תיאור תפקיד:
Full time, Sunday-Thursday 8:30-16:30 + willingness to work overtime if necessary Manage the "day-to-day" office routines, ensure smooth operation of office inventory, groceries, office supplies, and maintenance (cleaning, parking, deliveries, etc.) Management of the reception desk - providing service to the company's employees and guests, receiving guests. Handling mail and paperwork Inventory management and ordering equipment, working with suppliers/subcontractors
דרישות:
- Previous administrative experience
- English at a very good level (speaking, reading and writing)
- Ability to work under pressure and in an environment with multiple tasks and interfaces
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00828
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We are looking for an Executive Assistant Superstar. We are a mentoring company that works with medium to large family-owned businesses by empowering their leaders, families, spouses and teams to actualize their greatest potential and thrive as both individuals and as an organization. We are a fun, fast-paced company, looking for an A-Player who is a highly efficient, motivated, self-directed, resourceful, results-oriented person, with a sense of humor,to be the Executive Assistant to our leader and support our team. Responsibilities include but are not limited to: Personal assistant to CEO Managing company calendar, along with client communication Coordinating and managing all aspects of travel arrangements Support team with Platform management and file sharing Assist COO with tasks and projects such as client onboarding
דרישות:
Here is what we are looking for: Possess a high level of interpersonal savvy, intuition, smarts and common sense. Strong organizational and time-management skills with attention to detail and effective at meeting deadlines in a fast-paced environment. Strong communication skills with a professional and confident manner- both verbal and written. Also able to communicate in Hebrew, occasionally. Proficient in basic IT, Google products and web based platforms - not afraid to learn new technology. Ability to work autonomously and as a team player. Can think out of the box and creatively problem solve. Can effectively navigate ambiguity, take initiative and make independent decisions. Can appreciate the natural strengths inherent in an ADHD leader and happily embraces the accompanying challenges with humor and compassion.
This is a work from home position, atzmai (freelance), hourly position. There are occasional team meet ups.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
991642
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית במסגרת התפקיד: הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש. הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה, טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה, מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים. מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון. היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1075
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
- הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
- לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:- תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור.
- ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות:- חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O250224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת ניהול פרויקטים ואדמיניסטרציה בחברת הייטק מובילה! במסגרת התפקיד: בקרה אחר התנהלות פרויקטים, ניהול יומנים ופגישות לראשי מחלקות בחברה, הכנת דוחות, הכנת חדרי ישיבות וחדרי אירוח משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 8-17 תנאי שכר מעולים!
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי office- חובה שליטה במערכת PRIORITY -חובה אנגלית ברמה גבוהה- יתרון השכלה אקדמית-יתרון שירותיות - חובה רישיון נהיגה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס • תחילת עבודה מיידי • תפקיד זמני החלפה לחל"ד.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-393
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה יציבה ומבוססת בהרצליה מגייסת אחראי/ת לוגיסטי/ת במסגרת התפקיד: אחריות על מעקב אספקות ועדכון הלקוחות. ביצוע ומעקב משלוחים הכולל מכס ותקינה ( שימוש בטוקן מול המכס ומכון התקנים ) עבודה מול ממשקים שונים של הלקוחות והספקים : שירות, משלוחים , לוגיסטיקה מחסן ועוד תמיכה במהנדסי המכירות הכוללת הצעות מחיר ומעקב ביצוע משימות הכנת הזמנות ותעודות משלוח, משיכת הזמנות מפורטלים שונים , גביה, תשלומים לספקים ותפעול תזרים מזומנים. משרה מלאה , גמישה בשעות ( יכולה להיות גם חלקית ) בהרצליה פיתוח
דרישות:
- נסיון מתפקיד דומה
- אנגלית ברמה טובה
- ידע וניסיון בהפקת חשבוניות -יתרון
- סדר וארגון
- ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי- חובה.
- אחריות, מוסר עבודה גבוה ויכולת בין אישית גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית המשרה פונה לנשים וגברים כאחד מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00378
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש/ה רכז/ת לימודים להשתלבות בצוות איכותי *שכר מעולה ותנאים טובים* מהות התפקיד אחריות על מתן שירות מקיף וליווי סטודנטים, תיווך בין הסטודנטים למחלקות הרצויות, קשר עם הסגל האקדמאי, אדמיניסטרציה כללית, ותפעול שוטף של הקורסים והלימודים בתוכנית. המשרה הינה משרדית וכוללת מענה טלפוני ופרונטלי. המשרה הינה מלאה בימים א-ה בשעות 9-16:30 ופעמיים בשבוע עד 18:00.
דרישות:
תואר ראשון ניסיון אדמיניסטרטיבי. יכולת עבודת תחת לחץ וריבוי משימות. ידע בתוכנת מכלול יתרון. תודעת שירות גבוהה ועבודת צוותית.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
jb-119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מרכיבי התפקיד: - ליווי אישי של הסטודנטים באופן רציף ותכוף כולל טיפול אישי והכוונה לגורמי תמיכה מתאימים להבטחת הצלחת הסטודנטים בלימודים.
- מעקב אחר ביצוע תכניות הלימודים והמאזנים האישיים.
- קשר מול מנהלי סטודנטים וסגל אקדמי.
- בנייה והובלת קורס ההכנה - "צעד לפני כולם" וכן תיאום ובקרה של מערך החונכות לסטודנטים.
- קיום שיחות חתך.
- ארגון מפגשים ואירועים לסטודנטים.
- שיווק האוניברסיטה בקרב צעירים מהחברה הערבית כולל יצירת קשר ושיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים ופעילים חברתיים.
- סיוע בהליכי המיון והקבלה של הסטודנטים ללימודים.
תחילת עבודה: מיידי היקף המשרה: היקף המשרה 100%, נדרשת גמישות בשעות העבודה. מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
דרישות:
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני. עברית וערבית ברמת שפת אם. תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת תמיכה והכלה. יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויכולת פתרון בעיות. ניסיון בעבודה עם צעירים מהחברה הערבית. כושר ביצוע ויכולות אדמיניסטרטיביות טובות. שליטה בישומי office. מחויבות לקידום חיים משותפים בחברה הישראלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה מזכיר /ת שותפים - משרה זמנית (החלפה לחל"ד) העבודה במשרה מלאה בשעות 8:30-17:00 במשרדנו בתל-אביב במסגרת התפקיד: - ניהול יומני שותפים - קביעת פגישות, ניהול לו"ז, תיאומים - עבודות אדמיניסטרטיביות שונות
דרישות:
זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל ניסיון בתפקיד דומה (רלוונטי גם ניסיון בתפקיד דומה מצהל) שליטה טובה באנגלית שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office אחראי/ת וייצוגי/ת בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00097
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אינטרנט מובילה ומצליחה, הנמצאת בלב הבורסה רמת גן דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה.- אחריות על תחזוקת המשרד.
- ניהול יומנים ופגישות מנהלים.
- הפקדות ותשלומים בבנקים ובדואר.
- טיפול בגביה, חשבוניות, מעקבים אחר תקבולים מלקוחות.
- עזרה למחלקת הנהח"ש של החברה.
- עבודה על תוכנת חשבשבת.
דרישות:
- ניסיון בעבודת פקידות/מזכירות- חובה.
- ניסיון בניהול יומנים וקביעת פגישות- חובה.
- שליטה מלאה בכל תוכנות ה- OFFICE.
- ניסיון בהנה"ח- יתרון.
- הכרות עם חשבשבת - יתרון.
- אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-315
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד מוביל בתחומו (נדל"ן והתחדשות עירונית) מחפש אחראית אדמיניסטרציה איכותית ואחראית. עבודה בצוות , בסביבה משפחתית דינאמית וצעירה. התפקיד כולל ניהול יומן של 10 עורכי דין, מענה טלפוני, קבלת קהל, שירותי משרד לעו"הד ועוד. ימי עבודה - א'- ה' שעות עבודה 09:00-18:00 ובימי חמישי 08:00-17:00 מיקום: מתחם הבורסה, רמת גן-על קו הרכבת. שכר יפה תנאים טובים אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון בתחום המזכירות והאדמיניסטרציה – חובה ניסיון במשרדי עורכי דין – יתרון משמעותי שליטה מלאה באופיס- אאוטלוק, וורד, אקסל – יתרון יכולת עבודה עצמאית, הגדלת ראש ועבודה תחת לחץ יכולת ניסוח בסיסית, הבנת אנגלית שפות נוספות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1091
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל /ת בקרת מסמכים לפרויקט תשתיות בין לאומי! במסגרת התפקיד: ארגון וניהול ובקרת מסמכים נכנסים ויוצאים בפרויקט, ריכוז, תאום ומעקב משימות בפרויקט עבודה מול כלל אנשי הצוות, ריכוז ומעקב תאומים מול גורמי צד ג' (רשויות, חברות תשתית, וכו')
דרישות:
קפדנות, סדר וארגון- חובה נמרצות ויכולת עבודה במצבי לחץ ולוחות זמנים צפופים- חובה עבודה בצוות- חובה ידע בתכנות OFFICE- חובה ידע בתכנת AUTOCAD- יתרון נסיון עבודה בתחום ה document control יתרון משמעותי נסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית דרוש/ה מנהל/ת אדמינסטרטיבית! איוש עמדה קבלה, מענה טלפוני ואירוח לקוחות, ניהול לו"ז ויומן סמנכ"ל החטיבה ניהול הזמנות שוטפות ואחריות מול חברת הניקיון. סיוע לסטודיו בנוגע לאישורי חשבוניות והזמנות רכש פריוריטי ,סיוע מול נתניה בהיבט של ניהול לקוחות + ומול ספקים. פתיחת לקוחות חדשים והקמת פריטים ומחירונים במערכת פריורטי, , אישורי חשבוניות ועבודה שוטפת מול מטה גדות. ניהול מקט"י מלאי, ניהול הזמנות רכש פנימי וחיצוני, קליטת תעודות משלוח לחומרים במלאי, תיאום שירותים טכניים עם הספקים.
דרישות:
משרה מלאה, 8:00 - 17:00 כל יום (א’-ה’) גמישות ל8:00 - 16:00 המשרה ביבנה ניסיון של 2-5 שנים בעבודה משרדית ורכש ניסיון בניהול יומן וידע בתוכנות office ניסיון בעבודה עם מערכת Priority - חובה אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור). תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
994015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|