דרושים בפתח תקווה- משרות פנויות באדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 90 משרות עבודה בפתח תקווה- משרות פנויות באדמיניסטרציה

חיפוש עבודה בפתח תקווה מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת ביטוח ותביעות לתחום התחבורה הציבורית - שוהם :)

רכז/ת ביטוח ותביעות לתחום התחבורה הציבורית - שוהם :)

מימד אנושי

25/04/2024

תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום התחבורה הציבורית מחפשת רכז/ת ביטוח ותביעות מנוסה להצטרף לצוות שלה במטה החברה בשוהם :)
במסגרת התפקיד:
- טיפול בכל נושא הביטוחים לכלי הרכב המבוטחים
- טיפול בתביעות נזקי רכוש מול חברה המבטחת ומול צד ג'
- מעקב ודיווח על אירועים/תאונות
- מעקב אחר תשלומים
- טיפול תביעות משפטיות מול עו"ד ולמול חברות ביטוח
מה אנחנו מציעים?
משרה מלאה: א-ה 08-17
- עבודה מאתגרת ומעניינת
- סביבת עבודה דינמית
- שכר תחרותי (נא לציין ציפיות שכר)
עובד חברה מהיום הראשון + תנאים סוציאליים מעולים ותנאי רווחה שווים!
דרישות:
- שנה ומעלה ניסיון בענף ביטוח רכב לרבות תביעות
- ידע בתחום ענף ביטוח רכב
- ידע בתוכנת אקסל
- ידע במערכות פריוריטי - יתרון
- כושר ביטוי והתנסחות רהוטה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 547179
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!

חברה דסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בחברת הנדסה בין-לאומית!
במסגרת התפקיד: קידום פרוייקטים שונים באופן עצמאי בתחום התשתיות, תיאום בין גורמים שונים כולל גורמים צד ג'. מעקב אחרי משימות בפרוייקטים. תיאום פגישות וניהול יומן. עבודה מול גופים ציבוריים כגון: נתיבי איילון, עיריות, נת"ע.
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמאית - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתפקידי ניהול אדמיניסטרציה או כעוזרת אישית למנכ"ל - רצוי
ניסיון עבודה בחברת הנדסה \ ניהול פרויקטים - יתרון
ניסיון בניהול וקידום פרויקטים- חובה
ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון
ידע בתוכנות OFFICE- חובה
ידע בתוכנת AUTOCAD- יתרון
ניסיון עבודה בתחום ה document control- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04319
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה משפטי/ת מנוסה

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה משפטי/ת מנוסה

אי בריבוע

25/04/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם  בפתח תקווה   צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומן עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד .




דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין – חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט – חובה
אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה
אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD15
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד עו"ד גדול בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

אי בריבוע

25/04/2024

תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה  צמוד לתחנת הרכבת הקלה
העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד .


.
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה
היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה
בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD14
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office manager

Office manager

RecruitX

25/04/2024

תיאור תפקיד:

Join Our Dynamic Team in Tel Aviv! We're on the lookout for a talented Office Manager to be the heartbeat of our fast growing media company.
Responsibilities:
Lead office operations with finesse and efficiency
Showcase your organizational skills and attention to detail
Bring your proactive mindset and assertive approach to drive initiatives forward
Delight our team with your excellent interpersonal skills and customer-centric mindset
דרישות:

Requirements:
Previous experience in a similar role is a must-have
Proficiency in essential computer applications (Excel, Office, Outlook) is essential
Knowledge or experience in accounting administration is an advantage
Demonstrate your expertise in administrative management
Fluent in English (both verbal and written) is a must
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3289
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ה תפעול מערכות ותמיכת לקוחות

נציג/ה תפעול מערכות ותמיכת לקוחות

נרשמים ללימודים

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לקבוצת אתרי אינטרנט מובילים דרוש/ה נציג/ה תפעול מערכות ותמיכת לקוחות
במסגרת התפקיד:
תפעול אתרי האינטרנט של החברה- העלאת ועריכת תכנים,
ניהול קמפיינים וכלי מדיה שונים (כגון באנרים ודפי נחיתה),
תחזוקת עמוד הפייסבוק של החברה, הפקת דוחות אקסל וכו'.
תמיכה בלקוחות עסקיים ופרטיים
משרה מלאה עם גמישות – ללא ימי שישי.
משרה מיידית.
מקום העבודה: מתחם הבורסה, רמת גן – כ-5 דקות הליכה מתחנת רכבת סבידור
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית וניהול זמנים - חובה
ידע וניסיון בעבודה על תוכנות האופיס (word, excel) – חובה
בעל/ת יכולות סדר וארגון
ניסיון בעבודה על תוכנות עריכת תמונות (painter, פוטושופ) – יתרון משמעותי
ניסיון בעריכת תוכן באתרי אינטרנט – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-1115
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Risk And Payment Manager

Risk And Payment Manager

RecruitX

25/04/2024

תיאור תפקיד:
As a Risk And Payment Manager, you will oversee the company's risk management processes, handle chargebacks, negotiate with suppliers, explore new payment solutions, and establish control processes to prevent chargebacks.
The role also involves building effective communication channels with suppliers and implementing control procedures in collaboration with various teams within the organization.

דרישות:

Proven Experience in working with vendors and handling risk management responsibilities.
Familiarity with the payment industry and its intricacies.
Strong attention to detail, ensuring accuracy in all financial transactions.
Proficient in using computers and software applications.
Experience working with Excel for data analysis and reporting.
High level of proficiency in both spoken and written English.
Ability to work effectively with diverse teams within the organization.
Previous experience in an online company or industry is advantageous.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3257
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

ווטרפול סקיוריטי

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה ורווחה
70% מהתפקיד הינו אדמיניסטרציה
תפעול שוטף של המשרד, הזמנות רכש מספקים, הזמנות ציוד, סופר, אחריות על המשרדים בחו"ל - ניהול שוטף של המשרדים בחו"ל, מתן שירות ומענה לעובדי החברה, דואר, עבודה עם חברת הליסינג והסלולאר.
30% מהתפקיד הינו רווחה
אחריות על תהליך קליטת עובד חדש, פעילויות רווחה - חגים, ימי הולדת, אירוע חברה, ימי כיף, פעילויות גיבוש ועוד
דרישות:
ניסיון בניהול משרד - יתרון לניסיון מחברות הייטק
אנגלית שוטפת ברמת שיחה וכתיבה
משרה מלאה, עבודה מהמשרד (לא היברידי)
ישיבה בקבלה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת שירות למשרד קבלה

איש/אשת שירות למשרד קבלה

מגייסת

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לבית החולים הוטרינרי, הגדול והמוביל בארץ, דרוש/ה איש/אשת שירות למשרד הקבלה.המשרה היא לשעות אחה"צ, לילה וסופי שבוע.
מתאימה לסטודנטים/יות, ולמי שצריך משרה בה עובדים במשמרות.
ערבים מה שעות 16 עד 01, סופי שבוע וחגים.
לקבל את הנכנסים לבית החולים, לבצע קליטה במערכות ולהפנות לגורמים המתאימים.
עבודה על מערכות מחשב וקבלת קהל.
דרישות:
שירותיות, רמה אישית טובה ונכונות לקבלת קהל.יחסי אנוש מעולים
גישה טובה למערכות מחשוב
משרה נוחה באווירה מקצועית ואיכותית.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-2846
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בינלאומית דרוש/ה עוזרת סחר

לחברה בינלאומית דרוש/ה עוזרת סחר

ליה לונדון

25/04/2024

תיאור תפקיד:
מתן תמיכה למנהלת הסחר לפקח על מלאי הרשת כולל הנפקת מטריצות מלאי
בקרה על ת.העברה, ת.כניסה ומשלוחים ברשת
מענה שוטף לסניפי הרשת, כולל הנפקת דוחות
אין צורך בניסיון קודם למשרה,
השכר המוצע לתפקיד 8,000 ש"ח
דרישות:
  • ידע בתוכנות מחשב ובאופיס בדגש על אקסל- חובה
  • יכולת עבודה בצוות ,שירותית ,ראש גדול, יסודית ובעלת סדר וארגון- חובה
  • מולטי טאסקינג, בעלת מוטיבציה גבוהה
  • ניסיון בתחום הקמעונאות- יתרון
  • ניסיון במכירות- יתרון
סביבת עבודה מפנקת וחדשנית
עבודה במשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות

קבוצת יעל

25/04/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת עורכ/ת תוכן ומנהל/ת תיק לקוחות לחברת ייעוץ מובילה בתחום מודעות אבטחת המידע!
מיקום המשרה: תל אביב.

תיאור התפקיד:
  • ניהול תיק לקוחות - עבודה מול לקוחות, קבלת דרישות וצרכים, התאמת מענה מתוך תוצרי החברה וכן מעקב אחר קבלת תוצרים.
  • כתיבת תכנים, הפקת תכנים ותוצרים.
  • המשרה הינה בסביבת עבודה היברידית.
דרישות:
  • ניסיון מוכח בכתיבת תוכן- בדגש על תוכן שיווקי. 
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות וליווי תהליכים מול לקוחות. 
  • ניסיון בהפקת תוצרי למידה כגון סרטונים, מצגות, לומדות- יתרון. 
  • יכולת ניסוח וביטוי גבוהות בעברית. 
  • יכולת קריאה, ניסוח וביטוי גבוהות באנגלית. 
  • יחסי אנוש טובים ויכולות שיווקיות. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21277
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכ"ל ופקיד/ת קבלה

מזכיר/ת מנכ"ל ופקיד/ת קבלה

פרולוג'יק בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית
- ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה
- ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה
- ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה
- רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 17063
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת דסק אורתופדיה

רכז/ת דסק אורתופדיה

גטר גרופ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת גטר גרופ דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתחום האורתופדיה
התפקיד כולל מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה
קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח
תכתובות עם ספקים
הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר
מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה
תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
שירותיות
ראש גדול
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2747
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ה לצוות בתחום הבגרויות האקסטרני

נציג/ה לצוות בתחום הבגרויות האקסטרני

טלדור BPO

25/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ה שיצטרף לצוות קטן ומשפחתי בפתח תקווה
-מתן ייעוץ פדגוגי טלפוני/בכתב לנבחנים/מתעניינים בבגרויות אקסטרניות
-אדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
בגרות מלאה
אמינ/ה
נעימ/ה ושירותי/ת
עמידה בלחצים
אוריינטציה למחשבים ומיומנויות באופיס
יכולת עבודה בצוות 
משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-17:00
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית בק אופיס לבית השקעות בת"א

רפרנט/ית בק אופיס לבית השקעות בת"א

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול.
במסגרת התפקיד:
* ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה
* שיוך הכספים עפ"י מיסוי קופות הגמל, ניהול תהליכי ניוד הכספים, טיפול במשיכות כספים
* התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק, לרגולציה ולתקנות המיסוי
דריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסי עם אפשרויות קידום בחברה.
משרה מלאה
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון
* סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה
* יכולת עבודה בריבוי משימות ויעדים
* שליטה גבוהה בתוכנות אופיס
* יכולת עמידה בתנאי עומס ולוחות זמנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3990
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!