרון. • ניסיון בניהול מערך הנהלת חשבונות • ניסיון בעריכת דוחות כספיים, בבניית תקציב ובביצוע בקרה תקציבית. • אנגלית ברמה טובה. • בעל/ת ראיה ארגונית ומערכתית רחבה. * שירותיות; יכולת עבודה תחת לחץ ותוך ניהול משימות רוחביות חוצות ארגון; משרה מלאה + נכונות לש"נ יחסי אנוש טובים; אמינות ומהימנות אישית; יכולת ניהול, הובלה וקבלת החלטות; המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. נא לשלוח קו"ח מעודכנים\ במבנה וורד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל-Schindler - Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ, דרוש/ה חשב/ת לעבודה מול לקוחות החברה. - הכנה ועריכה של דו"חות כספיים, אחריות על תקציב, עבודה מול בנקים ומוסדות, עבודה מול צוות הנהלת חשבונות וכו'.
- מיקום- קרית מטלון
דרישות:
- סיום התמחות באחד ממשרד ה BIG 4
- עדיפות לבוגרי מחלקות הייטק
- אנגלית שוטפת - חובה ( דיבור וכתיבה)
- ידע ב US GAAP- IFRS
- הכרת וניסיון בעבודה בסביבה דו/רב מטבעית
- הכרת מערכות חשבונאיות ( חשבשבת, פריוריטי, SAP ) - יתרון
- שאיפה למצוינות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך שמירה על יחסי אנוש טובים, שירותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות.
- נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
Hesder Yeshiva located in Ramat Beit Shemesh seeks full time financial administrator to join their back office team.
דרישות:
Requirements: Minimum 5-10 years experience in Bookkeeping/Accounting Fluent in Google Suite and MS Word Expert in Excel/gsheet A “numbers” person who is very organized Sunday - Thursday, with after hours availability when necessary Reports to the CFO Fluent in written/spoken English and minimally hi-level written & spoken Hebrew
Bonus skills include: SAP Employee on-boarding Experience with payment gateways (such as Pelecard, WooCommerce, YaadPay, Banquest, Authorize, etc). Tax compliance in IL, CN and/or US Non Profit experience
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
860439
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית צעירה ודינמית בצמיחה מתמדת דרוש/ה רואה/ת חשבון במסגרת התפקיד: הכנה וניתוח דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים אחריות שוטפת על כל נושא התשלומים וההתקשרויות מול לקוחות וספקים עבודה מול רואה חשבון חיצוני בניית תקציב ניהול מחלקת גבייה כפיפות למנכ"ל יושבים בא.ת. צפוני ביבנה-יש רכבת. תנאים מצוינים למתאימים
דרישות:
הסמכה כרואה/ת חשבון יכולת גבוהה בעבודה עם אקסל נסיון כחשב/ת אפשרי אחרי סטאז' היכרות עם sap יתרון אנגלית טובה - יתרון מוטיבציה גבוהה ונמרצות בעבודה יחסי אנוש גבוהים וגמישות מחשבתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1066
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת גראפה ווראייטיס העולמית מגייסת מנהל/ת/ חשבונות! חברתנו הינה עסק משפחתי עולמי בתעשיית החקלאות, ואנו מחפשים מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ומסור/ה עם שליטה ברמת שפת אם באנגלית בכתב ובדיבור, שיצטרף לצוות שלנו. המועמד/ת המתאים יקבל אחריות על :
גביית חשבוניות ומעקב אחר תשלומים של לקוחות וספקים גלובליים, הנהלת חשבונות וחייבים בהנחיית מנהל הכספים. משרה מלאה מהמשרד בלבד.
משרדנו ממוקמים באור עקיבא עם גישה נוחה מתחנת רכבת בנימינה ומכבישים 2 וכביש 4 תנאים מעולים למתאימים !
דרישות:
הסמכה ונסיון תעסוקתי רלוונטי בהנהלת חשבונות -חובה ידע ונסיון ברמה גבוהה באקסל - חובה ידע ונסיון בפריוריטי -יתרון גדול אנגלית ברמת שפת אם - חובה ! יכולות תקשורת מעולה בכתב ובעל פה מגורים באור עקיבא והסביבה (כולל חדרה, זכרון יעקב, פרדס חנה וכו')
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements. The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses. Various tasks performed: 1. Payments process 2. Month closing tasks 3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly 4. Ensure that receivables are collected promptly 5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement 6. Maintain the chart of accounts 7. Maintain the petty cash fund 8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher) ● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional ● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must ● 3 year Experience in payroll ● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance. ● English at an advanced level (both spoken and written) ● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage) ● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage) ● Basic skills in Microsoft Excel – must ● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations ● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload ● Diligent and methodic
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בשרון בצמיחה דרוש/ה חשב/ת מנוסה בניית מחלקת הכספים בחברה עבודה בכפיפות למנכ"ל ועבודה מול פיתוח עסקי . הזדמנות מצוינת לתפקיד רחב מגוון ומעניין .
דרישות:
ניסיון כחשב/ת או מנהל/ת כספים בחברות פרטיות , ניסון בחברות מתחומי הבריאות , שירות , מסחר . ניסיון בהערכות שווי, מיזוגים ורכישות - ייתרון משמעותי .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4793
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- סיוע בהכנה וניתוח דוחות כספיים וניהוליים - ניתוח התוצאות לרבות השוואה לחברות מתחרות בשוק - הכנה ומעקב אחר תקציב שנתי - ליווי עסקאות מהותיות בתחום ביטוח חיים ובריאות - סיוע ביישום IFRS 17
דרישות:
- רו"ח מוסמך מאחר ממשרדי הביג 4 - ניסיון של 4 שנים (כולל התמחות) - שליטה וידע בתקינה החשבונאית (IFRS) - אקסל ברמה גבוהה - אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50069834
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה רכז/ת תקציב ובקרה לארגון רפואי מוביל בתל אביב מעקב ובקרה אחר תקציב האגף במערכת SAP ובכלים השונים בהם מנהלים את התקציב טיפול שוטף בחשבוניות האגף - הקלדה, בקרה התנהלות מול ספקים ואגף כספים בנושאי הנהלת חשבונות ותקציב מתן תמיכה ביוצרי הסכמים והזמנות באגף סיוע בבניית תקציב שנתי
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתחום (או בהנהלת חשבונות) ניסיו ב- SAP (כולל הקלדת חשבוניות) ניסיון של שנתיים בתפעול תהליכי רכש במערכת SAP (מודול MM) (הזמנות, חשבוניות, דוחות) -חובה ניסיון בעבודה עם EXCEL ברמה מתקדמת (רמת נוסחאות, עיצוב מותנה, טבלאות ציר) שליטה ב- Windows , אופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
30792
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
The International Committee of the Red Cross (ICRC) is looking for a qualified candidate to fill in the following position: Finance & Administration Manager Place of Employment: Tel Aviv Contract duration: 12 months (extendable) Occupation rate: 100% Starting Date: As soon as possible Purpose of the Role The Finance & Administration Manager is responsible of the integrity of the financial and analytical accounting and for reporting from the field. S/he oversees all financial resources and administrative activities and acts as Human Resources and/or Logistic Manager. Main Responsibilities · Supervises the accounts department and preparation of the annual budget and monthly forecast and risk reporting, cost-control and analysis of budget deviations. Ensures compliance with statutory reporting requirements and regularly assesses the financial situation if the structure. · Acts as adviser, trainer and coach on all financial or economic matters for teams running humanitarian projects. · Is responsible for drawing up contingency measures to respond critical changes in the operating context. · Interprets institutional guidelines and policies in light of the social context; sees to it that these are strictly implemented and monitored, ensuring compliance with ethical standards and mitigating financial risks. · Acts as co-signatory and finance interface for both authorities and commercial parties. · Contributes with reliable forecasts and budget data to managerial decision-making on tactical (current fiscal year) and strategic (next fiscal year) matters. · Oversees day-to-day financial management and maintenance of offices and residential premises · Maintains an appropriate security set-up, including safe accommodation for all mobile staff. · Supports the structure’s management in establishing and updating of the Risk Assessment for the structure, focusing on risks related to real estate and finance. Implements and monitors risk-mitigation in his/her are of responsibility, in close liaison with technical departments. · Is responsible for locally hired staff, with dotted-line report to the Country Human Resources Manager, for the delegation.
דרישות:
Job Requirements and Experience · University degree in business administration, finance/accounting or human resources, or hospitality management. · Diploma in accounting (CPA/CMA or similar) or internal audit (CIA or similar) is an asset. · 5 years previous relevant experience. · Fluent command of spoken and written English and Hebrew. · Computer literacy; good knowledge of Microsoft Office. Interested applicants are invited to submit their CV, education and work certificate (s) plus three references, in English by latest 31st March 2024.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בחולון/ חיפה/יהוד דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2/3 תיאור התפקיד: עבודה מול לקוחות החברה ביצוע גבייה הכנה ודיווח לרשויות ביצוע התאמות בנקים טיפול בחשבוניות טיפול בתשלומים
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג .2/3 ניסיון של- 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות. רקע וניסיון בכל תחומי הנהלת חשבונות והבנת תהליכים כספיים. שליטה מלאה בתוכנות Office ,שליטה וניסיון מוכח בעבודה עם Excel, כולל ניתוח נתונים. הבנת מעגל דוח כספי והיכרות עם תהליכי עבודה. ניסיון כראשי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01217
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
3 תקנים דרוש/ה סמנכ"ל/ית כספים- ציבורית /פרטית ניהול מערך הכספים של חברה ,דוחות כספיים , דיווחים להנהלת החברה ניהול תזרים , מיסוי , תמחיר, בקרת התקשרויות וחשבונות, תקציב שנתי, תכניות עסקיות. ניסיון בניהול מחלקת כספים. ידע בפריוריטי.
דרישות:
רו"ח שליטה בפריורטי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00964
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עריכה והכנה של דוחות כספיים כולל איחוד דוחות כספיים עריכה והכנה של דוחות המס הכנת דיווחים לרשות רגולטורית וגופים ממשלתיים עבודה מול ריבוי ממשקים בחברה , משרדי רו"ח ומבקר
דרישות:
תואר אקדמי אוניברסיטה /מכללה המוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה בראיית חשבון רואה /ת חשבון מוסמך /ת התמחות באחת מחברות ה- five BIG הכרות עם תקני IFRS ניסיון של לפחות 4 שנים בארגון כעוזר חשב / חשב / ניסיון במשרד רו"ח גדול ( ברמת סניור בכיר ) אנגלית ברמה גבוהה היכרות מערכת ERP SAP – יתרון היכרות עם תחום התחבורה – יתרון היכרות עם המגזר הציבורי - יתרון אנגלית ברמה גבוהה- יכולת הצגת פרזנטציה גם באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01225
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|